____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 14 stycznia 2014

Jak ubrać myszkę w Transformice - "Mroczny szyk"


Cześć myszki! Wymyśliłam ostatnio nietypowy, powiewający wręcz mrokiem strój - zupełnie nie w moim stylu - ale pewnie komuś z was przypadnie do gustu. Ubrana tak myszka na pewno będzie wyróżniać się z tłumu. Niestety za oryginalny wygląd trzeba słono zapłacić - trzeba wydać trochę truskawek, aby uzyskać efekt z obrazka:



Do stworzenia tego stroju potrzebne będą:


Wśród tych rzeczy są kocie uszy pochodzące z eventu rybnego - jeśli ich nie posiadacie, najbliższa okazja na ich zdobycie będzie dopiero w środku wakacji - za około 6 miesięcy.

Koszt stylizacji:
3000 serów / 150 truskawek zakup - futro
400 serów zakup  + customize 20 truskawek - maska
customize 20 truskawek - kocie uszy


Skusicie się? ;)

26 komentarzy:

  1. co mam zrobić kiedy wszyscy mnie banują i mówią że hackuje proszę help boję się że modzy mnie wywalą z transformice :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na prawdę nie używasz żadnych haków to nie masz się czego obawiać - admini przed daniem bana za nielegalne oprogramowanie sprawdzają czy gracz rzeczywiście z niego korzystał - nie dają bana bez podstaw, dowodów ;)

      Usuń
    2. Dzięki. I nie miałam żadnych haków. :)


      Usuń
    3. W takim razie jak zbiorą odpowiednią ilość głosów mogą cie zbanować gracze tylko na room - ale się nie przejmuj - taki ban polega na tym, że przez godzinę nie będziesz mogła wejść na room w którym zostałaś zbanowana - a reszta tfm normalnie ci działa ;D

      Usuń
  2. Event rybny! Pierwsze słyszę! A fajne rzeczy były, bo ta czapka jest iście Megustyczna @.@
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Wiesz jak zrobić półprzezroczysty obiekt? Bo zobaczyłam taki jako okno samochodu w mapce hotel Lollytarock i chciałabym umieć zrobić takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog C: też mam bloga, a tu link : http://mice-wampires-transformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look xD Bardo mi się podoba ponieważ jest w moim stylu :P Uwielbiam ubierać się w tfm na biało-czarno ;) Mam wszystko oprócz maski ale to się da załatwić ;P
    Piękne i dziękuje za świetny pomysł xD
    P.S Na Transformice jestem : Juliaxddx =)

    OdpowiedzUsuń
  6. jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ważne pytanie:czy taka maska pokolorowana w ten sposób wygląda dobrze również bez tych kocich uszu? :c

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZE ELFKA ODPOWIEC

    OdpowiedzUsuń
  9. Hue hue smieszny jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę znaleźć tej maski ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. jac stworzyłąm swoje konto kiedy był event rybny :P
    a nazywam sie fruietta

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym nie robiła na twoim miejscu takiego postu, w którym jest tylko jeden strój i do tego taki prosty, ale to twój blog...

    /Eliwia

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nawet kiedy rok minoł to nie mogłam wejść :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. a i jak się nazywa ten event co się łowi i są pułapki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś zrobię taki komplet :3 Fajny jest ^-^

    OdpowiedzUsuń