____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 7 lutego 2014

Jak zrobić zdjęcie myszek w Transformice?


Cześć myszki!
 Dzisiejsza notka to poradnik przedstawiający technikę tworzenia zdjęć w Transformice. Dla niektórych to rzecz oczywista, jednak są tacy, co łapią się za głowę i myślą – jak to oni robią? Sama kiedyś do tych osób należałam. Do trudnych rzeczy to nie należy, ale samemu ciężko na to wpaść - mnie tworzyć zdjęcia nauczyła koleżanka. Więc wszystkich, którzy tego nie potrafią zapraszam do dalszej lektury. Mam nadzieję, że dzięki temu postowi zrozumiecie o co chodzi i zostaniecie fotografami z prawdziwego zdarzenia ;)



  • Na początku wybieramy ładne tło do zdjęcia - ja postanowiłam uwiecznić moją myszkę podczas opalania się na plaży. Pamiętajcie, że na zdjęciu wszystko oprócz myszki będzie trochę rozmazane. Jeśli wam to przeszkadza, ustawcie myszkę na jednokolorowym tle, a problem zniknie. 





  • Myszki, które mają być na zdjęciu, muszą podczas jego robienia wykonywać jakąś z dostępnych akcji, bo inaczej będą rozmazane! Dlatego większość fotek robionych w Transformice przedstawia siedzące myszy - jest to najlepsza akcja do cykania zdjęć :) Zobaczcie jaką to robi różnicę:


  • Kolejny krok to wybranie przybliżenia - musicie obok myszki kliknąć prawy przycisk myszki i wybrać opcję "powiększ". Możecie przybliżyć tyle razy ile tylko chcecie. Jak pewnie się domyślacie, aby zmniejszyć powiększenie myszki trzeba wybrać opcję "Zmniejsz".


  • Teraz, gdy myszka jest ustawiona, a widok jest odpowiednio przybliżony kolej na zrobienie screena - zrzutu ekranu. Tworzymy go poprzez kliknięcie klawisza "Print screen" - na niektórych klawiaturach przedstawiany jest w skrócie jako "Prt Sc" - znajduje się on zawsze trochę na prawo od klawisza "F12" :


  • Otwórzcie dowolny program graficzny - najlepszym i najprostszym wyborem będzie znany przez wszystkich Paint. Wklejcie do niego zrobiony screen poprzez prawy przycisk myszki :


  • Na koniec wystarczy usunąć zbędną cześć screena i zapisać zrobione zdjęcie na komputerze.



    •  Po skończeniu cykania fotek trzeba włączyć jeszcze raz Transformice - przybliżanie i zmieszanie widoku, ostatecznie zniekształca wam grę i nawet przy zwyczajnej wielkości wszystko jest rozmazane - odświeżenie gry niweluje ten błąd.



    W ten sposób ja oraz wiele innych graczy robi zdjęcia w Transformice.
    To moja mała sesja fotograficzna :








    115 komentarzy:

    1. No nareszcie ktoś wziął i zamieścił taką instrukcję:D
      Aha, czy jesteście w stanie powiedzieć, kiedy zgracie i zamieścicie zdjęcia z
      imprezy, bo już się nie mogę doczekać;)
      Polishjulia

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Już zrobiłam, wyszło prześlicznie ;)
        Polishjulia

        Usuń
      2. Polishjulia, Elffka poprosiła mnie, abym zrobiła screeny. Zrobiłam, wgrałam, ale są tylko w wersji roboczej. Nic więcej nie mówiła, że mam je opublikować czy coś, więc raczej ona wstawi, a nie mam pojęcia kiedy ;) Mogę ci jedyne powiedzieć, że jesteś na kilku screenach ;p

        Usuń
      3. A ja jestem? ;D
        Missmysss

        Usuń
      4. Nie miałam wcześniej czasu, przed chwilą zebrałam zdjęcia i jutro z samego rana pojawi się notka ;)

        Usuń
      5. *O* nie działa mi :C mam laptopa.. jakoś wpływa to na (nie) robienie zdjęć? plis pomóżcie... :C
        Eskagg

