____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 6 lutego 2015

Nowe futerko + rzeczy w sklepie!

Przed chwilą był restart serwera. Po 5 minutach czekania można było wejść do gry. Admini dodali do sklepu nowe futerko oraz kilka innych rzeczy. Kosztuje 7000 serków lub 360 truskawek na przecenie. Mnie osobiście przypadło futerko do gustu, podoba mi się odcień oraz skrzydełka na grzbiecie.


Również pojawiły się inne rzeczy. Ceny wahają się od 200 serków do 2000 serków/40 do 100 truskawek.



Podoba wam się ta kolekcja?
Kupicie coś?
 
 

12 komentarzy:

  1. Mam róg :D a niedługo futro :> Meow.. Jeszcze jedno.. Dlaczego Twoje posty są takie poważne? Nie stawiasz Mińsk itp.. Mogbyś robić jakieś bo tak blog jest.... Poważny.. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minek * xd

      Usuń
    2. nie pisze często emotek w postach, nie wygląda to jakoś ładnie. Ale jak Ci to przeszkadza to zacznę pisać w końcowych zdaniach :)

      Usuń
    3. To fajnie :D

      Usuń
  2. jak moja babcia przyjedzie to mi truskawki kupi za 30 zl i kupie

    Ganiannna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem bd jakies mapki eventowe czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż pewnie znów wyjdę na marudzącą jędzę, ale w tym przypadku nie widzę innego sposobu pomocy niż krytyka.
    Tak czytając ten post strasznie rzucają się w oczy powtórzenia wyrazowe. Słowo "rzeczy" można zastąpić "przedmioty" a już będzie wyglądać lepiej. Niby pierdoła a jednak mnie to przeszkadza. Dobrym sposobem na uniknięcie tego typu błędów jest danie gotowy post do sprawdzenia osobie trochę starszej osobie, a ona zapewne to wychwyci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, sama narzekam a nie jestem lepsza. Uroki pisania na urządzeniu mobilnym. (:

      Usuń
    2. Proszę Cię, tylko Ty jedyna komentujesz moje posty negatywnie, uspokój się. Nie życzę sobie takich typu komentarzy.

      Usuń
    3. Jak Ci coś nie pasuje, to nie czytaj bloga, ja Cię nie zmuszam.

      Usuń
    4. O dziwo znów mnie odebrałaś jako "tą złą", myślałam, że choć trochę bardziej się wysilisz. No cóż jesteś tylko dzieckiem, więc wypadało by z mojej strony napisać sprostowanie, skoro sama tego nie zrozumiesz. Pierwsze i najważniejsze moje wypowiedzi są komentarzami krytycznymi, ja sama prezentuję taką postawę. Jeśli dokładnie nie rozumiesz bądź nie spotkałaś się z krytyką Wikipedia służy pomocą. I nie, wcale moim celem nie jest zrobienie ci na złość, tylko przeciwnie mam chęć ratować tego bloga, a że ty trafiłaś się na autorkę jesteś obiektem moich wypowiedzi. Musisz koniecznie nauczyć się rozróżniać "hejt" od KRYTYKI. A teraz przeczytaj sobie wszystkie moje komentarze. Czy cię obraziłam w jakikolwiek sposób? Czy poniżylam Twoją osobę? Nie. Wystawiam sie jak najbardziej kulturalnie. Polecam się przyzwyczaić do inncyh słów niż "omg jak świetnie piszesz!!!!" I zacząć zauważać i poprawiać swoje błędy, skoro nawet Ci je podtykam pod nos. Na koniec dodam, że nie mam absolutnie nic do Twojej osoby. Coś czuję, że będziesz musiała jakoś ze mną wytrzymać. Jestem ciekawa twojej reakcji. Jeśli nie chcesz dalej kontynuować tej wymiany zdań tutaj, zapraszam do szeptania w grze.
      ~Olauli

      Usuń