____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 19 stycznia 2013

Jak zmienić nazwę sourisa na własną?

Jeśli nie macie konta i gracie jako gość to wasza mysz dostaje nieciekawą nazwę souris z ciągiem różnych cyfr i liczb np. suris_498gd 
Jednak da się to zmienić, jako gość można grać pod dowolną wybraną nazwą!!

Gdy wchodzimy na transformice w polu login wpisujemy nazwę pod którą chcemy grać, hasło zostawiamy puste i logujemy się, wtedy też gramy jako gość 'souis' ale pod własną nazwą poprzedzoną * :)





26 komentarzy:

  1. Dzienki bardzo pszydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. interesujące. a można zmienić innym Souriusom imię?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wskazówki są super!Nie widziałam lepszych!gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miło z twojej strony, że pomagasz innym, bo nie którzy trzymają wszystkie wskazówki dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się zalogowałam na transformice niechcący napisałam bez hasła z tąd wiem ale przydane

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomoc ale szkoda że już tego nie potrzebuje ha!

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak mam komto i duży level a chce zmienić nazwe to skasuje sie konto???? Powiecie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://myszkitranformice.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. a czy souris może pisać na czacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może nawet kupować i pisać radzę zakładać konta, ale już brakuje miejsc. To zapraszam na room la la la brazil

      Usuń
  10. każdy gość ma gwiazdkę obok loginu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema mam fajnoł podrube transformice gdzie sie dostaje 100 tysiency truskawek i 100serkuw faktycznie gra tam mało myszek ale sie ma odrazu sie ma 71 lvl pt. Tytułem:Micetek.Micy.Org jestem Zacpus polecam ! (: *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie gre Transformice i Micetek.micy.org
    *-*
    (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy to prawda, że dzieci z Afryki nazywają się sourisami?

    OdpowiedzUsuń
  15. wogle
    kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  16. elffla mam pytanie jak dodac zdjęcie do was?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń