____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 27 lutego 2014

Jak włączyć film/muzykę w chatce plemiennej w Transformice?

     

Cześć :)

Parę myszek ma problem z obsługi włączania filmów, bądź muzyki. Od razu mówię, że jest to jedna z łatwiejszych czynności, a zwłaszcza teraz, kiedy nie potrzebujemy do tego bota. Jedynie musimy być w plemieniu oraz mieć odpowiednią do tego rangę. 


Jeżeli mamy już rangę ''Może odtwarzać muzykę'' musimy wyszukać gotową mapkę z ekranem. (Oczywiście wszystko robimy w chatce plemiennej.)


Kiedy już taką znajdziemy, klikamy na strzałkę. (Lewy, dolny róg) Wtedy pojawia nam się takie okienko:


Wchodzimy na YouTube i wyszukujemy filmik, teledysk czy nawet serial, który tylko nam się podoba. Na samej górze, czyli tóż pod kartami widnieje okienko z różnymi liczbami czy literami. (Czyli tzw. link) Naszym zadaniem jest go skopiować i wkleić w pole przedstawiony wyżej. 

Ja np. wybrałam filmik Niekrytego Krytyka, a link tego video to: http://www.youtube.com/watch?v=iSO0otob13c

Dajemy ''wyślij'' i oglądamy :)

Dziękuję Ciekavvej za przesłanie dwóch ostatnich screenów, gdyz ja nie miałam zbytnio możliwości ich zrobić. :)
                                                                  
~ Oliivku

36 komentarzy:

  1. Spoko ale to już nie działa. Trzeba odpalać za pomocą komendy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Sama już nie pamiętam, bo kiedy ostatni raz coś puszczałam było to bardzo dawno temu. Spróbuję się temu lepiej przyjrzeć. Postaram się zedytować post.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Siemka sama próbowałam ale mi nie wychodzi ... Jakieś inne propozycje??

      Usuń
    3. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Nww( no więc właśnie ), ja jak klikam, chociaż jestem szefową to się nie włącza, nawet nie reaguje.
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie jak daję ten krzyrzyk (z drzewa mechanika) to nic nie daje nic nie znika :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trzymasz, aż Ci się skończy ładować ten niebieski paseczek ? Ja tam nwm, czy tak trzeba, bo nie mam jeszcze tej umiejętności, ale może spróbuj. ;)
      Serafinqa

      Usuń
    2. Niestety, nie każdy obiekt można usunąć.
      Seroholikpl.

      Usuń
    3. surer guwno

      Usuń
  4. 1.Ja włączam filmy za pomocą komendy. Gdy nie ma tego przycisku do włączania filmów starym sposobem to filmu nie da się włączyć.
    2.I czasem, gdy włączę film, pokaże się pokaże się biały prostokąt i film się nie włącza (przycisk do włączania filmów jest widoczny).
    3. Czy jest możliwe odtwarzanie filmów na swoim utility? Próbowałam, ale bezskutecznie. Może jest na to jakiś sposób?
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź:),
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do 1 punktu pytanie: co zrobic, żeby ten przycisk się pokazal?
      do 2 co zrobic, aby zobaczyc taki film?

      Gdy w edytorze map TV da się pierwszy plan lub nie, to TV będzie działało?
      Co zrobić, aby wszystkie myszki w chatce widziały film? Często tak jest, iż nie widzą i nie słyszą.

      Usuń
    2. Ja mam tak czasem że nie słyszę i nie widzę, a inni się dobrze bawią i mówią że świetny filmik...
      albo włączyłam filmik i kilka osób się skarżyło że nie leci to u mich na ekranie... co mam wtedy zrobić by widzieli?

      Usuń
  5. A czy da się jakoś puszczać na utility? Bo ja jakoś nie mogę :(
    ~Stefanmalutk

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytania:
    1. Jaka jest ta komenda którą da się włączyć film?
    2. Czy da się włączyć film na utility?
    3. Czemu czasem mi się tak robi że jak klikam strzałkę to mi to okienko nie wyskakuje? (tak miałam cały czas... dopiero niedawno mi się naprawiło...)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie jest ta ranga bo ja niewiem coto nawet jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o już wiem gdzie ta ranga tylko że włanczam film idzie połowa filmu i nagle przeskakuje na poprzednią mape a nikogo niema

      Usuń
  8. Na /room #utility też tak się robi? Jestem adminem itp. (na utility moim) ale nie działa :( Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  9. to już niedziała

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanko ,Bo jak puszczam jakiś film w chatce plemiennej a jestem z resztą szefową,Wszystko było dobrze i nagle... bum ;d cały ekran zrobił się czarny.Co się dzieje,nie mogę w ogóle już puścić filmików itp:( Co się dzieje?


    Ricorina

    OdpowiedzUsuń
  11. a jaka komenda
    ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie działa mi :( . A na utility jest tak samo ?
    ~Mmyyszszuu

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ty dostałeś? Bo ja nie -,-

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy w roomie "utility,, Też zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  17. a podasz link do śmiesznych kotów? plis

    OdpowiedzUsuń