____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 4 marca 2013

Darmowe 100 truskawek czyli zamieszanie na room -384 w Transformice


Hej, wszyscy pytają się o darmowe truskawki, tylko że jedyne co można zrobić to kupić je w sklepie. 
Jednak była kiedyś taka okazja, że admini chcieli nam dać 100 truskawek ... za damo! Poczytajcie :)

Pierwszego lipca 2012 roku na roomie -384 odbył się nietypowy ewent.
Admini napisali, że jeśli na roomie -384 zbierze się 100 myszek które będą tańczyć z ubraną różową kokardą każda z nich dostanie 100  darmowych truskawek. Nie wiem czy to było na prawdę, ale ludzie uwierzyli i zbierała się ekipa. Zresztą na roomie -384 była specjalna mapka, bez sera z norą, która się nie zmieniała po dwóch minutach, więc wyglądała jak specjalnie przygotowana na ten ewent.

Panowało wielkie zamieszanie. Wszyscy byli podekscytowani na czacie ciągle ktoś pouczał co mamy robić, w końcu w grę wchodziło 100 truskawek! Na roomie było o wiele więcej myszy niż 100, ale nie każdy tańczył i miał kokardę! Jedna mysz była na skraju cierpliwości i napisała :
To przykład jak bardzo nam wszystkim zależało na truskawkach i jakie emocje panowały. Ten ktoś mnie rozbawił :P

A oto tłum truskawkowych wielbicieli:

Niestety co chwilę myszy odchodziły, w końcu było nas mniej niż 100, wreszcie było 32 myszek, 18... I tak dalej. Nie zdobyliśmy truskawek, bo ludzie nie rozumieli, że mają tańczyć z kokardką na pyszczku, czy to takie trudne?


Uwaga! Powtarzam - nie wiemy czy był to prawdziwy event - zazwyczaj takie akcje to oszustwa wymyślone przez graczy ;) 


67 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy piszesz :D. Dobrze wiedzieć :3

    Zapraszam na mojego bloga. Kliknij w profil. Może nie ma takich rewelacji jak u cb ale chyba da się czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. EJ ELISE I PAPAUILLE POWRÓCILI O.O !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, mi się podoba cała ta historia roomu 801, mógłby taki zostać na zawsze :D

      Usuń
    2. Mi też :D super że powrócili !

      Usuń
    3. A już nie płacza ani nie śpią? jak nie to oznacza chyba ze Papaille też umarl i się spodkali, i sa szczęśliwi na nowo ;D

      Usuń
    4. Jest sposób na zdobycie, o którym wie mało osób jest to ta strona http://dogry.pl/r/hosyl można na niej zdobyć truskawki, RP do lola i inne rzeczy ale zdobywa się je długo, ja 120 truskawek w tydzień, to jest sprawdzone i działa

      Usuń
  3. ja wtedy dostałam to 100 truskawek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio a ja jak wpisałam /room -384 to normalna mapka mi weszła jak

      Usuń
    2. NA prawde dostaliście!?

      Usuń
    3. Ej a jak ty to normalna mapka do zbierania serków ci wyskoczyla czy taka jak tamta? bo mi nie wchodzi pis daj odp

      Usuń
    4. TO BYŁ EVENT ! PRZECZYTAJCIE UWAŻNIE NIE MA TAK ŻE SE WEJDZIESZ ZATAŃCZYSZ I GIT !!!

      Usuń
  4. było 38262346238237472347 myszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że takiej PRAWDZIWEJ akcji nie ma co miesiąc... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mstwo nigdy w to nie wieżcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alitkas opisała wydarzenie na którym na prawdę była, to miało miejsce na prawdę :)

      Usuń
  7. serio a ja jak wpisałam /room -384 to normalna mapka mi weszła jak

    OdpowiedzUsuń
  8. super
    Zapraszam na mojego super bloga tfm
    http://frytq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda :( przegapiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha serio wierzysz w te bzdury o trsukawchach za wejście na room? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm, widać, że nie przeczytałaś całej notki ze zrozumieniem, nikt tu nie napisał, że wierzy, to tylko raport ze zdarzenia które na prawdę się wydarzyło, a czy truskawki na prawdę można było zdobyć to tylko można sobie pogdybać ;P

      Usuń
  11. Ale fajny sposób na serio mam 100 truskawek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -_- Nie pleć bzdur dziecko malutkie! truskawki NIE DA SIĘ DAĆ ANI ZDOBYĆ Tylko jedynie Kupić :D

      Usuń
    2. a ja nie mam :(

      Usuń
  12. Ja tam byłem ale nie dostałem 100

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przegapiłam takie coś, bo dołączyłam niedawno przez reklamę :3 Ale chciałabym mieć choć trochę truskawek *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz sobie kupić?/Tjtjabc

      Usuń
    2. Tjtjabc nie każdego stać na kupno truskawek ^^ Dzięki stronie www.dogry.pl możemy bezpłatnie zbierać punkty i wymienić je na truskawki do Transformice. To sprawdzony sposób przez wiele myszek. Kto tego próbował niech potwierdzi ^-^ `-` ~Pszczolkaxd

      Usuń
  14. yyy a skąd wy wiedzieliście kto tańczy z kokardką a kto nie ? Gdy na roomie jest więcej niż 50 mysz to znikają ubranka, więc ta akcja z truskawkami nie mogła się udać moim zdaniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. Nikt nie mógł mieć kokardki jak było 100 mysz, bo jak jest już 50 to znikają ubranka.. :-P

      Usuń
  15. JA nic nie dostałam to kłamstwo D: :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wydarzenie, które się już dawno odbyło, więc za wejście na ten room już nic nie można dostać. Pod koniec notki pisze, że nie wiemy czy był to oficjalny event, ale dużo myszy w to wtedy uwierzyło ;)

      Usuń
    2. szkoda że takich eventów nie ma co dzień co sekundę.....

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah pamiętam to. Byłam tam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. :D Twój blog jest WSPANIAŁY! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra! Super przygoda. Szkoda że mnie tam nie było :( . Ale to nie fair bo nie każdego stać na taką kokardę!

    OdpowiedzUsuń
  20. tylko da sie kupic a podobna jak zaplacisz t potem chca wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy Elise i Papaile ożyją

    OdpowiedzUsuń
  22. HEJ HEJ wieće zapraszam na ten roomek po taniczymy do świtu benidzie fahowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz na room 801 jest inaczej, i fajniej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja weszłam na /room -384 ale to był zwykły room ( ten room to skandal!!!!!!!! )
    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tu byłem I NIE DOSTAŁEM :(
    a to było w 2012 kiedy były inne myszy! :((((
    Macieksto

    OdpowiedzUsuń
  26. nie prawda chyba

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dostałam wtedy :3
    Polecam mojego blooga: Http://tfm-transformice783.blogspot.com
    Zapraszam!! Dużo pomocnych postów itp.!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ten room jusz nie działa :/
    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że nie można darmowych truskawek mieć :, ( :, ( :, (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem szkoda niech to zmienią!!

      Usuń
  30. Wogule na boootcamp jest czasami 13 myszek i jakoś nie widac ubranek?! (jak coś to mnie nie upominać z ort.) '_'

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawda prawda, pamiętam to. Wtedy nawet udało mi się zdobyć te truskawki.
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ehh. Ludzie to nie jest room wymyślony przez oszustów tylko przez adminów -,- I się dostawało, ja wtedy dostałem 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ehh. Ludzie to nie jest room wymyślony przez oszustów tylko przez adminów -,- I się dostawało, ja wtedy dostałem 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie coś takiego zrobiłam ale dostałam bana na rozmawaianie ale było śmieszne na youtube też ktoś pokazał że było 104 myszki na /room vanilla 4 to było śmieszne bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  35. ta mapka teraz nie istnieje kiedyś istniała teraz nie jak wpiszerz to jest normalna mapka

    OdpowiedzUsuń
  36. https://dogry.pl/?reflink=eea3-Sabriela Zapraszam darmowe truski!!!!!

    OdpowiedzUsuń