____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 10 lutego 2014

Jak zmienić czcionkę w Transformice?


Cześć :)

Może nie wszyscy wiedzą, ale możemy również w Transformice zmieniać wielkość oraz czcionkę na czacie. Jak to zrobić? Klikamy koło naszego okienka przy wpisywaniu wiadomości na dużą literę A.


Teraz mamy możliwość wybrania czcionki i jej rozmiaru na jaki nam się tylko podoba. Klikamy na jakąś nazwę oraz w pole rozmiar wpisujemy powiedzmy 13. (Nie polecam większych) Na koniec, aby się zapisało, dajemy ''zamknij''.


Ja na przykład wybrałam czcionkę Comic Sans MS oraz rozmiar 13 - tak to wygląda:


Widać różnicę, ale jeżeli komuś się nie podoba zmieniona treść, znowu klikamy na A i klikamy na ''Domyślna'' - wtedy powrócimy do normalnego wyglądu czcionki. :)

~ Oliivku

20 komentarzy:

  1. zrobili przerwe techniczną na tfm prosze znajdzcie informacje jakie zmiany zrobili :)

    bibrysek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 2h nic nie znalazłam, Zygaf też .-.
      Polishjulia

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Reset nie oznacza od razu nowości ;)

      Usuń
    4. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. mój login to Czikach zapraszam możesz być moim znajomym zapraszam również do plemienia Czar i magia
    wysokie rangi;):);):)
    POZDRAWIAM i buziaczki♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na transformice mam login tinciaaa

      Usuń
  4. Jestem Julia uwielbiam Transformice!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobić konto publiczne ???

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widze czcionki

    OdpowiedzUsuń
  7. a co zrobić gdy jest to serdoszko i ser i te znaki na duł na górę itd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz jest inaczej na Transformice. Nie ma tego"A" Jak mam zmienić czcionkę? ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie można zmienić czcionki :/ Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma już tej opcji ;( Em... Czy można teraz zmienić czcionkę czy nje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz nie ma tego A przy tym pasku... :/ Można jakoś inaczej zmienić? Fajnie by było xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co? ty w chyba masz hero mice bo w tfm tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń