____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kokarda we włosach czyli twoja myszka w romantycznej odsłonie

Hej myszki!
Mam dla was kolejny sposób jak ubrać myszkę aby wyglądała ciekawie, inaczej niż reszta. Potrzebne wam będą dwie fryzury :


Cała rzecz polega na tym, że obie można założyć jednocześnie! 
Jeśli zmienicie kolor tych tęczowych włosów na np. blond, wygląda to o wie ładniej :


Czyż nie urocze? :3

24 komentarze:

  1. na tff jestem Emaplx PS mam jeszcze dwa konta a co do bloga świetny a pomysł na włosy dla myszki superaśny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tfm miałam napisać sorki pomyliłam sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa rodzaje włosów na jednej głowie ಠ_ರೃ
    Ta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze, ale nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam sposób na 3 fryzury jednocześnie. :-DD
    Kolorowa fryzura + kitka + fryzura z opaską z królikiem + customize do wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat nosze to na transformice :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam strój, tylko, że z białym futerkiem. Wygląda ładniej :P
    Ale ogólnie fajny pomysł na słodki wygląd (jak dla mnie) :D
    ~Puuusia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jak w ogóle zmienić ten kolor włosów? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. musisz mieć 20 truskawek lub 2000 seruw potem naciskasz na custpmize i ci sie wyswietli czy chcerz za sery czy truskawki

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciała bym dołaczyć do autorek. Dodawała bym stylizacje. ^^ mój e-mail magagada@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. zbieram na te fryzurki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jak szukałam w sklepie tej kolorowej fryzury, to jej nie było. Gdzie i kiedy mogę ją znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest cały czas dostępna w sklepie, przejrzyj dokładnie kategorie w sklepie "głowa" ;)

      Usuń
  13. Też już to odkryłam, ale dobrze że zrobiłaś to na blogu, bo pewnie większość myszek nie wiedziało ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. super kupie to sobie jeśli trochę zarobię

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kokarda jest taka piękna <3 A podacie mi kody do tych włosów?
    ~Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez urazy, ale kolor włosów trocheee... żygowaty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne, ale nie w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń