____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 11 września 2013

Poradnik: Umiejętności szamana w Transformice cz.2 "Władca Wiatru"


Cześć myszki! Pograłam trochę jako Władca Wiatru i muszę przyznać, że na prawdę nie doceniłam tego drzewka umiejętności. W porównaniu do Duchowego Przewodnika mamy "mniej" bajerów do ratowania poszczególnych myszek, ale mamy za to kilka umiejętności które znacznie usprawniają i ułatwiają budowanie! Kilka zupełnie nie potrzebnych także jest, ale przecież można je po prostu ominąć :

Czyścioch - Z miejsca śmierci myszy wyłania się duża bańka. Powstaje X razy - Nie, nie i jeszcze raz nie dla tej umiejętności! Jest strasznie wkurzająca dla osób którzy starają się o firsty - czyli dla około 50% graczy - i zazwyczaj powoduje, że większość myszek spada! Moim zdaniem i wielu innych doświadczonych graczy jest to najgorsza umiejętność jaka została dodana z tą aktualizacją. Przyjrzyjcie się podczas gry, ludzie skaczą na bańki, one pękają i mało kto zostaje żywy ... radzę pominąć tą umiejętność. Bańki w niczym nie pomagają, tylko KOMPLIKUJĄ grę.
Sprinter - Zwiększa szybkość Szamana o 20% - Dzięki tej umiejętności szybciej biegamy jako szaman niż reszta myszek. Z uwagi na to, że poprzednia umiejętność o której pisałam jest okropna i nie warto w nią dawać punktów, w tą umiejętność trzeba dajemy aż 5 aby odblokować kolejne poziomy drzewa umiejętności. Na prawdę, lepiej te 5 punktów zainwestować w Sprintera niż w Czyściocha, każdy kto gra dłużej tak wam doradzi :) 
Oportunista - Kiedy ostatnia mysz wchodzi do norki, automatycznie wygrywasz rundę - Bardzo przydatne, jeśli wszystkie myszy weszły do nory, to wtedy ty jako szaman jesteś automatycznie do niej teleportowany nawet jeśli nie masz sera! Także możesz spokojnie pomagać myszkom i nie przejmować się sobą, bo gdy wszystkie odniosą ser automatycznie i ty odniesiesz :) 
Dieta - Zmniejsza masę szamana o X% - Dzięki tej umiejętności możesz trochę dalej skakać. Różnica jest minimalna, a zresztą Władca Wiatru ma inne LEPSZE umiejętności które pozwalają pokonywać przepaście, więc ogólnie sprawa wygląda tak, że niezbyt się opłaca dawać w Dietę punkty. Radzę pominąć jeśli oszczędzacie punkty.
Chwytaki - Zwiększają tarcie szamana o X% - Uwielbiam to! Po prostu każdy, kto ma problem ze wspinaniem się po ścianie, musi w to dać 5 punktów! Dzięki tej umiejętności możecie chodzić po pionowej ścianie jak Spider-Man i nigdy nie spadniecie podczas wspinaczki po ścianie, po prostu jesteście jak przyklejeni do niej! Popróbujcie w praktyce, powiem wam, że jak trochę poćwiczycie nawet będziecie potrafić budować będąc przyklejonym do pionowej ściany, co otwiera kolejne możliwości tworzenia nowych, innowacyjnych budowli :D Aby budować stojąc na pionowej ścianie potrzebujecie jeszcze innej umiejętności Władcy Wiatru - zwinność - o której napisze niżej. Umiejętność Chwytaki dobra jest do ćwiczenia techniki WJ - czyli wspinaczki po ścianie. Minusem tej umiejętności jest to, że utrudniona poruszanie się po poziomej powierzchni, więc jeśli komuś to przeszkadza, niech da w nią trochę mniej niż 5 punktów, wtedy nie jest to aż takie odczuwalne.
Skrzynka towarzysząca - Przywołuję skrzynkę towarzyszącą - W naszym ekwipunku szamana mamy dodaną skrzynkę która jest ciężkości kilku kowadeł i wyróżnia się ciekawym wyglądem. Aby ją przesunąć, musi być pchana przez kilka myszek. Odpowiednio użyta jest dobrą blokadą nory wrogiego szamana. Można ją użyć na wiele sposobów podczas budowania, ale jak to pozostawiam już waszej inwencji ;) Ogólnie jest spoko towarzyszem i ozdobą naszych budowli. Ja ją dodałam, bo mnie urzekła, ale w praktyce rzadko się jej używa. Kto oszczędza punkty, niech ją pominie.
Mysz Odrzutowa - Dłuższe kucniecie wystrzeli Cię w górę. Poziom X - Przytrzymaj strzałkę w dół - im dłużej tym wyżej polecisz - i puść aby wyskoczyć w górę. Pozwala dostać się na wyższe miejsca bez konieczności budowania do nich drogi, albo przeskoczyć większe przepaście. Jestem na tak - przydatne, ale oczywiście najpierw trzeba się trochę tym pobawić aby na 100% opanować jak działa.
Czekobuziak - Kiedy siedzisz, X mysz(y) obok daje ci całusa - Totalnie słodkie i odlotowe, możesz dostać buziaki od kogo chcesz jeśli usiądziesz obok niego ... ale przy tym strasznie nie potrzebne przy pomaganiu myszkom. Pominęłam, bo nie chce marnować punktów na takie 'bajery'.
Wślizg - Napędza twojego szamana do przodu przez podwójne wciśnięcie w lewo lub w prawo - Fajna umiejętność, ale trzeba uważać aby przypadkiem nie kliknąć tych strzałek w złym momencie - mi raz zdarzyło się tak spaść, bo gdy stałam nie daleko przepaści przypadkiem kliknęłam dwa razy w prawo i śmigłam  do dziury, było po mnie ;) Umiejętność wręcz teleportuje, a nie przyśpiesza, tak szybko się dzięki niej przemieszczamy! Dzięki tej umiejętności można przechodzić przez ściany!
Osobista teleportacja - Teleportuje szamana w wyznaczone miejsce. Można użyć X razy - Są sytuacje gdy na prawdę przydaje się ta umiejętność teleportacji, więc co najmniej dwa punkty warto na nią wydać.
Kryzys - Przywołuje maleńką deskę. Można użyć X razy - Nie wiem po co admini dodali tą umiejętność, pewnie brakowało im już pomysłów ... mało przydatne, ja pominęłam. W ekwipunku mamy juz wystarczająco dużo desek ;)
Zwinność - Możesz przywoływać w ruchu - Jak najbardziej tak, ułatwia budowanie. Wraz z umiejętnością Chwytaki pozwala na budowanie będąc przyczepionym do pionowej ściany!
Sroga mysz - Zwiększa liczbę lodowych kostek o X - Początkowo każdy z nas dostaje do dyspozycji dwie kostki lodu do zamrażania niesfornych myszek. Zazwyczaj wystarczają na pozbycie się wszystkich trolli, jednak postanowiłam dać jeden punkt w tą umiejętność, aby mieć o tą jedną kostkę więcej, tak na wszelki wypadek. Zazwyczaj są 2/3 myszy które nie chcą wejść, to akurat starczy. 
Transformice - Daje wyznaczonej myszy możliwość przemiany w przedmioty. Można użyć X razy - Jak oszczędzacie punkty to omińcie. Zresztą ogólnie nie warto dawać w to punkty, chyba, że dla zabawy, aby pośmiać się z myszy ;)
Anioł - Możesz rozłożyć skrzydła naciskając przycisk skoku - Nareszcie skrzydła, powód dla którego tak wiele osób wybiera właśnie to drzewko umiejętności! Dzięki nim spadasz, ale pod bardzo małym kątem. Aby latać trzeba kliknąć dwa razy strzałkę w górę i przytrzymać. Nie każdemu od razu wychodzi, trzeba trochę popróbować ;) Przydatne i pięknie, skrzydła wyglądają genialnie. 

Jak rozdawać punkty, aby zużyć ich jak najmniej i mieć wszystkie najlepsze umiejętności? Moim zdaniem tak:


Dlaczego warto oszczędnie rozdawać punkty? Bo w każdym drzewku umiejętności jest kilka bardzo przydatnych rzeczy i jeśli mądrze podzielicie punkty będzie was stać na odblokowanie ich wszystkich! W następnej notce napiszę trochę o szamanie - mechaniku ;) Notka napisana na podstawie mojego doświadczenia z gry i własnych przemyśleń, proszę o nie kopiowanie treści poradnika. Jakie są wasze odczucia co do Władcy Wiatru? :)

52 komentarze:

  1. fajne! kiedy mechanik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurwa fajne ? skrzydeł wziąść nie można !

      Usuń
    2. mozna czasami nei mogle ale jakos sie udalo keidy dalem wiecej punktow w inne badziewiaste zeczy xD

      Usuń
    3. Polecam wszystkim dać dietę na 2 i chwytaki na 2, w taki sposób zaoszczędzicie na punktach, możecie być przyczepieni tak jak przy 5 punktach i wspinać się po czekoladzie, co nie jest możliwe w chwytakach 5/5 :)

      Usuń
    4. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. fajne ja se robie to drzewko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokażesz mechanika? Mam już tamte "drzewka". Teraz chce się zabrać za mechanika, lecz chce się dowiedzieć co byłoby lepsze. Ogólnie świetny blog ^^ dzięki tobie mam wysokie rangi staty i dobrego skila. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfko, dodasz proszę mechanika? Wiem że dużo roboty, ale trochę czasu minęło ;) Mam już obydwa poprzednie drzewka (wydały się bardziej przydatne od Mechanika ;P) ale on również ma ciekawe umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam to :P
    A co do sprintera to polecam go dla tych co grają w prophunt (żadna mysz nie ucieknie :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, skorzystalam i jest super! Niezly blog <3-- myszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za pomoc przy umiejętnościach bo mażyłem żeby mnieć wszystkie 3 super umięjętności :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystko w władca wiatru

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak sie korzysta z nick? Bo nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za 3 poziomy bede miala skrzydla *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem jedną z tych która wybrała to drzewko umiejętności ale chyba zmienię sobie na duchowy przewodnik. Świetny blog :3

    Pozdrowienia od Kirythemice

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam do rozdania tylko 16 punktów i nie mogę dojść do skrzydeł, dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo drzewko odblokowuje się piętrami, po kolei, aby mieć skrzydła potrzebujesz ogółem przeznaczyć na drzewko 26 punktów, wcześniej nie pokaże się możliwość nauczenia latania.

      W każdy poziomy pasek umiejętności drzewka - a jest ich 5 i ostatni 6 pasek z skrzydłami musisz wrzucić po 5 punktów. W notce pokazałam jak najszybciej odblokować skrzydła na obrazku ;)

      Usuń
    2. tylko ja mam 16 punktów jak zdobyć te pozostałe ?

      Usuń
    3. Punkty umiejętności dostaje się za zdobycie nowego poziomu szamana. Aby wbić kolejny poziom trzeba expić - ratować myszki ;)

      Szczegółowa notka o umiejętnościach:
      http://myszki-z-transformice.blogspot.com/2013/06/nowe-umiejetnosci-szamanow-w.html

      Usuń
    4. aha, dzięki :D na transformice jestem Werimouse

      Usuń
  13. A można mieć 2 drzewka umiejętności? Proszę, odzpowiedz. bo ja byłam początkująca, i sobie dałam 5 punktów na więszy ser ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale każde drzewko odblokowuje się piętrami, po kolei, dlatego opłaca się skupić na jednym drzewku, a potem następne ;) Możesz zresetować przecież rozdane punkty, za kilka serów, więc się nie martw.

      Usuń
    2. proszee dodaj mnie do ekipy podam ci mój e-mail www.jokaro2@gmail.com

      Usuń
  14. Genialne uwielbiam to drzewko


    OdpowiedzUsuń
  15. Ja je wybrałam, jest boskie. Skrzydełka są urocze. Najbardziej lubie się wybić w powietrze dzięki um. Mysz Odrzutowa, a potem sobie polecieć. Uwielbiam to drzewko. Nie wiem jak można obejść się bez Chwytaków. Moja koleżanka ich nie ma i trudno jej budować stojąc na pochyłej desce XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak sie teleportować? Bo nie wiem jak ale mam w umiejętnościach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to tam gdzie są : deski, kowadła, skrzynie itd. :p

      Usuń
  17. jak się ma umiejętności?

    OdpowiedzUsuń
  18. Do latania wystarczy przytrzymać strzałkę w górę

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie jest to świetny poradnik i ze wszystkim się zgadzam... Poza komentarzem dotyczącym umiejętności "Czyścioch". :) Moim zdaniem nie jest z nią aż tak źle. ;) Kiedy spadniesz, pomagasz przynajmniej bańką innym myszkom. Moim zdaniem warto zainwestować 5 punktów w tę umiejętność. ;) Większość graczy już wie, że na bańkę nie można skakać, jeśli jest na niej za dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  20. To drzewko jest mega! Zgadzacie się ze mną, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post i świetny blog ! Elffka,zaprosisz na tfm ? ;) /Mietova

    OdpowiedzUsuń
  22. mega mega fajna gra mam 23 level

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wzięłam skzrynkę towarzyszącą :3 . Jak drugi szaman zrzucił mnie jak na survivorze, to ja go zamieniłam w skrzynkę i nie mógł się ruszać XD :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to drzewko umiejętności. Niedługo będę miał też Duchowy przewodnik.
    Potem sobie będę zbierał na Mechanika.
    Na transformice jestem Zawisak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A blog jest super. Nauczyłem się budować w transformice itp. Blog jest super.

      Usuń
  25. Super! Ja jednak nie miałam na co wydać punktów więc dałam na twoim zdaniem nie potrzebne. A i co do bańki często zabija ale mi zawsze ratuje życie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hah xd mam władce wiatru i to zielone tak samo jak ty xddd

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak kupić za punkty te skrzydła?

    OdpowiedzUsuń
  28. Super drzewko czyscioch jest najgorszy! Nie wydawajcie w to pkt, bo nie warto, ale aniol to naprawde ja posiadam to drzewko mam tez polowe przewodnika, ale jeszcze nie mam chmury ani duszy wiecznej, a tak w ogole, to wieczna dusza bardzo sie przyda na poziomach z dwoma szamanami, bo szamani sie ciagle spychaja raz moja kolezanka zostala zepchnieta i mogla budowac przez 8 s i co sie stalo? Zabila polowe myszek, a wyzywanie od noobow padalo na drugiego szamana. xD A ja raz zabilem polowe myszek zeby zabic 2 szamana i oni wyzywali mnie od noobow i gowien. Co ja mam robic, by nie byc nazywanym noobem? Jak myslisz Elffka? Dobrze robia?




    ~ Legixok

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam cale drzewko wladcy wiatru. Mam tez polowe przewodnika, a pozniej zabieram sie za mechanika. U mnie sroga mysz jest na 2 punkty, bo mi sie kostka lodu nie przydaje :). Powiem wam, ze jak ktos ma um. Czyscioch, to po nim jest banka i ona peka jak tam wejda 3,4 myszki.
    P.S Super blog na tfm nazywam sie Legixok i na blogu (przepraszam, ze z anomima XD)
    ~Legixok

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam 2 drzewka władca wiatru i to zielone co pomaga myszką. Zaczynam Druida ale nie wiem bo jak mam divine to mechanik się przydaję. Elffka doradź.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już dawno skończyłem Władcę Wiatru. *-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ti i Przewodnik Duchowy to są najlepsze umki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sobie robie to drzewko. Jestem już przy wślizgu niedługo będę miała skrzydła:) nie mogę się doczekać jak skończę to drzewko robie sobie duchowy przewodnik i w zasadzie nie wiem co dalej... W grze jestem pod nazwą Gamguma

    OdpowiedzUsuń
  34. A jak zbierać punkty?

    OdpowiedzUsuń
  35. Punkty zbierasz za ukończenie jakiegoś poziomu, ale zdobywasz 1 punkt, a żeby nabić sobie poziom musisz zbierać savy i ratować myszki, to akurat daje Ci expa. :)

    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  36. Już mam te dwa drzewka, teraz zbieram na Mechanika. W porównaniu do poprzednich drzewek jest trochę beznadziejne, ale też posiada fajne umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  37. SUPER HACK DO TRANSFORMICE ----> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń