____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jak zmieniać tytuły (title) w transformice?

Tytuły znajdują się pod nazwą gracza :

By zmienić tytuł trzeba napisać w oknie czatu: /title
Pojawi się wtedy lista wszystkich twoich odblokowanych tytułów:


Teraz wybierasz który tytuł chcesz ustawić i przepisujesz jego kod, na przykład gdy chcesz ustawić sobie tytuł 'Zwinna Myszka' wpisujesz na czacie : /title 10

Tytuł zamieni się w następnej rundzie lub gdy zmienisz pokój.

Listę tytułów znajdziesz w stronach u góry bloga.

18 komentarzy:

  1. dzięki wam mam inny tytuł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Dopiero założyłam transformice więc kiedy będe czegoś nie wiedziała będę tu zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki że pokazałyście mi jak się zmienia tytuł :) Mój obecny tytuł to: <>

    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  4. *Pulpecik xD

    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tyle czasu zamiast /title pisałam /tittle... no ale jakoś doszłam do prawidłowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żulskie BLOG DO DUPY DEKL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ty cioto ;*

      Usuń
    2. No co ty mówisz ten blog jest SUPER ja z niego biorę wszystkie wskazówki do TFM

      ~Martynastenc~

      Usuń
  7. Zaryt jestesie NAJLEPSI KOFFAM WAS

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) thx ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :3 Czkolad

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy będzie można wymyślić sobie tytuł ;)

    PS dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już mam w końcu tytuł Szybka Myszka jako 3 miejsca pierwsze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz mam 17 firstow i title pulchna myszka

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń