____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 16 stycznia 2014

Pomysł na ubranie chłopaka w Transformice

Cześć myszki! 
Dzisiejszego posta pisze z dedykacją dla anonima, który na ask.fm poprosił, aby skomponować dla niego jakiś męski strój - zażalenie bardzo uzasadnione, bo jak na razie wyszło tak, że tworzyłam stylizacje głównie dla dziewczyn. Dostałam screeny rzeczy które posiada, więc starałam się przy ich użyciu coś ciekawego wymyślić. Jednak trudne to zadanie stworzyć strój z określonej i ograniczonej ilości ubrań. Oto efekt moich zmagań - strój na który potrzeba tylko kilka rzeczy, a daje bardzo dużą swobodę ;) 











Wielkim atutem tego stroju jest możliwość stworzenia wielu wersji kolorystycznych przy małej ilości wydanych truskawek! Cały bajer polega na tym, że używamy customize tylko na słuchawki i w zależności od przedmiotu w pyszczku, dopasowujemy ich kolor. 

Tym sposobem możecie stworzyć kilkanaście różnych image dla swojej myszki, za śmieszną cenę:

  • Jasnobrązowe futro - zakup :1000 serów / 50 truskawek
  • Słuchawki - zakup: 300 serów + 20 truskawek customize
  • Włosy - zakup: 200 serów
  • Dowolny przedmiot do pyszczka 



Skorzystacie?

Edit: Jak słusznie zauważyliście w komentarzach - wystarczy zmienić fryzurę na damską i strój będzie nadawał się także dla dziewczyn - kolejny jego plus ;)



25 komentarzy:

  1. Jak bym była chłopakiem skorzystałam bym, ale można zmienić tylko włosy i będzie dla mnie w sam raz:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, takie sliczne, ze az go kupilam, a jestem dziewczyna xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Elffka. Przeczytałaś ten post?: http://gramy-w-transformice.blogspot.com/2014/01/dahne-kopiara_6.html ? Radzę się z nim zapoznać. Napisz do niej czy coś, bo kopiowanie jest karalne.. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno tego posta widziałam i przeczytałam. Ta osoba opuściła już bloga, więc nie widzę sensu kłótni o skopiowane notki.

      Usuń
    2. Dahne ma przeważnie cały blog skopiowany, więc raczej jak by ktoś zwrócił na to uwagę, nawet by na nią nie zareagowała.

      Usuń
    3. Ups, powtarzam się. xd

      Usuń
  4. A ta truskawka? .-. Coś słyszałam o jakimś dziwnym ,,evencie" w którym była do zdobycia, ale w sklepie jej nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie o tym zapomniałam ... no był taki event, wchodziło się na odpowiedni pokój, trzeba było kucnąć na najwyższym punkcie mapy i za to dostawało się tą truskawkę do pyszczka i darmowe 20 truskawek do sklepu :)

      Usuń
    2. 1 i 3 mi się najbardziej spodobały; to był event? Toteż dlatego mi się inne mapki wgrywały.-.
      ale za to spotkałam dzisiaj Ciekavvą na roomie -301 ( czy jakoś tak)*O**O*
      Polishjulia

      Usuń
    3. Był, ale to daawno temu :)

      Usuń
    4. aha szkoda że dawno

      Usuń
  5. jaki jest kod na czarne słuchawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #000000 chyba, ale przecież one sa czarne na poczatku...

      Usuń
  6. W jakiej kategorii są te słuchawki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kategorii "Uszy". Ja mam są super.


      Lunawera (Alenardia)

      Usuń
  7. Elffka zrób jakieś fajniejsze stroje

    OdpowiedzUsuń
  8. Można też zaszaleć żeby dziewczyny pokolorowały te tęczowe włosy Rainbow Dash można zmienić się na każdy kolor to jest fajne i sweet <3. PS. w tfm nazywam się Prryk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też gram w transformice i osobiście takiego sposobu używam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokazałam to mojemu bratu, i okazało się, że to tamburyno z eventu caranvałowego pasuje, i on nic nie kolorował! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Elffka znasz jakieś tajemnicze rumy powiedz plis

    OdpowiedzUsuń
  12. To futerko które masz na zdjęciu kosztuje 150 truskawek a nie 50.

    OdpowiedzUsuń