____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 11 stycznia 2014

Street style #1 - Ładnie ubrane myszki Transformice

Cześć myszki!
Wpadłam na pomysł, aby zacząć publikować notki z serii "Street style" - po polsku mówiąc - "Styl ulicy". Tego jeszcze nie było! To nic innego, jak screeny z gry interesująco bądź ładnie ubranych myszek. Wiele z was pisze, że nie wie jak się ubrać, więc takie zdjęcia powinny was zainspirować do stworzenia jakiegoś własnego fajnego stroju :) Dzisiaj mam dla was pierwszą serie screenów:


















Jeśli któraś z osób, której myszkę opublikowałam w notce, nie życzy sobie tego, niech napisze to w komentarzu.


55 komentarzy:

  1. na żadnym blogu o Transformice? na kilku już to widziałem, albo u Marzycieli jest cos podobnego tylko ze nie styl ulicy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żadnym blogu o transformice który oglądałam - a wielu nie czytałam - nie widziałam czegoś takiego ... hmm rzeczywiście trochę krótkowzrocznie to oceniałam ;) Zedytuję to trochę, aby nie było zakłamania w notce ;D

      Usuń
    2. Bardzo chciałabym dołączyć do ekipy waszego bloga. Mój e - mail to: asik.bff@gmail.com

      Usuń
  2. Ooo, Naremii :D Nie wiem czy fur i szalik są takie ładne, ale a co tam ;p a możesz mnie Elffka dodać? moze te zdj z cfm ok?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszmouse, przecież w większości blogów są stylizacje. Tyle, że Elffka zrobiła screeny przypadkowym myszką, które w ciekawy sposób są ubrane. Ja w tym nie widzę żadnego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, pytanko... czy jeżeli był by kiedyś nabór redaktorów... mogła bym spróbować jeszcze raz? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować mnie przekonać wysyłając jakąś napisaną przez siebie notkę na mój e-mail - jest on cały czas otwarty dla osób które chcą spróbować pisać. Tylko błagam - nie rób komiksów ;P
      I pamiętaj - oczekuje dojrzalszego podejścia do pisania notek.

      Usuń
    2. Dzięki. c: Spróbuję trochę poćwiczyć i gdy będę gotowa zgłoszę się. ;D
      Komiksy już się na pewno nie pojawią, więc o to się nie martw. xd
      Ps. Ten nowy wygląd bloga jest piękny. <3

      Usuń
    3. Te ''c:'' albo ''<3'' akurat czynią tekst dojrzalszym.. ._. Elffka, po raz drugi ja bym się dobrze zastanowiła... :))

      Usuń
    4. Ale przez to post wygląda "niechlujnie" . W wiadomościach prywatnych, czy w komentarzach to jest ok, ale w poście na blogu, który jest przejrzysty i kazdy detal jest dopracowywany to nie.

      Usuń
    5. Epikasta, ale czemu ciągle się czepiasz?

      Między napisaniem komentarza, a posta jest różnica. Np. w poście staram się jak najmniej używać emotikon, ale w komentarzu, jeśli chcę to mogę sobie dodać te ''c:'', bądź ''<3'' Przecież ważne jest to, jak piszesz posta, z którego wyniknie jakiś poradnik, a nie komentarz informujący o czymś ;) Ja sama w komach się nie ''ograniczam''. xd

      Usuń
  7. ta Myyssiiaaxd jest tu 2 razy w tym samym stroju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robiłam screeny ujęłam jej myszkę w dwóch innych sceneriach i przy sklejaniu zdjęć do posta się pomyliłam ;)

      Usuń
  8. Hehe nowy nagłówek, pikny@-@
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  9. Seruś i Keniio :** ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje
    PS: Z jakiej strony moge za darmo ściągnąć gimp 2 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. z dobreprogramy.pl :)

      Usuń
    2. No dokładnie, najlepiej z dobrych programów ściągniesz pewnie, bezpośredni link do programu:
      http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html

      Usuń
    3. Dzięki :)

      Usuń
    4. Może lepiej ściągnąć gimpa z gimp.com? xd

      Usuń
    5. Takie oczywiste, a na to nie wpadłam xd

      Usuń
    6. I tak dzięki :D

      Usuń
  11. Fajny post oraz świetny szablon i nagłówek . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fauny styl nazywam się w transformice Tinria

      Usuń
  12. Fajny styl, taki dla Chłopaków i Dziewczyn, fajnie by było zobaczyc tego więcej! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nwm jak ucinać zdjęcia :C Wtedy na blogu moim bym robiła sweet ubranka... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba wiesz, jak zrobić screena? (wciskając przycisk Prt Scr), wchodzisz w paint'a, wklejasz, a następnie zapisujesz. Ja to potem przycinam w Photo Shopie.

      Usuń
  14. Skąd wziąć takie okulary jakie ma Sortostor??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są to okulary 3D - użył na nie customize - normalnie wyglądają tak: mają białą ramkę i dwukolorowe szkiełka, jedno czerwone a drugie niebieskie :)

      Usuń
  15. Ojejku to ja <3 Myyssiiaxd

    OdpowiedzUsuń
  16. A będzie Street Style #2???

    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  17. WTF! Tam jest moja znajoma :o Kellynmice :o
    Pozdro :3
    ~Neonissa

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah, dzięki za screena mojej myszki - Ewelynnn :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow! Jestem tutaj. <3 ~Kellynmice
    Dziękuję za dodanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze fajne notki! :D Mam pytanko - kiedy będzie nabór na redaktorów? Chciałabym się zgłosić :3
    Anielkaf

    OdpowiedzUsuń
  21. dodasz dotego myszkę: Dczuchra
    ?? bardzo proszę..Ps:to NIE ja

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi podobają się 2

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! dawaj więcej tych artykułów

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mieć tą gwiazdeczke na ogon? Bo ja jej nigdzie nie umiem znaleść :( Z góry fajna notka ;) Proszę rób więcej takich notek c:
    /Martinowa

    OdpowiedzUsuń
  25. prarka mi sie długo kreczi

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam http://loveyoutransformice.blogspot.com/ http://loveyoutransformice.blogspot.com/2014/10/2-jesienne-outfits.html
    #wakacyjne outfits > http://loveyoutransformice.blogspot.com/2014/07/1-wakacyjne-outfits.html
    Pracuję również nad ''codziennym'' outfits oraz ''halloween'owym''.
    Serdeczne zapraszam, mam nadzieję, że ktoś skorzysta. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukałam pomysłna ubranie z puszystym białym futerkiem, niestety nie mam żadnego pomysłu i chcę mieć własny wygląd i narazie po swojemu przebrałam się na rudą. podsunie mi ktoś pomysł? i sorki za byki

    OdpowiedzUsuń
  28. jacy pierdolenicy jak brzydko kurwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że tu są dzieci? Po co używasz brzydkich słów?

      Usuń
  29. Możesz mi odpowiedzieć? - en.nanomice.me
    Gdy próbuję wejść na Nanomice.me ciagle pisze to :
    Unable to connect to the game, please retry later.

    Co się stalo?
    Ps. Zapraszam na en.nanomice.me [Hope]

    OdpowiedzUsuń
  30. Na prawdę fajny blog, jak czegoś nie wiem to zawsze z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ddddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog. mogłabyś wymyślić fajny strój dla mnie? nazywam sie Xsanaf i jestem chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń