____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 2 maja 2014

Nowa odznaka z tortem w Transformice!

Cześć myszki! Z jakim wydarzeniem kojarzy wam się dzień 1 maja? Obchodzimy święto pracy i większość osób ma wtedy wolne, ale jest to także data stworzenia Transformice :) Właśnie wczoraj nasza ulubiona gra obchodziła 4 rocznicę istnienia! Wszystkiego najlepszego TFM!

Z tej okazji admini stworzyli nową odznakę :


Jak ją zdobyć?
Należy wykonać taką kombinację akcji:

KONFETTI - TANIEC - KONFETTI - BRAWA - CAŁUS

To żadna nowość, ale w ramach przypomnienia,
chciałam wam jeszcze pokazać komendę,
która daje darmowy tort na głowę:
/atelier801


 Świętujemy na całego! ;)




73 komentarze:

  1. fajna odznaka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może trzeba to zrobić szybko? :p

      Usuń
    2. Trzeba to zrobić na utility
      /room #utility0twójnick

      Usuń
    3. wcale nie poniewarz ja to zzrobiłam w hatce plemiennej wolno i mi weszło

      Usuń
    4. trzeba to zrobić jak najszybciej

      Usuń
  3. Nie ma na to limitów czasowych? Tj. Czy ta kombinacja będzie działała np jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak
      Kubaxus

      Usuń
    2. Gdyby miał być limit to by była dostępna tylko w dzień rocznicy :P No moim zdaniem będzie dostępna cały czas.

      Usuń
    3. Tak, ja to zrobiłam dzisiaj i działało. :D

      Usuń
  4. Dziala tylko napewno zle robisz
    Kubaxus

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już nie będę o tym pisać, 1 maja nikt o tym na blogu nie zrobił notki, to teraz nie chce wracać do starej nowości, którą każdy od razu widzi w grze, ale dzięki za info ;)

      Usuń
  6. moge współprowadzić bloga? mój gmail to: NeteraLPS@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie działa mi to . . .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie działa -_- Wszystko dobrze zobiłam -__-

    OdpowiedzUsuń
  9. na #utility zadziała albo w chatce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przeoczyłam to. Gdy robiłam tą kombinację akcji stałam w chatce i myślałam, że także na każdym innym pokoju się da to zrobić ;)

      Usuń
    2. Ja zrobiłam na zwykłym roomie i też działało ;)

      Usuń
    3. Aha, a ja już od razu uwierzyłam, że działa to tylko na utility i w chatce plemiennej, bo tyle osób w komentarzach tu narzeka, że im nie działa, czyli dobrze myślałam na początku ;D

      Usuń
  10. Przynajmniej nie musimy wydawać serków i trusek:)
    A o tym, że yo jest rocznica to nie wiedziałam O.O
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wszędzie o tym głośno przecież :P Ten wideo czat odbył się z okazji rocznicy! ;D

      Usuń
  11. ciekawe czy kiedyś będzie grać w TFM na telefonie albo toalecie... XD chciałabym. Jakby tak było to cały czas gralabym na smartone w TFM XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory za literowki .....
      Poprawki
      toalecie- tablecie
      smartone - smartfonie
      będzie grać - będzie można grać
      XD mam zła klawiaturę w telefonie a komentarz z telefonu pisze XD.
      Namalisu

      Usuń
    2. Ja też bardzo chętnie bym pograła na telefonie, ale coś czuje że by sie trudno kierowało myszką ;)

      Usuń
    3. No tak może trudno... Ale jakby na ekranie wyświetlany się klawisze to było by fajnieXD
      Namalisu

      Usuń
  12. Heh, od razu widać że to czwartą rocznica bo nad torem jest cyfra 4.
    ;D Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrescie sobie konto google zrobilem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej działa!

    OdpowiedzUsuń
  15. To trzeba zrobić albo w chatce plemiennej albo na utility albo na roomie gdzie jest powyżej 11 myszek
    ps. Jakie znacie fajne gry z myszką na smartfona? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam to na survivor, gdzie były tylko 2 myszki, wcale nie musi spełnać twoich kryteriów, Anonim. Wystarczy być samemu i można to zrobić kiedykolwiek i gdziekolwiek.

      Usuń
  16. Super odznaka zdobyłam ją!

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba zrobic to szybko ale działa nie ma limitów

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej dlaczego mi tfm nie działa ? :'o

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej dlaczego mi tfm nie działa ? :'o

    OdpowiedzUsuń
  20. czyi to blog bo chciała bym też nim zażądzać
    jeśli to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to zrobiłam szybko na moim utility /room #utility0Jamjestkasia i wygrałam :) to jeszcze dziala.. jeeej ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Działa wszystko dobrze :D (Trzeba to robić w chatce plemiennej lub na #utility)


    Mariuszpsiku

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za info :) Bardzo przydatne <3 Aha, i..Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ej a jak ją założyć

    OdpowiedzUsuń
  25. nauczyłam tego mojego chłopaka i kumpli/peli

    OdpowiedzUsuń
  26. w prawdzie ja mam w stroju tylko pędzel i kwiatek i wianek ale na szyje

    OdpowiedzUsuń
  27. to mi nie przysłało tej czapeczki jak co nazywam się anaholiday

    OdpowiedzUsuń
  28. to trzeba zrobic 2 razy bo mi za 1 nie działało

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  30. zrobiłam dzisiaj i zadziałała i odznaka i tort :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gra stworzona dla mnie :) urodziłam sie 1 maja :):);)

    OdpowiedzUsuń
  32. to tszeba robic powoli

    OdpowiedzUsuń
  33. robie i robie szybko wolno cały czas i nie mam odznaki :(

    OdpowiedzUsuń
  34. dzieki za tego torta, moja kol mi wlasnie pomogla by zdobyc te odznake, teraz chcialam mojej innej kolezance to zrobic, lecz zapomnialam, w jakiej to kolrjnosci . dziękuje Ci bardzo !



    (pozdro)

    Rarciik

    OdpowiedzUsuń
  35. Tfm ma urodziny w moje imieniny! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. A co ze steamową odznaczką?

    OdpowiedzUsuń
  37. Na początku nie działało .Ale po 15 min męczeniu się z tym za działało !:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy są jeszcze inne odznaki typu robienie tych akcji np. całus , taniec , całus , taniec , wyśmiewanie się ? Albo za darmo jakąś rzecz taką jak ten tort ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzeba iść na ./room Odznaki a potem

    OdpowiedzUsuń
  40. Odznaka z tortem działa do dziś tylko trzeba te wszystkie czynności wykonac bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń