____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 18 lutego 2014

Prosto z survivoru: sztuczki - sztuczkami, a czy skuteczne? #1

Witam wszystkie myszki!!
Jak tam idzie event? Mi coś nie za dobrze 2/2.. Czasem pogram na vanilli, ale survivor jest najlepszy :D (pewnie dlatego piszę o nim)

To coś w stylu kolejnego poradnika.
Pokażę 5 sposobów na zabicie myszek! Zaczynajmy! 

Sposób 1.
Nazwałam go "Kowadła, kowadła wszędzie"
Wykonanie:
 
 
Teraz to może wygląda spokojnie, zróbcie to sami a już będzie wystrzałowo (dosłownie)
UWAGA: TEN SPOSÓB NALEŻY WYKONYWAĆ JAK NAJSZYBCIEJ. MYSZKI MOGĄ NA TO WEJŚĆ!! (zależy też gdzie to robicie, jeśli na górze nie ma podłoża to róbcie to w swoim tempie, jeśli jest to szybko)

Sposób 2.
Nazwałam go "Pułapka" 
Nie dajemy myszkom szans na ucieczkę. 
 
Wiecie, co jakaś myszka zrobiła?
- Stańcie tu gdzie ja zrobię klatkę win'ów!
*inne myszki* - Jej! Super! Ale fajnie!
JA: Kupiliście to? Przecież on was zabije.
*inne myszki* - Taaa. My wyjdziemy a ty sobie tam wejdziesz. 
JA: Ok, to zobaczycie.

Później zostałam tylko ja i szaman, a tamte myszki nie wiedziały co mówić. Więc wiecie szamani nie zawsze zrobią to co mówią.

Sposób 3.
Nazwałam go "Magia teleportu"


Polega on na przeteleportowaniu myszki z góry - na dół. Nic specjalnego, ale myszka deda.

Sposób 4.
Nazwałam go "Wspinanie - nie ma mowy!"
 
Gdy myszka się wspina, dajcie tak na ok. 2-3cm sp. Na pewno dednie.

Sposób 5.
Nazwałam go "Normalnie"
Czyli bez żadnych pomagających rzeczy. Po prostu cannonami. Niczym więcej


_____________________
Podsumowując
1. Myszki myślą, że jak stoją tam gdzie szaman, to może użyć tylko meep'a. Tak nie jest.
2. Szamani nie zawsze robią to co mówią. Pamiętajcie, lepiej zaufać sobie.
3. Stójcie jak najdalej od szamana. Tak jest najbezpieczniej
4. Myszki chowają się za podłożem, i myślą że "Stoi daleko cn mnie nie zwali!" A sp?
5. No i oczywiście pamiętajcie, że to nie jest rywalizacja, tylko dobra zabawa!!
 

14 komentarzy:

  1. Znowu twój post spowodował, że inne znikły ze strony głównej więc wrzuciłam post o evencie nad twoją notkę bo musi być widoczny, teraz większość osób szuka o nim informacji. Przepraszam ale nie widzę innego rozwiązania, nigdy nie spotkałam się z takim problemem znikających notek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się stało ja mam wszystkie posty dobrze. Może to tylko u mnie? ://

      Usuń
    2. Chyba napisze do bloggera xd

      Usuń
    3. z wyrazami złości XD

      Usuń
    4. Może ktoś edytował post o evencie kiedy ten post był już zrobiony. Ale jak ja miałam bloga i tak robiłam to nie robiło się jak tu.

      Usuń
  2. Za sposób nr 1 można dostac bana. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dużo myszek go używa, ale żadna bana nie dostała *z tego co wiem*.

      Usuń
  3. Ja mam fajny sposób i jak narazie nie dostałam za niego bana, ale potrzebny jest totem xd. Polega on na tym :
    · Jeśli masz totem to wejdź w to Piórko, a potem w "Edytuj swój totem".
    · Kiedy znajdziesz się w edytorze totemu, zrób totem, który będzie składał się głównie z cannonów z taką strzałką "--->" w prawą stronę oraz "<---" w lewą, a pomiędzy nimi zostaw troszkę miejsca na swoją myszkę.
    Ten sposób jest skuteczny, ale jeśli ktoś chce, może dodać jeszcze przed cannonami duże pudła ( tak ze dwa z jednej i drugiej strony ). ;)
    Serafinqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Ale ja bardziej brałam pod uwagę wszystkie myszki. Te które nie mają totemu też ; ))
      ~ Ixlovexu

      Usuń
  4. 1. Kiedy nowy post?
    2. Można też w totemie zrobić wiele kul a potem poprostu go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post mój, czy ogólnie wszystkich autorek?

      Usuń
    2. Ostatnio nie dodawałyśmy, ponieważ był event i na pierwszym miejscu musiala być notka o evencie. Jak widać - są już dwa nowe posty. Jeden, czyli m ój post, jest juz od dwóch tygodni zaplanowany na 28.02 ;)

      ~Oliivku

      Usuń
  5. Mozna stosowac te sztuczki, ale najlepiej by bylo nauczyc sie grac samymi cannonami i sp chociazby po to, zeby uniknac wyzywania od noobow, ciot itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak szybciej wyciągać te kule armatnie?

    OdpowiedzUsuń