____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 30 czerwca 2013

Nowe umiejętności szamanów w Transformice!

Hej myszki, nadeszła długo oczekiwana chwila i do Transformice zostały dodane zapowiadane nowości. Nasi szamani od teraz mogą się uczyć wielu nowych, różnorodnych umiejętności takich jak zmartwychwstanie myszki która wypadła z mapki! Na stronie pojawił się post adminów który tłumaczy co się porobiło w grze:

"Wszechmocny bóstwo szamanów postanowiło przyznać szamanom więcej mocy!
Prezentujemy możliwości rozwijania ich dla ciebie! Nasz nowy system zdobywania doświadczenia pozwala rozwijać swojego szamana do poziomu 100! Z każdym nowym zdobytym poziomem dostajecie punkt umiejętności. Używaj ich mądrze aby ulepszyć swojego szamana! Jesteś zdecydowany co wybierzesz - pomaganie, dopalacze,budowle? To do Ciebie należy decyzja, gdzie zainwestujesz swoje punkty umiejętności!
Jak zdobywać nowe poziomy?
Zdobywasz punkty doświadczenia za każdym razem gdy zaniesiesz ser do nory i za każdym razem gdy uratujesz myszy podczas bycia szamanem (ograniczenie do 25 uratowanych myszy na rundę). Zobaczysz żółtą wiadomość za każdym razem, gdy ktoś z pokoju zdobędzie nowy poziom.
Co to są punkty umiejętności?
Otrzymujesz jeden punkt umiejętności za każdym razem gdy zdobędziesz nowy poziom. Używaj ich mądrze, aby odblokować nowe umiejętności i rozwijać swojego szamana.
Co te umiejętności dają?
Dostępne są 3 rożne drzewka umiejętności i każdy z nich ma po 15 różnych umiejętności. Nie bój się, że je źle wybierzesz! Za każdym razem gdy najedziesz myszką na ikonkę umiejętności pokaże Ci się wskazówka, mówiąca co dana umiejętność pozwoli robić twojej myszce.

Co to jest drzewo umiejętności?
Wyobraź sobie prawdziwe drzewo z gałęzi i liści. Każdy liść jest umiejętnością, a każda gałąź jest jedną z możliwych ścieżek umiejętności, które można wybrać. Jednak nie można posiąść wszystkich umiejętności w tym samym czasie, ponieważ w celu utrzymania zrównoważonej gry, maksymalna ilość punktów umiejętności, które będzie można uzyskać, będzie tylko tyle, aby wybrać swoją strategię. Więc staramy się przemyśleć swoje wybory, by stać się najlepszym szamanem!
Czy można kupić umiejętności płacąc serami lub truskawkami?
Nie. Zdobyć nowe umiejętności można tylko dzięki punktom umiejętności.
Źle rozdałem punkty umiejętności. Czy mogę zmienić to?
Tak! Wystarczy kliknąć w specjalną ikonkę aby zresetować swoje umiejętności. Nie kosztuje to wiele serów (płacisz tyle serów ile wynosi poziom twojego szamana -1)"

Po kolei o nowych umiejętnościach - czyli mini poradnik od A do Z :

  • Drzewka umiejętności znajdują się w zakładce menu/umiejętności
  • Gdy najedziecie myszką na ikonkę danej umiejętności,  wyświetli się Wam co ona wprowadza do gry
  • Aby kupić umiejętności potrzebne są punkty umiejętności
  • Punkty umiejętności dostaje się za każdy nowy zdobyty poziom - jeden punkt co poziom
  • Aby zdobyć nowy poziom trzeba zbierać doświadczenie
  • Doświadczenie zdobywa się podczas gry za każdy odniesiony osobiście serek (nie tylko jako szaman) i za każdą uratowaną mysz
  • Punktów umiejętności można uzyskać maksymalnie 99 i nie wystarczy ich na wykupienie wszystkich umiejętności
  • Jeśli źle rozdałeś punkty umiejętności, możesz je zresetować, ale trzeba wydać na to trochę serków - tyle ile wynosi poziom twojego szamana minus jeden poziom
  • Punktów umiejętności nie można kupić za sery i truskawki, jedynie za punkty
  • Maksymalny poziom szamana to 100 lv

Weszłam na chwilę na Transformice, a tu taka nowość, więc notka krótka, szybka i na temat. Jakieś komentarze czy rozmyślenia jak najlepiej zainwestować punkty umiejętności napiszę później, jak będę mieć wenę i czas. Jeśli coś nie rozumiecie z tych nowości - pytajcie :)

49 komentarzy:

  1. NIe podoba mi się to, a nie byłam jeszcze na tfm po tych zmianach :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANSFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Heh, chyba napiszę o tych umiejętnościach na blogu XD
      Bańki się nie używa. Jak myszka ci zginie to powstaje bańka ;)

      Usuń
  3. Musisz zginąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie mam odblokowanych niektórych umiejętności? W sensie że mam punkty ale nie mam jak wydać bo są opcje niedostępne ;__;

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na blogu opisany duchowy przewodnik - czyli jak to jest z tymi umiejętnościami, jakby ktoś nie wiedział :D

    http://blogtransformicepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musicie mi pomóc! Transformice mówi mi że moja chatka plemienna nie istnieje, a w edytorze mogę je wczytać. Pomoże mi ktoś? Kod: @4031585 jakby co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wiele razy tak wczytywać aż mapka zadziała.
      PS super mapa ;D

      Usuń
  7. Już nie ważne, poradziłem sobie c: Jakby jakaś moderacja to czytała to napisałem swoje podanie w "Autorki".

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak używać tych umiejętności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kliknąć w menu ''umiejętności'' a i trzeba mieć punkty i rób to po koleji

      Usuń
  9. dzięki thx na początku jak weszłam i zobaczyłam że dodali umjejętności niwiedziałam za bardzo oco z nimi chodzi ano włąśnie z kąd te lyl umjejętności itp?

    OdpowiedzUsuń
  10. i niekture umjejętności terz są dla myszki tak jak bańka

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę, napiszcie na blogu o tym jak rozporządzić te umiejętności, czyli i w czym zakupić żeby zakupić wszystkie. Przynajmniej władcy wiatru. I w ogóle to naprawdę fajne. Widać, że się stracie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi
    sie bardzo podobala ta zmiana, wreszcie jest cos przez co sie chce
    zbieraca serki, na lvl, a jak nowy lvl to tez umiejetnosc :) ogolnie
    super sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. em... przydały by sie jakies kody na lvl bo strasznie długo idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka:> A można widzieć do, którego leevela sie powieksza level?xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można do 301 a nie 100
      Wiem bo miałem konto z lv 301 ale zapomnianej hasła i nicka
      Teraz mam nicka Bobomysz

      Usuń
  15. Hej, mam pytanie. Dopiero zaczęłam grać i nie za bardzo orientuję się w grze. Spotkałam się ze hm... tak jakby indywidualnie budującym się mostem, to znaczy, taki jakby szaman rysował go za pomocą myszki... po chwili ten most w koleności powstawania znikał... czy jest to umiejętność podstawowa, czy trzeba ją dokupywać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta umiejętność jest tylko na niewielu mapkach

      Usuń
    2. Transformice jest super, czasami czuje się jak

      prawdziwa myszka w norce:-)

      Usuń
  16. Pytanie 1: Czy da się miec mieszane typy szamnów? Np. Władca wiatru z mechanikiem?
    Pytanie 2: Jaki typ szamana jest według Ciebie najlepszy?

    Prosiłabym o najszybszą odpowiedź =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak
      władca wiatru

      Usuń
    2. TAK MOŻNA NP. MIEĆ WŁADCA WIATRU,MECHANIK I DUCHOWY PRZEWODNIK

      Usuń
  17. Chciałabym zgłosić błąd. gdy kupuje umiejętność, zabiera mi sery a umiejętność nie działa. Ktoś pomoże? mujvampir

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej wiecie jak się pisze po ścianach utility :p

    OdpowiedzUsuń
  19. jak wejść do chatki plemiennej

    OdpowiedzUsuń
  20. do chatki plemiennej? normalnie w menu wchodzisz naciskasz plemie i wejdź do chatki plemiennej

    OdpowiedzUsuń
  21. na heromice można było byle co kupować w skillach ale zmienili na tak jak transformice

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tego używać? nikt mi nie umie wytłumaczyć!! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  23. używam władce wiatru i duchowy przewodnik jestem Miderwa na transformice

    OdpowiedzUsuń
  24. a włogue Szamanami to sa tylko duze levele , ja nigdy nie byłam szamanem.!.!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam duchowego przewodnika i władcę wiatru c;

    OdpowiedzUsuń
  26. czego mi znikł anioł i teleportacja jak sobie kupiłam inne umiejętności? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie xD : Czy kolor swojego szamana można zmieniać kiedy się chce czyy..tylko raz można zmienić ;p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaję , że kolor można zmieniać kiedy się chce ale pewna nie jestem :3

      Usuń
  28. Kiedy się chce xD :3

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym wiedzieć jak ustawiać sprężynki

    OdpowiedzUsuń
  30. UWAGA ! Doszły nowe umiejętności! Warto o nich napisać !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale czy można mieć umiejętności z kliku rożnych drzewek np.masz 40 poziom i 5 z Mechanik itp.
    ????

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER HACK DO TRANSFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń