____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 26 lutego 2013

Mapki Defilante na Transformice!

Hej, trochę z opóźnieniem, bo siedzę głównie na vanilla lub bootcampie, zauważyłam, że na Transformice dodano nowy rodzaj map! Znajdziecie je w menu, pod nazwą Defilante - czyli tłumacząc na polski - przewijane. Są to mapki zainspirowane tegorocznym eventem walentynkowym. Znajdują się na nim czaszki, sprężyny i pioruny, które powinniście kojarzyć właśnie z walentynek :) Więc czaszka zabija, sprężyna wybija do góry, a piorun przyśpiesza.
 

Jednak pojawiły się nowe tajemnicze znaczki, +1 które znajdują się w złotym kółku. Chwile mi to zajęło, ale doszłam o co w tym wszystkim chodzi :)


U góry mapki widać napis która to runda. Począwszy od pierwszej aż do dziesiątej rundy trzeba zbierać te punkty i osoba która zebrała ich najwięcej pod koniec zostaje "mistrzem" i otrzymuje skrzydełka wokół swojego nicku : 

Ma je przez następne dziesięć rund, aż do następnego wyniku wyścigów, kiedy wybierany jest następny zwycięzca :)

Czy warto się ścigać na tych mapkach? 
Tak, bo za to także dostaje się dodatkowe punkty.
Za wejście do nory :
Pierwsza osoba dostaje dodatkowe 4 punkty.
Druga osoba dostaje dodatkowe 3 punkty.
Trzecia osoba dostaje dodatkowe 2 punkty.
Wszyscy pozostali, którzy wejdą do nory po jednym punkcie.

Więc ogólnie aby wygrać, najlepiej grać od pierwszej rundy.
Nawet, gdy nie dojdziemy do nory z serem, zalicza nam zdobyte punkty.

Gdzie sprawdzić ile punktów posiadamy i kto prowadzi?
Z boku, przy nickach liczby pokazują ile mamy punktów.



/dawajcie się do obserwatorów bloga, będzie nam bardzo miło ♥

15 komentarzy:

  1. Jak mieć darmowe poziomki ? ( pospolicie zwane też truskawkami ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, tylko czasem w eventach są np. na boże narodzenie dali 10 truskawek za darmo, a o hakach nie słyszałam na truski, także tylko kupno przez sms zostaje ^^

      Usuń
  2. Czytałam że nie jesteś za tym ale ja nie mam kasy :( a rodzice w życiu mi nie doładują bo im kasy szkoda na głupie gry ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzicie nie wiedzą, że kupuje truskawki na transformice, dostaje kieszonkowe i nie ich w tym sprawa na co wydaje :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja też dostaje nikogo nie obchodzi na co to wydam kupuje sobie albo za 11 zł albo za 8 zł ale może kupie za trzydzieści często kupuje jak jest promocja na futro 50 % :)

      Usuń
  3. Jak ustawić takie skrzydełka przy nicku?. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skrzydełka pokazują myszkę która ma najwięcej punktów :3

      Usuń
  4. Można podobno wygrać st grając na tym roomie ale ile map trzeba dokładnie przejść lub co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie bardzo podoba mi sie twój blog.Mój nick Na transformice To Rafalbbb :) Piszesz ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie odkryłam czaszke sprenżynę i pioruna ale nie wiedziałam co to te 1+ dzięki. Na transformice nazywam się Genonefaxd proszę o zaproszenie a i jak ktoś ma moviestarplanet to zaprosi ja jestem ania5054:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tworzyć takie mapy z tymi rzeczami? Pioruny, czaszki, ''+1'' i sprężyny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy na defilante dodaje expa? (Miseczqa)

    OdpowiedzUsuń
  9. Da się stworzyć mapkę na defilante?

    OdpowiedzUsuń