____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 19 kwietnia 2014

Event wielkanocny Transformice 2014

Zapisz pascoa2014

Cześć myszki! Już od samego rana możemy świętować event wielkanocny w Transformice! Doszło dużo tytułów, itemów i przede wszystkim - nowe odznaki! W tym roku naszą walutą są jajka.

________________________________________________________________

Przedmioty niestety znowu musimy kupować sami poprzez truskawki albo serki.:


Nowe futro:


______________________________________________________________

Odznaki:
 Aby zdobyć tą odznakę, należy zebrać 5 jajek na mapce eventowej.

 Aby zdobyć tą odznakę, należy zebrać 40 jajek na mapce eventowej.

  Aby zdobyć tą odznakę, należy kupić nowe futro.

___________________________________________________________

Tytuły:


«Chocovore» - zbierz 1 jajko na mapce eventowej.

«Czokozajączek» - zbierz 3 jajka na mapce eventowej.

«Cacao» - Zbierz 10 jajek na mapce eventowej.

«Cocorico» - Zbierz 20 jajek na mapce eventowej.

«Kurczak» - Zbierz 50 jajek na mapce eventowej.

«Egg Hunte»r - Zbierz 100 jajek na mapce eventowej.

___________________________________________________________

Również z tej okazji, room 801 przeszedł kolejną zmianę. Dodano bardzo dużo dodatków mniej więcej most, kwiaty, drzewa, altankę oraz spa. 





Pamiętajcie, że to nie wszystko! Właśnie na tej mapce zbieramy jajka. Pojawia się ona co 45 minut na zwykłych roomach oraz vanilli. Naszym zadaniem jest zebranie ich. Pojawiają się one w różnych miejscach. Jak zebrać jajko? Musimy na nie wskoczyć oraz wcisnąć spację. Wtedy automatycznie do licznika dopisują nam się zebrane jajka.

Wesołego zbierania jajek! :)

~ Oliivku

95 komentarzy:

  1. to 1 badge się zdobywa za zebranie 5 jajek nie 6
    ~Domikicia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam. Dziękuję raz jeszcze za info :D

      Usuń
    2. jsafasnvjasjbvhabjansfjnjandsjfjsabjfbasjbfbsadjfbjhbs?

      Usuń
  2. Mapka eventowa wygląda jak room 801. Jakby co

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba naciskać spacji, żeby zebrac jajko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie denerwuje to, że nie można zdobywać przedmiotów, tylko ZNOWU kupić! >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ok, ale jajka występują czasem w miejscach, gdzie my nie mozemy dojść, ostatnio zdarzyło mi się że jajko było w gruncie "kamieniu".
    Przynajmniej tym razem możemy SAMI pracować na title i odznaki, nie tak jak na evencie karnawałowym. A je zdobywa się bardzo szybko. Natomiast nie za bardzo wiem, do czego mogą służyć te jajka oprócz do title, w sklepie się za nie nic nie kupuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam da się, wbrew pozorom, dojść. Tylko jest trudno ;_;

      Usuń
    2. Nie da. Miałem kilka razy sytuację, że jajko było w ścianie albo pod tym mostem do altanki, gdzie wejść się nie dało.
      Seroholikpl.

      Usuń
    3. No dokładnie. Miałam już tak kilka razy. Albo się nie da doskoczyc do tych jajek. :/

      Usuń
  6. Jej wrescie wielkanoc czekalem na to i mie zazkoczylo fajna mapa eventowa i wogule juz od kwietnia czekalem to jest super :D
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest title Cocoa ale nwm za ile jajek :/ (Nie jestem pewna czy tak sie to title nazywa)
    Lussix

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie trzeba klikać spacji, taka poprawka. Wystarczy że dotkniemy tych jajek i same się zbierają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie opisany event. Moim zdaniem event genialnie wymyślony, bo nie ma tu ingerencji Szamana, który nie zawsze radzi sobie z mapą, nasze sposoby i bieganina sie tu liczy :D i szukanie pisanek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I za 10 jajek jest title Cacao, mam ten title, nazywam się Alicjusia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam sie was zapytac czy wogóle wiecie po co są te jajka? Bo jak itemsy sie za sery i truski kupuje to po co one (oprocz title i odznak)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, żeby widzieć ile się ich zebrało

      Usuń
    2. Ale chyba oprócz satysfakcji (xD) to cyba za to nic nie ma .__.

      Usuń
  12. Zgadzam się z tym, że ,, Przynajmniej tym razem możemy SAMI pracować na title i odznaki" . Niestety nie miałam jeszcze mapki eventowej, ale ze zdjątek się nieźle zapowiada.
    Mam pytanko, czy na tej mapce mogłybyście zaznaczyć ,, krawędzie" na które można wejść? (Oczywiście,jeśli takie są)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, przydałoby się takie zaznaczenie krawędzi po których mogą chodzić myszki, na pewno się to przyda. :D

      Usuń
    2. W wolnym czasie może takie coś zrobię, ale będzie ciężko :(

      Usuń
    3. Wzoruj się na room'ie 801 :) To jest to samo.

      Usuń
    4. Właśnie. Wejdź sobie na room 801 (tam jest ta sama mapka), posprawdzaj wszystkie miejsca i zaznacz na screenie gdzie można chodzić i wspinać się, czyli miejsca dostępne dla myszek. ;)

      + Bardzo lubię waszego bloga i chciałam spytać, czy nie mogłabym ubiegać się o dołączenie do drużyny administratorów ? :)
      Serafinqa

      Usuń
  13. odznaka cwonka jest za 40 jajek jedna osoba ja ma i tak mówiła xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40 jajek zebrać O_O Trochę za dużo .. Pewnie za 10 lub 15 może być ten dzwonek xD

      Usuń
    2. Niestety za 40 jajek. Szaleństwo :<

      Usuń
    3. Ja mam już 60 jajek :D A przed wczoraj dopiero zaczął się event xD

      Usuń
    4. Boże, a co dopiero zebrać 100 jajek. Ja bym w życiu nie dała rady. ;D
      Serafinqa

      Usuń
  14. oj sory dzwonka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest jeszcze title Cocorico za 20 zebranych jajek :D Adamgalla ma i mi powiedział :D
    Lussix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam jak zwykle wszystko ma wcześniej niż inni. ]:D
      Na blogu Modliszki są wszystkie tytuły, stamtąd można je przepisać.
      Seroholikpl

      Usuń
  16. Mapka jest śliczna i dopracowana, bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że tak trudno się na niej zdobywa te jajka. Często są w miejscach, do których strasznie trudno się dostać. Ale takto jest super!
    Serafinqa

    OdpowiedzUsuń
  17. A ile jajek można max zdobyć na jednej mapce?
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz zebrałem 4. :)
      Seroholikpl

      Usuń
    2. O matko xd To dużo?
      סוזםףחלוזםק
      Polishjulia*\/*

      Usuń
    3. Mi MAKSYMALNIE i to na dodatek raz udało się zebrać aż 4 jajka. Ale tak przeciętnie udaje mi się 1-2, czasem 3.

      Pozdrawiam
      ~Snacxxx

      Usuń
    4. 2 eventy= 2 jajka xd
      Pierwsze zawsze znajdę, ale 2 jeszcze.nigdy :<
      Polishjulia

      Usuń
    5. Ja też. xd :<
      Teraz mam 2 jajka, bo na jednej mapce potrafię zebrać 1 jajko, albo 0. :<
      ~ Serafinqa

      Usuń
  18. Oliivku, dopisz jeszcze że jak się zbierze 10 pisanek to cie sostaje tytuł Cacao

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja miałam kiedyś jajko w ziemi :< jak je zabrać ? tam koło wejścia do baru

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, ale żeby zebrać jajko nie trzeba nacisnąć spacji.

    ~Snacxxx

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zebrałam na evencie ponad 200 jajek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe. Dasz screena, chętnie zobaczę? :-)
      Ano, i tytuł Kurczak jest jednak za 50 jajek, odblokowałem dzisiaj.
      Seroholikpl

      Usuń
    2. Huhu, tak szybko? XD ja mam coś około 30 :p
      ~Mariksa

      Usuń
  22. Gdy zbiera się jajka, NIE TRZEBA wciskać spacji.

    ~ Milagrossax

    OdpowiedzUsuń
  23. Tytuł Chicken jest jednak za 50 jajek. Odblokowałem wczoraj.
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na bloga: blogdlagraczytransformice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio!? Musisz się reklamować na kogoś blogu? Znajdź sobie inny sposób. Zapracuj sobie na to żeby twój blog był na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, ok?

      Dugoserscina

      Usuń
  25. ZAPRASZAM NA MOJEGO http://modnisieztrasfromice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego bloga o tfm http://modnisieztrasfromice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz nie reklamowac bloga juz taka mamy od wkurzania panna K.
      Kubaxus

      Usuń
  27. ZAPRASZAM WSZYSTKO O EVENCIE WIELKANOCY: http://blogdlagraczytransformice.blogspot.com/2014/04/event-wielkanocny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to 2 wypisane tytuły? Jezu, znowu reklamujesz. Tak jak poprzedniczka. Bez słowa, bezczelnie wklejacie reklamę swojego bloga. A pisałaś, że już nie będziesz tego robić!
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Trudno, robię na złość c(:

      Usuń
    3. Karolina, skoro najpierw udajesz miłą i piszesz do mnie, a potem powtarzasz tą samą sytuację, która wszystkich wkurzyła, to oszczędź nasze nerwy i nie pisz tego.

      Komu chcesz robić na złość?

      Usuń
    4. Bo, jak widać, nie wywołałaś u nas jakiegoś specjalnego wkurzenia, tylko zażenowanie.

      Usuń
    5. Nie wiem u kogo chcesz wywołać zdenerwowanie. Ja nie jestem powiązany w żaden sposób z tym blogiem. Tylko biedna Oliivku musi to non-stop znosić.
      Seroholikpl.

      Usuń
    6. Słusznie, cały czas Karolina denerwujesz adminki. Weszłam dzis na twojego bloga i stracilam kilka minut niepotrzebnie. Przeczytalam tam posta jak oczarniasz tego bloga, piszac, ze niesłusznie skrytykowano cię w komentarzach. ponadto nazywasz hackerem zwyklego, dobrego gracza w tym poscie: http://www.blogdlagraczytransformice.blogspot.com/2014/04/kolejny-hacker.html?m=1 twoja notka nie ma sensu, tak jak każde inne.
      Pozdrawiam,
      Andgora
      Ps jak masz zamiar mnie hejtowac na. swoim blogu, lepiej napisz do mnie jutro (to jest piatek) ok. 15 bede czekac

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. A wiesz? Moja koleżanka była fanką twojego bloga ale gdy jej powiedziałam jak mnie traktujecie tu to od razu przestała go czytać

      Usuń
    2. Ha ha? Zastanów się może, jak Ty traktujesz autorki, zamiast bezczelnie kłamać. Poza tym, skoro nie czytasz tego bloga, to czemu wciąż reklamujesz? Może o tym byś też powiedziała swojej koleżance?
      Seroholikpl.

      Usuń
    3. Powiedziałam a ona: Pff.. Oni cię tak traktowali? Co za głupi.
      Po 2: Powiedziałam wszystkim moim czytelnikom bloga i znajomym by was nie czytali i nie czytają bo wszyscy są za mną. A wchodzę na tego bloga tylko aby się reklamować C:

      Usuń
    4. A co kogo obchodzi Twój nieduży zasób znajomych? Swoim zachowaniem udowadniasz, że nie ma czego się obawiać. Tutaj raczej nikt nie "jest za Tobą", jak to ujęłaś. Tutaj nikogo nie oszukasz. Jesteś głupim, zawistnym dzieckiem. I tak nikt nie wejdzie na to coś, co Ty nazywasz swoim blogiem. Nie ma tam NIC ciekawego, zwłaszcza, że prowadzi go taki spamer. Zresztą, czego można się spodziewać po takim kimś.
      Zapytam jeszcze na koniec - czy Elffka nadal przyjmuje zgłoszenia?
      Seroholikpl

      Usuń
    5. Tak, zawsze i wszędzie, ale na chwilę obecną trochę jej nie ma.

      Co do Karoliny - lepiej już na nią uwagi nie zwracać, bo to, co robi jest istną paranoją. Czyli z hukiem leci u mnie do listy osób ignorowanych.

      Usuń
    6. błe błe błe. Ja do was nic nie mam ale to wy zaczęliście kłótnię!
      W końcu Oliivku mówiła że nie ma nic przeciwko jak raz polecę swój blog
      więc po co robisz awanturę Seroholikpl?
      ŻAL MI CIEEE!!

      Usuń
    7. A ile razy ty poleciłaś swój blog?!
      Puffirek

      Usuń
    8. Owszem, jak RAZ polecisz swój blog.
      Seroholikpl.

      Usuń
    9. Karolino, przykro mi, ale muszę zgłosić naruszanie praw autorskich.
      a) skopiowałaś żywcem zdjęcie itemów z notki o evencie dzień dziecka. Dodam, iż sama wycinałam screena w taki sposób, żeby itemy były ułożone w niepowtarzalny dotąd układ. W całej TFM-owskiej blogosferze zawsze są podobne do siebie, ale nigdy, ale to przenigdy nie wodziałam, ażeby były takie, jakie ja ostatnio zrobiłam. Tak, jest to zrobione specjalnie, żeby przyłapać naiwnych kopiarzy. :)

      b) tutaj może już nie będzie tak nieprzyjemnie, ale widać, że skopiowałaś tytuły z notki o evencie wielkanocnym. Rozumiem, że ktoś chciał z nich skorzystać i podzielić się nimi na swoim blogu. Uważam, że jest to w porządku. Ale ty skopiowałaś również słowo w słowo napisany przeze mnie tekst jeśli chodzi o tytuły. Inni blogerzy piszą jak najprościej za co tytuł, a ja to jednak rozwijam.

      Dlatego teraz nie rozumiem. Mówisz, że to głupi blog, a jednak kopiujesz moje screeny jak i też treść. Na drugi raz radzę ostrożniej. Ja jestem wszędzie, więc nie myśl, ze mogłam nie zauważyć :)

      Przepraszam, ze piszę to tu, zamiast na twoim blogu, Karolino, ale nie chcę mieć z nim wspólnego, a wiem, ze często tu zaglądasz.

      czekam na wyjaśnienia.

      Usuń
    10. Boże, kolejny tasiemiec XD

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. Ta napewno >.<
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  30. dlaczego jak ma sie ser i idzie sie do nory pisz Sereeeeek! *-* (%1)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie masz pomysłu jak ubrać swoją myszkę?
    Zaczerpnij inspiracji na nowym blogu mysie-stylizacje.blog.pl !
    Serdecznie zapraszamy!'

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest nowy event! Ze flagami :o

    OdpowiedzUsuń
  33. kurde denerwuje mnie ze te jajka potrafią sie znalesc w miejsca w które sie nie da dostac np. w ścianie :/
    Archiliae

    OdpowiedzUsuń
  34. za 50 jajek jest Kurczak a nie Chicken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł Kurczak, z ang. Chicken został spolszczony przy jakimś update. Jedno i drugie jest tym samym.

      Usuń
    2. Skoro robi to aż taką roznice, to poprawie xD

      Usuń
  35. Kiedy się kończy ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie, kiedy event się kończy?
    Ps. Może dobijemy do 100 z
    komentarzami XD
    żeby dobić do stowy to chwale się ile macie jajek XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja 5 :( ale tytuly i odznaje distalem wiec sie ciesze ;)
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kol. Gra w TFM praktycznie tyle co ja i ja mam TYLKO 16 jaj a ona ma AŻ jajko 1 jajko -,-

      Usuń