____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 16 lutego 2013

Walentynki na Transformice 2013


Hej myszki, dzisiaj napiszę wam o evencie walentynkowym 2013 :)

Ewent zaczął się w same walentynki, czyli 14 lutego i trwał do 3 marca.

Pojawił się nowy dział w którym znajdowały się walentynkowe nagrody. W tym roku do zdobycia było dziewięć przedmiotów, część z poprzednich lat oraz trzy nowe - czekoladka, bukiet róż oraz serce na ogon i to one kosztowały najwięcej : 

Event polegał na przechodzeniu specjalnych map, gdzie na drodze spotykaliśmy : 
 dopalacze, które przyśpieszały bieg myszki
 trampoliny, które wybijały w górę
 czaszki, po wejściu w nią myszka ginęła
 serca, dzięki zbieraniu ich można było kupić eventowe przedmioty, były tak jakby 'walutą' tego eventu :)


Podczas mapki, nie można było zostać za bardzo z tyłu, albo za bardzo wyprzedzić wszystkich, bo wtedy automatycznie przegrywało się rundę :/ Mapki eventowe były 3 różne, a jedna z nich pojawiała się co około 10 rund.


Z okazji walentynek zostały dodane małe przeróbki gry :
Balony były w kształcie serduszek, a duch i wszystkie inne przedmioty przy pojawianiu iskrzyły się sercami :)


Podczas eventu do zdobycia był nowy tytuł - I cheese you - który dostawało się za kupienie wszystkich przedmiotów walentynkowych.

Za kolejne kupowanie przedmiotów dostawało się także stare tytuły, prawdopodobnie z wcześniejszych ewentów walentynkowych : Omelettovore, Mój Mały Cukiereczek, Fiancée, Kusicielka, Latynoski Kochanek

Na podstawie tego eventu powstała mowa mini gra - DEFILANTE

Ogólnie mi się podobało, nie wiem jak wy, ale ja zdążyłam zebrać serca na wszystkie przedmioty :)

6 komentarzy:

  1. Nooo te eventy są super ! Ja mam tylko 2 ;(
    Czekam na więcej notek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten event musiał być super .. Ja gram w TFM od 2 miesięcy i niestety go nie miałam T-T

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile serc kosztowała mascara?

    OdpowiedzUsuń
  4. Event walentynkowy 2014 jest skomplikowany ;( Trzeba po francusku przepisywać i wg. Musisz trafić na ogarniętą osobę, abyś dostała prezent, lecz tekstury przedmiotów są super;D. Nie mogę się doczekać notki o tym evencie.
    POZDRAWIAM myszka Zuzienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥_♥ blog super :D Transformice nick Erczapa

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Wszystkie żeczy z tego eventu i nic!nie mam title ;'(

    OdpowiedzUsuń