        Usuń
      6. musisz oprócz kliknięcia picture screen musisz kliknąć taki przycisk pomiędzy lewym ctrl a znaczkiem windowsa taki przycisk na którym napisane jest Fn ja też miałam taki problem ;) mam nadzieje że pomogłam

        Usuń
      7. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

        http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

        Usuń
      8. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

        Usuń
    2. Przed chwilą wylogowało mnie z TFM, czyżby jakieś nowe zmiany? ^^


      ~Ninshona

      OdpowiedzUsuń
    3. właśnie chciałam zapytać o to samo mam prośbejeśli uda ci sie dowiedzieć napisz na blogu
      -bibrysek

      OdpowiedzUsuń
    4. Nic nie dodali myszki, nie ma się o co martwic. ;)
      A co do poradnik a- świetnie opisane. :) Chciałam już to sama zrobić, ale nagle ... patrzę jak dzień co dzień, czy nie ma nowego postu a tu nagle... :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Hej, ja też jestem na TFM i chciałam właśnie wstawic na mój profil zdjęcie z TFM, ale ciągle rozmiar sie nie zgadza, a nie wiem, jak zmniejszyc do 30 KB. Proszę, pomóż. :(

      Serafinqa

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeśli masz link do obrazka mogę przygotować ci go do wstawienia jako avatara :) Próbowałaś już obrazek zapisać jako JPEG?

        Usuń
    6. Elffko, gdy kliknęłam na pierwsze zdjęcie zaczęło się ono pobierać nawet nie wiem czemu. Chciałam je powiekszyć i normalnie kliknęłam i wyświetliło się pobieranie pliku.. Jeżeli możesz to proszę odpowiedz...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Błędnie wgrało się zdjęcie, w wolnym czasie to naprawie. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego i ciężko mi powiedzieć dlaczego tak się stało. Plik który się ściąga przy kliknięciu jest całkowicie bezpieczny, o to nie musisz się martwić :)

        Usuń
      2. Dziękuję, że odpowiedziałaś bo nazwa pliku wyświetliła się wpisałam ją w start i nic nie było a w pobranych plikach wyświetlało mi się to także dzięki jeszcze raz za odpowiedź :)

        Usuń
    7. Thx teraz mogę spokojnie dać zdjęcie mojej myszki do propozycji wyglądu!

      ~Precelkowa z Tfm i Hm

      OdpowiedzUsuń
    8. ale jak zrobić te tła skoro w edytorze się nie da bo się jest szamanem i to brzydkie -_-

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wejdź do chatki plemiennej i załaduj jakąś ładną mapkę ;)

        Usuń
    9. Hehehe klikam Prt sc i nic :c

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. bo musisz kliknać oprócz tego taki przycisk pomiędzy lewym ctrl a znaczkeim windowsa na którym napisane będzie Fn

        Usuń
    10. A, ja nie mam painta. Co robić?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wpisz w google paint wyskoczy ci strona i pobierz

        Usuń
    11. albo można zrobić jakimś programem screena, np. Banicam...

      OdpowiedzUsuń
    12. Ja robię screena, wstawiam do painta, przycinam i jest. xD

      OdpowiedzUsuń
    13. ja mam laptopa i nie mam tego przycisku :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Insert Prt Sc, nie masz takiego przycisku?
        ~Rishiaa

        Usuń
    14. Dzięki!:D
      w grze martakociara!

      OdpowiedzUsuń
    15. u mnie się nie da zrobić zdjęcia plis pomóżcie :(

      OdpowiedzUsuń
    16. u mnie to nie działa :(

      OdpowiedzUsuń
    17. THX! właśnie o to mi chodzilo fajnie jestes swietna!

      OdpowiedzUsuń
    18. Nie działa mi PrtScn :( nie zrobię zdjęcia

      OdpowiedzUsuń
    19. a ja mam laptopa więc niemam przycisku ''Print screen'' :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. powinnaś/eś mieć tai przycisk : insert prt Sc a że by zrobić screena musisz kliknać to i taki przycisk Fn za lewym ctrl

        Usuń
    20. ja robiłam bez powiększania... zazwyczaj to były zdjęcia pt. ''gówno event'', bo mi się mapka nie wczytywała xD

      OdpowiedzUsuń
    21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    22. Klikam w Print screen , i chce wkleic do Painta ale nie pokazuje mi sie odblokowane wklej. Nwm co robic probowalam i ctrl +v i tez nic..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Popróbuj, to tak działa i nie ma innej opcji.

        Usuń
    23. a ja to wogule niemam tego klawisza bo mam laptopa :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Każda klawiatura go ma, tylko że w innym miejscu, niekoniecznie w tym co pokazałam w notce ;)

        Usuń
    24. Ja mam laptopa i mam ten klawisz tylko że jako prt sc :)
      Wy też na pewno macie :D

      OdpowiedzUsuń
    25. Ja mam Windows 8 to jak wciskam lewy klawisz (wiecie o co cho myślę) i nie mam ,,Powiększ'' i tak dalej... nie wiem co zrobić :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Sprawdziłam i w Windows 8 wystarczy kliknąć na ekran gry prawy przycisk myszki jest ta opcja "powiększ"

        Usuń
    26. Jak się dodaje zdjęcie do profilu swojej myszy

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Info w notce ;) http://myszki-z-transformice.blogspot.com/2014/02/jak-ustawic-obrazek-w-profilu-na.html

        Usuń
    27. moja koleżanka robi zdjęcia przez Bandicam ona też gra w TFM

      OdpowiedzUsuń
    28. Jak zrobiłaś nierozmazaną, tańczącą myszke? O_O

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nigdy mi się nie rozmazuję gdy tańczę ;)

        Usuń
    29. Tez bym tak chciała ale nie mam painta

      OdpowiedzUsuń
    30. DZIĘKI niewiedziałam jak się robi zdjęcia thx

      OdpowiedzUsuń
    31. mi nic nie wyszło :(

      OdpowiedzUsuń
    32. nie działa suka

      OdpowiedzUsuń
    33. Nie działa mi to :(

      OdpowiedzUsuń
    34. Elffko pomocy próbuje zrobić zdjęcie tak jak było opisane w instrukcji ale nie wychodzi pomóż!!!!:(
      Martynciaxd

      OdpowiedzUsuń
    35. ja nie mam takiego przycisku

      OdpowiedzUsuń
    36. Mam przyciski np: ins scroll lock
      home sysrq
      end prtsc
      pgup break
      pgdn pause.
      ale żaden z nich nie zrobił mi zdjęcia

      OdpowiedzUsuń
    37. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lol

      OdpowiedzUsuń
    38. Ja jakoś nie mogę wejść do Transformice!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

      OdpowiedzUsuń
    39. Świetny poradnik , a chciałabym jeszcze się dowiedzieć jak nagrać film ?

      OdpowiedzUsuń
    40. dzięki za pomoc elffka :)

      OdpowiedzUsuń
    41. ja mam laptopa i mi nie działa :(

      OdpowiedzUsuń
    42. Hejka :3 Czy zrobicie jakiś konkurs, że do wygrania jest współpraca z Wami na blogu? (mam konto google xd) bo macie fajny blog i tak mówiąc znam się na wklejaniu zdj. ,robienia takich innych napisów jak macie w naglowku itp. :)

      ~ Jamjestkasia (tfm)

      OdpowiedzUsuń
    43. A gdy ma się laptopa to co ?

      Violalov

      OdpowiedzUsuń
    44. gdzie ty znalazłaś tę mapę? XD

      -Chlopoczek

      OdpowiedzUsuń
    45. robiłam sobie screena przybliżyłam kliknęłam prtscr włączyłam paint wkliknełam prawy przycisk i nic się nie stało

      OdpowiedzUsuń
    46. Odpowiedzi
      1. Dobra, jakoś się udało :-) Kilka razy kliknąć Print Screena a w peincie włączyć edycje i kliknąć "Wklej" ;-)

        Usuń
    47. Wystarczy włączyć Narzędzie Wycinanie (w windows 7), wyciąć obszar z myszką, zapisać, otworzyć w np. Photoscape, ozdobić i gotowe c:

      OdpowiedzUsuń
    48. Mi sie nie da bo ja mam LAPTOPA i mi nie pisze te print ani nic daje F12 ale nic

      OdpowiedzUsuń
    49. dzienki umiem robić zdięcia (wreszcie)

      OdpowiedzUsuń
    50. pytanie jak pokazać innym te zdjęcia?

      OdpowiedzUsuń
    51. POMOCYYYYYYY zrobiłam to zdj i cały czas moja myszka jest rozmazana co mam zrobić????

      OdpowiedzUsuń
    52. Siemka , zrobilem tak jak trzeba ale gdy je wklejam to mi pisze ....:.... no wiecie ! to ze przekroczyło 30Kb co zrobić ? Zrobiłem według instrukcji :((

      OdpowiedzUsuń
    53. Jak obcinać najlepiej i najłatwiej zdjęcia w paincie? Zrobiłam myszostrofę więc proszę o pomoc <3
      /Martinowa

      OdpowiedzUsuń
    54. jest jeszcze strona do robienia myszki (można ją ubrać jak się chce)

      OdpowiedzUsuń
    55. No ale ja mam laptopa i nie mam tego przycisku :((((

      OdpowiedzUsuń
    56. mi sie nie udalo

      OdpowiedzUsuń
    57. mam pytanie bo ja mam laptopa co mam zrobic zeby uruchomic prtsc

      OdpowiedzUsuń
    58. powieszgdzie mozna zrobic tez zddjecie bo na zwykłej mapce jest duzo myszek a w edytorze jestem szamanem pliss pomóz:(

      OdpowiedzUsuń
    59. A czy zdjęcia działają tez w np. Neomice, Nanomice itd...?

      OdpowiedzUsuń
    60. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      OdpowiedzUsuń
    61. Na transformice nie mogę przycisnąć lewy przycisk myszy a potem powiększ ;( nic się nie dzieje ;( prosze odp.

      OdpowiedzUsuń
    62. A mi co chwila piszę ,,Obrazek nie może przekroczyć 30 Kb .

      OdpowiedzUsuń
    63. Ja nie moge bo mam inną klawiature :(

      OdpowiedzUsuń
    64. Elffka wiesz co? Bo ja chce ustawic zrobione zdjecie na avatar i nie moge, bo pisze: Obrazek nie moze przekraczac 30 kb. Nawet jak raz sprobowalem, to nie zadzialalo :/ Odpowiedz plis!!!!! :-(

      OdpowiedzUsuń
    65. Nawet jak raz probowalem zmniejszyc, to nie dziala

      OdpowiedzUsuń
    66. Elffka jak ty zrobiłaś że Ci się zapisało? Mi jak naciskam " prt sc " Nic się nie dzieje nie wiem jak to zrobić, proszę pomóż!
      ~Natalcialala ~ ;C

      OdpowiedzUsuń
    67. czemu nie mg wkleic na paincie? mam coś popsute? :c

      OdpowiedzUsuń
    68. no co jest nie dam rady na paint nie wkleja!

      OdpowiedzUsuń
    69. jesteś super! teraz mam CUDNE zdjęcie mojej myszki ^.-
      dzięki!!!

      OdpowiedzUsuń
    70. Ci co lubią jednorożce zbierzmy się! :P

      OdpowiedzUsuń
    71. ale ja mam problem z białym kawałkiem w paint... tam w rogu nie moge go wyciąc a zmniejszyc tez sie nie da co mam zrobic?

      OdpowiedzUsuń
    72. prosze odpowiedz :C

      OdpowiedzUsuń
    73. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      OdpowiedzUsuń
    74. jak to sie robi? klikam i nie ma

      OdpowiedzUsuń
    75. Ja mam laptopa pozdrawiam Zlaczarna~

      OdpowiedzUsuń