____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 11 kwietnia 2014

Odznaki w Transformice

W tym poście znajdziecie wszystkie dotychczasowe odznaki, które mogliśmy, bądź dalej możemy zdobyć. Odznaki, to takie broszki, które pojawiają się nam w profilu za np. kupienie jakiegoś futra, bądź uczestniczenia w danym evencie.


Kolejność odznak nie jest przypadkowa, tylko ułożona od częstotliwości wprowadzenia do gry.

medalha1  Przejdź mapę eventową 2 razy. [KARNAWAŁ 2014]
medalha2 Przejdź mapę eventową 10 razy. [KARNAWAŁ 2014]

Tukan znaczek  Kup futro tukana.

x_3  Kup futro tygrysa.

Medal-nowy  Kup futro ''krówki''.

 Zdobądź 5 jajek wielkanocnych. [WIELKANOC 2014]

 Zdobądź 40 jajek wielkanocnych. [WIELKANOC 2014]

  Kup futro z okazji eventu wielkanocnego.
Wykonaj kombinację akcji  (więcej informacji TUTAJ)

fox-medalKup futro liska.

x_10 Kup futro pandy.

Medalha Kup futro arabskie.

Screenshot_1 Kup futro nocne.

 Kup futro z okazji mundialu.

58 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny spis, mam nadzieję, że będzie uzupełniany, gdy zostaną dodane nowe odznaki.
    Olauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ;)
      Kubaxus

      Usuń
    2. Tak, właśnie dlatego jest ten post. Wszystko będzie na bieżąco aktualizowane.

      Usuń
    3. Oliivku Jest odznaka za futro na górze brązowe a na dole białe i na to Egipskie czy Arabskie (do końca nie wiem). //Cheesekarola

      PS. Można mnie zapraszać do znaj.

      Usuń
    4. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      Usuń
    5. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
    6. Chcesz SERKI I TRUSKAWKI DO TFM ? TUTAJ MOŻNA JE DOSTAĆ  --> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. Jaki piękny tygryseq *-*
    Teraz jrchać rowerem 5 km do sklepu, gdzie sprzedają doładowania i sru *-*
    Mam nadzieję, że wyprzedaż będzie trwała do jutra ^*^
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to mówiliście !
    ZAPRASZAM NA BLOG! http://blogdlagraczytransformice.blogspot.com/

    Niektórzy będą mogli na nim wystapić ale trzeba mieć mnie w znay to pomyślę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wstyd Ci znowu tutaj się promować? Zapracuj sama, póki co tylko reklamujesz się na różnych blogach traktując swój jak coś nadzwyczajnego. Jeśli aż tak chcesz nabić sobie wyświetlenia to wejdę wraz z innymi myszkami, tylko przestań spamować, bo innym nie specjalnie się to podoba.
      Seroholikpl

      Usuń
    2. Jak chcesz to ja wejde ale juz o tym nie pisz...
      Kubaxus

      Usuń
  4. Nie reklamuj swojego bloga na innym blogu to nie fer troche... Jak chcesz jakas reklame to najlepiej na yt...
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poparcie, bo mnie też to wkurza :3

      Usuń
    2. Niema za co ;)
      Kubaxus

      Usuń
    3. I tak wszyscy mają to gdzieś, zwłaszcza, jeśli prowadzi go taki spamer -.-
      Polishjulia

      Usuń
    4. Dokładnie.
      I jakbyś, droga Karolinko chciała wiedzieć, spamowanie oznacza zero kultury, utratę honoru oraz złe wychowanie. Jak Ci tak zależy na dużo wyświetleń bloga, to pisz se na tfm, albo w ogóle nic nie pisz, bo się tylko ośmieszasz. ;)
      Serafinqa

      Usuń
  5. Zauważyłam, że te odznaki z futerka, to te z promocji. Ciekawa jestem, jak będzie wyglądała odznaka do śnieżnej pantery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmmm, Oliivku, czy specjalnie czekałaś z notką do setki?
    Ok, jak ma być notka to nabijamy szybko 100 komentarzy :3.
    ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie czekałam, w ogóle post miał się pojawić gdzieś w środę, ale uznałam, że dawno nie było postu więc opublikowałam go w piątek, bo mnie pewna osoba oskarżyła, że jest mało postów.

      Jak chcecie, to se nabijajcie, ale błagam, nie spamujcie XD

      ~ Oliivku :3

      Usuń
  7. Swieta prawda xDDD
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego tylko Ty, Oliivku piszesz posty? :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliivku jest nowa odznaka za futerko które jest 50% taniej mozna je kupic za 150 truskawek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chodzi o to pierwsze futro w sklepie. Póki co mam uzbieranych 5/5 odznak. Podoba mi się pomysł z ich dodaniem.
      Seroholikpl

      Usuń
    2. Hmm... a ma ktoś może pojęcie, jak te futro się nazywa? Na razie napisałam, że to futro ''krówki'' tak jak w komentarzu niżej, ale czy wiecie, jak można je inaczej nazwać?

      Usuń
    3. Hmm.. Łaciate? Nie wiem, nie każde futro ma swoją nazwę, tak jak kolor, sami możemy do czegoś porównać. Krówka to dobry pomysł. Tylko oby myszkom nie pomyliło się ono z tym innym, również biało-brązowym.. No ale skoro jest załączona grafika odznaki - nie będzie wątpliwości co do futra. ;)
      Seroholikpl.

      Usuń
  10. Mi tez :D
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest nowa odznaka, tym razem za futerko "krówki" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam do notki, dzięki wszystkim za info :)

      Usuń
    2. Oliiviku chyba wszystkie futra beda w przecenie i kto kupi bedzie mial nowa odznake nobo juz 2 futra tak bylo wiec sledz sie na transformice xDD
      Kubaxus

      Usuń
  12. Oliivku, mi się zdaje, że za każde futro z wyprzedaży jest odznaka. Dzisiaj kupiłam sobie futro w brązowe plamy, które jest na promocji i dostałam odznakę z właśnie takim futrem.
    Serafinqa

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz ja to pisalem :P
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na mojego bloga :)
    http://myszkitranformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa ODZNAKA ZA KUPNO LISKA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie działa ! dlaczego ??

    OdpowiedzUsuń
  17. jest nowa odznaka za kupienie futra takiego no dziwnego no xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcialam sie zapytac czy jak kupisz futro i dopiero później wprowadzą za nie odznake to ją dostaniesz czi nie? (tak jak to bylo z futerkiem tygrysa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz odznakę jak kupisz futro wcześniej, nie martw się xd

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zróbcie więcej konkursów plis
    nick piekiena

    OdpowiedzUsuń
  21. sa jeszcze inne odznaki Oliivku

    OdpowiedzUsuń
  22. za białe futro jest odznaka ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanko... No bo niedawno dodali nowe futerko żyrafy. I pytanie brzmi:
    Czy jest za nie również odznaka? A jeśli tak, to jaka?
    Ps. Z góry dzięki. :)
    ~Scheba

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy za futerko jakie nosi elise też się otrzymuje oznakę? plis powiedzcie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ej a jak się zdobywa odznakę bożonarodzeniową? :P

    OdpowiedzUsuń
  27. olivku napisz tu notkę
    w odznakach jak zdobyć te bożonarodzeniowe

    OdpowiedzUsuń
  28. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  29. co oznacza odznaka z królikiem?

    OdpowiedzUsuń
  30. jednego niema: steam

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie. Jak weszłam na tfm to mi pokazali, że jest promocja futra i odznaka. A jak kupie to futro później to też bedzie odznaka?

    OdpowiedzUsuń
  32. Super Hack do gry Transformice: http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest nowa odznaka myszka z tabletem / telefonem

    OdpowiedzUsuń
  34. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń