____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 23 grudnia 2013

/room #utility - co to jest?


  • Co to jest room utility?

Room utility, to pokój w którym możemy:
- latać,
- malować,
- być vampem,
- być szamanem,
- ustawiać mapki, takie jakie są np. na vanilli,
- ustawiać nie lecące nigdy w grze mapki,
- "zbierać ser", ale nie zawsze się udaje i ser wtedy nie zalicza się do statów, pojawia się tylko w sklepie,
- i ogólnie świetnie się bawić :)


  • Jak wejść na ten room?
Utility dzieli się na 3 rodzaje pokoi i w zależności od tego, na którym chcecie grać, musicie wpisać inną komendę na czacie.

PUBLICZNE Utility
W tym pokoju tylko załoga gry (admini itp.) mogą korzystać z komend, aby wejść trzeba wpisać na czacie komendę:
/room #utility

TRIBE Utility
To pokój utility, w którym admina mają tylko te osoby, które należą do tribe, którego nazwę wpisano podczas komendy przy tworzeniu roomu. Aby stworzyć takie utility, tylko dostępne dla konkretnego plemienia, trzeba wpisać:
/room #utility0[NAZWAPLEMIENIA]

Jeśli wasze plemię nazywa się przykład, wpisujecie:
/room #utility0przykład

PRYWATNE Utility
To pokój w którym ma admina i może używać komend tylko założyciel roomu (oczywiście można podzielić się adminem ze znajomym dzięki odpowiedniej komendzie). Aby stworzyć takie utility, trzeba wpisać:
/room #utility0[TWÓJNICK]

Jeśli wasz nick to przykład, wpisujecie:
/room #utility0przykład


Uważajcie gdy wchodzicie do tego pokoju, bo jeśli się pomylicie w nazwie, to wejdziecie na zwykły room i nie będą wam działać komendy ;)


  • Jakie komendy działają na tym roomie?


Na utility komendy wpisujemy poprzedzając je wykrzyknikiem ! a nie ukośnikiem / jak to jest w innych pokojach np. by latać piszemy !fly zamiast /fly
Kiedy chcecie zastosować którąś z komend na kimś, po prostu napiszcie komendę z nickiem gracza np. !fly (nick)

!admin (nick) - oddanie komuś admina, razem z wami będzie mógł wpisywać powyższe komendy - uwaga - nie można potem tej myszce tego admina odebrać
!ban (nick) - banuje gracza, nie może używać komend i pojawiać się na mapkach w pokoju
!unban (nick) - odwołuje bana
!explosion (nick) - umożliwia za pomocą kliknięcia wywoływania odrzucającej eksplozji (podobne do sp, tylko, że bez animacji)
!meep (nick) - daje możliwość używania opcji meep znanej z map survivor
!draw (nick) - pozwala malować
!cantdraw (nick) - wyłącza tryb malowania
!fly (nick) - pozwalać latać
!clear - służy do wyczyszczenia tego, co już namalowaliśmy
!vampire (nick) - zamienia w vampira
!shaman (nick) - daje szamana
!tp (nick) - teleportuje w kliknięte miejsce
!omo (jakiś napis) - tworzy wielki napis na ekranie po kliknięciu w dowolne miejsce
!cheese (nick) - daje ser
!win - automatycznie daje ser i teleportuje do nory
!name (nick) (kolor RGB) - zmienia kolor nicku danej osoby. Kody RGB możemy brać z okienka customize
!ban (nick) - jak ktoś przeszkadza możemy dać mu tzw. bana. Wtedy jego myszka umiera i już nie może się odrodzić
!unban (nick) -  odwołuje bana
!snow - śnieg (wpisz ponownie, aby przestał padać)
!fireworks - sztuczne ognie
!disco - sprawia, że nicki mysz zaczynają zmieniać kolory
!kill (nick) - zabija mysz
!respawn (nick) - odradza mysz, jeśli nie żyje
!ffa (nick) - pozwala na strzelanie cannonami jak na ffa (wpisz ponownie, aby wyłączyć)
!map - po wpisaniu komendy, mapka w pokoju zmieni się na losową mapkę plemienną
!map @(kod) - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie
!map (@kod) tribe - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której zasady gry będą takie jak w mapce plemiennej - czyli ta sama mapka będzie przez nieograniczony czas, a myszki które umrą, będą automatycznie ożywać
!map @(kod) bootcamp - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której zasady gry będą takie jak na mapach bootcamp
!map @(kod) vampire - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której zasady gry będą takie jak na mapce z vapirami z survivora - czyli jedna mysz zostanie zamieniona w vampira i będzie miała 2 minuty, aby zamieniać innych
!map @(kod) shaman - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której jedna z myszy będzie szamanem
!map @(kod) dual - pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której dwie z myszy będą szamanami
!map @(kod) tri- pozwala załadować w pokoju mapkę, której kod wpiszecie, na której trzy z myszy będą szamanami


W niektórych komendach zamiast nicku można wpisać "all" co znaczy wszyscy np !shaman all - sprawia, że wszystkie myszy na roomie zostają szamanami.

Większość komend wyłącza się poprzez ponowne ich wpisanie.



Jakieś pytania do utility? Piszcie w komentarzach, a ja się już żegnam! :)

Myszmouse&Elffka


198 komentarzy:

  1. Była już notka o mapce eventowej xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego usunęłam teraz zawartość o mapce xD

      Usuń
    2. Mam pytanie:
      A jak odebrać komuś admina?

      Usuń
    3. !cant admin (nick)
      Pozdrawiam..

      Usuń
    4. nie działa to coś

      Usuń
    5. nie da się jedyny sposób to trzeba wyjść z utility :/

      Usuń
    6. !unban (nick)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wpisałam wszystko dokładnie i nic się nie dzieje NIC
      proszę napisać dokładniej gdzie to wpisać bo mi żaden nowy utility nie wskakuje, nie pojawia się , nie tworzy, po prostu nic się nie dzieje

      Usuń
  3. Nie działa mi to wpisałam wszystko dobrze ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co mogło ci się przytrafić. Wiele osób źle wpisuję słowo u t i l i t y. Powiedz mi tylko, czy pojawiła ci się zwykła mapka jak np. na vanillii czy troszkę inna?

      Usuń
    2. Hej! Ja gdy poznawałam te pokoje utility, źle wpisałam... I mapa była taka, jak na zwykłym roomie. Sprawdź literę po literze, może gdzieś się pomyliłaś? Przepraszam, że piszę tak późno, ale może nadal masz gdzieś z tym problemy? Sprawdź sobie od tego /room #utility0 [Tu wpisz swój aktualny nick]. Oczywiście w tym miejscu wpisujesz swój nick. Jak wszystko dokładnie sprawdzisz komendy powinny śmiało zadziałać! Pozdro ;* ~Pszczolkaxd

      Usuń
    3. Wpisujesz /room #utility0Pszczolkaxd Elziaaa

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak w ogóle to nareszcie mam nazwę dobrą do nazwy na tfm. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak np. zabierać koledze admina albo shamana itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno pisze, ale jak wiem tylko jak zabrać admina. Musisz napisać !unadmin [nick gracza] Mam nadzieje, że pomogłam :3

      Pozdrawiam ~Nelsoneq

      Usuń
  7. Sama nie wiem, chyba się nie da, ale jak chcesz odebrać komuś szama to napisz !mort (nick gracza)
    ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że jeszcze !kill all jeżeli chodzi o odebranie szamana może to zrobić ta sama mapa wystarczy wpisać jeszcze raz jej kod i nikt nie ma szamana

      Usuń
  8. Spoko nowe ustawienia

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dostaje się za tą nową mapkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za pięć wygranych rund - title.

      Usuń
    2. Za jaką mapke title? ^^ Sory jestem na phonie xD

      Usuń
  10. Hej masz super blog. Ja jak by co na TFM jestem Laylastyle

    OdpowiedzUsuń
  11. ej jak sie nazywa mapka na wojny shamanów i jak kogos wyzwać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz taki kod na wojny shaman'ów to idź na jakiś room np vanilla i czekaj jak będzie mapka o którą Ci potem w lewym górnym rogu skopiuj kod tej mapki poczym przejdź na utility wpisz !map i ctrl+v (w ten sposób wklejasz skopiowany tekst (czyli mapke xd)) a jak chcesz aby dana osoba była shamanem wpisujesz !shaman (nick gracza) mam nadzieje że pomógłam :) z góry sorry za jakiekolwiek błędy ale jestem na telefonie :/

      Nick z tfm.: Myszkapolska

      Usuń
  12. jaki jest kod do tej mapki??

    OdpowiedzUsuń
  13. !tp (nick) - teleportuje w kliknięte miejsce
    !omo (jakiś napis) - tworzy wielki napis na ekranie po kliknięciu w dowolne miejsce
    !win - automatycznie daje ser i teleportuje do nory
    !name (nick) (kolor RGB) - zmienia kolor nicku danej osoby. Kody RGB możemy brać z okienka customize
    !ban (nick) - jak ktoś przeszkadza możemy dać mu tzw. bana. Wtedy jego myszka umiera i już nie moze sie odrodzić (!unban nick odwołuje bana)
    !snow - śnieg
    !disco - sprawia, że nicki mysz zaczynają zmieniać kolory
    !kill (nick) - zabija mysz
    !respawn (nick) - odradza mysz, jeśli nie żyje
    W niektórych komendach zamiast nicku można wpisać "all" co znaczy wszyscy. Np !shaman all - sprawia, że wszystkie myszy na roomie zostają szamanami

    Kilka przydatnych komend :P XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Notkę dodałam do linków bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę zedytować trochę twojego posta? Aby był bardziej przejrzysty.

    OdpowiedzUsuń
  16. em, a można zabrać admina, jak się już komuś dało?

    OdpowiedzUsuń
  17. mi nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, czy dokładnie wpisałeś/aś nazwę room'u ;)

      Usuń
  18. Musisz na pisać w okienku czatu: !draw

    (oczywiście jak jesteś adminem) Wszystko jest napisane w poście :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. a jak się kogoś wywala z tego pokoju???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o takiej komendzie, a przeczytałam całą oficjalną instrukcje do utility po angielsku, jedyne co ci mogę zaproponować to:
      !ban (nick)

      Usuń
  20. Hm, a na tym roomie zalicza rundy? Bo jeśli tak, jest to trochę nieopłacalne z uwagi na współczynniki.
    ~Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Resetuje? :o
      Nie da się może chodzi tobie o zmianę mapki lub "przeczyszczenie" jej w przedmiotów?
      !clear /"przeczyszcza" mapkę
      !map @(kod)/zmienia mapkę
      Mam nadzieję, że pomogłam ;)
      /AnonimkoffaQ ;3

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zmienić mapkę na Utility??

    OdpowiedzUsuń
  24. SĄ NOWE KOMENDY m.in !spawn
    Emilovelike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znasz je to fajnie jak byś podała ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. http://spawns-and-maps-transformice.blog.pl/spis-spawnow/

      Usuń
  25. A te ,, kody " do tych jakiś map ,skąd ktoś ma wiedziec jaki to jest kod ???

    OdpowiedzUsuń
  26. podajcie mi kody fajpwych mapek

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak wejsc na utility? bo mi ino pokazuje ze ja jestem szamanem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na czacie /room #utility0(Twój nick)
      Madziapolish
      Ps. Elffka a napiszesz na blogu wątek dotyczący o chłopakach bo mój chłopak mnie RZUCIŁ i za mną łazi ale szczęście że nie na moje #utility ;)
      Madziapolish

      Usuń
  28. jak sterować wszystkimi myszkami ?xd

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak puścić muzykę/filmik na utility? bo mam mapkę z takim telewizorem i jak klikam żeby puścić muzykę z teledyskiem to wklejam link z youtube i klikam ok a nic się nie włącza, w chatce plemiennej na takiej samej mapce działa :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak sprawić aby latać? XD Plis powiedzcie ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !fly - latasz tylko ty ;)
      !fly (nick gracza) - może latać dany gracz
      !fly all - mogą latać wszyscy

      Mam nadzeje że pomógłam ;)

      Usuń
  31. Jak zrobić utyility

    OdpowiedzUsuń
  32. w plemku napisz /module #utility a tak wogule mam nick Klaudiamr pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. użyłam wszystkich ale żaden nie zadziałał a i wiecie moze jak zmieniac mapki na utility

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !map @{kod mapki (ale nie z eventu)}
      !map
      Pomogłam? Jestem Madziapolish

      Usuń
  34. em jak klikam radjo albo to do dawania filmu i daje tam hilm albo muze to nic sie niedzieje a innym to działa

    OdpowiedzUsuń
  35. pomużcie mi prosze jak zrobić mapke na room utility

    OdpowiedzUsuń
  36. ???????????????

    OdpowiedzUsuń
  37. nie działam nic jak jestem np. szam (żywy xd) to wyskakuje np jak napisze.:!map @2720694 i to wyskakuje że to mówie :(

    OdpowiedzUsuń
  38. po wpisaniu !map (kod) albo !map (kod) tribe mapka pojawia się na zaledwie dwie sekundy, po czym zmienia się na inną losową :/ wyświetla się także napis :P0, P22, and P44 maps cannot currently be played. This is to avoid cheese farming and will hopefully be fixed soon. czyli :Mapy P0, P22 i P44 nie może obecnie być odtwarzane. Ma to na celu uniknięcie rolnictwo ser i miejmy nadzieję, zostaną ustalone wkrótce. (google translate) jak mam załadować tą mapkę do porządku ? Czy to może chwilowy błąd gry czy mój ?

    OdpowiedzUsuń
  39. LolLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL ale fajne sry za dużo lol a bakspace nie dziela

    nick:xxxxkubaxxxx

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie da się włączyć mapki plemiennej!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpisuję nazwę /room #utility0Dusjia to wyskakuje pokój, ale przez kogoś innego założony, albo jak wpiszę nawet /room #utility0fvhjkjhgnm,khfbmnvbnmnv to wyskoczy też przez kogoś innego założomy, nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  42. NIE DZIAŁA ;'(

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś nie rozumiem jak można być tym adminem????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adminem jesteś ty na swoim własnym utility, swoje własne utility tworzysz pisząc na czacie komendę:
      /room #utility0[TWÓJNICK]

      np. ja bym napisała:
      /room #utility0Elffka

      Jak już stworzysz swoje utility możesz koledze także dać admina aby razem się bawić, używając komendy:
      !admin (nickkolegi)

      Usuń
  44. nie działa bo kiedy chcę przybliżyć d prawy przycisk mi nie działa :(((

    OdpowiedzUsuń
  45. ok już działa bo miałem grę zainstalowaną xd

    OdpowiedzUsuń
  46. a da się puszczać muzykę w utility?

    OdpowiedzUsuń
  47. czemu na moim utility np. wpisuje !fly jak jestem zywa to mysz to mowi co ja napisałam (moja myszka) i mam normalne mapki na utility jak je zmieniać tak jak mowilam co ja npsze to sie pojawia na ogolnym co moja mysz moi nawet z ! co robić?

    OdpowiedzUsuń
  48. o ps. zapraszajcie do znaj

    nick Vkochanav

    OdpowiedzUsuń
  49. jak usunąć disco śnieg itp. ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobra już wiem

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. napisz na czacie !ffa off
      Madziapolish

      Usuń
  52. a jak zrobić odnowa mapke?

    OdpowiedzUsuń
  53. Elffko jest komenda !spawn[liczba] i pokazuje sie przedmiot z ekwipunku shamana np. !spawn 1 przywołuje małe pudło, !spawn 57 daje chmurke itd. Bardzo przydatny byłby post z wypisanymi tymi wszystkimi "spawnami" i co one przywołują.. wiem ze to monotonna praca ale moze jak bedziesz miała czas... ;)

    ~Andgora

    OdpowiedzUsuń
  54. pztam si cođ cyz moe bz wampir shaman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak (a jesteś z polski? Jakoś cie zrozumiałam :D)
      Madziapolish

      Usuń
  55. ale u mnie żadna z komend nie działa pokazuje mi się zwykła mapka i tak jakoś nie działa wszystko

    OdpowiedzUsuń
  56. Cześć! Jak włączyć utility w plemieniu
    ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Wiesz że 2 razy napisałaś o tym samym xD. Dodajcie do znaj na TFM mój login Lunawera a i podaj jakieś fajn kody do plemkowych chatek.[może sa ale ja nie widziałam]. Chętnie odwiedzajcie /room #utility0Lunawera.

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie ja nie jestem administratorem :(

    OdpowiedzUsuń
  59. a u mnie ras gościu mnie wnerwił wpisałam !admin unban i zabrało mu admina dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty jesteś Cukiereczko? Jeśli Cukiereczko to znam cie ze ślubu Wojtixera i cb :D
      Madziapolish

      Usuń
  60. komęda ,, !fly '' mi nie działa ;'(




    OdpowiedzUsuń
  61. a jak wyłączyć !explosion

    OdpowiedzUsuń
  62. A jak zmieniac kod na swoim utility

    OdpowiedzUsuń
  63. A mi żaden kod nie działa :(( jagby to nie mój utility :( a dobrze wpisałam wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  64. Dlaczego jak poraz pierwszy wpisałam na utility !tp to mogłam się teleportować kilkaset razy a teraz po wpisaniu na utility !tp mogę tylko jeden raz się tępnąć POMÓŻCIE :(

    OdpowiedzUsuń
  65. no bo jak piszesz !tp to zawsze sie tepasz 1 raz -,- ;-; takie trudne

    OdpowiedzUsuń
  66. nawet wpisałaś swojom nazwe ???? dobrze

    i

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepraszam pisałam komendy i nic nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  68. dziękuje bardzo, pomogłyście mi baaaaardzo, tak jak za każdym razem ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. aj jak puzcic muzyke????????

    OdpowiedzUsuń
  70. jak dodać filmik lub muzykę z youtube?

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi połowa nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  72. co się naciska żeby latać? wpisałam komendę i nie latam :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam pytanie: Jak zrobić mapę do bootcamp'u ? Obiecałam koleżance,że zrobię easy.Zrobiłam.Oto kod @5549241 . Ale nie wiem jak ją dać pod bootcamp. Pomoże mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  74. Co trzeba zrobić by mieć nieograniczoną ilość czasu bo jak wpisze !map 0 to wtedy po dwóch minutach mi znika i jest inna mapa ;w;

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak włączyć muzykę na utility ? :c

    OdpowiedzUsuń
  76. jak mam na moim roomie utility zmienić mapke na szkołe lub hotel

    OdpowiedzUsuń
  77. jaki jest kod szkoły
    albo hotelu

    OdpowiedzUsuń
  78. a kod !win działa tez na normalnych mapkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie !? pisała że ! się pisze na utility... A z reszta moderatorzy nie byliby tacy ... żeby dawać winy na zwykłych mapkach

      Usuń
  79. A jak na utility np teleportowac myszkę ?

    OdpowiedzUsuń
  80. Teleport myszki : !tp (jeśli chcesz się teleportować. Samemu\samej
    !tp (nick) jeśli chcesz teleportowąć inną myszké.

    Do Anonimowego co się pyta xd
    Aha i na tfm jeszczem Vwera :3

    OdpowiedzUsuń
  81. możesz też zrobić tak aby sie tepnąć :
    trzymasz cały casz alt a gdy trzymasz alt naciskasz miejsce gdzie chcesz sie tepnąć i puszczasz alt i gotowe! pozdrawia §♥!◄,♦•◘◘Kremuwkaka

    OdpowiedzUsuń
  82. dlaczego nie ma możliwośći przeteloportować innej myszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość przeteleportowania innej myszy, wystarczy że napiszesz:
      !tp (nick gracza)
      I naciśniesz na wybrane miejsce.

      Usuń
    2. Owszem, jest taka możliwość. Wystarczy, że wpiszesz !tp (NICK MYSZY) i klikasz w wybrane miejsce.

      Usuń
  83. Mam pewne pytanie, może ktoś odpowie. Nobo jak dodać muzykę z YT. Bo na /room music sobie jakoś radzę, lecz tutaj nie. Proszę o pomoc! :(

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajny Blog Pomocny

    OdpowiedzUsuń
  85. Mi niedziała wpisuje wszystko dobrze i mi nie działaja te komendy pomocyyy!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. No Anonimowy masz racje bo sie nie da wejść!!

    OdpowiedzUsuń
  87. jak jestem na swoim utility i wpisuje jakąś komendę np. !fly i nic wtedy nie wychodzi :'( PROSZĘ O POMOC!

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie działa , pisze #uility0Higdashjgf mój nick ;p i wchodzi mi normalna mapka a jak pisze jakiś kod to nic ;( prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  89. Mi nie działa ciągle jest normalna mapka z roomów.

    OdpowiedzUsuń
  90. bardzo mi pomogłaś dziękuję - Szaammman

    OdpowiedzUsuń
  91. Musicie wpisać np. /room#utility07Legixok żebyście weszli!

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie działa mi !name nick kolor doradzi coś ktoś :c

    OdpowiedzUsuń
  93. !omo też >.<

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja jestem Kamilckqw na tfm

    OdpowiedzUsuń
  95. mam pytanie jak wyłączyc !omo?

    OdpowiedzUsuń
  96. Popraw post.Jest jeszcze wiele wiele więcej komend .-.

    OdpowiedzUsuń
  97. Popraw post.Jest jeszcze wiele wiele więcej komend .-.

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja kiedy jestem w czyimś #utility to działa mi komenda !fly

    OdpowiedzUsuń
  99. oki ale jak robić mapki do utility?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz ich robić, wystarczy, že napiszesz !map

      Usuń
  100. Nie działa mi NIC z kodów. Jestem na utility i nic. :(

    OdpowiedzUsuń
  101. !admin (nick) - oddanie komuś admina, razem z wami będzie mógł wpisywać powyższe komendy - uwaga - nie można potem tej myszce tego admina odebrać



    Właśnie, że można inną komendą, chyba się nie znasz :p

    OdpowiedzUsuń
  102. zrobilam uli i mmam mape na uli i nie moge dawać komed

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie mogę nic zrobić na swoim roomie co się dzieje? Tylko z wyglądu jest jak vanilla? HELP

    OdpowiedzUsuń
  104. Podobno jest kod na odebranie admina PODOBNO TO !unadmin *nick myszki*

    OdpowiedzUsuń
  105. Chyba albo !unadmin *nazwa gracza*, albo !admin off *nazwa gracza*. Mam nadzieję, że pomogłem.

    OdpowiedzUsuń
  106. Hej , czy moglbys mi powiedzieć czemu zabralo mi wszystkie binusy dla szamana?

    OdpowiedzUsuń
  107. https://www.blogger.com/profile/03238066415387326734

    OdpowiedzUsuń
  108. jak coś napisać jak się tworzy mapke?

    OdpowiedzUsuń
  109. jakie są kody do mapek?

    OdpowiedzUsuń
  110. da sie odebrac adma trzeba napisac : !unadmin (nic gracza)

    OdpowiedzUsuń
  111. Stworzyłam nowy room a nie chce być shamanem co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
  112. Wpisałam jakiś kod na czacie / (coś czego nie pamiętam) i nawet po wylogowaniu na czacie zamiast słów mam znaczki statki itp. nie wiem co z tym zrobić pomocy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  113. ctrl i szift jak nie działa to to samo mam

    OdpowiedzUsuń
  114. jak stworzyć taki room ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  115. Jak usunąć rysowanie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. undraw - jeśli chcesz usunąć sobie malowanie
      a clear - jeśli chcesz usunąć z ekranu ;)

      Usuń
  116. Ja gram najczęściej w surva

    OdpowiedzUsuń
  117. A można dać poradnik 2016 jak założyć hasło? Bo chyba modzi coś zepsuli i nie działa komenda ./pw [hasło]

    OdpowiedzUsuń
  118. nie wiedziałam że można win xd

    OdpowiedzUsuń
  119. Dzień dobry, mam taki problem że nie mogę pisać na ŻADNYM czacie czyli, utility, survivor, vanillia... Ja gram na Polskim serwerze leć ja jestem w Hiszpanii. Zawsze co próbuję coś napisać to mi się wyświetla komunikat po hiszpańsku i w przetłumaczeniu to "nie jest autoryzowane rozmawianie na tym serwerze". Gdy próbowałam znale odpowie to ktoś powiedział że to może mieć związek że wykryli mój adres IP i możliwe że nie można rozmawiać poza granicami kraju na którym jesteś serwerze. Jak jestem na utility to nie mogę używać żadnych komend. Najdziwniejsze to to że mogę robić emotikony. Owszem grałam na hiszpańskim serwerze by sprawdzić czy coś w ogóle działa i działa lecz moje koleżanki nie wchodzą na hiszpański serwer więc zostaje wtedy sama. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja bym ci radziła zrobić blokadę przeciw kopiowaniu ,ponieważ widziałam 2 blogi które kopiują twoje posty jak chcesz mogę podać inki ale chyba to niepotrzebne ;) I komendy są krótkie więc każdy może sobie przepisać.

    OdpowiedzUsuń
  121. A jaki jest kod żeby moduły na utility włączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  123. A jak zamieniać się w pokemony na utility?

    OdpowiedzUsuń
  124. Da się odebrać adma, wystarczy że napiszesz !unadmin NICK GRACZA ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. zawsze tworzyłam utility ale teraz wszystko ok jest roomek ale napisałam martina57 to mój nick ale mi komendy nie działają

    OdpowiedzUsuń
  126. Jak kogos kicknac w chatce plemiennej?

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja zrobiłam wszystko się udalo tylko gdy wychodziłam zapraszaać myszy to calu room znikał i nie mogłam go znaleść moi znajomi tez...

    PROSZĘ O POMOC!!!


    OdpowiedzUsuń
  128. (Na tfm) Jak wyłączyć znaczki bo coś wpisałam i zamiast literek mam jakie znaczki jak np.chmurki, auta, posągi, itd. Będę bardzo wdzięczna jak ktoś odpowie.... <3

    OdpowiedzUsuń
  129. Wiem że późno piszę, ale chciałabym się dowiedzieć jak na utility włączyć racing.

    OdpowiedzUsuń