____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 25 lutego 2014

Rodzaje myszek na transformice .

Hej myszki!
Dzisiaj przedstawie Wam kilka typów graczy.
Pomysł na notkę nie jest mój. Zaproponowała mi go koleżanka! Poprosiła mnie żeby nie podawać jej nicku. Dotrzymuję obietnicy.
1. Myszki normalnie
Wiecie takie myszki zwykłe, rzadko piszą na chacie. Rozpisywać się o nich nie będę, jak mówię ułożone, skromne.
2. Myszki hackerzy
 Myszki, które mając 20 poziom już mają 800st, 5000bc, 10 000 zebranych serów i z 30 000 uratowanych myszek. Ja sama nie mam nawet 160st, 0bc, ok. 6 000 zebranych serów, a myszek to nawet nie mam pojęcie. Wiem moje staty są okropne ;/
3. Myszki 'BFF'
Są one zwłaszcza na survivorze. Zawsze dają sobie favo. Ja gram najczęściej tam gdzie nie ma specjalnie dużo myszek. Wygląda to tak, że jedna osoba zostanie i tak są na zmianę szamanami.
4. Myszki NOLIFE
Myszki które potrafią wbić 2 poziomy dziennie. Niedawno spotkałam taki przypadek: była godzina 10:30 i grałam z moim kolegą z 58 poziomem, wieczorem po ok,. 21:00 już wbił 60. Mi to się wydawało na hacki, ale może grał i grał i wbił.
5. Myszki, które wszystko wiedzą najlepiej
Wymądrzają się, gardzą i wyśmiewają. Nic dodać nic ująć.
6. Myszki pełne agresji.
Najczęściej swoją złość wyrażają poprzez przeklinanie. Nawiązując (znów xd) do survivoru, to zdarza się najczęściej: szaman zwalił myszkę i jest "ciotą, debilem, idiotą" ale wymyślają coraz to głupsze i coraz bardziej idiotyczne wyzwiska np. "Cebulaku". Nie rozumiem...
7. Myszki śmieszki
Należę do tej grupy. Na trasformice, coraz częściej na bc idę i żartuję z innymi. Dla mnie obojętne jaki to room. Najlepiej na #utility i w chatce plemiennej. Wiecie z kogo ostatni się śmiałam? Wideo pokazała mi kupela z tfm.
http://youtu.be/BMHDY2iWtlg
Posłuchajcie dopiero od 3 min. Ostatni "gnieeeeeew" najlepszy. Pod sam koniec powiedziała "... i POLUBIAJCIE to" XDDD
Na prośbę komentarzy robię jeszcze kilka typów myszek. Macie propozycję? Prośby w komentarzach ;)
8. Nie mili PRO
Mają rewelacyjne staty i śmieją się z innym słabszych myszek. Nie miła sprawa :/
9. Paplacze
 Gadają i gadają o sprawach które nikogo nie obchodzą. Czemu nie na szepcie? Niech wszyscy się dowiedzą, że chłopak ją rzucił i niech cały świat płacze! (taki mały sarkazm xd)
10.  Szaman troll
Lubi potrollować, zamiast normalnej deski daje niewidzialną, lub zamiast ją w ogóle dać trzyma rękę na myszce, ale jak już przychodzi czas na to żeby ją postawić szaman ją 'zatrzymuję'. Dzieje się to w przeciągu sekund.
11. Myszki które żyją tylko survivorem 
Survivor, vanilla czy /room nieważne i tak zwalam!
12. Afki
Afk - myszka której nie ma przez dłuższy czas. Jeszcze lepsze są myszki 'zw' piszą zaraz wracam, a wracają po godzinie.

To byłoby na tyle. Teraz pytanko do Was.
A do jakiej grupy należycie wy? ;) 
oraz
W skali od 1-10 jak podobają wam się moje pomysły na notki i dlaczego?
(bardzo mi na tym zależy...) 

114 komentarzy:

  1. Ja raczej do tych normalnych, lub do nieśmiałych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tych, którzy się najwięcej udzielają, albo jako jedyni, którzy piszą na chacie, podczas gdy inni nic nie mówią, oraz do BFF' ów oczywiście po znajomości z plemienia albo lubianych;)
    Ale na 100% nie do normalnych, raczej do tych , jak z którymi się zacznie to się na końcu nie odpowie, wykorzystuję to w walce z takimi typu przyk£ad z wczoraj ' on ma lepsze staty od cb, więc nie nazywaj go noobem'- no pprzam bardzo, chyba jeśli zrzucił3/4 myszek z mapy to mam prawo go tak nazywać-.- rozumiem, że nie kultularnie itp., no ale jak po napisaniu takiego czegoś można nazwać np. Kogoś, kto umarł niechcący jako szam? Naprawdę, do niektórych to mi słow brakuje, a już zwłaszcza wtedy, kiedy spechalnie trollują innychi obrażają biedne lvl'e id 1-10 przyjmijmy, a jak ktoś obrazi moją koleżankę, albo kolegę to ma przechlapane. Już kończę, bo jaki długi może być ten komentarz XD

    Polishjulia i najdłuższy kom na tym blogu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do obrońców słabszych i do wtrącalskich. xD.

      Usuń
    2. To samo co ty xd
      Uwielbiam się wtrącać do kłótni, konferencji i tp. xD



      Jestem Pola, Pola ma to do siebie. *^*

      Usuń
  3. Ey! Brakuje kilku :
    -nooby myszki (wiesz te nowomysze ale ja wole krótszą nazwę)
    -Złe prosy (mają epick staty i wyśmiewają się z innych z niższymi)
    -Wygadane (cały czas spamią ,,rozmawiają" na chacie a nie na szpecie)
    -I takie jak ja nie wiem jak to opisać Po prostu rozmawiają umieją budować dobre statystyki ale bez favo ,spamu ,noobstwa ,przezywania.
    I na koniec .ZBOCZUCHY. Wyzywają od jakiś pizd,dziwek i.t.p. gdy ktoś ich zrzucił lub nie mają st. Albo każą pisać jak taki jesen Hizume czy coś,,Hizume wyliże ci odbyt" ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Mogłyby być jeszcze np.:
      "Trolle" - szaman trolluje, daje niewidzialne deski, zabija itp.
      "To nie survivor!" - szaman zwala myszy na roomie vanilla lub normal
      "Szókam hłopaka" - nie trzeba tlumaczyc :)
      "Kur*a ale lagi" - myszy kiedy nie zdobyly st zwalaja wine na lagi, albo po prostu szaman ktory ma lagi i budowle sie bugują
      "Sorry, jestem na taczpadzie :(" - wiadome ;) XD
      "Afker" - mysz jest na grze a jest zdala od kompa lub robi inne rzeczy
      Tyle chyba :) Ja należe do takiej jakby "Pro Bff" xD

      Usuń
    2. Z tymi lagami, to może na serio mają lagi? ;--; Albo z tym taczpadem.

      Usuń
  4. Ja jestem mieszańcem xD

    - W 75% składam się z wody
    A tak na serio to ze mnie taka myszka-śmieszka :P
    Raz jakiś koleś napisał:
    - Jem batona :P
    A ja na to:
    - Daj trochę!
    - Nie to mój baton! xD
    I tak dalej......
    Inna sytuacja
    Tym razem ja zaczełam :P
    No byłam na jakimś roomie i pisze sobie z nudów:
    - Mmmmmmmmm...... jem kisiel :P (co było zgodne z prawdą xD)
    A jakaś myszka pisze:
    - Najlepszy jest cytrynowy :P
    A moja koleżanka ze szkoły:
    - Smacznego xD
    To ja napisałam:
    - Ja jem malinowy :P
    A tamta myszka:
    - Ten też dobry
    No i pisałyśmy tak aż w końcu cały room gadał o malinowo-cytrynowych kisielach (czy kiślach bo nie wiem?)

    - W 10% jestem złą myszką
    Choć na ogół jest ze mnie taka śmieszka
    to jak mnie ktoś w*.*wi to tak bym mu pr*.*i*.*oliła że by się nie pozbierał xD

    - W kolejnych 10% jestem myszką lalusiem
    No po prostu nie lubie być taka sama jak inne myszki
    Wolę jak np: wszystkie myszki mają zwykłe futerko a ja kremowe :P
    Chociaż to też przekłada się na śmieszkę
    Raz napisałam:
    - Ładny mam krawat? (ta jestem dziewczyną ale krawat był zarąbisty)
    Na to inne myszki:
    - Tak xD
    Albo:
    - Śliczny xD

    - No i moje ostatnie 5% to zwykły noob
    Zresztą każda nawet doświadczona mysz ma w sobie nooba
    tylko jedni mają go więcej a inni mniej :P

    To tyle xD

    PS.: GRATULACJE DLA TYCH CO PRZECZYTALI CAŁE!0 XD
    ~Pomcia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super xD
      Kubaxus

      Usuń
    2. Ja to jestem puł na puł troche śmieszka :3 troche normals :/

      Usuń
    3. Tak tak XDD :D Ja to wbijam 1 level dziennie, obecnie mam 45 xd

      Usuń
  5. Ja należę do wszystkich po trochu.

    ,,4. Myszki PRO
    Myszki które potrafią wbić 2 poziomy dziennie. Niedawno spotkałam taki przypadek: była godzina 10:30 i grałam z moim kolegą z 58 poziomem, wieczorem po ok,. 21:00 już wbił 60. Mi to się wydawało na hacki, ale może grał i grał i wbił.''

    A, i nie wszystkie myszki PRO siedzą cały dzień na tfm. Ja bym zmieniła ten podpunkt na Nołlajfy XD

    ~Oliivku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem raczej myszka PRO bo wbijam czasem nawet po 3 poziomy dziennie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, level nie ma nic wspólnego z tym jakie masz staty i jak budujesz itp. Możesz mieć 10 level a dobrze budować, a możesz mieć 95 level i nie umieć budować, bo level można wbić po zbieraniu serków.

      Usuń
  7. Jestem śmieszkiem :D
    Nie wymieniono tu prosa który jest miły - czyli również ja xD
    Wczoraj broniłam biseksualną myszkę, i czuję się z tego dumna c";

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie dużo jest niemiłych pro i hackerów. Jeden mnie obrażał i przezywał c..... i ped......

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam alę muszę się wtrącić. Myszko, która pisała post niech wie że hackerzy są inni. Mogłaś opisać speed hack, cheese hack, bc hack i wgl, a nie poporstu że mają takie staty przy levelu 20. Ja takie miałam gdy miałam taki level, coś podobnego do tego, tylko mniej uratowanych i st. I ogólnie to o gośćiach mogłaś napisać, myszki które spamują itp. Prosy, niemiłe, są takie, są też miłe. Ogólnie to tyle o tym poście w moim zdaniu. PozdrawiAm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i myszki, które wbijają szybko poziom mają zazwyczaj od 1-40 może 50 lvl. Ja na moim teraz lvl (80) muszę mieć ponad 30k xp. Tylko piszę, pozdrawiAm.

      Usuń
    2. I myszki, kórym nic nie pasuje ^^
      :P
      Polishjulia

      Usuń
    3. Vanessa, dla mnie w sprawie hacków nie ma co rozmawiać, podałam przypadek ogólny. A jeśli chodzi o lvl to widziałam nawet myszki z mniejszym. Przy lvl 20 tyle bc prawie 5 000? Przepraszam ale coś mi się wierzyć nie chcę. Hack - to hack. Nie napisałam że prosy nie są miłe. Więc pozrawiam :3

      (jak cię obraziłam, uraziłam, to bardzo przepraszam mam dzisiaj taki kiepski dzień.. szkoda gadać)

      Ixlovexu

      Usuń
    4. Ixlovexu, zauważ, że w erze tfm kiedyś nie było leveli. Ktoś, kto np. nie grał już od bardzo długo i był prosem teraz wchodzi i tu patrzy, ze sa jakies levele. No i ma ten 1 lvl, a ma ponad 100 bc.

      ~ Oliivku

      Usuń
    5. Ja tam nie wiem co było PEI (przed erą Ixlovexu ;p) gram od 01.09.2013

      Usuń
    6. Olivku zgadzam sie, sa takie sytulacje. Oraz lxlovexu 1.09.2013 to Wrzesien, wtedy juz byly levele, one sie pojawily w Czerwcu. PozdrawiAm.

      Usuń
  10. jeszcze myszki huggerzy- na survivorze zazwyczaj ciągle trzymają się szamana żeby nie zginąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tam notka wydaje się ciekawa, czy przydatna to nie mam zielonego pojęcia, ale nawet mnie rozbawiła :D
    Pozdrawiam Autorkę posta :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehhhh... No nwm kim jestem ale...

    Mam 50 lvl, 3500 save, 70 st (dlaczego?! :(), i... 0 bc. *facepalm*
    Na TFM najczęściej jestem na Vanilli i survivorze.
    Na van. Gram raczej normalnie tzn. Umiem budować i noobem nie jestem, znam dużo sposobów na przejście każdej mapki. Jeśli chodzi o kontakty z innymi myszkami to lubię pomagać ale Nienawidzę nowomyszy, które nie mają pojęcia o grze oraz trolli: spamiaczy i nalogowych morderców xD. Wtedy jak się wku.ie to... Nie jest ze mna dobrze xD. Na survivorze jestem BFF! Ratuję moich PRZYJACIÓŁ. Ale nie robię tego, kiedy na danym roomie jest dużo myszek- raczej przebywam tam, gdzie jest 7,10 graczy. No i co tam jeszcze... A. Jestem Modnisia. XD. Jestem nalogowym klientem w sklepie Fraises i kkupuje nowe rzeczy. Cały czas się przebieram! ^*^
    Ktoś pogra ze mną w TFM? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Tobą pogram! Mój nick :
      Serafinqa
      C:

      Usuń
    2. Ja zagram. Mój nick to ,, Polamagic'', ale w styczniu.

      Usuń
    3. Ja też chętnie z Tobą pogram (: mój nick : Igunia26

      Usuń
    4. Ja też chętnie z Tobą pogram (: mój nick : Igunia26

      Usuń
  13. Ja w 85 % jesten NOLIFEM, bo potrafię grać jakoś od 14-15 do 22 lub 23, a nawet i dłużej, ale mimo to itak nie wbijam tak szybko lvl, może jak tak se długo posiedzę przez 2 dni ( oczywiście w podanych godzinach i z spaniem w nocy ).
    W 5 % jestem noobkiem ^.^
    No i w tych 10 % jestem taką klnącą myszką i zwalającą na lagi, ale nie zawsze, no i nigdy nie wyzywam shama, jak zrobi coś źle lub mnie zwali na survie.
    No i oto o mnie wszystko xd.
    A i Twoje notki są naprawdę bardzo przydatne. :)
    P.S.: Ja raz na jednym roomie widziałam dziewczynę, która miała 15 lvl a już miała z ponad 300 st, ponad 10 000 zebranych serków i jakieś 100 bc. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serafinqa pogramy jutro bo dzi. nie mogę :c
      Mój nick to Mariksa, chyba cię nawet kiedyś widziałam xD

      Usuń
  14. Są jeszcze miłe myszki które zawsze pomogą, nie obrażają i są miłe dla wszystkich i chrzanią tych przeklinających i obrażających na czacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką myszką jestem ja jestem też nolifem i śmieszką

      Usuń
    2. Ja raz byłam spamem,coś tam źle zrobiłam czy czegoś tam nie umiałam i jedna myszka wyśmiała mnie mówiąc: ,,32 level nic nie zrobi''. :-/

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Czemu tak uważasz? :) Fajnie, że każdy podziela swoje osobiste zdanie. Każdy ma inny gust. Nie zawsze muszą być poradniki. :-)

      Usuń
  16. A ja, hm. Umiem budować, ogólnie grać i zdobywać firsty w miarę często. Opcja 'no-life' raczej odpada, 1-3 godzin na komputerze, a 3 tylko w weekend nie jest no-life'owaniem. Nie wiem czy niecałe 7000 st i 21000 serka, 35000/25000 save i 600 bc można nazwać mianem prosa, wg. mnie raczej nie. Czasami ponoszą mnie nerwy, wyzywam nowomyszki lub favodajki czy po prostu noobów (jest pewna myszka z 100lvl i 24000 st, która nie umie budować na poziomie osób z 500st.) Zakupy, hm, po podliczeniu wydatków wydałem na TFM prawie 100 zł, dokładnie 92. Więc to trochę dużo. :/ Na survivorach innych pierdołach nie gram, nie daję favo na vanillach i roomach normal. Może raz czy dwa się zdarzyło, ale tylko w sytuacji kryzysowej. Zwalać winy na lagi.. nie zwalam, jak je mam to się irytuję, jak nie, to nie. Czasem lubię wytknąć błąd ortograficzny. Nie lubię spamu. Sam udzielam się raczej na chacie, bo wiele myszek do mnie piszę, nie chcę ich ignorować. To chyba by było na tyle. :P
    Pozdrawiam, Seroholikpl.
    @Fajna notka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam cię ostatnio i mogę powiedzieć, ze jesteś jednym z najlepszych graczy jakich widziałam :D

      Usuń
    2. Matko, ja ledwo 300 st wbiłam i ty mi mówisz, że prosem nie jesteś? xd
      Także widziałam Cię kiedyś na roomie i świetnie grasz, c:

      Usuń
  17. Ja chyba jestem w 10 % noobem, 5% śmieszką a reszta to normalna. Nie lubię tych, którzy przeklinają. Raz kiedyś wyraziłam swoje zdanie, ale oni swoje i mnie obrażali.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ja jestem raczej troche śmieszką i ostatnio często wchodzę na survivor z kolegą :)
    Fajowe posty:)
    I jak co to na Transformice !» jestem Hmuurkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trollem xD . Twoje noty są the jest. 😵

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie pasuje 4, 9 i 10 ;P Ale najbardziej 4..

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo często wice myszki agresywne >.<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja daję ci 11/10. Robisz świetne poradniki, bardzo mi pomagają(bardziej niż moje przyjaciółki, które mają 57 lvl, a ja 36). Sama wielu rzeczy nie ogarniam, więc gdy mam jakiś problem idę do ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem snieszkiem bo:1raz jak kolega do mie przyszedl z laptopem to sobie gralismy i trolowalismy ludzi i sie smialem nawet jak chodzilem myska a jak wstalem to myslalem ze sie zeszczam xDD
    Kubaxus z TFM

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę że jestem pół Myszką śmieszką pół normalną... nie mogę się "zdecydować" często sobie żartuję z innymi... ale chyba nie tak często by być myszką śmieszką... nie wiem... serio nie wiem...
    Myszkamyse

    OdpowiedzUsuń
  25. P.S to imię i nazwisko to nie moje prawdziwe... tylko tak dla żartów se wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jestem normalną myszką, skromną i ułożoną

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja do "Myszek Śmieszek" i ociupinkę do Trolli :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Twojego kolegi nie było :D ale jakaś dziewczynka fałszująca -,-

    OdpowiedzUsuń
  29. NALEŻE DO GRUPY: NOLIFE XD.

    OdpowiedzUsuń
  30. Należe do śmieszek

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem normalas a czasami Nolife jak mi się nudzi :p
    a 100 serków dziennie to dużo ???

    OdpowiedzUsuń
  32. A mam pomysł może leniwe myszki takie które nie chcą budować jak są szamanami a kiedy są myszkami czekają aż szaman da im ser i zabierze do norki ja już dużo takich widziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem normalną myszką.Buduje jak jestem szamanem itp.(choć czasem mi nie wyjdzie...).Właśnie ktoś wspomniał o ZBOCZEŃCACH ciągle każą innym myszkom kłaść się a oni...no wiecie...

    Zuzsona

    OdpowiedzUsuń
  34. ja to jestem bardziej 6. bo często myszki to nooby i mnie to wkurza -_- i co tu zrobić ja mam strasznie słabe nerwy -,-'

    OdpowiedzUsuń
  35. 9 XDDDD Ale nie, że gadam o moich sprawach byle komu...Raczej piszę komentarze danej sytuacji, ale i tak wszyscy to ignorują. xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do nolifów :P dziś wbiłam 3 levelki XD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem z tych myszy co przeklinają na szamana i jak zepchnie jakaś mysz jak w parach zbieramy ser i niestety jak jest Szaman z 1lvl to muwie żeby skakać i dedać bo nic nie zrobi puźniej robi mi się wstyd jak nikt inny tego nie muwi:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam słabe nerwy mszcze się na szamanach!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem Dzazmin normalnie jak normalna myszka wyglądam ale należe do 6

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesten Lunawera i mam małe statystki tylko 5 najtrudniejszych mapek Okoł 600 serów Gdzieś 10 st 200 Uratwanych myszy. Oraz najważniejsze należę Do 4 Podejżewam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja raczej do śmiszek, ale też często siedze na roomie 801 i dancuje '3' Tak btw dużo czas tam spędzam xd I No i no life :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zależy. Jestem czasami cicha a czasami sie śmieje,żaruje i wg. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chyba myszki BFF tylko ,że ja nie nawidze survivora XD ale no wiecie czasami na innym roomie daje kolerzance favo xD oraz z góry przepraszam XD

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja raczej normal a ale troche BFF I jestem mysz kutliwa ludie sie. kucic a raczej przeszkadzac my zoom black zabawy

    OdpowiedzUsuń
  45. 6, bo jestem trochę agresywna ;(
    Ale od dzisiaj zostanę trollem ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja prubuje być miła i pomocna ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem bardziej śmieszką xD Czasami trochę noobkiem ale co zrobić. Nie lubię myszek, które myślą tylko o sb i nie pomagają innych oraz tych takich ,,zboczonych'' nie będę tłumaczyć o co chodzi bo chyba wiesz ;3 Czasami trolluje ale tylko jak mam zły dzień xD

    OdpowiedzUsuń
  48. 10 czasem lubie być trollem :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ja jestem mieszańcem :(
    trochę myszki śmieszki, czasem se lubię posiedzieć cicho, a czasem gadam o wszystkim xD no i też czasem jestem ,,myszką BFF" jak mi się nudzi to zapraszam wszystkich do znajomych :D

    Mój nick z tfm to: Thealmice

    OdpowiedzUsuń
  50. Brakuje myszki zagraniczne czyli myszki z innego kraju niż na tym co grają.

    OdpowiedzUsuń
  51. myszka śmieszka i normalna ^_^
    ej macie kase? bo mi nie starczy na kasze bo mi matka zapłacze

    OdpowiedzUsuń
  52. ja do normalnych, i śmieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Myszka BFF :v, Może jeszcze niemili PRO? No cóż, takie życie ;). Zdaża się.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wczoraj na room lol była jedna myszka Jacekpaskuda wyzywala mnie od noobow i nasmiewala się że mnie,że nie umiem się po ścianie wspinać, a ja ją obrażałem i zaslanialen mu normę złośliwie i go zabijałem xD. Tak mu jest dobrze! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze
      -myszki podległe- te co zawsze jak się da chodzą za szamanem a gdy szam dednie bez zastanowienia skaczą za nim nawet jeśli szam ma 2 życia! Trochę, można powiedzieć ,,szare myszki"
      -Myszki anortografy- ,,poszłem tylko do kóhni ale wruciłem pszed hwilom- nie trzeba tłumaczyć- strasznie wnerwiają.
      -szukam dziewczyny/chłopaka na szept-nie muszę wiele mówić, prawda?

      Mój nick w grze to Gamguma.

      Usuń
    2. anortografy są fajne

      Usuń
  55. ja troche jako paplacze moj


    mojnick w grze to mioszczurion

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja jestem fanką survivora, i jestem PRO. Jestem PRO bo wszyscy tak mówią.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zdecydowanie Myszka bff, Szaman Troll, Myszka Śmieszek ~ Sin

    OdpowiedzUsuń
  58. "Favo" daje tylko dziewczynie ;d Paplam caøy czas, bo .. MOGE
    Na Na twoich lvl to ja po 10lv dziennie nabijalem. PROO.. Tak i nie wyzywam nikogo jesli nie zanczie.. KUrde, mam st a ten "nb" I jeszcze jedno.. JA WIEM WSZYSTKO NAJLEPIEJ XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapomniałaś o typowych BRAZOLACH, którzy są na normalach, vanalliach i racingach. Jakaś myszka zajmie im ST i dedają.
    Dla nich liczy się st, nie serek itp xd

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja do paplaczy XD jak dostałam 6 z testu to latałam po roomach jak szalona i to pisalam

    OdpowiedzUsuń
  61. Paplacz, czasem szaman troll. x'D I też czasem afk. x'D I często śmieszek. xD

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie dojde do myszek proskow;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nolife i czasami... Niemiły pro :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja chyba do żadnego nie należę jedynie do chyba tych normalnych myszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. To ja jestem tak:
    - "myszka normalna" (właściwie rzadko co napiszę coś na czacie)
    - nolife
    - afk
    Lubię jak to określiłaś "paplaczy", ciekawią mnie czyjeś historie z życia, choć tylko czytam, nie nawiązując dialogu
    a najbardziej wkurzają mnie "pro" (gdy zabiorę im st, to później mnie wyzywają, cytując moje statystyki, co nie jest miłe, jakoś po prostu się nie umiem nie przejmować, gdy ktoś mnie wyzywa) oraz BFF, generalnie favo.
    Tyle lat wowow

    OdpowiedzUsuń