____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 31 stycznia 2015

Wyniki loterii

Dziękuje każdemu za wzięcie udziału w loterii. Gratuluję zwycięzcy komentarza nr 57 a jest nim:





Gratulacje! Zgłoś się do mnie na konto Imeoow w ciągu tygodnia. 

Ps. To była loteria, nie ja losowałam tylko komputer. Każdy miał szanse, nie mam tyle pieniędzy żeby dać 139 doładowań każdemu. Będą loterie, nie martwcie się. Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Gratulacje Olauli ! Życzę Ci dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie miałam trusek :C ale gratuluję:C olgusiaurok

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :D Znalazłam dobrego HACKA do gry TRANSFORMICE tutaj jest:

    -----------------> http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy może mieć wirusy i czy jest bezpłatne ?

      Usuń
  5. Gratulacje :3
    A mam pytanie...
    Dlaczego nie ma notki o evencie zimowym 2015?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo gdy był to nie byłam redaktorką jeszcze.

      Usuń
  6. Ja nigdy nie brałam i nie będę brała udziału w loterii. To takie że ktoś wygra a potem będą hejty że to niezprawiedliwe. To nie hejt ale czy nie lepiej byłoby zrobić konkurs? To tylko moje zdanie wy sobie miejcie swoje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Scpsk. To mi wyszło ( do innego postu )

    OdpowiedzUsuń