____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 24 stycznia 2014

Mini gra w Transformice: deathmatch


Cześć myszki! Dzisiaj opowiem trochę o deathmatch. 
To gra, która powinna przypaść do gustu fanom survivoru :)
Wchodzimy do niej, dzięki komendzie:
/room #deathmatch

Runda rozpoczyna się odliczaniem na czacie, a po jego skończeniu, rozpoczyna się prawdziwe piekło!

Twoim zadaniem jest zrzucanie innych graczy, a przy tym uważanie, a by samemu nie zostać zrzuconym. Każda z myszy jest twoim wrogiem - może wystrzelić cannona poprzez kliknięcie spacji, lub jak kto woli strzałki w dół. Obok ostatniej myszy, która przetrwa na mapie, pojawia się portal, gdy do niego wejdzie dostaje ser, a runda się kończy jej zwycięstwem. 


Gra jest trudna technicznie tzn. jako osoba która po raz pierwszy w nią gra, nie ma się szansy na zwycięstwo w starciu z doświadczonymi graczami - trzeba trochę poćwiczyć i nauczyć się odpowiednich trików. Dobrzy gracze potrafią takie sztuczki jak odbicie się w górę wystrzelonym przez siebie cannonem - to daje im sporą przewagę. Jestem pod sporym wrażeniem gdy patrze na to, co oni wyrabiają z tymi bombami w powietrzu. 


Podsumowując, deathmatch to prawie to samo co survivor, tylko że tutaj każdy - nie tylko szaman - może rzucać bombami. Ja w to grać nie potrafię i zawsze spadam jako jedna z pierwszych ;)

21 komentarzy:

  1. Fajna mini gra, ale ja sobie napewno nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra wygląda bardzo zachęcająco. Może skuszę się, na spróbowanie w niej swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog został nominowany do LBA, więcej informacji możecie znaleźć tu: http://creativetransformice.blogspot.com/2014/01/lba.html.

    OdpowiedzUsuń
  4. hah mi od razu zaczęło wychodzić

    OdpowiedzUsuń
  5. ja widziałam taką jedną co dopiero konto założyła i doświadczona nie mogła jej zwalić!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam gram od wczoraj i jestem zazwyczaj drugi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam tę mini grę :)
    PS. Na tfm jestem Roxanpl

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak sie nazywasz? i fajna gra

    OdpowiedzUsuń
  9. jak nazywa się mini gra w której można strzelać bombami,strzałami i można latać literką "k"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to /room #Sniper ale quake włancza myszką się strzela ;D na tfm jestem Miderwa

      Usuń
  10. Przeczytałam wpis o tej grze na twoim blogu,i za 1 razem zdobyłąm 1 miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w to jestem koxem nick : Kapitanbulgo

    OdpowiedzUsuń
  12. nojest proste ja 10 razy mialem pierwsze miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham deathmatch ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. To deatmath jest trudne a tak wogule to tam gdzie jest wybierz pokuj pod wasza myszka to sie nazywa module to troche dziwne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem dobra w to ^^ No , można tak powiedzieć XD

    OdpowiedzUsuń
  16. kto jest teraz w grze niech przyjdzie na prophunt czekam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń