____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 8 września 2013

Jak stworzyć room na hasło w Transformice?


Cześć myszki! Dawno nie grałam i jestem trochę w tyle z nowościami. Dowiedziałam się, że admini dodali możliwość utworzenia swojego prywatnego roomu do którego można wejść tylko, jeśli zna się ustawione hasło! Jak to zrobić? Już tłumaczę ;)


  • 1.Trzeba stworzyć room, który zaczyna się twoim nickiem, a po spacji zawiera nazwę typu roomu w którym chcesz grać, na przykład :

/room elffka vanilla678     gdy chcesz grać na vanila
/room elffka 234              jeśli wolisz pograć na zwyczajnym roomie
/room elffka bootcamp    jeśli masz ochotę na bootcamp
/room elffka defilante      gdy chcesz pograć na defilante
/room elffka survivor      jeśli chcesz pograć na survivorze

Dopiero na takim roomie który zaczyna się od bezbłędnie napisanego twojego nicku, możesz zacząć ustawiać hasło!


  • 2.Czas na kolejny krok, należy na czacie wpisać komendę:
/pw
W ten sposób dajecie znak grze, że macie zamiar ustawić hasło. Po wpisaniu tej komendy gra w odpowiedzi pisze na czacie:
[•] Password disabled.     co oznacza, że wszystko poszło dobrze i możesz przejść do kolejnego kroku, jeśli nie pojawił się taki napis to coś sknociłeś


  • 3.Ostatnia i najważniejsza rzecz - to jak ostatecznie ustawić te hasło? Należy na czacie wpisać komendę:
/pw HASŁO     oczywiście w miejsce słowa HASŁO wpisujecie swoje dowolne słowo które będzie hasłem do waszego roomu, nie trzeba wymyślać jakiś wybitnie trudnych, bo i tak małe szansę, że ktoś zgadnie

Co zobaczą inni gracze gdy będą chcieli wejść na wasz zablokowany room? Oto taki panel wpisywania hasła:


Od dzisiaj zero nieproszonych gości!

79 komentarzy:

  1. fajne to ^^ tera już nikt mi nie wejdzie bez pozwolenia thx ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to gówno nie działa

      Usuń
    2. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      Usuń
    3. Działa musisz wpisać /pw (Hasło jakieś)

      Usuń
    4. Działa musisz wpisać /pw (Hasło jakieś)

      Usuń
    5. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. jak pisze /pw to nic się nie pojawia wogule :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz napisac /pw Hasło I na chacie mi pisze a się nie pojawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Można tak samo robić np: z #football? ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. twój blog jest najlepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No wpisujesz kod roomu na czacie i klikasz enter, np. ja bym wpisała:
      /room elffka vanilla333

      Usuń
    2. a ładwjej mi wytumaczysz

      Usuń
    3. ja tesz nie rozumiem
      jesteś
      ]

      Usuń
  7. działa :)) kocham waszego bloga a będzie mechanik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradnik do drzewka mechanika jest w trakcie tworzenia, do nowego roku na pewno się ukaże na blogu ;)

      Usuń
  8. Działa

    Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  9. eeeeej nie wyskakuje weś to napraw!!!!!!!!!!!!






    Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nie działa pojawia się ale to okienko z hasło mi nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  11. a jak stworzyć room na hasło żeby gra to było keyhunt? próbowałam wpisać tak jak inne i nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry, da sie zrobic z #prophunt?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej czy z /room?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przydatne!!! zapraszam na prywatny room tylko znajomych bo z nimi mogę się dogadać a na innych roomach w większości to same trole

    OdpowiedzUsuń
  15. Elffko Bardzo przydatne :) mam Juz ich hyba z 5 tych Pokoi c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki naprawde pomogłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. działa! a w ogóle fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a wiedzie jak ktoś tam jest to nieh da mi rade co mama napisać

    OdpowiedzUsuń
  19. kociasty jesteś tam

    OdpowiedzUsuń
  20. to dziwne jak prubuje to wszystko ładnie idzie ale nie mam na hasło

    OdpowiedzUsuń
  21. taka jedna ona mi ciągla wchodziła zanim ustaliłam hasło a jak ustawiłam to ona ciagle tam była:(

    OdpowiedzUsuń
  22. dodasz mnie na tfm nazywam się Maksiakocham

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super dzięki najlepszy blog na świecie :3

    OdpowiedzUsuń
  24. mi dziala jej !!

    OdpowiedzUsuń
  25. jak no nie działa

    OdpowiedzUsuń
  26. dam ci kody do moich mapek;
    @5129188-dom nudny
    @5120494-nudny dom z jaskiniom
    @5222735-moja ślubna
    @5129809-szpital z karetkom
    @5118655-nudna zimowa
    @5172528-domek w zimie z kinem
    a teraz te lepsze i fajniejsze!!!
    @5223192-aquapark
    @5227115-kręta długa zjeżdzalnia w zimie
    @5263291-uroczy domek dla 4 osub (podoba mi sie )
    @5264475-piracka ,apa ze statkiem pływającym i wyspami (jest tam wada)
    @5266310-WAKACYJNA MAPKA Z WYSPĄ NA KTÓRĄ MOŻNA JECHAĆ SAMOLOTEM LUB STATKIEM
    @5268230-DZIKI ZACHUD Z KONIEM I HUŚTAWKĄ
    @5269841-mydlana mapka z 2 mydłami (1:w kostce jako zjeżdzalnia,2;w płynie do skakania)
    ;)
    mam nadzieje że sie wam spodobają
    w tfm Aniagrabarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że zjeżdżalnia wyszła zajebiście w mapce Aqua park.


      $Firecana$

      Usuń
  27. wczoraj tańczyłam na tfm godzine grając (myszka tańczyła) jak biegła tańczyła, stała tańczyła, pływała to tańczyła hahaha

    OdpowiedzUsuń
  28. nie dzieła pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś super! moja koleżanka się nauczyła na twoim logu budować ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi nie działa wpisuje i hasło nie moge

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie próbowałam 😞

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi nie działa, pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  33. A da się hasło założyć na room utility?

    OdpowiedzUsuń
  34. a mozena zrobic na Utility .....
    jesli tak to jak bo takim sposobem jak piszesz to nie dziala
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PLIS ODPOWIEDZ JUTRO MAM SLUB
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Thx za wytłumaczenie :D xD

    Mój nick w transformice to: Umionak ZAPRASZAJCIE xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Czemu Mi nie działa? Łeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dodać kogoś do takiego stworzonego pokoju ? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podajesz mu hasło i nazwe pokoju a on sobie wchodzi;)

      Usuń
  38. Da się zrobić room taki jak utility ? nie chce zawsze z kumplami sera zbierać a jak robimy utility to nam wchodzą a chcielibyśmy pozwiedzać jakieś ciekawe kody.

    OdpowiedzUsuń
  39. Hasło wyłączone...

    I co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  40. Yey, jednak działa... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziś zrobiłem taki room na hasło i moja koleżanka grała ze mną. Teraz będę zapraszał tylko moich znajomych, bo z nimi można się lepiej dogadywać, a pozostali w zasadzie to same trolle i będą tylko przeszkadzać. ��

    OdpowiedzUsuń
  42. Super Hack do gry Transformice: http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow genialny blog!!! będzie rywalizacja z Modliszką

    OdpowiedzUsuń
  44. nikt nie wejdzie prubowałam to ale nie zaczynało się moim nickiem ale znajomi mogą tylko sie dowiedzieć jakie jest hasło na room na szepcie thxxxxxxxxxxxx! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Co trzeba napisać żeby wejść na własny domination? Jak piszę *nazwa* domination to są normalne mapki :(

    OdpowiedzUsuń
  46. A czy da się zrobić coś takiego na utility?

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak , robisz własne uti , dajesz komendę !pwHasło ( w miejscu Hasło znajduje się twoje hasło ) i room jest zablokowany

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosze powiedzcie mi jak sie robi room bez strefy czasowej np jak chce zrobić top model

    OdpowiedzUsuń
  49. Hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń