____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 2 lutego 2013

Jak pobrać Transformice? Czyli sposób na mniejsze lagi :)

Witajcie, dzisiaj napisze wam w jaki sposób pobrać Transformice na komputer.
Wbrew pozorom jest to bardzo prosta rzecz :)

Trzeba wejść na stronę gry - Transformice.com
Po prawej stronie od flagi znajduje się ikona myszy siedzącej w kartonie :

Gdy klikniecie te ikonę zacznie się pobierać Transformice na wasz komputer.
Teraz wystarczy, że znajdziecie pobrany plik i go otworzycie. 
Pojawi się ostrzeżenie o zabezpieczeniach, ale kliknijcie "uruchom", to bezpieczny program :)

Powinno się zacząć instalowanie, a następnie pojawić nowa ikona na pulpicie : 

Teraz już nie musicie wpisywać adresu w przeglądarce. 
Wystarczy kliknąć w te ikonę na pulpicie,
i już możecie grać w transformice :3 
Gdy gracie na ściągniętej grze są mniejsze lagi, 
bo nie działają wtedy różne dodatki przeglądarki, więc warto.

Macie jakieś problemy z instalacją, brak jakiegoś dodatku itp?
 Piszcie w komentarzach, pomożemy :)

98 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
    2. Nie działa. Nie można zainstalować na komputerze , bo trzeba kupić Adobe AIR.

      Usuń
  2. Czy za to się płaci ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taka wielka, że niedługo przerośniesz Yeti.

      Usuń
  4. Niby pobralem mam tego Adobe AIR i niby jest ale nie dziala kombinuje i kombinuje wypakowuje i wgl i nic :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi działa i większości osób też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam windows 8 i nie dzała ;[

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce pobrać na tablecie ale na tablecie nie moge nawet wejść dasz mi link w opsie co nie moge pobrać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez chce na tabku da sie????

      Usuń
    2. Da się grać na tablecie, bo ja sama na nim gram i ZERO LAGÓW i wgl!
      Tylko muszę sobie dokupić myszkę, żebym mogła budować, gdy jestem shamem XDD

      Usuń
    3. Ja mam klawiaturę... :). Wchodzisz na oficjalną stronę i po prostu się logujesz :P.

      Usuń
  9. A jeśli nie ma internetu, można się zalogować?
    Oluniamopsik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma takiej możliwości, w transformice można grać tylko online, możliwe istnieje jakaś podróbka dostępna do ściągnięcia i grania offline, ale nie słyszałam ;)

      Usuń
  10. Przepraszam ale co zrobic jak nie chce ci się cały czas załadować??

    Mateuszowy
    Paczać

    • Lancement des interfaces...................................[okay]
    • Tentative de connexion au serveur monde (176.31.235.211), port 44440
    • Initialisation de tribulle.................................[okay][ECHEC]
    • Tentative de connexion au serveur monde (176.31.235.211), port 443[ECHEC]
    • Tentative de connexion au serveur monde (176.31.235.211), port 6112[ECHEC]
    • Tentative de connexion au serveur monde (176.31.235.211), port 44444

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź czy internetowa wersja transformice też nie działa, bo może się okazać, że akurat wyłączyli serwery i jest przerwa techniczna ;) A wcześniej ci działało, czy pobrałeś i ten błąd wyskakuje?

      Usuń
    2. dzienki było mi to potrzebne do ściągnięcia hacków ;D

      Usuń
  11. nie działa mi pisze że załodowane ale nie ma tej ikonki :( pomuóż czekam na szybką odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że masz w programach.Kliknij Start i sprawdź . Jeśli tam nie ma to masz w pobranych.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. mam windowsa 8 i musze ściągnąć Adobe AIR. POMOCY! Plis

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie działa wyskakuje ze ten plik jest niebezbieczny a ja che ze by był bezbieczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie masz nadwrażliwego antywirusa - plik z grą transformice musi być bezpieczny jeśli ściągasz go z oficjalnej strony gry, wątpię aby admini chcieli nam wraz z grą zafundować wirusa - im zależy na jak największej ilości graczy i nie pozwolili by sobie na takie coś ;)

      Usuń
  14. mi sie nie da bo jak mi sie ładuje 100 % wuskakuje $vewrsion_incoreccte :( co zrobić mam tak od tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zaktualizować ściągnięte tfm - czyli usunąć te nie działającą grę i pobrać od nowa nową wersję z trony tfm ;)

      Usuń
  15. Czy do grania jest potrzebny dostęp do internetu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Ci! :D jakbyś chciała mnie dodać do znaj na Transformice to Ja się nazywam Erczapa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy da się ściągnąć transformice na tablet bardzo bym chciała bo mi laptop się zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  18. można się do wiedzieć ile zajmuje miejsca? laptop złapał jakiegoś wirusa i miejsce jest wręcz na wagę złota ale może wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam tablet wszystko mi sie pobralo a jak chce otworzyc to pisze nie mozna otworzyc tego pliku. pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  20. NIE DZIAŁĄ :C!

    OdpowiedzUsuń
  21. na końcu instalacji pisze że brak cośtam AIR

    OdpowiedzUsuń
  22. ok juz się zainstalowało i zapomnijcie o mym poprzednim komku ok?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak Elffka nazywa się na TFM? *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. a jak sie sciąga na telefon

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wszystko robię dobrze tylko jak jest instalowanie to wyskakuje mi po jakimś czasie że jest błąd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można zainstalować aplikacji. Spróbuj zainstalować ją ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z autorem aplikacji.

      Numer błędu: 0

      co robić? pomocy!

      PS. pisałam tam ^

      Usuń
  26. Czy na "ściągnietej" wersji są eventy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Transformice nie chce mi się włączyć .. Zainstalować wtyczke adobe flash air ? Czy na "ściągniętym transformice " nie będę musiała instalować tej wtyczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka jest potrzebna wtyczka do transformice scignełam adobe ira i nic

      Usuń
  28. Co się robi jak Transformice się nie chce pobrać?

    OdpowiedzUsuń
  29. No dobra pobrałam lecz nie mogę włączyć gry co robić odpisz szybko prosze

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam problem. Kiedy chciałam pobrać tfm, to wystąpił pewien błąd, że tak powiem.
    Mianowicie cały czas gdy próbuję zainstalować wyskakuje mi informacja ,,Wystąpił problem z aplikacją ,,Adobe AIR Installer i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty" Dziwi mnie to, ponieważ mam zainstalowaną tą aplikację już, przynajmniej tak jest napisane.. proszę o pomoc, wskazówki co zrobić. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. A z jakiej strony można ściągnąć Transformice! Na tablet ?

    OdpowiedzUsuń
  32. a jak zobaczyć na komputerze że to sie pobrało jak sie skasuj takie coś?: Pokaż wszystkie pobrane pliki ?

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie jest jakiś błąd nr. 0, kompletnie nie wiem o co chodzi.
    Może ktoś inny wie?
    Pinkisiu~

    OdpowiedzUsuń
  34. klikam ,klikam,klikam i nic:@ pomóż elffka

    OdpowiedzUsuń
  35. działa jak sie instaluje to :_: wyskakuje mi błąd nr 8:@

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę grać w tfm na tablecie, weszłam w tfm, przetrzymałam palec na ekranie tej gry, na tym ekranie był napis ,, ta wtyczka jest nieobsługiwana" i pokazało się takie coś: application/x-shockwave-flash i ukryj wtyczkę, kliknęłam to pierwsze i nic.
    PROSZĘ, ELFFKA, POMÓŻ!
    ~Piorkowaluna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że tfm na tablecie nie działa?

      Usuń
    2. Więc tak aby grać w tfm na tablecie potrzebujesz takiej apki jak "4share" (pobierzesz ją na sklep play) stamtąd pobierzesz tfm wpisując "transformice.apk" (Uwaga trudno się steruje)

      Usuń
  37. Błagam powiecie jaka jest wtyczka do transformice na tablecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tablecie nie będziesz mieć TFM, nie bedzie działało

      Usuń
  38. a to bez neta działa???

    OdpowiedzUsuń
  39. hej CHCE SIĘ ZAPYTAĆ CZY MOŻNA GDZIE INDZIEJ POBRAĆ TFM BO JAK WCHODZĘ NA TRANSFORMICE.COM MAM CIEMNY EKRAN I NIC ZROBIĆ NIE MOGĘ :(( POMÓŻ BŁAGAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam żadnego pudełka z myszką tylko na dole pod filmami z TFM mam pobierz na steam

      Usuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja od resetu systemu do teraz nawet jednego laga nie miałam xD

    OdpowiedzUsuń
  42. A do pobranej gry Tfm jest potrzebny internet? xD ;3

    OdpowiedzUsuń
  43. Super blog :)

    w transformice mój login to plokijuhm

    OdpowiedzUsuń
  44. Ej! pomóżcie..jaka jest wtyczka do transformice??

    OdpowiedzUsuń
  45. ja gram z pulpitu zero lagów dziękin imeoow Miderwa

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie działa mi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się nie włącza! Biały ekran!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zainstalowałem i działa ^^. Nie ma problemów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie da sie transformice na telefon BEZ klawiatury?

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi nie chce się zainstalować ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. a jak się to pobierze to neta nie ciągnie ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam windows 7 i mozille fire foxa i mi się wyświetla że jakąś wtyczke potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  53. mam problem jak instaluje to mi z avasta wyskakuje że to jest wirus itd pomocy

    OdpowiedzUsuń
  54. Można jeszcze sciongnoć przez steam
    I dostaje się wtedy odznakę ją mam 3 odznaki dzięki tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten cały adobe air mi się nie chce pobrac, wiec...

    OdpowiedzUsuń
  56. Pobrałem Tfm i grałem jakiś czas ale nagle przy włączaniu nie ładuje mi się pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  57. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki :D Właśnie chciałam pobrać tfm na kompa, ale nie wiedziałam jak ;) Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie widzę żadnego pudełka a chciałąm tak bardzo w to zagrać :(((((

    OdpowiedzUsuń