____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 2 lutego 2014

Przedmioty do zdobycia z eventów w Transformice


Cześć myszki! 
Stworzyłam dla was spis przedmiotów, które możemy otrzymać podczas eventów w Transformice. 
Większość z nich nie jest dostępna w sklepie, po za czasem wydarzeń, więc są to rzeczy unikatowe. 
Na ich zdobycie mamy okazje tylko raz na rok!





 Event walentynkowy:
Luty




 Event karnawałowy:
W zeszłym roku odbył  się w marcu





Event wielkanocny:
Okolice Wielkanocy






Event rybny:
Lipiec/Sierpień




Event halloweenowy:
Listopad






Event bożonarodzeniowy:
Grudzień

51 komentarzy:

  1. Ja czekam na walentynkowy :( Musze mieć wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TVP abc to najlepszy program na świecie - uczy i bawi, a po za tym dobrze, że go stworzyli bo nie było co w telewizji oglądać. Mówi do was zreformowany dyrektor zespołu szkół w Europie Władimir NieWładimirowicz Putin dzwoni!

      Usuń
    2. ile ty masz lat...i nie spamuj

      Usuń
    3. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      Usuń
    4. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. W evencie halloweenowym i bożonarodzeniowym jest ten sam czerwony nos? A tak po za tym bardzo fajna i przydatna notka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee.. zobacz, trochę pomieszane, bo nawet laska lukrowa jest.

      Usuń
    2. Przepraszam, mój błąd, już poprawiam ;)

      Usuń
  3. skopiowany pomysł na notkę
    sama nie wpadlabys na to aby zrobic takie info, skopiowane z bloga zerowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, gdzie ty widzisz coś skopiowanego, drogi anonimku?

      A odnośnie notki, to super, mam nadzieję, że w tym roku też będzie można zdobyć rzęsy i cień oraz parasolkę, bo to będzie mój pierwszy event walentynkowy*-* Nie mogę się doczekać :D
      Polishjulia

      Usuń
    2. Nie skopiowałam, po pierwsze nigdy bloga zerowej nie widziałam na oczy, po drugie jest to temat notki który może zostać poruszony na każdym blogu o transformice tak jak na przykład na każdym blogu wkrótce pojawi się notka o evencie walentynkowym i nie będzie to żadnym plagiatem ... równie dobrze myśląc tym twoim niezbyt mądrym tokiem myślenia, mogłabym pozwać wszystkie blogi które zrobiły własny poradnik typu "podstawy budowania" lub szczegółowy poradnik do umiejętności szamanów, bo ja jako pierwsza go zrobiłam i potem posypały się kolejne na innych blogach ... ale tego nie zrobię bo to byłoby zwykłym idiotyzmem.

      Usuń
    3. A do tego postu tak już szczegółowo mówiąc zainspirował mnie komentarz na moim blogu napisany przez pewnego anonima, który się pytał skąd może wziąć rzęsy.

      Usuń
    4. W takim razie ja też dorzucę te swoje trzy gorsze.

      Oglądnęłam całego bloga tejże ''Zerowej'' i w żadnym stopniu nie natknęłam się na taki post z itemami. Podaj mi dokładny link z tą notką, bo jak na razie żadnych dowodów nie posiadasz.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Ja tez oglądnęłam całego bloga Zerowej i nic nie znalazłam na ten temat.

      Usuń
    6. http://gramy-w-transformice.blogspot.com/2013/08/itemy-z-eventow.html
      a to to co?;)

      Usuń
    7. Elfka, mowisz, ze to idiotyzm, a ta olivku oskarzala tez epi o kopiowanie pomyslow na notke.. boze, tak. idiotyzm..

      Usuń
    8. Oliivku zwróciła uwagę epikascie ponieważ jej post był praktycznie identyczny, sama widziałam. Zrobienie notki podobnej prawie słowo w słowo to co innego niż napisanie notki na ten sam temat dotyczący transformice.

      Usuń
    9. a to to niby nie jest? jest nawet taka sama kolejnosc robienia ;) nie zeby cos ale to bylo zalosne jak ona powiedziala ze to niby bylo identyczne jak tam bylo 2 w 1 poradniki a tu to nic;) zal mi was ludzie

      Usuń
    10. Nie sprzeczajcie siem ludu! XD

      Usuń
  4. Z tego co wiem, Zerowa lub pod drugą nazwą Epikasta poprosiła Elffkę o to, aby mogła zamieścić jej poradnik o umiejętnościach szamana u siebie na blogu. Zatem czemu Zerowa miałaby się nie zgodzić na RZEKOME "skopiowanie pomysłu"? W sumie nawet nie rozumiem czy zrobienie własnej wersji można nazwać kopią, ale nie będę się sprzeczał. ^^'
    ~Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie o co kaman?! co prawda mam na swoim blogu notkę o takim temacie, ale to naturalne chyba, że na blogu Elffki coś takiego mogło się znaleźć. cóż za pomysłowi ludzie!-,-

      Usuń
    2. No tak, epikasta to zerowa, całkowicie zapomniałam. Czyli jednak byłam na twoim blogu, ale to nie zmienia faktu, że twojego posta z spisem przedmiotów eventowych nie widziałam ;)

      Zresztą głupie zamieszanie o nic przez anonima, ja się winna w żadnym procencie nie czuje ....

      Usuń
  5. ZABIJE CIE -,-* Pacze a tam przedmioty z ev. walentynkowego -,-* MYŚLAŁAM ŻE JUŻ JEST !!!! Ale nie no śmieję się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego czyta się tytuły postów. xd

      Usuń
  6. Epikasta, oj nie ładnie tak hejtować z anonima :)
    Od razu widać, że takie typu komentarze to tylko ty piszesz i to z anonimowego, bo chyba z konta google nie masz odwagi :) (Wszystkie twoje komentarze są prawie w takim samym czasie napisane, nawet na twoim blogu).

    Jeżeli masz jakiś problem lub uwagi co do postów - po prostu Nam napisz, a nie hejtujesz. Bez sensu :)

    Post nie jest skopiowany. Ja również zauważyłam dużo pytań co do takowych rzęs - dlatego Elffka chciała pomóc. Porównałam post z twojego bloga. Owszem, temat ten sam, ale wykonanie inne :)

    Również nie oskarżałam cię o skopiowanie mojego poradnika. Na początku skopiowałaś cały, więc grzecznie napisałam na TFM, żebyś go po prostu przerobiła. Przerobiłaś, ale i tak nadal jest duże podobieństwo. Dlatego to ja zawsze wychodzę na tą ''złą''.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Epikasta nie ma odwagi pisac na koncie gogloe tylko na anonimowym pisze by udawac kogos innego? Oj nieladnie xd. Mozesz poprostu pisac na koncie google a nie udawac kogos innego na anonimowym.

      Usuń
  7. Ja mam wszystkie akcesoria z eventów

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zdobywac te rzeczy.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas eventów - każdy event ma swój specjalny sposób aby zdobywać przedmioty. Napisałam w notce kiedy miej więcej są dane eventy - gdy nadejdzie odpowiedni czas w grze będą specjalne mapki do ich zdobywania a my na blogu napiszemy co trzeba robić aby je przechodzić ;) W ten weekend rozpocznie się event walentynkowy i okazja do zdobycia specjalnych przedmiotów.

      Usuń
  9. Co sie robi na walentynkowym evencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie głównej jest o nim notka, wszystkiego się dowiesz ;))

      Usuń
  10. kiedy ma byc event karnawałowy 2014?

    OdpowiedzUsuń
  11. A w haloweenowym nie ma ząbków wampira .

    OdpowiedzUsuń
  12. TVP abc to najlepszy program na świecie - uczy i bawi, a po za tym dobrze, że go stworzyli bo nie było co w telewizji oglądać. Mówi do was zreformowany dyrektor zespołu szkół w Europie Władimir NieWładimirowicz Putin dzwoni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, czemu znowu piszesz "nie na temat"? Zaśmiecasz tylko dział komentarzy, a jeśli grasz i lubisz Transformice "napisz na jego temat". Byłym jeszcze autorką tego bloga radzę usunąć Twoje wszystkie nie związane z tematem komentarze. A ja odnośnie tego wątku bardzo przydatny i jak by ktoś mógł odpowiedzieć czy w najbliższym czasie będzie event Walentynkowy? Było by bardzo fajnie, a jak ktoś zna dokładną datę to proszę ją tu wpisać :)

      Usuń
  13. Ja mam tylko rzęsy, krawat, i parasolkę (event walentynkowy)
    A z Bożo Narodzeniowego: czekoladę, laskę cukrową (pyszczek), laskę cukrową (uszy), brodę, dzwoneczek i bombkę.
    P.S. Wiem w walentynkowym mam nie po kolei, bo parasol kupiłam za truski <3
    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  14. I krawat za sery XD
    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje mi 3 rzeczy z eventu walentynowego xd Ale te rzeczy to trzeba kupić czy wszystkie można zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  16. łeeeeeeeeeee czy można jakoś zdobyć kocie uszu? JA ICH NIE MAM :'(

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy jest event rybny?
    i jak się łowi itemki z niego?

    OdpowiedzUsuń
  18. A to futerko z eventu Walentynkowego też się liczy?bo mi tylko zawieszki na ogonek brakuję :<


    Ricorina

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanko i to pilne... Czy event halloweenowy jest co roku w listopadzie? :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Elffka muszę ci powiedzieć że są 2 futerka na Halloween:
    1. Czarne z pomarańczowym brzuchem,
    2. Ciemnoszare z jasnoszarymi kościami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej! Zaraz zaraz! Nie pokazałaś 1 rzeczy, z eventu bożonarodzeniowego. Nie pokazałaś tam tej skarpetki na ogon. Wiem to, ponieważ ten event nadal trwa i widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie jestem myszką tylko człowiekiem xp foch

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy wyświetlą inne eventy na 2015? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Hack do gry Transformice: http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  25. Siemka chciałabym się zapytać jak dostać title cuks*-* proszę o odp plisss...

    OdpowiedzUsuń
  26. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń