____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 25 czerwca 2013

Jak stworzyć długą mapę w edytorze map Transformice?


Hej, dziś krótko i na temat. O tworzeniu długich mapek w edytorze map.



To nic trudnego. Gdy zaczynacie tworzyć mapkę w edytorze wejdźcie w zakładkę Zapisz/Wczytaj/Testuj. W miejscu zaznaczonym na czerwono (obrazek) wpiszcie ten kod i kliknijcie "Wczytaj" :

<C><P F="4" L="1600"/><Z><S /><D /><O /></Z></C>

I gotowe :]


  • Jak przesuwać długą mapkę w edytorze podczas tworzenia?
Trzeba trzymać spację i jednocześnie myszką przesuwać mapkę.

111 komentarzy:

  1. Elffka... Czy opiszesz mnie na stronie o autorach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką sklerozę, że już zdąrzyłam zapomnieć , że obiecałam :P

      Usuń
    2. Thank you :D

      PS Mogę od czasu do czasu pisać posty po angliesku na prośbę, mam 6 ^.^

      Usuń
    3. *angielsku (głupi telefon -,-")

      Usuń
    4. jak robię takom mapę to nie widzę całej mapy. co zrobić żeby ekran się ruszał.

      Usuń
    5. spacja + myszka = ruszanie tej mapy

      Usuń
    6. Super blog :-) bardzo przydatne info. Ja na trfm jestem Neleczka

      Usuń
    7. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      Usuń
    8. SUPER HACK DO TRANFORMICE - http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. kocham twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten blog jest supr

    OdpowiedzUsuń
  4. elfka a jak to wpisałam w edytorze to nie chce mi się to przesunąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DLA MNIE TO SAMO SIE DZIEJE :( pomocy

      Usuń
    2. Przesuwanie mapki - spacja + myszka

      Usuń
    3. Niektórzy mają blokadę na klikanie 2 przycisków naraz komputer Lenovo tak ma że właśnie ni z tego ni z owego nie da się szukałam w ustawieniach i nic.

      Usuń
  5. jak zrobić mapkę z hasłem na Transfomice

    0dpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 idziesz na /room (Twój nick) i jak tam wejdziesz piszesz /pw jak ci pisze ,,Password disabled." To piszesz jeszcze raz /pw i hasło.
      Mam nadzieje że pomogłam ^^

      Usuń
    2. */room (twój nick) Vanilla np

      Usuń
    3. To sie robi Tak -,- wchodzisz na room na ./Room (twój nick) vanilla
      Np ./room paulincialpsvanilla I na tym roomie piszesz /pw i hasło np /pw Paulincialps A jak ci sie Pojawi "Password Disabled" To piszesz Jeszcze Raz /pw hasło

      Usuń
    4. Chyba się nie znasz ;3

      Usuń
  6. nowosciwtransformice.blogspot.com tam ci wszystko pisze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. POMOCY WYSZLO MI DŁUGIE WYCIĄGNIETE W PRAWĄ STRONĘ TŁO (ZMIERZCH) CHYBA i niechce mi sie przesuwać POMOCY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SPACJA + MYSZKA ( KOMPUTEROWA) PRZESÓWARZ ~Swaggus

    OdpowiedzUsuń
  9. jak macie na imie w transformice??

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki nigdzie niemogłam tego znaleść

    OdpowiedzUsuń
  11. thx ten kod sprawił moje że moje mapki są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aff dzięki! Moje życie ma teraz sens!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, a wiesz może jak się robi mapkę tak jak na defilante? :3 Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuje.

    Szanitka z transformice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta najdłuszsza co pisze na blogu i jak dasz rune to masz sprint a piłke to punkty jakby co Pozdrawiam Jacekkacper

      Usuń
  14. a jak zrobić mapę taką żeby była i przesuwana i taka że idzie ci do góry?

    OdpowiedzUsuń
  15. To moja mapka ;3 Mi się tam podoba tylko dlaej nie dokończyłam bo mi się nie chce chamstwo przesunąć. ;c
    @4600032

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna mapka jezeli sie nie obrazisz to tak jagby dokączę t ą mapkę kod podam tu
      wierzbowskao

      Usuń
  16. mogę z wami bloga prowadzić?

    OdpowiedzUsuń
  17. nie działa przesuwanie -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. JAK ZROBIĆ MAPKĘ (KRÓTKĄ)????

    JAK WIESZ TO MI ODPOWIEDZ MÓJ LOGIN NA TRANSFORMICE JAK CHESZ MNIE DODAĆ DO ZNAJ. TO PYTAJ! ;) DOBRA MÓJ LOGIN TO...
    TO Czikach

    OdpowiedzUsuń
  19. hej mam takie same pytanie jak kol z góry JAK ZROBIĆ KRÓTKĄ MAPKĘ JAK WIESZ TO POWIEDZ PLIS

    OdpowiedzUsuń
  20. A TO JA Czikach jeszcze dodaję że możesz mnie spotkać na /room polska
    i jak mi powiesz jak zrobić krótką mapkę odpłacę się inną info o mice ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog jest najlepszy o transformice !

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej a jak się robi mapka do góry? Co moi znaj takie robią ;_;

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zrobić jeszcze bardziej pszesuwaną mapkę??

    OdpowiedzUsuń
  24. A no właśnie :P Jak zrobić MAPKE W GÓRE :c proszę odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  25. jest jakaś mapa z krowami?

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam bloga plemka Czar i magia
    Strona internetowa to : sites.google.plemieczaimagia
    :) ;) :D (:) to do zobaczenia na
    Transformice mój login to Czikach

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały blog Elffka ;) Bardzo przydatny.

    Pozdrawiam, Ninkamysz (z transformice)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się wyświetla "Nieprawidłowy kod", a przepisałam tak, jak tu jest. Przepisałam, bo mi się Kopiuj/Wklej zepsuło..
    Comiksowa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej jak ja to robie to te tło jedyne jest długie A naprzykład jak robie poranek to jest tylko kawałek tła. POMUCY!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę tło jest na całej mapce, przetestuj ją to zobaczysz :)

      Usuń
  30. Mam takie pytanie czemu te 2 kody tak samo działają?
    Pytanie zadała : dczuchra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dwa kody? W tej notce jest tylko jeden.

      Usuń
  31. NO CO TO?! 2 KODY TAKIE SAME TYLKO ŻE ODDZIELNE PORADNIKI?!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo przydatne moge powiedzieć że naj naj naj blog na świecie

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zrobic winde?

    OdpowiedzUsuń
  34. mam pytanie czy można tom mape wydłużyć na 5000 metrów ? i czy dasz podpowiedz jak zrobić winde bo ma innych blogach jest jak przes iternet przerabiać punkty na ser

    OdpowiedzUsuń
  35. Elffka , czy mogłabyś zrobić posta , lub przesłać mi link do posta z kolorowymi rzeczami w edytorze map ? Nie jak robić kolorowe rzeczy , tylko jak tworzyć je i kolorować D: ??? plsss

    OdpowiedzUsuń
  36. A jak zrobić tło na długiej mapce?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak się robi mapkę jak do defilante? Proszę daj kod.

    OdpowiedzUsuń
  38. jeśli mi sie zrobiła ta mapka to wtedy nie moge przesunąc ekranu i 2 cęś mapy pozostaj jak zrobić aby można było przesuwać??

    OdpowiedzUsuń
  39. POMOCY jak przytrzymuje spacje to myszka mi się zatrzymuje i nie mogę jej przesuwać co mam zrobić PROSZĘ POMOCY

    OdpowiedzUsuń
  40. hejka :) blog fajny polecam warto ale jak daje to spacje + myszke to mapki nie chodząc myszą (szamanem) jej przesuwac tylko widze cała odrazu i to mi sie nie podoba :/ co zrobic prosze cie opomoc bo wiem ze sie znas
    Ola ^_^

    OdpowiedzUsuń
  41. Czeeść 1 raz Pisze na Blogu Ja go codziennie Odwiedzam c; On jest SUPER

    OdpowiedzUsuń
  42. Nierozumiem :(

    OdpowiedzUsuń

  43. To wysoka mapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://atelier801.com/topic?f=6&t=473813&p=1

      Usuń
  44. mi to nie działa trzymam spacje i ruszam myszkom i nic:( pomóżcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymając spację musisz przeciągać mapę (myszką) w wybranym kierunku. Czyli:
      Trzymaj spację + przeciągaj myszką (klik i ciągniesz) = Przesuwasz mapkę ^^
      Mam nadzieję że pomogłam.

      Usuń
  45. a jak się robi żeby były dwa różne tła ?

    OdpowiedzUsuń
  46. chcecie zobaczyc moją mapke to oto@5327612 kod

    OdpowiedzUsuń
  47. Super blog, ten post wiele mi pomógł.
    Teraz pochwalę się swoją mapką, któr niedawno stworzyłam. 4 pokoje, w każdym telewizor, łóżko i miś. Na dworze basen z piłką plażową, trampolina do skakania do wody, huśtawka, dwie jadalnie, kuchnia. @5357405
    Perriemysz

    OdpowiedzUsuń
  48. Elffka kocham twój blog <3 :) jest najfajniejszy jestem Balunioooooo (to wygląda jak bym była chłopakiem bo mam nick jak chłop ale jestem dziewczyną no to pa :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Teraz mnie nie ma na transformice bendę puzniej napisz na szept :) balunioooooo <3

    OdpowiedzUsuń
  50. jak zrobić zombie z minecrafta????????//

    OdpowiedzUsuń
  51. przydaje mi sie do tesz heromice.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteście genialne,autorki,piszcie więcej informacji. Blog jest super.Dużo go czytam

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nazywam na transformice Polamagic

    OdpowiedzUsuń
  54. Elffka (czy jak Ci tam xD) a jak robi się tapetę na mapkach? *O*

    OdpowiedzUsuń
  55. prosze tesz mam rom z takimi rzeczami i z mapkami ! ( szpital jes bardzo fajny ) oliwkatransformice.blogstop.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Mój kod na mapkę @5764069 ;) ~Pszczolkaxd

    OdpowiedzUsuń
  57. Ej, a wiesz jak zrobić taka mapę gdzie zawsze czas jest na 00.00? Bo ja nie ;c POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wpisy o mapkach są przydatne szczególnie dla początkujących. Jeśli chcesz mogę Ci zdradzić jeszcze kilka tajemnic Transformice, które nie są wypisane na tym blogu. Napisz tylko w odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  60. zobaczcie moja mapke @5909845

    OdpowiedzUsuń
  61. Oh mysio, dziękuję Ci :-) .

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za ten kod. Ciągle zapominam go gdzieś zapisać, a że zostaję na tym blogu na stałe, to będę często korzystać. C:

    OdpowiedzUsuń
  63. a znacie jakieś fajne mapki?(kody) xD

    OdpowiedzUsuń
  64. A wiesz co Elffka? Jak stworze mapke, to wtedy nie moge dalej isc. Powiedz dlaczego tak jest? Czekam na odpowiedz do przyszlego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ej a jak zrobić taką mapkę że.. No.. Bo są takie specjalne że jest taka wieś i wgl. No to jak zrobić by takie coś było na mojej mapce?

    OdpowiedzUsuń
  67. Cześć, bo jak ustalam tło na przesuwanej mapce, to jest ono tylko na części. To bug, cz tak ma być?
    Z góry mówię, dopiero zaczynam przygodę z Edytorem Map. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. noooo ok.... ta.... nic sie nie dowiziałam

    OdpowiedzUsuń
  69. Wiesz jak zrobić żeby był tryb dnia na całej mapie? :/

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak mi się zapisuje to mi wychodzi tak ze to nie długa lecz normalna nie długa a wczytałam kod :( jakieś rady?

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam, przydatny poradnik! ;) Mam jednak jedno pytanie, nie jest opisane w tym poradniku. Czy mam jakikolwiek limit stawiania rzeczy? Niestety gdy chcę dodać nową ona znika i już nic więcej nie mogę zrobić. Jeśli byś wiedziała bardzo bym prosiła o pomoc i z góry dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń