____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 7 września 2013

Poradnik: Umiejętności szamana w transformice cz.1 "Duchowy Przewodnik"


Cześć myszki! W dzisiejszej notce przedstawię wam pierwszą z możliwych dróg rozwoju szamana - Duchowy przewodnik. Moim zdaniem jest ona najlepszym wyborem dla nowych graczy, którzy zaczynają grę w transformice i dla tych, którzy lubią praktyczne i skuteczne rozwiązania. Przydaję się w sytuacjach gdy myszka utknie na mapie, mamy kilka możliwości na uratowanie jej. Przyjrzyjmy się umiejętnością jakie możemy zdobyć:

Duży ser - powiększa ser o 20% - w tą umiejętność warto wrzucić chociaż jeden punkt. Większość szamanów ma ją aktywną i obecnie ser zwykłej wielkości po prostu wydaje się zbyt mały! Dla porównania zrobiłam zdjęcie w grze:

Dodatkowy czas - dodaje x sekund do czasu rundy - Osobiście przeznaczyłam na tą umiejętność 5/5 punktów co dało mi aż 25 dodatkowych sekund, dlatego maxsujcie tę umiejętność bo warto :) Szczególnie polecam osobom które dopiero uczą się budować, lub grają na trybie trudnym i muszą kombinować, jak wybudować drogę do sera. Dodatkowy czas zawsze się przyda.
Zmartwychwstanie - Kiedy zginiesz, możesz jednorazowo powrócić na mapę - Uwielbiam to, chyba najlepsza umiejętność jaką dodano do gry! Każdy powinien ją posiadać, bo nawet najlepszemu szamanowi zdarza się potknąć, popełnić błąd i spaść, a co dopiero nowej myszce która dopiero zaczyna przygodę z grą :D Umiejętność nie działa na mapach z dwoma szamanami, co mi nie przeszkadza. Kiedyś jak się przypadkiem spadło, był koniec, a teraz mamy drugą szansę! 
Supergwiazda - Kiedy tańczysz, sprawiasz, że X myszy tańczy obok ciebie - Inwestując ciężko zdobyte punkty w tą umiejętność po prostu je marnujecie. W ogóle nie pomaga w przejściu mapki. Jest to taki "bajer" na który mogą sobie pozwolić osoby które na prawdę nie mają w co innego lepszego rozdać punkty. Dobre dla osób, które chcą sobie trollować na swojej szamańskiej mapce. Polecam pominąć, bez tej umiejętności da się odblokować wyższe poziomy drzewa umiejętności.
Duży szaman - powiększa szamana o X% - Niezbyt przydatna umiejętność. Gdy mamy większego szamana jesteśmy bardziej widoczni, możemy minimalnie dalej skakać i praktycznie tylko tyle z tego mamy. Ja dałam kilka punktów w tą umiejętność, aby odblokować wyższe poziomy drzewa umiejętności.
Kuchnia polowa - przekazuje twój ser dla wybranej myszy - jeśli mamy myszkę która nie potrafi dostać się do sera z różnych powodów, mamy możliwość oddania jej swojego sera -  bardzo przydatna rzecz! I to nie jeden raz! Za każdym razem gdy zdobędziemy ser możemy go pójść oddać innej myszy. Tylko nie zapomnijcie pod koniec rundy zebrać sera dla siebie, bo nie wejdziecie bez niego do nory, wiele szamanów popełnia ten błąd ;)
Łatwa wygrana - Przywołuje znak, który zabiera mysz prosto do norki. Działa tylko, jeśli mysz ma ser. Można użyć X razy. - Niezbędna umiejętność, przydaje się w wielu sytuacjach! Gdy utknie gdzieś myszka po prostu używasz serduszka i automatycznie transportujesz ją do nory. Uwielbiam używać tej umiejętności gdy ktoś skacze po mapie i nie chce wejść do nory aby zrobić mi na złość. Wtedy używam serduszka i po sprawie :P Jedynym minusem tej umiejętności jest to, że działa tylko na myszy które mają ser. Jednak to nie jest problem gdy posiadacie umiejętność Kuchania polowa, przekazujecie wtedy swój ser i zaraz po tym wysyłacie te mysz prosto do nory :D Radzę używać tej umiejętności pod koniec czasu mapki, kiedy na pewno wiecie, że dana osoba sama nie wejdzie. Niektórzy marnują ją na aktywne myszki które same biegną do nory aby odnieść ser - i po co, skoro i tak same dobiegną? 
Nekromancja - Przywraca X myszy do życia - Kolejna genialna umiejętność! Warto na nią wydać te 5 punktów, bo daje nam to możliwość powrócenia do życia aż pięciu myszek! Nie dość, że przydatna to jeszcze bardzo efektowna, bo ożywione myszki mają wygląd szkieletów. Praktycznie zawsze widzę na czacie prośby do szamana o zmartwychwstanie, więc warto ją mieć aby nie zawieść innych graczy. Moja rada: Nie wskrzeszajcie myszek krótko przed końcem rundy, bo i tak nie zdążą oddać sera - wiele szamanów popełnia ten głupi błąd. Na dodatek pamiętajcie aby wskrzeszać myszki gdy stoicie na serze, bo pojawią się właśnie tam gdzie stoi szaman - oszczędzicie im trochę drogi :D Jeśli wskrzesicie nieaktywną myszkę możecie oddać jej swój ser dzięki umiejętności Kuchnia polowa i przetransportować ją do nory dzięki umiejętności Łatwa wygrana - także wszystkie umiejętności ze sobą tu współpracują.
Teleportacja - Teleportuję do ciebie wybraną mysz. Można użyć X razy - Utknęła gdzieś myszka? Użyj tej umiejętności aby przetransportować ją do siebie i po sprawie. Na pewno się przyda, więc co najmniej 2 punkty warto przeznaczyć na tą umiejętność.
Antygrawitacja - Piłki opadają wolniej. Poziom X - Nie widzę sensu wykupowania tej umiejętności ... marnowanie punktów i tyle, moim zdanie w ogóle się nie przydaje - jeśli jest inaczej to wyprowadźcie mnie z błędu ;) 
Dodatkowa szybkość - Tworzy znak zwiększający prędkość myszy - Nie lubię tej umiejętności, mi osobiście nigdy się nie przydała, więc jej nie mam i tyle. Jak ją położycie na drodze i myszy na nią wejdą dostaną przyśpieszenia i dzięki temu szybciej dostaną się do sera bądź nory.
Sprężyna - Tworzy znak, od którego myszy się odbijają. Można użyć 3 razy - W przeciwieństwie do poprzedniej umiejętności tą akurat polecam. Gdy myszy mają do pokonania ścianę stawienie kilku sprężynek nad sobą pozwala się wybić i przejść na drugą stronę. Umiejętność działa jak duch, więc przyda się osobom, które grają na trybie trudnym. Pamiętajcie o stawianiu sprężyn od najwyższej do najniższej, po kolei tak jak na obrazku:

Dlaczego? Gdy zaczniecie je stawiać od dołu, mniej sprytne myszy wskoczą od razu na pierwszą i ją zmarnują przez co nie dostaną się na następne jakie stawicie wyżej, zobaczcie w praktyce zresztą to zrozumiecie o co mi chodzi :)
Wieczna dusza - Pozwala przywoływać przedmioty przez X sekund po twojej śmierci - Po co nam umiejętność budowania po śmierci, skoro mamy dwa życia (dzięki umiejętności Zmartwychwstanie)? Tylko początkujący szaman jest zdolny dwa razy spaść ... a takiemu to nawet możliwość budowania chwile po śmierci nie pomoże.  Marnowanie punktów - są inne ciekawsze rzeczy na które je możemy wydać.
Jabłko - Tworzysz jabłko. Możesz przywoływać przedmioty znajdujące się w zasięgu przywoływania jabłka. Można użyć X razy - Musisz mieć chociaż jedno, bo bardzo ułatwia budowanie na mapie :D Jak ono działa? W miejscu w którym położysz jabłko, nawet po odejściu od niego, możesz budować i używać swoich szamańskich umiejętności - umiejętność po prostu zwiększa zasięg twojego szamana o obszar wokół jabłka. Moim zdaniem jedno albo dwa jabłka są wystarczające, więcej nie trzeba odblokowywać. Ja mam jedno, gram głównie na vanilla na której nie ma skomplikowanych map. 
Chmura - Przywołuje chmurę - To sam szczyt, najważniejsza umiejętność duchowego szamana, istna perełka - nie wybranie jej byłoby zwykłym idiotyzmem! Chmurkę można przymocować w dowolnym miejscu do budowli i dzięki temu ją usztywnić. Chmurkę można postawić też bez żadnego wsparcia nad przepaścią i będzie wisieć w powietrzu. Gdy chcemy zmienić jej położenie, po prostu przywołujemy ją na nowo w innym miejscu i wtedy ta poprzednia znika. Bardzo przydaję się osobom które mają włączony tryb trudny szamana - działa ona wtedy jak dodatkowa deska z czerwonym usztywniającym gwoździem, taki dodatek do totemu :) Rada: Jeśli przywołacie chmurkę, aby ustabilizować nią budowle, nie zapomnijcie jej przypiąć do deski żółtym gwoździem. Minusem chmury jest to, że gdy ją przywołacie, a myszy na nią wskoczą, poruszą ją i zacznie przemieszczać po mapie.


Duchowy przewodnik jest moim ulubionym drzewem umiejętności - właśnie w nie zainwestowałam swoje punkty. Jeśli zdecydowaliście iść inną drogą, warto chociaż odblokować je do poziomu umiejętności Zmartwychwstanie, bo bardzo ułatwia to grę - jak już mówiłam - każdemu zdarza się spaść :P Dobrze mi się gra, mam możliwość uratowania myszy w sytuacjach w których normalnie byłyby skazane na śmierć. Moim zdaniem najlepszy rozkład punktów to taki jaki ja stosuję czyli:


A wy co myślicie o poszczególnych umiejętnościach, zgadzacie się ze mną? Notka napisana na podstawie mojego doświadczenia z gry i własnych przemyśleń, proszę o nie kopiowanie treści poradnika. Kolejne drzewko umiejętności opiszę gdy je poznam, robię reset umiejętności i zaczynam grać władcą wiatru - o moich odczuciach co do tego będziecie mogli poczytać już niebawem :) 


86 komentarzy:

  1. Mam takie pytanko czy mogłabyś mnie dodac jako nową autorkę na bloga? Wcześniej cię już o to pytałam ale nie odpisałaś :(. Dam ci jeszcze raz mój e-mail jeśli chcesz . JeeePoczta@interia.pl . Nie wiem czy o to chdziło. Odpisz jak byś mgła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu pisać notek, a inne autorki próżnowały, wywaliłam je, wysyłam ci zaproszenie, witaj w ekipie ♥

      Usuń
    2. dodaj mnie do ekipy podam ci mój e-mail

      Usuń
    3. dodaj mnie do ekipy jako autor podam ci mój e-mail www.jokaro2@gmail.com

      Usuń
    4. Hej mam do ciebie pytanie Elffko :) Czy ja też mogłabym dołączyć do tego bloga?Mam 46 lvl na transformice ale licząc na siebie nie długo będę miała 50 xd Jak mnie przyjmiesz to myślę,że to będzie ciekawa i zabawna współpraca ;)

      Usuń
    5. Proszę jeszcze mój gmail: cattyzuza@gmail.com

      Usuń
    6. A ja bym mogła??? Jak bym mogła to napiszę coś jeszcze ♥

      Usuń
    7. ja też bym chciała pisałam do ciebie notke ale nie otrymałam odpowiedzi mg?

      Usuń
    8. Błagam cie bardzo chciałabym bym w twojej ekipie bo to mój ulubiony blog. Mój e-mail: asik.bff@gmail.com Prowadze swojego bloga ale chciałabym pomóc i na tym więc proszę napisz na mój e - mail

      Usuń
  2. ile da się zdobyć maxymalnie punktów? 100? bo tyle jest poziomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 100 punktów, ale powyżej 30 poziomu punkty doświadczenia zbiera się już baaardzo wolno.

      Usuń
    2. U mnie było to dosyć inaczej :D. Bo ja gram od 1.09.2014 i mam 53 poziom. U mnie bardzo wolno zdobywało się poziomy 40-53 ale daję radę.

      Usuń
    3. Strasznie sie zdobywa te levele jest za trudno..

      Usuń
  3. to moje ulubione drzewko XD mój nick to tezla (zazwyczaj siedze na roomie 4)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy mechanik ?

    OdpowiedzUsuń
  5. pisze mi że zdobyłam X punktów doświadczenia za uratowanie X myszek ale ich nie mam w umiejętnościach wyświetlanych co robić help!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty doświadczenia się sumują automatycznie i za nie dostaje się nowe poziomy, dopiero za zdobycie nowego poziomu dostaje się punkt do przeznaczenia na konkretną umiejętność :)

      Usuń
  6. Em,ja tam nie lubię Duchowego przewodnika ;-; Wolę władcę wiatru i jest to moje ulubione drzewko umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukujecie nowych autorów bloga? Ostatnio trochę więcej czasu mi się znalazło, a mnie się nudzi :c Jeśli chciałabyś to obgadać, pisz, co chcesz wiedzieć. Mam Skype'a, GG, Transformice (xD) , LOL'a, FB itd...

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam wszystkie umjejetności kliknelam ponowne rozdanie i nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponowne rozdanie powoduje że za sery resetują się wszystkie umiejętności i możesz je dodać od nowa ;)

      Usuń
    2. Jak dobrze, że o tym napisaliście, mega się wystraszyłam!

      Usuń
  9. Jak zrobić, żeby mieć odblokowane moce z rzędu wyżej, ale nie wbite 5 pkt? Bo u cb w drugim rzędzie od dołu i w drugim od góry to się nie sumuje w 5 a następne rzędy są odblokowane... Pomóż. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działa tak:
      - aby odblokować drugi rząd musisz wydać 5 punktów w sumie na pierwszy
      - aby odblokować trzecii rząd musisz wydać 10 punktów w sumie na rząd pierwszy i drugi
      - aby odblokować czwarty rząd musisz wydać 15 punktów w sumie na pierwszy, drugi, trzeci
      - aby odblokować piąty rząd musisz wydać 20 punktów w sumie na drzewko
      - aby odblokować szósty rząd musisz wydać 25 punktów w sumie na drzewko


      Nie musi być w każdym po 5 ale ogólnie po zliczeniu z wszystkich rzędów odpowiednia ilość, ja na widocznym w notce drzewku rozdałam na 1 rząd 7 punktów a na drugi rząd tylko 3 punkty, ale W SUMIE rozdałam 10 punktów więc odblokował się 3 rząd ;)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki. :)

      Usuń
  10. co to ponowne rozdanie? Umiejętności się zerują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i masz spowrotem wszystkie wykorzystane punkty. Przydaje sie gdy chcesz np. Zmienic umiejetnosci na inne xd, ale po kliknieciu tej opcji musisz odczekac 10 minut a potem znow kliknac i odrazu kupywac umiejetnosci ;)

      Xocolada

      Usuń
  11. 1.Czy jeżeli dam pięć pk na znak Łatwa wygrana to będe mogła go używać nieskończoność razy?
    2.Czy poziom 100 to najwyższy poziom nie da się zdobyć większego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś mi odpowie?

      Usuń
    2. 2.Na razie można mieć najwyższy poziom 100 ale są informacje że moderatorzy chcą wprowadzić jeszcze jedno drzewko umiejętności więc poziomów będzie więcej :)

      Usuń
    3. 1. Jeżeli dasz 5 punktów w Łatwą Wygrana to możesz uzyć jej pięć razy :)

      Usuń
  12. A jak to wykorzystać? Mam np. to, że ser się powiększa, ale jak to zastosować? Co muszę kliknąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejsc w umiętnosci i tam szukasz przycisku ponowne rozdanie i zaplac

      Usuń
  13. A jak mogę dać dużo sprężyn? Czasem widzę że szaman daje 7 lub więcej sprężyn, jak to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szaman robi 3 ginie a potem ponownie robi 3

      Usuń
  14. Nie masz pomysłu jak ubrać swoją myszkę?
    Zaczerpnij inspiracji na nowym blogu mysie-stylizacje.blog.pl !
    Serdecznie zapraszamy!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
    P.S Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mieć więcej punktów? Ja nie wiem plis pomusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zdobyć nowy lvl :) Zdobyć lvl można uzyskać poprzez granie na różnych roomach :) Zbierasz ser (ogólnie to szaman Ci pomaga) i idziesz do norki :) I jak wejdziesz to automatycznie zbiera ci się kilka expa.

      Usuń
  16. A jakim przyciskiem ożywić mysze ? plis odpowiedz ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem najlepszy jest władco wiatru bo możesz latać ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. w kolumnach są podzielone punkty na 55 więcej nawet jak by ktoś miał 100 level nie będzie miał wszystkiego wypełnionego po 5 chyba że by miał hacka na więcej punktów to by miał wszystko po pięć wypełnione
    Stuartqv

    OdpowiedzUsuń
  19. Ellffka mogłabyś dodać mnie do bloga? Jestem ogarnięta itp. Nie spamie. Pisałam do ciebie ale nie odpisałaś. Mój e-mail rzetelska123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam prawie całe drzewko tego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Mam problem:kupiłem dodatkowy czas,ale go nie ma. Co zrobić, aby "aktywować" dodatkowy czas?

    OdpowiedzUsuń
  22. uważam że szybkość też się przydaje, jeśli połączymy ją ze sprężyną(dobrze to wiedzą gracze Defilante)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja skopiowałam treść tego poradnika do swojego ale napisałam autorkę i tą stronę.
    będę pewnie jak coś to inne żeczy kopiować ale ja zawszeciebię podpiszę
    pozdro i nie gniewaj się wierzbowskao

    OdpowiedzUsuń
  24. ta wieczna dusza nadaje się na survivor i tylko tyle Miderwa

    OdpowiedzUsuń
  25. Elfko mam do ciebie pytanie czy mogła byś dodać mnię do ekipy bloga?prosze bardzo bym chciała kiedys pisałam juz bloga ale mi nie wyszedł może mnię dodasz prosze. Mój e-mail madzika109@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się nie zgadzam dla mnie umiętność Dodatkowa szybkość jest potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  27. człowiek nie marudź to nie koniec świata zrub se w umiejetnościach spider mysz albo ognisko

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pszy ognisku se smaże pinki

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak sie nazywasz ? Moge zaprosić ? ~Viktualiaa

    OdpowiedzUsuń
  30. e tam ja we wszystkim mam swoje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Fauny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Mam taki problem : mam w duchowym przewodniku odblokowane wszystkie rzeczy-24 (nie licząc supergwiazdy :P) i mam w zanadrzu dwa punkty.Nie mam odblokowanej chmurki i nie mogę jej odblokować nie wiem dlaczego :/ Podpowie ktoś coś? POZDRAWIAM ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie mam jeszcze chmury oraz Kuchnia połowa oraz Łatwa wygrana. Ale zajmę się dopiero wtedy, gdy będę miał poziom 51 a jak na razie mam 31 a koleżanka moja też gra w TFM i ma 34 poziom. Doganiam moja koleżankę. :) Czyli umiejętności będę miał w 51 poziomie jak zapłacę 50 serków. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam!
    Kiedy napiszesz o drzewku umiejętności fizyk i druid?
    Bardzo chcem wiedzieć :)
    ~~Alfikamanda

    OdpowiedzUsuń
  35. Zeby odblokowac dalsze umiejetnosci, to musi byc suma 5 pkt, a zeby moc miec punkty to pod koniec danego poziomu zdobywamy 1 punkt.

    OdpowiedzUsuń
  36. Poziomy powyzej 100 lvl tez sa ja nie raz widzialem myszki ze 118, 127 itp. Jedna myszka ma ponad 140 lvl i druga 139 lvl nawet widzialem myszke z title MOJ SER!

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie, umiejętność wieczna dusza świetnie się prezentuje na survivor i warto w tą umiejętność dać chociaż 3 albo 4 punkty.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już sam nie wiem, czemu nie mogę pisać na Koncie Google. Chyba moja koleżanka będzie prowadzić bloga za mnie. :) Apropos umiejętności; Ja teraz robię właśnie se to drzewko i akurat dzisiaj zacząłem 47 poziom... niedługo będę miał 50 lvl tak samo jak Colette Shion.

    OdpowiedzUsuń
  39. A i jeszcze jedno. Czy mogłabyś mnie zaprosić do ekipy bloga? Moja koleżanka teraz będzie chyba prowadzić bloga mojego. Elffka, tu masz mój e-mail: kuba63wt@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem umiejętność wieczna dusza jest przydatna dla tych którzy grają na survivorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super będę sobie robić to drzewko jak skończę władcę wiatru



    ~Gamguma

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak używać tych umiejętnoiści np. serduszek?

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie, Jak teleportowac mzzski?

    OdpowiedzUsuń
  44. Czemu nie moge dać myszce ser norke.

    OdpowiedzUsuń
  45. A wiesz jak się powiększa ten ser?

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zrobić aby działało e zmartwychwstanie co kliknąć?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja niedługo skończę Duchowego Przewodnika, a po nim wezmę się za Mechanika. Jeżeli umiejętność Zmartwychstanie żeby działało trzeba być szamanem i zginać. Nie trzeba nic klikać, to rada dla Ciebie Fawel Fragiel. Na TFM mam 52 poziom.

    Legixok (moja nazwa na TFM) najczęściej można mnie spotkać na /room vanilla5

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem zachwycony twojom twurczosciom ellffka bardzo podoba mi sie ten poradnik dodam cie do znajomych w tfm i mam malutkom prosbe czy muglbym pisac tu na twojej stronie poradnik szamana wna survivorze bo jestem w niego dobry i chcialbym napiac jeszvze poradnik dla poczontkujoncych myszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam 38 lvl i mam odblokowanom swietnom umiejentnosc aniol i umiejenrnosc usuwania gwozdzi a takze umiejentnosc dodania 10 sekund do rundy

    OdpowiedzUsuń
  50. A i moge zostac autorem bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej mam pytanie mam już wszystkie punkty i umiejętności i od tego zmniejsza mi się lvl ! a miałam 98 ! a teraz mam 0 ! co mam robić ?!

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimku, podobno wcisnąleś/aś Ponowne Rozdanie i teraz możesz sobie wybrać te umki, które stracileś/aś.

    Pozdrawiam Legixok

    OdpowiedzUsuń
  53. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć, chciałam się czegoś zapytać. Podobno punkty doświadczenia przelewają się na te moce, tylko że mi to nie działa... Te punkty doświadczenia działają inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  55. Wieczna Dusza jest bez sensu? Przywoływanie po śmierci jest jak najbardziej przydatne bo jakbyś pomyślała w Survivorze nie ma Ponownego ożywiania

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę napisz jak wyczyścić zaznaczenia w tych umiejętnościch! Bo nie działa mi to ,,Ponowne rozdanie" i nie wiem jak to zresetować , żeby nie płacić serów. Ogólnie napisz jak to obsługiwać, jak to działa (czy odrazu jak się da punkt,czy trzeba najpierw sery). CZEKAM!

    OdpowiedzUsuń