____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 6 marca 2013

Event karnawałowy Transformice 2013

Hej! Wczoraj, na Transformice rozpoczął się event karnawałowy, spóźniony, ale ważne, że jest! :D
Na każdym roomie co trzy godziny pojawia się specjalna eventowa mapka :



Na czym to wszystko polega? Po prostu trzeba sypać konfetti i dobrze się bawić, jak to na karnawale :) Aby sypać konfetti trzeba kliknąć "e", ale kilka razy, bo za pierwszym razem nic się nie dostaje. Do zdobycia są 3 przedmioty :

Gdy macie zebrane już wszystkie, za sypanie konfetti dostajecie serek.
Ładne, warto poczekać te 3 godziny :P

22 komentarze:

  1. Cudny baner *-*
    Event co 2 godziny? A ja słyszałam co trzy. Nie chce mi się tyle czekać. Mam nadzieję, że jakoś mi się fuksnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, na deviantart znalazłam :3 Jeśli to prawda, że co te równe 2 albo 3 godziny jest event to można obliczyć o której będzie i wtedy się logować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wiem dokładnie, nikomu aż tak nie chce się liczyć :)

      Usuń
  3. Ja slyszalem ze podobno co 30 map (1 godzina) :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a może miało być, że co 300 map i komuś się po prostu zero zjadło :P Ja dziś dzielnie czekałam na event i udało mi się 'zaliczyć' go po raz pierwszy ^^

      Usuń
  4. też mam wszystkie karnawałowe przedmioty ^^ tylko że wszystkie z tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ; > mój blog: http://tfm-angeliqqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. weź usuń ten spam angielski bo będziesz miała złą opinię o blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpisałam sobie z nudów GRY PODOBNE DO TRANSFORMICE. No i znalazłam jakieś tam strony i podawali takie linki : http://micedrivers.de.nu/ albo micetr.net no i ja weszłam i to jest prawie identyczne jak transformice o.o ale się ma dużo fraises i serków o co tu chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz że dodali nowe emotikony :D
    siadanie i konfetti na pasku emotek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ellfko,czy wiesz może jaki będzie event karnawału w tym roku? i kiedy będzie? ja naprawdę potrzebuję serów,a taki event z serami bardzo mi się przyda ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze zamiast tych serkòw niie ma truskawek ale i tak spoko event

    OdpowiedzUsuń
  11. a kiedy on sie zaczyna i kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku był w marcu i jak każdy event trwał około miesiąc

      Usuń
    2. a ile trwa ta mapka? Znaczy po 3 godzinach się zacznie a kiedy skończy?

      Usuń
    3. 2 minuty - jak zwyczajna mapka

      Usuń
    4. Aha a on jest od 6 marca jak twój post czy wcześniej? Bo ciągle trwa walentynkowy i boję się że go nie będzie

      Usuń
  12. W tym roku chyba nie bedzie eventu karnałowego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie za bardzo rozumiem tego eventu :/

    OdpowiedzUsuń