____________________________________________________________________________________________________________________________________________

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nowe pokoje i mini gry na Transformice!


Hej myszy!
Dzisiaj w Transformice zostały dodane nowe mini gry!
Gdy wpiszecie na czacie komende /module wyświetlą wam się nazwy 12 różnych gier do wyboru :


Jeśli zdecydowaliście się już w którą z gier chcecie zagrać wpiszcie :
/room #NAZWAGRY np.
/room #dancedance

Muszę przyznać, że są ciekawe, zapraszam do wypróbowania ich wszystkich, na pewno, któraś z nich, przypadnie wam do gustu :)

Na czym polegają nowe mini gry? Informacje znajdują się w linkach bloga.



39 komentarzy:

  1. Na traitorze wprowadzono nową opcje :P !tc czyli porozumiewanie się miedzy zdrajcami ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. zagrajcie na #lagball siatkówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. co się robi na dancedance?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dancedance tańczy się :D

      Usuń
  4. Ejj jak sie nazywa room do siatkówki ? bo tam nie piszee a jest bo na nim kiedyś grałam !



    Pliss Mówicie Wikiimikii



    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ustawić grę np. piłkę nożną tak aby była ona w chatce plemiennej, tak aby wszyscy z plemienia w nią mogli zagrać?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zrobic własną mini gre

    OdpowiedzUsuń
  7. #deathmatch jeste zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo .. dostałam 350 truskawek

      Usuń
    2. Ooooo .. dostałam 350 truskawek

      Usuń
    3. lol a ja 9000000 łata fack co jest teraz 90909090990909090 o co kur** w tym hodzi

      Usuń
  8. jak sie nazywa mini gra w której można latać.?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie moge wejs probowałam na #lagball i mi nie weszło:(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie rozumiem jednej mini gry ... /room #utility
    dziwne to jeeeeest :\

    OdpowiedzUsuń
  11. pomocy!!!!!!! co mi sie zepsulo w tfm i sa same prostokaty! bo moja kuzynka ktora jest glupia i sie uzaleznila mowi ze cos kliknela w edytorze ale nie jestem pewna i sa terazm rozne kolory prostokatow POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps.tera niema gruntow typu:trawa, woda, ziemia, itp.! sa tylko kolorowe prostokaty help!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na asku odpowiedziałam na twój problem ;D

      Usuń
    2. Sprobuj w ustawieniach wylacz minimalist mode i bedzie ok.

      Usuń
  12. Super zapraszajcie muj login to jestemmadzik

    OdpowiedzUsuń
  13. hej prosze pomoz mijak nazywa sie mini gra zaczynajaca sie na ba

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak nazywa się ta z walenr=tynkami ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak sie nazywa ta gra co malujemy kwadratami?

    OdpowiedzUsuń
  16. jak sie nazywa ta gra co sa szatnie a tak ogulnie top model

    OdpowiedzUsuń
  17. bylam na tych pokojach i sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  18. mini gry są super

    OdpowiedzUsuń
  19. /room #football jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  20. jak się nazywała gra w chowanego?

    OdpowiedzUsuń
  21. /room #football

    OdpowiedzUsuń