____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 21 stycznia 2014

Jak zmieniać kolor ubranek na Transformice

Witajcie myszki,
W dzisiejszej notce chciałabym wytłumaczyć wam w jaki sposób zmieniać kolor ubranek. Jest to bardzo proste, a dokonać tego można za pomocą serków lub truskawek.
Aby zmienić kolor wybranej rzeczy, trzeba mieć ją już wykupioną. Ja pokażę na podstawie bandamki na głowę.


Następnie należy kliknąć przycisk "Customize" i ukaże nam się takie oto okienko:


Jak już wcześniej wspomniałam, mamy do wyboru zakup za truskawki lub za serki. Serków zapłacimy 2000, a truskawek 20. Po wykupieniu będziemy mogli dowolnie zmieniać kolor danej rzeczy tyle razy, ile tylko zapragniemy. Jeżeli jednak nie jesteśmy pewni zakupu, możemy wybrać opcję "Try this customization" oraz sprawdzić, w jakim kolorze nasza myszka czuje się najlepiej.
Mój gryzoń tak prezentuje się w nowym ciuszku:


Na koniec pragnę dodać, że jestem na okresie próbnym, ale liczę, że jakoś uda mi się dostać do grona autorek. Nawet jeżeli nie to będę miło wspominać czas tu spędzony. Mam nadzieję, że moje wskazówki były dla was przydatne.

Pozdrawiam,
Serdussko

PS. Niestety nie pamiętam jaka była cena bandamki.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie opisałaś, trzymam kciuki, abyś dostała się do ekipy bloga.
    ~Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Hej :D Wiedziałam, że wyjdzie ci świetna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą bandamkę to od razu z Ciekavvą skojarzyłam, a tu ktoś nowy:)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdussko, też jestem na okresie próbnym. Też czujesz te emocję xd? Trzymam kciuki i życzę szczęścia.

    ~ Ixlovexu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem xd. Ale ten blog jest *chyba* najpopularniejszym blogiem. ^u^

      Usuń
  5. Bandanka - 100 serków, dzisiaj kupiłam c;

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ładna notka. Widziałam na innych blogach podobne ale nie były tak ładnie opisane. Mam nadzieje że przejdziesz. Powodzenia Lunasixsix

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena bandanki to 100 serków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog bardzo mi pomógł w dalszym graniu na transformice. Dziękuję za pomoc. Pozdrowienia Grupa Mistrze Transformice.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń