____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Jak zrobić huśtawki do tribe w edytorze map? - Instrukcja

Hej Myszki!

Jeszcze nie pisałam na tym blogu, ponieważ wszystkie tematy jakie chciałam tu napisać zostały wykorzystane przez inne autorki. Mówi się trudno. :) Mój nick : Ciekavva

Przygotowałam instrukcję jak zrobić ruchome huśtawki w tribe. Większość myszek to pewnie wie, ale chyba nie każdy, bo widziałam takie pytania na chat'cie w grze. 

1#.
  • Huśtawka w kształcie trójkąta.
Potrzebujemy  :
- Trzy deski ( można użyć "prostokąta" lub czegoś innego )
- Czerwonego gwoździa 
- 2 niebieskich gwoździ 
Przechodzimy do "Wybór Obiektu" i klikamy na deskę. Wpisujemy kąt nachylenia np.60 i zaznaczamy "przeźroczysty obiekt".
Wybieramy następną deskę i wpisujemy w kącie nachylenia np.120 i zaznaczamy "przeźroczysty obiekt"
Z desek układamy taki trójkąt
Bierzemy czerwony gwóźdź i przyczepiamy go na samą górę. Następnie bierzemy niebieskie gwoździe i umieszczamy tak jak na obrazku powyżej.
Huśtawka gotowa!
#2.
  • "Zwykła huśtawka" xd
Potrzebujemy :
-dwie duże deski
- mała deska
-dwa czerwone gwoździe
-dwa niebieskie gwoździe
Wybieramy dużą deskę, wpisujemy kąt nachylenia 90, zaznaczamy "obiekt przeźroczysty". Tak samo postępujemy z drugą deską.
I układamy tak jak na obrazku powyżej...
i układamy gwoździe tak jak na obrazku powyżej. :)
Huśtawka gotowa!
#3.
  •  Huśtawka, czy coś w stylu diabelskiego młyna ?...
Potrzebujemy :
- dwie deski
- cztery małe pudełka ( lepiej wziąć prostokąt, ponieważ kartoniki będą się ruszać...)
- czerwony silnik np. w prawo
Bierzemy deskę wpisujemy w kącie nachylenia np. 35 stopni i możemy zaznaczyć "Przeźroczysty obiekt"
W drugiej desce postępujemy podobnie. Tylko wybieramy inny kąt nachylenia np. 130 stopni.
Umieszczamy elementy tak jak na obrazku powyżej.
Przymocowujemy gwoździami pudełka, a silnik umieszczamy na środku.
Gotowe! 
Niestety popełniłam błąd biorąc pudełka, ponieważ ruszały mi się. xd
Oczywiście zamiast desek i pudełek możemy użyć grunty , wtedy będzie to na pewno ładniej wyglądało. c; Tylko wtedy trzeba zaznaczyć "Ruchome podłoże".

Mam nadzieję, że post był przynajmniej dla niektórych przydatny.
                       
                                                 Pozdrawiam, Ciekavva

36 komentarzy:

  1. Hej, super notka! ;p Chętnie skorzystam w z poradnika, chociaż nigdy nie umiałam robić tych ''plansz'' czy jak to się nazywa i ogólnie tego nie kminię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Super napewno skorzystam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo c: Przydatny ten poradnik, bo sie zastanawialam jak to zrobic i wgl, dziekuje. I Szczesliwego nowego roku wwszystkim c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, przemyślana notka, wszystko przedstawione w przejrzysty sposób. Dobrze, że czekałaś z napisaniem swojej pierwszej notki na odpowiedni temat, bo na prawdę opisałaś coś przydatnego i zrobiłaś na mnie wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze się podobało. :D Dziękuję. <3

      Usuń
  6. Dzięki tobie już chyba nie będę noobem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pyt.; Jak zwiększyć ilość misich obiektów w edytorze (zawsze mi brakuje)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak przekręcić deske w ciąż nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie umiem.

      Usuń
    2. ja wiem w zakladce "wybór obiektu" klikasz ją i w oknie "kąt nachylenia wpiszujesz pod jakim kątem ma ona byc.
      mysle ze pomoglam
      Miaupia

      Usuń
  9. Wiesz co, w tym diabelskim młynie to nie rób z niebieskimi gwoździami tylko żółtymi to się nie będzie ruszać ^^. Świetna notka ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej , fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak mocować gwoździe bo nie wiem, jak je po prostu kładę to nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwóźdź ma złączyć dwie deski, więc w miejscu jego położenia muszą one na siebie nachodzić ;)

      Usuń
  12. Fajne a co użyć zamiast pudełek?? ŻEBY SIĘ NIE RUSZAŁY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka nie będą się ruszać, jeżeli zamiast niebieskich gwoździ, użyjesz do ich przymocowania żółtych ;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogłabyś mi wytłumaczyć czemu jak ustawiam huśtawki na chatkę plemienną to nie widzę ich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może popełniłeś błąd, też tak miałam, i okazywało się, że czegoś poprostu nie zaznaczyłam, zapomniałam ;)

      Usuń
  15. Zrobisz Notke jak zrobić Wielką mape???

    OdpowiedzUsuń
  16. znam instrukcję na dwuosobową huśtawkę! Oto ona: dajemy piłkę i mocujemy czerwonym gwozdziem , potem dajemy po bokach deski ( krótkie ) i mocujemy oparcia czyli króciutkie grunty ,, drewno ".

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja zrobiłam taką chuśtawkę tylko że duł z czekoledy hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. uwaga uwaga kod do mojej mapki ładniej @5331325

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam już teraz twój nick to: Juulitkaa

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Plemie. Admini musieli to przetlumaczyc na tribe.

      Usuń
  20. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widze zdjęć czemu? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez nie widze. POMOCY!!!!!!!!! Ale moze sie przydac moze na kompie zdjecia beda bardziej widoczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też nie widzę ale wiem jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  24. Kotkalotka0 to mój nick

    OdpowiedzUsuń
  25. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń