____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 18 lutego 2014

Event walentynkowy transformice 2014



Cześć myszki! 
W grze zaczął się od dawna wyczekiwany przez nas event walentynkowy!

__________________________________________________________________


Jak przejść mapkę eventową?

W tym roku potrzebujemy towarzysza, aby zaliczyć mapkę eventową. 
Pojawia się ona na danym pokoju co około 50 minut.
W jej dalszej części znajduje się restauracja z stolikami i krzesłami. 
Tam musimy się udać :

  • Siadamy z towarzyszem na krzesłach na przeciwko siebie przy jednym stoliku
  • Podpowiedź dla nowych graczy: Aby usiąść trzeba stanąć na krześle i na nie nacisnąć :P 
  • Gdy obie osoby siedzą pojawia się żółty francuski napis na górnym pasku - trzeba go BEZBŁĘDNIE przepisać na czat i wysłać. Na obrazku niżej widać jak to wygląda:

  • Gdy wasz towarzysz źle przepisze tekst, nie dostaniecie serduszka, więc siadajcie z kimś kto potrafi poprawnie przepisywać, a nie z pierwszą lepszą osobą.
  • Podpowiedź: Napis nie pojawia się od razu obu siedzącym osobom, pierw jednej, a gdy ona przepisze to wtedy dopiero drugiej osobie - więc nie martwcie się że nie widzicie go - zaraz powinien się pojawić.

__________________________________________________________________

O co chodzi z serduszkami? Jak zdobyć przedmioty?

Za przejście mapki eventowej  możemy zdobyć kilka serduszek,
po jednym serduszku za każdy poprawnie przepisany francuski tekst.
 Dopiero zebranie odpowiedniej ich ilości spowoduje,
 że dostaniecie jakiś walentynkowy przedmiot lub tytuł, więc trzeba być cierpliwym. 

Ilość zebranych przez was serduszek odczytacie w prawym, dolnym rogu gry. 

__________________________________________________________________

Jakie przedmioty możemy zdobyć?


W tym roku z okazji walentynek pojawiły się dwie nowości:


Ciężko mi odgadnąć co może się ukrywać pod tymi czarnymi kształtami.
 Dla mnie, to pierwsze wygląda jak lizak,
 a drugie jak przytulanka z amorkiem, a wy jak sądzicie?
 Nie miałam okazji zobaczyć myszki której już udało się je odblokować.
 Po za nimi możemy zdobyć także przedmioty z poprzednich lat:


__________________________________________________________________


Jakie tytuły możemy zdobyć?

Ponętna Myszka - Napisz 5 poprawnych zdań na mapie eventowej
Omelettovore - Napisz 10 poprawnych zdań na mapie eventowej
Just Married - Napisz 20 poprawnych zdań na mapie eventowej
Mój Mały Cukiereczek - Napisz 40 poprawnych zdań na mapie eventowej
Latynoski Kochanek - Napisz 60 poprawnych zdań na mapie eventowej
Broken Heart - Napisz 80 poprawnych zdań na mapie eventowej
I Cheese You - Napisz 100 poprawnych zdań na mapie eventowej
Kusicielka - Napisz 150 poprawnych zdań na mapie eventowej
Candy Apple - Napisz 200 poprawnych zdań na mapie eventowej
Fiancée - Napisz 300 poprawnych zdań na mapie eventowej
Honeymoon - Napisz 500 poprawnych zdań na mapie eventowej

__________________________________________________________________

Jakie inne nowości przyniósł event walentynkowy 2014?

 Z tej okazji admini przygotowali romantyczną mapkę, idealną dla zakochanych, 
której tłem jest Paryż o zmroku. Bardzo klimatyczna - prezentuje się świetnie:


 Pierwsza część mapy to urokliwa ulica,
 a jej dalsza część to restauracja i to własnie tam zdobywamy eventowe przedmioty. 


Dodatkowo, do sklepu na stałe doszła nowa skórka
oraz zawieszka na ogon z obrączkami, dla zakochanych:


W naszym ekwipunku szamańskim także wyczuwamy walentynkowy klimat - 
deski, pudła oraz balony z okazji eventu przybrały nowy uroczy image. 
Stworzyłam z nich małą walentynkę dla was :)


Na koniec przypomnę najważniejszą nowość,
 która weszła w związku eventem:
 Możliwość brania ślubu!
Opisała już to Alitkas w wcześniejszej notce - ZOBACZ

__________________________________________________________________





61 komentarzy:

  1. Gdzie są te słowa francuskie ?!
    nie ma na czacie i na jakim pasku ? tym z pozostały czas i myszki ? też nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siedzisz na krześle to musisz na nie kliknąć i druga myszka też (wtedy nie możesz zejść z krzesła)

      Usuń
    2. Tak, właśnie chodzi o ten pasek na którym jest ilość myszek w pokoju itd. Gdy usiądziesz z towarzyszem, powinno ci się na nim wyświetlić słowo po francusku - na pewno tego nie przeoczysz. Widziałam screena z brytyjskiej wersji gry i na prawdę rzuca się to w oczy. Wyświetla się to dopiero gdy obie osoby siedzą ze sobą na krzesłach i prawdopodobnie - nie każdemu z was od razu tylko np. pierw twojemu towarzyszowi a potem tobie. Dziś to sprawdzę i sprostuje wszystkie niejasności :)

      Usuń
  2. Dzięki, że zrobiłaś taką notkę, bo ja nie wiedziałam o co chodzi z tym eventem ( gram od 29.01 ). A myślisz, że event będzie trwał jeszcze z 1-2 dni ? Bo wczoraj ( 14.02 ) nie wiedziałam o co chodzi i tak jakby przegapiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event powinien trwać około miesiąc i jest duża szansa, że dojdą nowe mapki eventowe ;D

      Usuń
    2. Ej ale na kazdej mapie co 50 minut czy na mapie specjalnej ??

      Usuń
    3. Jak klikam na malzenstwo to nic sie nie dzieje , ktos cos poradzi ... ?

      Usuń
    4. Masz w poprzedniej notce
      Polishjulia

      Usuń
  3. To pierwsze wygląda mi na opaskę na głowę z sercem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj resetują server co chwilę, weszłam- reset. Po resecie weszłam- znowu reset.
      Czyżby koniec eventu? A ja mam tylko 1 serduszko;-;
      Polishjulia

      Usuń
  4. A mam pytaniem jak znaleźć się na tej mapce? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść na zwyczajny pokój lub na vanilla i grać i czekać - wyświetla się ona co około 50 minut na każdym tego typu pokoju.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Obecnie nic. W zeszłym roku się za nie kupowało przedmioty, ale w tym roku na stan obecny się je zbiera i za zebranie ich odpowiedniej ilości przyznawana jest nagroda :)

      Usuń
  6. POMOCY!!! Chciałam kupić truski za około 6 zł (nie dało mi), później znowu to powtórzyłam i nic:( Straciłam ponad 12 zł:( Co zrobić?? HELP!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to drugie jednak mi dalo, a pierwsze??

      Usuń
    2. Z problemami z płatnościami dotyczącymi truskawek musisz skontaktować się z adminami ;)

      Usuń
    3. Juz działaxD Ale dzięki za radę;)

      Usuń
  7. A po co jest małżeństwo? Mimo to mi się to podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie jak jest ta mapa to ktoś mi daje prezent,a jak ja mam mu dać prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wystarczy nacisnąć na myszkę tak jak to było na świątecznym,?

      Usuń
  9. Mnie wszyscy olewają - już 20 raz z kimś się umówiłam a usiał z kimś innym. Na dodatek, dzisiaj przezywali mnie Preclem... Zaczynam się przyzwyczajać do trwałych porażek i poniżeń...
    PS: Ktoś się umówi? D:
    ~Precelkowa , innego nicku nie mogłam wymyślić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jakiś nie powiem kto powiedział, że usiądzie, usiadł i się mortnął-.-
      a na dodatek jak grałam wczoraj z moim.mężem to się między nas ładnie mówiąc' wepchnęła ta **** Gabuniaa i zgarnęła moje 50 minut czekania i 5 prezentów, a moją siostrę, Polishroxanę, zdradziła ta świnia Ridikuluss -.-
      Polishjulia

      Usuń
  10. Teraz te napisy są w lewym dolnym rogu przez AŻ DWA eventy na których byłam wyświetlały mi się właśnie tam
    ~ Ixlovexu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za info ! Jak będziesz miała okazję to zrób screena ;)

      Usuń
  11. super post wypróbowała bym event gdyby nie to że po ładowani transformice wyskakuje napis version incorricte czy coś takiego jeśli ktoś wie co robić to napiszcie proszę

    Bloodina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas wyskakuje ci ten komunikat? Na grze w przeglądarce czy pobranej?
      Wyskakuje on często w trakcie dnia gdy admini "grzebią" w grze i coś ulepszają/naprawiają - takie przerwy w dost. do tfm kilkunastominutowe ;)

      Usuń
  12. Ja z nikim się nie umawiam xD Patrzę jakaś myszka siedzi sama dosiadam się, lub do mnie się ktoś dosiada i nie ma żadnego problemu :)
    esteriaxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanko.
    Kiedy będzie konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze używam fajnego triku. Gdy zaczyna się mapka eventowa biegnę, skaczę i klikam na krzesło nade mną. Odrazu " teleportuje " się na to krzesło na które klikałam. Prawie zawsze wtedy siada ze mną osoba która umie szybko i poprawnie pisać francuskie wyrazy! POLECAM TRIK!!!!!
    P.S Świetny blog!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ★★★★★★★★★★
    Kikathemouse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kika, nareszcie ktoś powiedział :D
      Polishjulia :)

      Usuń
  15. Czy pod koniec eventu będzie można zakupić przedmioty, np. rzęsy za truski? W bożonarodzeniowym chyba tak było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma o tym żadnej oficjalnej informacji, ale osobiście uważam że raczej będzie można kupić te rzeczy za truskawki - admini wykorzystają to jako okazję na zarobienie dodatkowych pieniędzy, a my będziemy zadowoleni że prostym sposobem zdobędziemy brakujące przedmioty - obustronna korzyść ;)

      Usuń

  16. Kiedy nastepny post..... Czekam z niecierpliwoscia =,=
    Tyggrysica

    OdpowiedzUsuń
  17. Co zrobić, żeby przenieść się na krzesło, które jest np. na górze a ja jestem na dole?

    OdpowiedzUsuń
  18. Najgorszy event ze wszystkich, które kojarzę. Jest wiele nie dociągnięć, mapki się bugują. Poza tym, czemu przez jakiegoś nooba lub trolla który się wepchnie na krzesło zarezerwowane dla innej myszki cała mapa przepada? Ponadto sami powinniśmy wybierać akcesoria, które chcemy kupić, jak rok temu. Bo po co mi opaska z różą lub parasolka? e.e
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie podoba, najbardziej lubię eventy w których zbiera się coś na mapkach ;)

      Usuń
  19. Hej, dzięki Twojej poradzie ( już dawno ) nauczyłam się, jak korzystać z eventu. Miewam często takie przypadki jak Wy ... Umawiam się jakieś 10-15 minut przed mapką z jakąś myszką, potem, kiedy mapka się pojawia, ona biegnie zupełnie gdzie indziej, ja muszę siedzieć sama lub z przypadkową myszką, a potem poprzednia mówi, że "nie mogła mnie znaleźć". ;x Narazie mam jakieś 35/45 serduszek i mam pytanko... Za ile jest ta parasolka z eventu ? Ona jest chyba za serduszka, tylko, że ja nie wiem, bo mam wszystko na czarno, tylko ze 3 itemy nie są zablokowane. ( bo je dostałam )
    Serafinqa

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle ile zostało do końca promocji skórki to czas eventu? Już się boję;-;
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  21. Mógłby ktoś zrobić poradnik dot. Nagrywania filmów z TFM ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zrobię na swoim blogu! ;) Nazwa: moje-transformice-xd.blogspot.com
    Serdecznie Zapraszam! :)
    A chodzi Ci tak wgl o filmy z TFM, które potem można na yt wstawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, to zrobię. ;) A wgl sory, że się reklamuję, ale chciałabym, żeby ktoś czytał mojego bloga ;c Zajrzysz ? :c -
      moje-transformice-xd.blogspot.com

      Usuń
  23. Elffciu, czy będzie jakiś konkurs, np. na najlepszy rysunek ( wykonany ręcznie ) swojej myszki albo nie wiem, co ? xd Bo ja bym bardzo chciała wziąć w takim konkursie udział. :) A jeśli tak, to gdzie wysyłać zdjęcia prac ?
    Serafinqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasolka jest za 50, dużo osób już ją ma ;)
      Polishjulia

      Usuń
    2. Serio ? Ja ją już odblokowałam, ale to jak uzbierałam 100 różowych ( otrzymanych ) serduszek. ;o Ale itak dzięki za pomoc. :) A wgl to znaj na TFM Polishjulia ? Nick:
      Serafinqa

      Serafinqa

      Usuń
  24. Szkoda, że nie ma co pisać , bo jedna notka na górze przez cały tydzień, już nie mogę się doczekać następnej;)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  25. Elffka miałaś rację to pierwsze to lizak! Takie jakby serce na patyku, widziałam jedną mysz z nim :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też! Widziałam też misia- jest biały i ma czerwone akcenty, lizak kosztuje 200( tak mówili) a misiu aż 500( tak słyszałam)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawy blog. Zacznę wchodzić tu częściej.
    Może masz ochotę ma wspólną obserwacje? Zacznij a się odwdzięczę!
    http://secretsoftransformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Za ile jest bukiet?
    Tyranozalr xd

    OdpowiedzUsuń
  29. i sie pojawiało w dolnym rogu z lewej

    OdpowiedzUsuń
  30. superrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  31. Minielliia jest moja zona Legixok

    OdpowiedzUsuń
  32. Sprawdź z jakiego banku jest konto na konto bankowe ing

    OdpowiedzUsuń