____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Komendy w Transformice



KOMENDY OGÓLNE :
  • /room NAZWA - służy do przeniesienia do pokoju o nazwie, którą wpiszesz
  • /friend NICKGRACZA - dodaje wpisanego gracza do znajomych
  • /c NICKGRACZA - wysyła wiadomość prywatną do gracza którą tylko on zobaczy
  • /ban NICKGRACZA - służy do banowania gracza
  • /mute NICKGRACZA - blokuje wiadomości od wpisanego gracza
  • /profile NICKGRACZE - wyświetla profil gracza
  • /title - wyświetla listę zdobytych tytułów wraz z ich numerami
  • /title NUMER - w ten sposób ustawiamy konkretny tytuł
  • /bootcamp - przenosi na mapkę bootcamp
  • /survivor - przenosi na mapkę survivorową
  • /totem - przenosi do edytora totemu (działa tylko gdy mamy odblokowany tryb trudny szamana)
  • /editor - przenosi do edytora mapek
  • /music - wyłącz/włącz muzykę
  • /silence - wyłącza otrzymywanie szeptów od każdego kto nie jest w znajomych
  • /silence* - wyłącza WSZYSTKIE szepty
  • /^^ - wyświetla informacje o grze
  • /facebook - po wpisaniu otrzymujemy 20 serów
  • /filtre - wyłącz/włącz filtr przekleństw
  • /module - wyświetla listę ukrytych mini gier, więcej informacji w TEJ notce
  • /langue JĘZYK (fr, en, br itd.) - zmienia język na wybrany, bez potrzeby zmiany serwera
  • /watch NICKGRACZA - wszystkie mysz, oprócz tej której nick napisaliśmy w komendzie, będą przezroczyste (więcej informacji: TUTAJ)
  • /info - wyświetla informacje o trwającej na pokoju mapie
  • /info @kod - wyświetla informacje o mapie, której kod podamy 

KOMENDY PLEMIENIA :
  • /t TRESCWIADOMOSCI - wyświetla wiadomość wszystkim członkom plemienia
  • /mt - służy do blokowania/odblokowywania czatu plemiennego
  • /tk NICKGRACZ - usuwa gracza z plemienia, nawet gdy nie jest w grze
  • /rt NICKGRACZ - wysyła zaproszenie do plemienia

KOMENDY CHATKI PLEMIENNEJ :
  •  /np KODMAPY - ładuje wybraną mapę
  • /npp KODMAPY - ładuję mapę która ma się wyświetlić po obecnej
  • /ch NICKGRACZA - ustala kto ma być jako następny szamanem
  • /neige - włącza śnieg
  • /sy GRACZ - zmienia gracza odpowiedzialnego za synchronizacje pozycji obiektów na mapie
  • /musique LINK - ładuje muzykę z podanego linku, musi on kończyć się na .mp3
  • /module #NAZWAMINIGRY - włącza wybraną mini grę w chatce plemiennej
  • /module stop - wyłącza włączoną mini grę w chatce plemiennej
  • /inv NICKGRACZA - zaprasza gracza z innego plemienia do chatki plemiennej (więcej informacji: TUTAJ)
  • /invkick NICKGRACZA - wyprasza gracza z innego plemienia z chatki plemiennej 

98 komentarzy:

  1. Wpisuje /totem i nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego ze nie masz 1000 myszek -.-

      Usuń
    2. Bo pewno Masz mały lvl

      Usuń
    3. Bo pewno Masz mały lvl
      ta napewno -,- nie słuchaj go musisz mieć 1000 mych

      Usuń
    4. Musisz mieć uratowanych przynajmniej 1000 myszek w trybie normalnym szamana ͡ >.< ° ͜ʖ ͡°. ͡° ͜ʖ ͡°. (

      Usuń
    5. @up Tyć jesteś pojebany

      Usuń
    6. A masz trudny tryb gry??

      Usuń
    7. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. ja wpisalam /facebook i mam tyle samo serów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba jeszcze lajknąć na fb bo tam cię przenosi -,-

      Usuń
    2. nie prawda nie mam facebooka i jakoś dostałam parę serków chyba 20 ale to było dawno temu -..-

      Usuń
    3. Może już używałaś tej komendy? .-.

      Usuń
    4. Tej komendy można niestety użyć tylko raz

      Usuń
    5. Może kiedyś już wpisałeś/aś . /facebook

      Usuń
  3. Przydatne
    NA tfm jestem
    Qiutika
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwazam ze ten blog jest odlotowy i jestem ciekawa czy przyjmojecie kolejnych autorow?! Jesli tak, to jestem w kolejce!

    OdpowiedzUsuń

  5. Masz talent! Skad to wszystko wiesz?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisuję /friend i nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz jeszcze wpisać nazwe gracza (nick)
      np. /friend Dominusia

      Usuń
  7. wpisz friend opolanka to zopbaczysz co sie stanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jest taki efekt /watch nazwagracza - mysie duchy i /nue - wyłącza ubrania, ale reszta komend jest super (:

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki przydatne na tfm jestem julitaserek

    OdpowiedzUsuń
  10. suspendidas totem :;(((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! To o chatce plemiennej super!!! Wszystko działa, a ja mam własne plemię i mi się przydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przydatne :D
    Na TFM jestem Vikuniax

    OdpowiedzUsuń
  13. hej masz super blog duuuzo porad :))

    OdpowiedzUsuń
  14. suupper bloog i masz ask?

    OdpowiedzUsuń
  15. wpisuje /c ****** i nic nie działa -.-

    pod * jest nazwa danego gracza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo musisz napisać /c (nazwe gracza) i tekst

      Usuń
  16. hej komendy som super muj nik to dteosmoenkd moja siistra ma plemie i hwali sobie te komendy nazwa plemka
    angel sanktuary ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co robi /lue? Wiem było na blogu, ale nie pamiętam gdzie i zapomniałam;(
    Missmysss

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka jest komenda by być szamanem w chacie plemiennej???

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałem, że tam grają normalni ludzie a nie dzieciaki 10-12 lat wyzywające wszystkich od noobów i przechwalające się kto jest lepszy ale się myliłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam sie pszechwalasz dziecko -,- czy cos ci jest? ja nie obrazam i nie jestem dzieckiem z downem! >:(

      Usuń
    2. Każdy czasem powie że ktoś jest noobem, takie życie -.-

      Usuń
  20. Da się mieć szama w chatce plemiennej? Mi komęda nie działa :<

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma fajnych komend do pleminia

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak sie WŁĄCZA szepty? bo uzylam komendy aby je wylaczyc i teraz nie umiem ich przywrocic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz ponownie tą komendę, a szepty się włączą.

      Usuń
    2. Zapomniałam ja :(
      Może wiesz :( ?

      Usuń
    3. Znaczy do czatu nie do szeptu :(

      Usuń
  23. A jak uruchomić muzykę ?
    Bo wpisanie nazwy i wykonawcy nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  24. o co chodzi z tym /sy

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) Mam pytanko w sprawie tego bloga :) Ja też założyłam bloga z transformice ( pierwszy raz ) Ale nie wiem jak robić właśnie taką tapete z myszek i coś w tym stylu . Mogłabyś pomóc :) ?

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze jest /cips. można zobaczyć tętno serca myszki swojej

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog ;) Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  28. Chociaż nie wiem co daje ta komenda /filtre chyba mi nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpisuje /langue fr
    i nie przenosi mnie
    na serwer francuski ;_;

    OdpowiedzUsuń
  30. GENIALNE!!!! GENIALNY BLOG STRASZNIE PRZYDATNE mam swoje plemię i dzięki temu co się dowiedziałam łatwiej mi zdobyć nowe myszki! JESTEŚ SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dać szamana w plemku?

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest jeszcze taka komenda ogulna której nie widze /chat (nazwa chat'u) robi ona prywatny czat dla więcej niż 2 myszek. mam nadzieje że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  33. łał dzięki

    OdpowiedzUsuń
  34. siemaneczko jak zmienić hasło na poblick??

    OdpowiedzUsuń
  35. ja ostatni byłam w sylwestra na /room 801 o godz 00:01 a papaille płakał a elise spała zaczełam sie bać i szybko wyszłam a jak weszłam na /room 1 to oni tam byli a juz na 801 nie i wszystkie myszki zaczeły płakać i potem rano na /room 801 to oni na dahu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugir myszki konto haksik to jest moje konto ja te konto załrzyłam wiec prosze was niewhodzcie a jerzeli niewietrzycie to sprawdcie na portalu tfm jest napisane przepraszam ale haksik lammpa i wppl niesa kontami poblicznymi wieć prosze was niewhodcie na te konto a jezeli macie potrzebe to morzecie bo pełno osub doładowuwuje truski na te konto wieć prosze was bardzo ;*

      Usuń
  36. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  37. twoje kody nie działają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja mam 37 lvl i 461 myszy uratowanych

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie a /rt NICKGRACZA to wpisać na chacie plemiennym czy gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Y a kody na serki! Też o nich napisz!

    OdpowiedzUsuń
  41. Super Hack do gry Transformice: http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  42. jeszcze jest komeda /watch ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam dziewczyne (w transformice) <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam dziewczyne (w transformice) <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak włączyć chat bo użyłem komendy ./sielence i nie umiem teraz przywrócić zeby był czat

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zrobić czat kilko osobowy?

    OdpowiedzUsuń
  47. co zrobić- wyłączyłam chat i mi się nie chce włączyć nie wiem jak D; nie mogę rozmawiać z graczami 1111 pomocy

    OdpowiedzUsuń
  48. komenda na czat głowny? nie widze go zniknął :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Spoko komendy ale mam zastrzeżenie do komendy./silence. chodzi o to że nie wiem jak ją wyłączyć ;((

    OdpowiedzUsuń
  50. Chat mi zniknął :c a wpisałam /fontosize wpisywałam /fontosize 12 i nic :( co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
  51. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wpisałam jakąś komende (nie pamiętam jaką) ratujcie mam dziwne znaki a na szepcie też nie wiem co robić :(((

    OdpowiedzUsuń
  53. zajefajny blog

    OdpowiedzUsuń