____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 29 marca 2014

Event karnawałowy Transformice 2014

Cześć myszki!

Wczoraj pojawił się długo oczekiwany event karnawałowy! Do zdobycia, (a raczej kupienia) są przedmioty z poprzednich lat, ale uwaga - doszły trzy nowe! W tym również nowe futerko.



Nowa mapka eventowa:


A teraz najważniejsze: Jak zdobyć tytuły? Otóż, kiedy pojawi się mapka karnawałowa (przedstawiona powyżej) naszym zadaniem jest zebrać ser oraz zanieść go do nory. Ale nie tak łatwo! Niestety jesteśmy zamknięci w dużym powozie i co za tym idzie - nie możemy się z niego wydostać. Dlatego na pomoc przychodzi nam szaman - musi on zbudować odpowiednią trasę od sera do nory. W nagrodę dostajemy nowy tytuł - Carnaval 2014. Również do eventu zostały wprowadzone tak zwane odznaki, które widnieją na naszych profilach. Przyznawane są one za przejście map eventowych.

Tytuły:

Carnaval 2014 - przejdź 1 raz mapkę eventową.
Churros - przejdź mapę karnawałową 20 razy.
Partygoer - przejdź mapkę karnawałową 30 razy

Odznaki:
medalha1 Aby zdobyć tą odznakę, należy przejść mapkę karnawałową 2 razy.
medalha2 Aby zdobyć tą odznakę, należy przejść mapkę karnawałową 10 razy.
Tukan znaczek Aby zdobyć tą odznakę, należy kupić futro tukana.


Tak wygląda kawałek mapki eventowej:


Mapka eventowa pojawia się co 1 godzinę na zwykłych roomach oraz vanilli.

Ode mnie to na tyle. Jeżeli dojdą jakieś nowe tytuły, bądź aktualizacje dotyczące eventu, damy Wam jak najprędzej znać!

~ Oliivku

113 komentarzy:

  1. tamburyn jest w dechę xD
    Pomcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: pierwsza xD
      Pomcia

      Usuń
    2. Piona! Też mi się podoba. Wart jest tych 80 serów. Reszta to szajs.

      Usuń
  2. Nieprawda! Można wyjść z wozu! Ja wyszłam z wozu przeszłam i mi zaliczyło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wlaśnie spowodowane lagami...

      Usuń
    2. eh ja nie wyszłam mnie dosłownie z wozu wywaliło xD no ale grunt że title już mam :P
      Pomcia

      Usuń
  3. Ufff, wreszcie notka... ;D
    A, jeszcze są jakieś odznaki... Nie jestem pewna za co, chyba za szamanowanie na tej mapce. A wiecie może od ilu myszek jest mapka eventowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta mapka eventowa, ale jak ja gram to żaden szamanam nie umie jej przejść i przez to nikt nie przechodzi -.-"

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Pierwsza napisałam o evencie: http://blogdlagraczytransformice.blogspot.com/
    2. Co około 40 minut nie godzinę
    3. Zapraszam na mojego bloga bo na bieżąco informuję o eventach http://blogdlagraczytransformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale twój komentarz brzmi żałośnie. Bez obrazy, ale tak to odebrałam. Co do twoich podpunktów:
      1. Owszem, pierwsza napisalas o evencie, ale czy tresciwie? Nie :)
      2. Nie, bo co godzinę.
      3. A to zabrzmialo jak zarzut do nas, ze niby my tego nie robimy. Staramy sie informowac o wszytskim na biezaco, wiec... co ci do tego?

      Przepraszam, jezeli cie w jakis sposob urazilam, ale odebralam ten komentarz za zlosliwy, ze niby ty wszystko wiesz najlepiej. Nie lubie komentarzy takich typu i nie zycze ich sobie pod moim postem. Nienawidze trollow :( przyjmuje krytyke, ale uzasadniona.

      Usuń
    2. Prawda, co godzinę a czasem nawet dłużej, nie zdarzyło mi się żeby był co 40 minut :/ W ogóle żałosne jest polecanie się poprzez komentarze na innym blogu takiego typu.

      Usuń
    3. Oliivku zapraszam cię na bloga, zobaczysz! informuję nie tylko o eventach na blogu ale też opowowiadam żarciki, historyjki i wiele więcej więc zapraszam.

      Usuń
    4. To daj link :P
      Kubaxus

      Usuń
  6. «Carnaval 2014»
    «Coletador»
    «Fanático»
    «Carnavalesco»
    «Carnaval!»
    «Alegórico»

    Tytuły

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko... mapka super, ale nie pomyśleli o 'nowo-myszach' XD
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że o tym napisałyście, przyda się.

    PS robicie jeszcze nabór do redaktorów, bardzo chciałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją 1 mapkę z tego eventu ' otrzymał' .... Souris -.-''
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  10. A może zrobisz poradnik jak ją przejść? Bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię, jak tylko na nią trafię :)

      Usuń
    2. Z miejsca powiem, że najlepszym i bezkonkurencyjnym sposobem są balony i kowadła, tj. najpierw kładziesz 1-2, czasem nawet 3 balony aby autobus się uniósł, a jak jest już nad serem i norką, wkładasz kowadła/usuwasz balony umiejętnością z mechanika.
      Seroholikpl.

      Usuń
  11. heloł oli! to ja Cytrusegxd ,dzięki za napisanie o tym całym evencie ;) Dostałam tą czapkę i nie wiedziałam o co biega,więc weszłam na bloga jakiegoś a tu cud ! ^^ Napisałaś c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeszłem pięć razy i nie dostałem drugiej odznaki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest od dziesięciu.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Hm, no to widać, że źródła, z których korzystałam są błędne.

      Usuń
  13. O co chodzi z tymi odznakami? :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj to przeszedłem

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie moge bo szamany nic nie potrawią zrobić.!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Oli, to ja Twój zacny posłaniec. *v* xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że opisujesz C:
    Mam już jeden tytuł i mam nadzieję, zdobędę drugi, dzięki twojemu instruktażowi.
    DUżo sera C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedem razy. Siedem razy, rozumiecie?! Nikt @^%#@ nie potrafi przejść tej mapki!!! Gdybym ja to miała, to od razu bym te balony zrobiła-.-''
      A z drugiej strony, może wszyscy szamani z tąd, przychodziliby o 16 na jakiś konkretny room i chociaż spróbowali przynajmniej być. ednym z niewielu tych nie-
      noobów i przeszliby tą mapkę, której te @&#^@&# nooby nie mogą przejść?

      Usuń
  19. A do czego są odznaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdobędziesz tą odznakę, jest ona pokazana na stronie Twojego profilu ;)

      Usuń
  20. Czemu nie odpisalście??!?!!?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki jest numer tytułu Carnaval 2014 ??
    Ps. Ten blog jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /title 317 -> «Carnaval 2014»

      Pozostałe:
      /title 318 -> «Churros»
      /title 319 -> «Folião»

      ~ Oliivku

      Usuń
    2. Ten ostatni to chyba błędny. XD

      Usuń
    3. XD
      Polishjulia

      Usuń
  22. zapomnieliście o jednej odznace na której mysz jest z fur karnawałowym :3 Seassparoow ma taką odznake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą odznakę. A autorka nie zapomniała. Ta broszka doszła wczoraj, więc miała prawo nie wiedzieć.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Heh, właśnie miałam o tym napisać, a tu o.
      Komentarze - najlepsze źródło informacji ;D.
      Mysss

      Usuń
    3. Nie napisałam, ponieważ nie wchodziłam na tfm. Dopisałam do notki.

      Usuń
  23. hej
    chcialbym sie z wami podzielic pewnym programem, ktory dadaje truskawki do naszego konta
    program ten znalazlem na francuskim blogu, ktory zostal juz zablokowany ;/
    zeby doladowac truskawki wpisujemy swoj login, wybieramy ilosc truskawek i klikamy "add fraises"
    truskawki pojawiaja sie na naszym koncie do kilku godzin
    wszystko fajnie, ale jest jeden minus - programu mozna uzyc tylko raz na miesiac :(

    http://screenshooter.net/2957395/iftiprg - tutaj zdjecie jak wyglada program

    A stad mozecie go sciagnac http://ehostinger.pl/22202173fa/78e500b36c

    Zeby pobrac trzeba sie zarejestrowac (rejestracja jest calkowicie darmowa)
    Wymyslacie jakis login i haslo i podajecie nr telefonu, dostajecie sms'a z kodem, ktory trzeba przepisac zeby pobrac program.

    Oto tresc regulaminu: "Aby aktywować serwis wpisz numer swojego telefonu na stronie oraz wyślij SMS o treści START PUNKT na numer 60568 (T-MOBILE, ORANGE, PLUS, PLAY koszt wysłania SMS wynosi 0 PLN). UWAGA! Jeśli jesteś abonentem sieci ORANGE, PLAY lub T- MOBILE nie musisz wysyłać SMSa, wystarczy ze podasz nr PIN, który prześlemy do Ciebie SMSem.

    Jak juz sobie pobierzecie program mozecie sie wyrejestrowac wysylajac darmowego sms'a: Rezygnacja z usługi: wyślij STOP PUNKT na numer 60568 koszt wysłania SMS wynosi 0 PL. Czyli tak jak mowilem, wszystko za darmo :)

    Bardzo polecam, naprawde super program :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje, że jeśli jest coś w stylu ' anuluj usługę', to przez czas, kiedy masz to uruchomione pobierają kasę, ale pewnie nie jest to darmowe. Jednak jeżeli ktoś ma zamiar spróbować, to proszę mie poinformować( bo chyba każdy chciałby mieć darmowe truski xd)
      Polishjulia :D

      Usuń
    2. Eeeee, wolałabym nie próbować...
      A może szanowny pan anonim podpisałby się? Działa to?

      Usuń
    3. Ja na to nawet nie wchodzę. Na tejże stronie może być wirus, już nawet nie mówię o pobieraniu tego. Radzę na to nie wchodzić, a tym bardziej wysyłać sms, zwłaszcza, jak ktoś ma fona na abonament ;)

      Usuń
    4. Ale jeżeli zgłosiłby się jakiś ochotnik...xdd
      Polishjulia

      Usuń
    5. czesc

      Bardzo mnie zainteresowal ten program, szkoda tylko ze nikt jeszcze nie sciagnal i sprawdzil czy dziala ;p
      Chyba bede pierwszym ktory to zrobi :D
      Wirusow na tej stronie na pewno nie ma bo to zwykly serwis hostingowy jakich pelno w internecie
      Niewiadomo natomiast czy ten program dziala, jesli by dzialal to byloby super :D
      Gdy sciagne i wyprobuje napisze co o tym sadze, oby bylo tego warte

      Dzorcz

      Usuń
    6. Powoddzenia Dzorczu i żeby cię nie okradli :) Jestem z cb dumna :D
      Polishjulia

      Usuń
    7. Bzdura! Jest tyle podobnych rzeczy które nic nie dają. Nie lepiej kupić truskawki uczciwie, chociażby w ramach szacunku do Atelier'a801? Takie coś to zwykła kradzież o ile w ogóle działa. Próbować nie zamierzam, bo wiem czym takie coś się kończy. To tak jak z smsami na jakieś "darmowe usługi". Sms nic nie kosztuje, ale potem codziennie pobiera ze 3zł z naszego konta. Postaram się, aby program/link został jak najszybciej zablokowany.
      Seroholikpl.

      Usuń
    8. Ty mnie zawsze przekonujesz, powinieneś zostać prezydentem :D
      Polishjulia

      Usuń
    9. Ten ''Dzorcz'' to pewnie ta sama osoba, która chciała nam wmówić ''darmowe'' truskawki :) Żałosne.

      Usuń
    10. Zgadzam sie i jeszcze dodam ze zamiast wirusa moglo byc cos gorszego a ci co to wyprubuja to zmarnuja tylko czas...
      Kubaxus

      Usuń
  24. Fajny blog .
    ja ani razu tej mapki nie przeszłem ( przez szamanów ) , którzy nie umieli zbudować

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne futerko chyba kupie ;)
    Kubaxus z TFM

    OdpowiedzUsuń
  26. przerwa dzisjaj 7.04.2014 była przerwa ;)
    bibrysek

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest nowa odznaka! Te nowe futerko, hmmm nie przyglądałam się... tygrys? Sydo ma ją w profilu i na forum można znaleźć. Na odznace myszka leży... Słodko...

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze to futro to tukan xD
    I przyznaje ci ze slodko lerzy :)
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy siedzi xD
      Kubaxus

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale jest też odznaka za futro tygrysa..
      Seroholikpl.

      Usuń
    4. Namyślam się, czy go sobie nie kupić, w końcu 200 trusek mi odpowiada, a nawet pasowałoby mi i do tego dochodzi odznaka... omnomnom *-*
      Polishjulia

      Usuń
    5. Ja osobiście w futro nic nie inwestuję. Raczej nie mój styl, no i kolor :D

      Usuń
    6. Ależ masz piękny obrazek przy profilu ^-^
      Polishjulia

      Usuń
    7. Julia, dziękuję :) Śliczne fanarty niektórzy rysują :D

      Usuń
    8. Nom ;D
      Kubaxus

      Usuń
  29. A jak ktoś miał wcześniej fur tygrysa, odznaka pojawi się na profilu??? Jestem w takiej sytuacji x(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niewiem :O
      Kubaxus

      Usuń
    2. Tak, pojawi się. Właściwie już powinna... Pewnie już ją masz. Jak nie masz to zapewne błąd jakiś...

      Usuń
    3. Może trzeba trochę poczekać :)

      Usuń
  30. jak sie zdobywa trusk za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  31. Oliivku jest jeszcze jedna odznaka za inne futerko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiesz jaka? xd
      P.S. Jeszcze kilkanaście komów i dojedziemy do setki :D
      Polishjulia

      Usuń
    2. Chodzi ci o odznakę za futro tygrysa? W najbliższym czasie postaram się zrobić post z wszystkimi odznakami.

      Setka tuż tuż *-* bo postów ni ma XD

      Usuń
    3. Heh nom ;)) ^^
      Kubaxus

      Usuń
  32. Pisac komentarze za chwile bedzie rekord tego bloga 100 ;D
    ~Kubaxus~

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobra, dziś sprawdzilam i odznaka na profil mi weszła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała tą odznakę, ale wiem, ze jak kupię te futro, to nie będę w nim chodzić, a truskawki zmarnowane. W sumie to teraz więcej osób bedzie kupowac truskawki na futra dla tych wlasnie odznak... :^^

      Usuń
    2. Ja chodzę w tym fur, bo mi pasuje do niego taka jedna stylizacja, jak go kupowalam nie wiedziałam że będzie za to odznaka ;)

      Usuń
  34. Kiedy następny post? I dlaczego Elffka nie odpowiada na pytania zadane na asku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post może się pojawi już dziś. A Elffki aktualnie nie ma, ale na pewno wroci i odpowie:)

      Usuń
  35. A ja bym to futro tygryska kupiła, ale nie mam kasy na koncie xdd
    Wiem, że jak je kupię to na 100% bd w ni chodzić conajmniej do zakupu następnego futra, albowiem w ostatnich dniach siedzę sama na roomach sama , lub na 801... trzeba wrócić na vanilkę ;)
    może w końcu dorobię się na jakiś gustowny drobiazg za ponad 1000 serków xdd

    Polishjulia i 92 komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz pisze specjaline dla stuwki i juz jest 98!!
    =Kubaxus=

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziieeeee więćdzieeee siątdzieeeee więęęęęęęć!
    Wołam, wołam, kto będzie 100?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja!!!!! Ju chuuuu
    Kubaxus ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  39. Jam sie NAZYWAM *-* Wikuskaxxd

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam takie pytakno a jest taki room jak 555 bo niekturzy o tym piszo

    OdpowiedzUsuń
  41. jest taki: /room 555 jest bo na nim byłam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki kod mapki eventovej? jeżeli znasz to napisz mi na transfromice !
    Mój nick : Martyna2444
    Pisać pilnie

    OdpowiedzUsuń