____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 23 kwietnia 2014

Event z okazji dnia dziecka w Transformice

Cześć myszki!

Ku naszemu zaskoczeniu, z okazji dnia dziecka, który w Turcji jest obchodzony 23 kwietnia, w Transformice pojawił się kolejny event. Tym razem musimy zbierać flagi, które pojawiają się na mapce eventowej, a następnie zanieść je na specjalną scenę. Mapa jest co 40-60 minut na zwykłych roomach oraz vanilli.


_____________________________________________________________

Kawałek mapki eventowej:


_________________________________________________________________

Itemy eventowe:


___________________________________________________________________

Tytuły:

«Childish mouse» - zbierz 20 flag na mapce eventowej
___________________________________________________________________

W evencie chodzi przede wszystkim oto, aby zebrać 15 flag. Obojętnie czy zrobisz to ty, czy inny gracz, ważne żeby uzyskać tą właśnie sumę. W nagrodę pojawia się ładna mapa oraz życzenia.




,,Jest to event nieoficjalny, stworzony przez graczy i nie ma żadnego związku, ani też nie wyklucza eventu wielkanocnego stworzonego przez administrację''.

~ Oliivku

48 komentarzy:

  1. Czy Event będzie trwał tylko 1 dzień? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W kanalizacji można spaść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr *-*
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń

  4. • [Event ^_^] Znajdź flagi, zbierz je oraz przynieś z powrotem na scenę!
    Uważaj aby nie spaść i staraj się być na czas aby świętować ten wyjątkowy dzień!
    Tak admini pisali

    OdpowiedzUsuń
  5. Też do końca nie wiem o co w tym chodzi, ale starałam się to tu opisac :
    http://wszystko-o-transformice-pl.blogspot.com/2014/04/dzien-dziecka-23-kwietnia.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli w tym samym czasie są dwa eventy na TFM? A tak wgl to co ile się ten event pojawia ? Co godzinę czy jak? Ktoś mi niby mówił że on jest co dziesięć godzin albo jeden raz na dzien...
    Na TFM jestem Namalisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten event jest za przeproszeniem do dvpy. Mapka jest wielka, a flagi w dziwnych miejscach. Możnaby opisać jak te flagizbierać i kłaść, bo ta instrukcj na początku niewiele mi daje :(
    I tak jak już większość napisała :
    -co ile?
    - 2 ev. w tym samym czasie?
    jak to podnosić i o co w tym chodzi??
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event jest super, grałem godzinkę i zebrałem 14 flag. Nie wiadomo co ile jest ta mapa, można ją jednak uznać za taką dodatkową mapę eventową jak np. fabryka zabawek w Boże Narodzenie. Dzień Dziecka potrwa w grze do 28.04.2014r.
      Seroholikpl

      Usuń
    2. seroholikpl poznalam cie i jestes suka
      Izalusia

      Usuń
    3. Wal się dziwko, poza tym to jest samiec -.-
      Polishjulia

      Usuń
    4. Poznałaś? Nie miałaś okazji mnie poznać. Gdy tylko popatrzyłem na czat, Ty wyzwałaś mnie, bo byłem pierwszy, a Ty druga. Ale ok, przyzwyczaiłem się do bycia "suką" z powodu tego, że mam st zamiast innej myszki.
      Seroholikpl

      Usuń
  8. Flagi podnosi się klikając spację, trzeba stanąć obok flagi i wtedy nacisnąć. Potem pobiec na scenę, stanąć tam i znów nacisnąć spację. Gdy myszki zbiorą 15 flag na chat'cie pojawiają się życzenia od administratorów na dzień dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. To może ja trochę się pomądrzę :D.
    Z tego co mi wiadomo, mapki eventowe są co około 40-60 minut.
    Większość flag (chyba wszystkie) jest po lewej stronie mapy. Aby je zebrać należy stanąć na fladze i wcisnąć spację. Gdy już mamy flagę będzie ona widoczna na plecach naszej myszki. Należy wtedy pobiec spowrotem w prawo, wejść po schodkach na szczyt sceny i znów nacisnąć spację. Na scenie powinny pojawić się wtedy 3 flagi. Następnie znowu biegniemy po następną flagę...
    Podczas "trwania" mapki w prawym dolnym rogu nad jajkami pokazują nam się zaniesione flagi.
    Ma to chyba polegać na współpracy. Na górze widzimy licznik. Gdy myszki z pokoju wspólnie doniosą 15 flag (i tu nie jestem pewna, bo nigdy tak nie miałam, zabrakło 2s :C) dostają nagdodę - włącza się jakaś specjalna mapka, z fajerwerkami bodajże.
    Zapewne gdy zbierzemy jakąś tam liczbę flag dostaniemy cośtam. Twórcy eventu piszą, że to "niespodzianka". Ja nie mam pojęcia, co to może być.
    Dodam jeszcze, że "Event nie jest oficjalny", a stworzyli go Ediz, Fierying, Kmlcan, Transforlays.
    Napisałam co wiedziałam. :) Za wszystkie błędy przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooops, nie te konto... xD
      ~Missmysss

      Usuń
    2. Ale flagę można oddać przy znaku, nie trzeba włazić na górę sceny, lepiej jest zrobić to na samym początku.
      Seroholikpl

      Usuń
    3. Uuu... Zapowiada się nawet ciekawie! XD
      ~Mariksa

      Usuń
    4. Missmusss, dziekuje za info, jutro dopisze :)

      Usuń
  10. Oliivku, możesz jeszcze dopisać, że ta mapka eventowa nie zależy od ilości myszek. Na /room vanilla były tylko 3 myszki a i tak się pojawiła:) A np. na wielkanocnym musi być przynajmniej 11 myszek, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj grałem na tej mapce . trzeba było znaleźć i zanieść na scene 15flag. wtedy event był na roomie 12345678 . było wtedy 3 myszki . spadłem z mapy do studzienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj grałem na tej mapce . trzeba było znaleźć i zanieść na scene 15flag. wtedy event był na roomie 12345678 . było wtedy 3 myszki . spadłem z mapy do studzienki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś mówił mi że mapka pokazuje się co 10 godzin albo jeden raz na dzień.... To byłaby troszkę przesada bo raczej maroko siedzi tyle na TFM choć znam taka osobę......
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co godzinę lub 45 minut. Byłam na jednym roomie przez około 2 godziny i były dwie mapki.

      Usuń
    2. Albo i może 3:)

      Usuń
  14. Po zdobyciu 15 flag pokazuje się mapka podobna do tej ze zbieraniem flag, ale niestety jest bardzo krótko (może tylko w moim przypadku) i nie mogłam się jej przyjrzeć:( Na chacie wyświetla się (cytuję): • [Event ^_^] Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! Życzymy szczęścia wszystkim małym myszkom! Dodam jeszcze, że mapka jest w nocy. Tylko tyle mogę powiedzieć, ale mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłam:) A, i niespodzianki nie dostałam :( (albo nie mogę jej znaleźć).

    OdpowiedzUsuń
  15. na tym Evencie czuje sie troche "przekleta" bo za bardzo wj nie umiem :(. Wsztlyscy pisza w tedy- lisia! twoja kolej! lisiamysza

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten event jest nie stworzony przez administracje, tylko przez graczy (najprawdopodobniej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gracze mogą sami tworzyć eventy???
      Namalisu

      Usuń
    2. Nie wiem, ale w którymś wątku na forum chyba tak pisało.

      Usuń
  17. bylem z tobą tam olivia,tańczyłem xd

    OdpowiedzUsuń
  18. po 20 zebranych flagach dostaje się tytuł ale nie pamiętam jaki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. na evencie z flagami Naaazgul właśnie odblokował/-a tytuł «Elfette». :o

    OdpowiedzUsuń
  20. nie moge sie zalogowac do tfm! wpisalam login i haslo i sie pokazuje szara strona startowa. nic więcej. weszłam na sourisa i zauwazylam, ze na roomach sa same sourisy:O

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja dodam, że za flagi są tytuły, bo już 2 odblokowałem. Pierwszy za 20 flag, a drugi za 50. Dalej nie wiem, bo jeszcze tylu nie mam ;) Nazw tytułów nie pamiętam, ale gdzieś je mam. Pozostawiam wam to jako niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( nienawidzę niespodzianek

      Usuń
    2. za 20 flag jest tytuł «Childish Mouse» :D

      Usuń
  22. Event trwa do jutra tak?
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zebrałam 20 flagi i dostałam title Elfette, a jak zebrałam 32 flagi to dostałam Childish mouse o.O

    OdpowiedzUsuń
  24. pszepraszam ale kto twoży mapki rvrntowe?

    OdpowiedzUsuń
  25. jak robić "falowego" <?

    OdpowiedzUsuń
  26. bez imienna....hmm......ciekawe jak to możliwe?
    Może adminom się coś pomyliło? Ja nwm ale to chyba sprawka adminów xD
    Nilsamagic

    OdpowiedzUsuń
  27. jak nazywa się room w którym jest ta mapka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Room utrity Animowy505 to mój room

      Usuń
  28. A wiecie jaki mam Nick

    OdpowiedzUsuń