____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 22 stycznia 2014

Dla niej i dla niego - propozycje ubrania myszek w Transformice

  Cześć myszki!
Przyszykowałam dla Was propozycje strojów dla niej i dla niego! Niestety trochę one kosztują, ale ciekawie wyglądają. :)
Dla dziewczyn:

Ten strój wygląda również ładnie w innych futerkach, nawet w tym, które każda myszka posiada:

Przejdźmy do ceny stroju:
Bandanka - 100 serów ( Tu nie jestem pewna... ) + 20 truskawek lub 2000 sera za customize.
Róża - 300 sera 
Diamencik na ogon - 2000 sera lub 200 truskawek + 20 truskawek lub 2000 sera za customize
Futerko - 6000 sera lub 300 truskawek 

Kod do customize:


Dla chłopaków:
W tym stroju spodobało mi się połączenie czarnego z brązowym. Moim zdaniem jest on wart swojej ceny. Outfit wygląda również ładnie bez tego diamencika na ogon. :)
Cena:
Słuchawki - 300 sera + 20 truskawek lub 2000 sera za customize
Przepaska na oczy - 200 sera + 20 truskawek lub 2000 sera za customize
Diamencik na ogon - 2000 sera lub 200 truskawek + 20 truskawek lub 2000 sera za customize
Futerko - 3000 sera lub 150 truskawek

Kody do customize:

Podobają się Wam te propozycje ? :)
Pozdrawiam, Ciekavva

35 komentarzy:

  1. Stać Cię było na te stroje ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam je na HeroMice, a tam mnie było stać. :D

      Usuń
  2. hej mam ciekawy pomysł który podoba się mi i mojej młodszej siostrze gramy w te grę 4 godziny ale potem mama nas zgania więc wymyśliłyśmy tak wydrukowałam 6 myszek narysowałam na kartce mapy i gramy w grę na kartce w sumie to nie tak jak na kopie ale można ja wszędzie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta moda :D
    PS: Zapraszam do odwiedzania mojego profilu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh.. Moim zdaniem dla płci pięknej strój nie jest za ładny... Ale cóż przynajmniej chłopak jest ładny nawet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne gusta, w tym również ja :D Fajne, ale nie w moim stylu xD

      Usuń
    2. Dokładnie, każdy ma inne gusta. :) Mnie też się bardziej podoba wersja dla chłopaka. :p

      Usuń
  5. Mnie urzekła propozycja dla Pani myszki :) Zastąpiłabym tylko zawieszkę na ogon. Ale ogólnie cudne.
    ~ Serdussko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale ładne :3

    OdpowiedzUsuń
  7. super stroje i wogule super blog.Mam też blog ale nie umiem go dokończyć:( masz super pomysły :) :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak robi się własny blog?

      Usuń
    2. ja też bym potrzebowała D;

      Usuń
  8. ładne, ale brakuje fryzury :p
    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  9. A znacie jakieś kody na darmowy kolor? jak ktoś będzie wiedział to niech w transformice pisze na szept do Rokitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na Heromice odrazu jak sie ma nowe konto to ma sie 33 lvl i 99999 seruw i 99999 trus zapraszam na serio tylko zmienisz Krai i gotowe mam na imie OlciaOla zapraszajcie do znaj i zapraszm do plemia! miłej zabawy z trys i serkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BLAGAM POMÓŻ SZUKAM STROJU DO PIERWSZEGO FUTRA W TRANSFORMICE DLA DZIEWCZYNY RATUJ!!! (a stroje są swietne) mój nick piliaxd

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest kolor-A90101

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się nie podobają ;-; Ale.. to nie dlatego, że są brzydkie, tylko ze mam inny gust xd
    Pozdrawiam ✋😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie podobają ;-; Ale.. to nie dlatego, że są brzydkie, tylko ze mam inny gust xd
    Pozdrawiam ✋😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nie podobają ;-; Ale.. to nie dlatego, że są brzydkie, tylko ze mam inny gust xd
    Pozdrawiam ✋😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Legixok gra w Transformice13 kwietnia 2015 17:25

    Ktoś ogląda jak Mrowita gra w Transformice? Ja teraz oglądam i moja myszka
    będzie miała kapelusik, okulary i łańcuch Hawajski :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chce juz pisac z komorki! XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla czego nic nie widac ? są tylko takie szare wykrzykniki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja widzę jakę znaki drogowe i nie widzę stroju wszystko przydatne ttło nie to sory elffka

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jest? Są trójkąty xD Co tam jest takiego, że trzeba to zakrywać?

    OdpowiedzUsuń