____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 1 lutego 2015

Eventy na vanilli i innych roomach.

Dzisiaj ukazał się "event" na roomie vanilla3. Przyszło ok. 100 myszek. Znając życie, większość z nich myśli, że dostanie darmowe serki i truskawki. Otóż NIE! Nie dostaniecie darmowych rzeczy. To jest zwykłe oszustwo, wymyślone przez jedną myszkę. Zaczęła spamować po wszystkich roomach i tak powstało zamieszanie. To ADMINI by napisali, że jest event i uprzedziliby nas przed nim. W 96% zmienił by się wygląd roomu. Jeśli spotkacie się z takim przypadkiem, to nie myślcie, że dostaniecie truskawki i serki za darmo bo na roomie będzie 100 myszek. A co ma do tego ilość myszek. I tak nie będzie darmowych rzeczy i tak. Nie dajcie się nabrać na tę plotkę.
Pozdrawiam, Imeoow.


27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zdobyć 1000 uratowanych myszek, by dostać piórko. Potem, gdy uratujesz 1000 myszek musisz wyjść i wejść do gry :).

      Usuń
    2. Aha thx co za gapa ze mnie XD

      Usuń
  2. a powie mi ktos jaki bedzie teraz event valentynkowy czy karnawalowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamiętam na tym blogu był już podobny post o tej samej tematyce. Jeśli się mylę, z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak zdawało :/ post nosił nazwę ,,łańcuszki" chyba :p

      Usuń
    2. Jest na ten temat post... Meow pewnie nie widziała go lub chciała przypomnieć nam żebyśmy się nie nabierali na łańsuszki.

      Usuń
    3. nie widziałam go, przepraszam. Ale był bardzo stary.

      Usuń
    4. Hyhy no właśnie xD jak stary to trzeba przypomnieć xD zwłaszcza tym nowszym graczom lub osobom, które po prostu nie zaglądają w tą starszą część bloga xD
      Namalisu

      Usuń
  4. Często jestem na takich roomach by spamić tymi wiadomościami przekonywujących o tym że tego "eventu" nie ma ale ostatnio się poddałam po tym jak parę graczy zgłosiło mnie za spam oraz za pisanie że event jest nieprawdziwy ;-; Ludzie, nawet 30 lvl+ nigdy nie zrozumieją że jakby takie coś miało być to by: pisało na forum, było by na WSZYSTKICH serwerach, admini by byli i by pisali "na różowo".

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety większość jest naiwna zwłaszcza Ci nowi (nie chciałem nikogo obrazić)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukuje E1,F4. DAM ZA TO JEMIOŁY,ŚNIEŻYNKI,PIŁKI,FAJERWERKI WSZYSTKICH RODZAJÓW, PINGI,VAMPY,CHOINKI,BAŁWANKI,PIŁKI SNIEZYNKI ŚNIEG ZŁOTY PREZENT SPRAYE I RELIKTY!! SZEPT mówić do Olgusiaurok
    napisze gdy coś znajde z tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. C:
    Właśnie trafiłam na tego bloga i raczej napewno zostanę stałą czytelniczką. Na TFM jestem... Nie, nie podam nicku, bo będziecie się śmiać. Może kiedyś... I tak nikogo to nie obchodzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka, a chciałabym się zapytać.. Bo chcę sobie "zrobić" obrazek w profilu to mi wyskakuje przy logowaniu na forum : Strona jest wczytywana za długo Proszę spróbować ponownie" .
    I co mam zrobić? :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz powinien być nowy event :3
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wecie coś o evencie nowym? Podobno ma być niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  14. juz jest event walentynkowy!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio na /room vanilla drzewko też afera była, że niby dostaniemy punkty umiejętności do wpakowania w nowe drzewka, 1000 serów i 1000 truskawek :/ było tam 200 myszy!! I w końcu mod przyszedł, i napisal, że to ściema.. potem połowę myszy wywaliło na jakieś roomy..
    ~Heheszkilolx

    OdpowiedzUsuń