____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 27 czerwca 2014

Nowe rzeczy w sklepie Transformice

   Witajcie drogie myszki!
   Niedawno w sklepie pojawiła się zakładka szaman. Długo zastanawialiśmy się, co w niej będzie. Myśleliśmy, że będą to piórka, koraliki na ogon itp. a dostaliśmy rzeczy do budowy naszych platform.

Rzeczy ze sklepu.
   Ceny są po prostu kosmiczne. 3000 sera za balonik w kształcie słodkiego, różowego kotka. Truskawek jest mało, ale mimo wszystko, czy opłaca się to kupować? Być może moderatorzy chcieli zadbać o wygląd naszych budowli (bo skoro myszki są tak ładnie wystrojone, to czemu platformy mają być gorsze), aczkolwiek cena jest nie do pomyślenia. Ile bym dała za deskę w serduszka? Najwięcej 400 serków. Jeśli ktoś nie ma na co wydać serków, ma już wymarzoną myszkę i nic więcej mu nie potrzeba, to owe rozwiązanie będzie dla niego idealne.
   Jak wygląda to w praktyce? Poniżej zamieszczone są screeny tych budowli.

Kliknij, aby powiększyć.
Dzięki seroholik :).


   A Wam? Podoba się ta opcja? Skorzystacie? :)


86 komentarzy:

  1. Widziałam u jenej myszki deskę,,mechaniczną" i zastanawiałam się, skąd ona jest, niestety nie wpadłam na pomysł, iż będzie ona w tej zakładce. Ceny- jak napisała Mysikoa- kosmiczne, ale na ich miejscu zrobiłabym cały ,,pakiet" balonów w jednym, a nie pojedynczo, na dodatek za taka cenę O.O
    Nie mam juz co napisać(pierwsza! ;))

    ~Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja się zastanawiałam dlaczego na tablicy w oknie logowanie jest rysunek jakby z eventu walentynkowego. Przez przypadek zauważyłam, że w tej zakładce to się mieści i od razu zabrałam się za napisanie notki :).

      Usuń
    2. Ja ten obrazek zobaczyłam podczas 2 logowania XD
      Brawo za spostrzegawczość :)
      Polishjulia

      Usuń
  2. Ceny kosmiczne, ale co tam. Za 500 fraises kupiłem wszystkie 6 akcesoriów nowoczesnych (w tym OSTATNI balon), czyli w sumie cały komplet, oraz customy do wszystkich tych rzeczy za kolejne 900. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli ;). Jak mógłbyś przesłać zdjęcie jakejś budowli wykonanej z tych materiałów to będę wdzięczna :).

      Usuń
    2. Ależ nie musiałeś się tak poświęcać, Seroholiku :3
      Polishjulia

      Usuń
    3. Oto screen: http://oi62.tinypic.com/14l64ug.jpg

      Usuń
  3. Mam zdjęcie budowli!!! Mogę przesłać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie opłaca się tego kupować, wolę już zbierać na ubrania dla myszki. :)

    Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też albo na futerka (: i znam fajnol strone tam sie dostaje 100 ttysiency trusek i 71 lvl jak cesz to moge powiedziec ale odpowiec

      Usuń
    2. No jaka to strona???? :-P

      Usuń
  5. Ja kupiłam :D Wszystkim sie podoba xD Mówią, że słodkie :3 ~Orangeforyou

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę kolekcjonować ubranka. :D Chyba że zniosą te ceny, to wtedy może.
    Zobaczyłam podczas logowania ten obrazek, a notka już tu jest, dobrze, że to opisałaś Mysikoa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy ten ostatni balon będzie można obracać ,,zaczepiając" myszką o te ,, kolce". Wtedy nawet opłacałoby się go kupić, bo sterowanie nim byłoby dla innych myszek łatwiejsze.

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam juz osobe która go kupiła :) wszystko było normalnie ;p

      Usuń
  8. Nie opłaca się to kupować, no bo czym się różnią zwykłe deski i balony od tych w sklepie? Tylko wyglądem, niczym innym. Właściwie to nie mam sensu... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż gdyby spojrzeć z innej perspektywy, to tak samo jest z myszkami. Czym się różnią zwykłe myszki (bez ubrań) od tych w tysiącem ubranek? Tylko wyglądem, niczym innym xD. To też zależy, co kto woli, ja chyba sobie pozbieram na te 'mechaniczne', ale najpierw kupię diament na ogon :p.

      Usuń
  9. Seruś ma już screen budowli :)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysikoa, dodaj jakąś stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo postaram się dodać jakąś notkę w tym stylu :).

      Usuń
  11. Efekt jest fajny, tylko serków szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem nie opłaca się tego kupywać . Po za tym czym to się różni no może wyglądem. Moja nazwa na TFM to Juzkalul jeśli ktoś chce zapraszać mnie do znajomych!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jutro ma być event rybny :D O ile to że pojawi się 30 czerwca nie okaże się jakąś plotką XD Bo przecież admini jeszcze chyba nigdy nie ujawniali terminu eventu.... Mam nadzieję że to jednak prawda XD już się nie mogę doczekać :D To będzie mój pierwszy event rybny xDD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba myśle ze już dziś bendzie reset i event bo Sydoline i Galaktine są włączeni

      Usuń
  14. ja na pewno skorzystam gdy bende miała ser

    OdpowiedzUsuń
  15. event rybny o.O

    OdpowiedzUsuń
  16. już jest reset :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no zaumażyłam ja już czatuje na roomach

    OdpowiedzUsuń
  18. Już jest? A tu komputer przejęty przez mamę ;-; Postaram się wejść jak najszybciej. Oliivku, czy opiszesz evencior na koniec twej wieloletniej pracy? XD
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  19. Już 1 lipiec! Event jest? Już jest? Plis powiedzcie xDD wczoraj już był?
    Namalisu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było. Pewnie zacznie się dopiero w połowie lipca albo na początku października.

      Usuń
    2. Października!? Przecież w tedy to bardziej będzie Event halloween... A przynajmniej tak myślałam XD
      Namalisu

      Usuń
    3. Pewnie chodziło o sierpień xd

      Usuń
    4. Hehe pewnie tak xDD
      Namalisu

      Usuń
    5. Tak, chodziło mi o sierpień. xD W zeszłym roku przynajmniej event zaczął się w sierpniu, 3-ego lub 4-ego, nie pamiętam dokładnie. Myślę, że teraz będzie podobnie. Przepraszam za zamieszanie.

      Usuń
    6. To kolejny miesiąc tortur nadchodzi XD
      A szkoda, że w sierpniu, bo akurat wtedy jadę do Międzyzdrojów D: No ale coż, miejmy nadzieję, że będzie lepszy od dwóch poprzednich- ucieszyłabym się nawet, gdzyby był taki sam, jak zeszłoroczny c:

      A właśnie, Seroholiku, ty przecież chyba uczestniczyłeś w nim w zeszłym roku, prawda? ^-^

      Polishjulia

      Usuń
    7. Tak. To był mój pierwszy event. Był najlepszy, wraz z Halloweenowym.

      Usuń
    8. Ta... Szkoda że w sierpniu bo akurat wtedy jadę do sopotu XD
      a w lipcu jadę na obóz konny xDD jeszcze nie byłam ani na evencie halloween ani na rybnym ani na bozonarodzeniowyma to podobno trzy najlepsze. Byłam tylko na karnawałowym walentynkowym i wielkanocnym... Na tych najgorszych. No cóż taki los xDD
      Namalisu

      Usuń
    9. Ps. Oj tam przecież każdy się może pomylic Seroholiku xDD
      Namalisu znów XD

      Usuń
    10. Ja też tylko na tych najgorszych, Seroholik, ty szczęściarzu :D Chciałabym tam być:)
      Dużo itemów wyłowiłeś? Ja bym wtedy polowała na czapkę- kota. A propos kota, na haloweenowym była jakaś mapka z kotem(2013/2012) myślałam, że skoro piszą, że en kot taki straszny, to jakieś byle co, ale jak go znalazłam w Google grafice to naprawdę się zdziwiłam, bo bardzo dopracowany itp.
      Nigdy nie przepadałam za Haloween, ale te eventy całkowicie zmieniły mój stosunek do tego święta :3

      Polishjulia

      P.S. Bijemy kolejny rekord w komentarzach? ;D

      Usuń
    11. Zgarnąłem wszystkie. Kiedyś było łatwiej. '-'

      Usuń
    12. Hehe... Ja też będę polować właśnie na czapkę kota :) a i mam pytanie: czy np. czapkę kota można złowić tylko w jednej kałuży, a w innej już nie, czy trzeba próbować w każdej kałuży?
      Namalisu
      Ps. Może uda nam się pobić 18 odpowiedzi do jednego komentarza ;D jest już 11. Z moim 12 xDD

      Usuń
    13. Na evencie rybnym 2013 każda kałuża miała przypisany do siebie przedmiot, ew. tytuł. Oczywiście w jednej kałuży mógł się znajdować zbiór ubranek, ale - z tego co pamiętam - każda kałuża miała w sobie coś innego. Chociaż myślę, że koncepcja eventu zostanie zmieniona.

      Usuń
    14. Seroholik, o co by się nie zapytać, to ty wszystko wiesz XD
      Impossible... XD
      Polishjulia

      Usuń
    15. Sydoline i Galaktine mają fur żyrafy *-*
      Jego się za coś dostaje, czy to taki ,, Coming soon"?
      Czy opiszecie kiedyś room #Music Bar? :D

      Polishjulia

      Usuń
    16. Właśnie od paru myszek słyszałam że wkrótce mają dodać do gry to fur :D ale możliwe że to tylko plotki tak jak to że event rybny 30 czerwca xDD
      Namalisu

      Usuń
    17. Nawet mi nie przypominaj tym failu XD
      Zawiodłam się na tych wieprzach ;-;

      Polishjulia

      Usuń
    18. No to ja dodaję 18 -tą odpowiedź pod komentarzem. :D Ja tam o tych plotkach nie słyszałam, ale już się nie mogę doczekać rybnego eventu.

      Comiksowa

      Usuń
    19. 19-sta odpowiedź i rekord pobity :)
      Namalisu
      ps. Tak, szkoda że to były tylko plotki o tym evencie ;_;. A kiedy będzie notka o /room #Music Bar i szybko takowa w ogóle będzie? *).(*

      Usuń
    20. Próbowałam tam wejść i napisać notkę, ale wyświetlał mi się normalny room
      Mysikoa

      Usuń
    21. Słyszałam dwie wersje.
      1 wersja: Room jest włączony tylko wtedy gdy któryś z założycieli go włączy.
      2 wersja: room jest otwarty od godziny 20:00.
      Ale chyba ta pierwsza wersja jest prawdziwa xDD
      Namalisu

      Usuń
    22. No to 22 odpowiedź:
      dpowiedź 1 to prawda, ale co się stało ze studnią na roomie #Oulua?

      Czytałam na blogu modliszki, na którym rzadko bywam XD, że była tam studnia bez dna O.O

      A teraz, gdy się tam wchodzi jest gra ,,top model", której zaiście nie lubię, ze względu na trudność dostania się do przebieralni, oraz duuuużą możliwość favo wśród jurorów. No i oczywiście braku serków na kupowanie tematycznych rzeczy :(

      Polishjulia
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Usuń
    23. *Odpowiedź
      #23 odpowied :D

      Polishjulia
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Usuń

    24. #24 odpowiedź

      ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~

      Nie rozumiem tego top model ;-; zawsze przebieralnie są zajęte i nie mogę się do nich dostać ( ciuszków trochę mam ale za kaszanke owsianke ? Nw ale za coś tego typu nie potrafię się przebrać a taką była kiedyś kategoria xDD) a gdzie ta studnia? W sumie to słyszałam że gdy do gry wchodzi Oulua to w tedy na roomie jest studnia ale nie wiem czy to prawda.
      Namalisu
      ps. Rekord już dawno pobity ale tym razem przez więcej osób a nie tylko mnie i polishjulie xDD

      Usuń
    25. #25
      I bardzo dobrze, im nas więcej, tym weselej :D

      Ja tylko 2 razy dostałam się do przebieralni, a bardzo chciałabym wpaść do tej studni bez dna *).(*

      Ciekawe, kiedy dadzą event :D

      Polishjulia

      Usuń
    26. Nie mam o czym napisać :)
      Może ktoś z was zna jakieś roomy, typu #Oulua lub #Music Bar, o których wie mało myszy? ;3

      Polishjulia~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Usuń
    27. #27
      Jest jeszcze room gdzie jest się... KROWĄ! Tylko nie pamiętam nazwy. Jak mi się przypomni ro napisze
      Jejatb :$

      Usuń
    28. #28
      /room #Oulua2 tam jest studnia a na roomie /room #trade co 2 dni jest się innym zwierzęciem. Ja dziś byłem pandą
      Jejatb

      Usuń
  20. To jednorazowy wydatek (jak kupisz raz to wszystkie Twoje przedmioty tak wyglądają), więc to się chyba opłaca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zdjęcie ;p Gdzie moge wysłac? :D ~Orangeforyou

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam wszystko oprócz rzecze z walentynek, pokolorowałam... i wydałam na to 50 złoty xD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam 2 przedmioty za truskawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z 20 o.O albo i więcej XD

      Usuń
    2. ^Mhm. Szkoda tylko, że jest ich 15. ;)

      Usuń
    3. Chodzi mi o to że z 10 fur oraz trochę przedmiotów POKOLOROWANYCH ;)

      Usuń
    4. Skoro chodzi Ci o inne rzeczy niż akcesoria szamana, to po co komentujesz odpowiedź mówiącą o czymś zupełnie innym? Custom takiej deski lub pudła kosztuje 150 truskawek, a nie 20.

      Usuń
    5. No bo mi się pakiet kończyłł a musialam sobie futro kupic xD

      Usuń
  24. Kto by mi zrobił szablon na bloga o Tfm Proszę? oto adres http://minepolaczekgrawtransformice.blogspot.com/ Jak ktoś zrobi niech napisze

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten blog w ogóle się nie rozwija. Kiedyś byłam jego fanką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już jest event :) właśnie wylowilam jakieś fajerwerki z liczba 5 xDD są super mapki i wgl. A ja już do końca tygodnia nie mg wejść na TFM bo za długo wiedziałam dzisiaj ;-; szczęście event trwa do 1 września więc może zdążę coś tam wyłowić XD
    Namalisu
    ps. Można wyłowić itemki? Co ile są mapki? A i fajna strona startowa ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli chcą ładne budowle to niech wszystko bedzie za darmo

    OdpowiedzUsuń
  28. Drogie są i nie rozumiem jak ludzie chcą to kupować?

    OdpowiedzUsuń
  29. tfm nie działa to koszmar :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami jest serwer łe!!!!!! ):

      Usuń
    2. A jak sie nazywasz na tfm???? Bo ja Zacpus

      Usuń
  30. Kto szuka plema na szept jestem
    Zacpus

    OdpowiedzUsuń
  31. Siema mój nick to kubaxxp

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiecie że na heromice mam 71 lvl 1194st,5000 ileś tam sera zebranego i 301bc

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej myszki mam smutną wiadomość:(niestety dawno nie grałam w transformice-tfm hasło pamiętam ale zapomniałam ja się gra a ja gram na komputerze tylko na tym komputerze mi nie działa pozdrowienia Weronika na transformice nazywam się Ewelinkakoko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czejka tu znów Ewelinkakoko i mam 49 lvl jea.

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham ten blog i nie chce żeby go suneli bo jest w nim dużo opisane

    OdpowiedzUsuń
  36. te wiadomość pisała Ewelinkakoko a czy Nigdywzyciu u jest?

    OdpowiedzUsuń
  37. c.d wiadomości 1 Ewelinkakoko , jeśli macie jakąś rade odpiszcie ja tu jestem zawsze a więc pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweetmyszkaztfm.blogspot.com/




      zapraszam konkurs trwa!

      Usuń