____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 14 lutego 2014

Ożeń się w transformice!

Cześć myszki!Na transformice jest już event walentynkowy!
Ale narazie w tej notce opisze wam tak długo oczekiwaną opcję
"małżeństwo".

Opcja "małżeństwo" znajduje się w oknie "znajomi", by wziąć ślub w okno gdzie zapraszamy
piszemy nick ukochanej osoby i zamiast "zaproś do znajomych" to "małżeństwo".
Osobie ukochanej pojawia się takie okienko:


Gdy osoba zaakceptuje oświadczyny, w liście znajomych zauważymy 
przy nicku ukochanej serduszko:

A teraz jak anulować małżeństwo?
To bardzo proste :D Jak wiadomo ze znajomych usuwa się
klikając w "x" przy nicku osoby.By się rozwieść czynimy to samo
(nie wyrzucamy jej ze znajomych), jednak do kolejnego małżeństwa trzeba odczekać
1 godzinę:


Sprawdziłam i nie trzeba mieć odwrotnych płci do ślubu.
A wy co sądzicie o tej opcji?
Jeżeli czegoś jeszcze o tym nie napisałam, czekam w komentarzach :D

11 komentarzy:

  1. 3/4 graczy w transformice nie wie jak zbierać serca, możesz zrobić o tym notke ? bo by było bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jeszcze co ile jest mapka eventowa

      Usuń
    2. Zbieram teraz zdjęcia a notka powinna być dziś w nocy, lub jutro.

      Usuń
    3. Kiedy ja gram , wszyscy na mapce piszą słowa tu se reve czy coś albo petit cośtam i mówią, że to jest napisane w rogu po prawej. Jestem nienormalna, więc postanowiłam wysłać pytanie do samych adminówXD
      Mam nadzieję, że przynajmniej odpisząXD
      Polishjulia

      Usuń
    4. A mapka jest ciś ok 40 minut, ale na pewno nie co równą godzinę
      Polishjulia

      Usuń
  2. A o co chodzi liczba serduszek u dolu ekranu?? a i czy sa mapki eventowe na ktorych sie wygrywa przedmioty czy rzeczy se sklepu np. walentynkowe?
    Myszkamika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najnowszej notce jest informacja o evencie :)

      Usuń
  3. Bardzo potrzebna jest o tym notka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tej opcji pozwałam miłego chłopaka i na TFM jesteśmy teraz parą. Na początku ciągle się kłuciloiśmy, ale na opcja nas pogodziła :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ludzie to fajne ale ten pomysł co nawet sie mogą laski ożenić i odwrotnie to jak geje

    OdpowiedzUsuń