____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 19 kwietnia 2013

Komenda /watch w Transformice - spraw aby inne myszy były przezroczyste :D

Hej!
To nie żadna nowość, komenda jest w grze już od dawna, ale zauważyłam, że nie ma u nas o tym notki :P Chciałam wam przedstawić opcję /watch która pozwala wyróżnić myszy które chcemy widzieć w grze.



Co zrobić aby ją włączyć? Wystarczy wpisać /watch NICK aby uzyskać efekt z obrazka ;D 
Osoba której nick napiszecie będzie widoczna na różowo, a reszta przezroczysta.


Można wybrać kilka myszy, które chcemy aby były widoczne. Jeśli chcecie powrócić do normalnego widoku, wystarczy że wpiszecie /watch bez żadnego nicku. Moim zdaniem funkcja niezbyt przydatna, bardziej taki "bajer" do zabawy. Czasem używam ją do wspinaczki po ścianie, gdy wokół mnie jest dużo innych graczy i nie potrafię dojrzeć mojej myszki ;)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Fajne to nawet :D
    Wymienimy się obserwacją blogów? ^^ Ja już Waszego zaobserwowałam ;-)
    tfm-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny :ooo
      Mój to
      jestesmyrazemtransformice.blogspot.com

      Usuń
  3. przydatne :) nawet o nie słyszałam o tej komendzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra :D uwielbiam ten blog the best

    OdpowiedzUsuń
  5. A inni to widzą że są niewidzialni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, widzi to tylko osoba, która wpisała tą komendę

      Usuń
  6. wiem, wiem to nie do tej notki ale jak się robi takie minki co wyświetlają się nad myszkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz ;) http://myszki-z-transformice.blogspot.com/2013/12/nowe-emotikonki-w-tranformice.html

      Usuń
  7. klikasz 123456789 lub 0

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne . opisz jak robic drzwi w etydorze

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak to wpisuje to nie jestem na rozowo:c

    OdpowiedzUsuń