____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 22 czerwca 2014

Czas na mnie

Cześć! Z tej strony Oliivku. Myślę, że część z Was na pewno mnie jakoś kojarzy z tym blogiem, a jeśli nie, od grudnia 2013 roku dołączyłam do autorek na tym bloga. Od razu wyjaśniam, iż nie robię  żadnej żałoby ani mowy pożegnalnej. Po prostu wiem, że są tu osoby, które uwielbiały czytać moje notki, wspierały mnie, i za każdym razem, kiedy miałam lenia, motywowały mnie do pisania na tej stronce, dlatego chciałam po ludzku i kulturalnie napisać, że już nigdy nie będziecie mogli mnie tutaj znaleźć. Bardzo mi przykro z tego powodu, bo bardzo przywiązałam się do tego bloga, więc nie wyczyn odejść i nie pisnąć ani słówka. Myślę, że niektóre osoby będą zadowolone z mojej decyzji, bo poniekąd wiem, że nie zawsze byłam miła, kiedy znaczna część czytelników chciała ze mną popisać lub po prostu poznać na tfm. Musicie uwierzyć, że już taka jestem; nie zaufam obcej osobie i nie zaprzyjaźnię się z nią od razu. Przepraszam więc takie osoby, moich ''fanów'' (sami tak piszecie po 50 osób na raz kiedy jestem na tfm, nie, nie schlebiam sobie :))

Wiem, że na blogu ostatnio panuje pustka, ponieważ musicie sobie zdać sprawę, że trzeba było dokończyć różne sprawy szkolne i nie zawsze był czas na pisanie. Tak, wiem, nie chcecie słuchać o edukacji, lecimy dalej.

Myślę, że Myszki z Trasformice będzie się dalej rozwijało, ponieważ jest to najlepsza stronka o tej grze. Dziękuję administratorkom bloga - Elffce i Alitkas, że mi zaufały i dopuściły mnie do autorek. Tak, wiem, moje pierwsze posty to klapa, ale każdy zaczyna od zera.

Na zakończenie, życzę Wam udanej gry, mnóstwa firstów. Choć do drugie nie jest takie ważne. Uwierzcie, kiedyś przekonałam się o tym na własnej skórze. Pozdrawiam wszystich czytelników i stałych komentujących - no bo to oni najwięcej motywują, nas, blogerów do rozwijania swoich blogów.


Buziaki, Oli.

55 komentarzy:

  1. Szkoda, że odchodzisz... Pierwsza notka, którą przeczytałam na tym blogu była właśnie twoja. Bardzo mi się spodobała i zaczęłam czytać tego bloga :)
    A teraz to już jest raczej twoja ostatnia notka na tym blogu ;( Szkoda...
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech...Ja jestem nowa.Nie dawno zaczęłam czytac tego bloga.Cieszyłam się ,że...że może poznam nowych ludzi...Ja też mam minusy.Jestem Oliwia na tfm Oliweczgaa.Ty byłaś dla mnie wzorem na tym blogu...Pozdriawiam :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, możesz poznać mnie :>
      Polishjulia

      Usuń
    2. Hehe mnie też możesz poznać jak chcesz to dodaj mnie do znaj. na TFM. Ja cb też dodam.
      Namalisu

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Będzie mi ciebie brakować na tym blogu :'( Robiłaś super notki itd. ... Miłej gry i dużo serków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ty wieprzu! Jak możesz tak mówić?! Ale niestety byłam pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała (nie, nie schlebiam sobie) . Już miałam nadzieję, że ten dzień nigdy nie nadejdzie ;-;

      No ale cóż :(

      A czy na zakończenie blogowania ni mogłabyś opisać eventu rybnego, w ramach pożegnania? :)
      I czy będziesz grać? Bo o ile dobrze pamiętam, to mówiłaś mi, że czasami :<

      No to niestety czas na pożegnanie :( ;( ;-; :<
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Polishjulia
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Usuń
    2. Właśnie, może odpiszesz jeszcze event rybny ? W ramach pożegnania...

      Usuń
  5. bedzię mi ciebie naprawde brakowało :C ale rozumiem twoją decyzje więc apap :(( nie no zara się rozpłacze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka nazywam si e na tfm wakrola i szukam chłopaka zapraszajcie do znaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozpłakałam się.. Nie widze liter więc moge robić "byki" :) Ja niedawno weszłam na tego bloga, może z 2 miesiące temu i trafiłam na twój post. Zaczełam wchodzić na tego bloga, bo myślałam że będzie więcej postów. Dziś wchodzę z nadzieją na jakąś nową wiadomość i widzę tytuł "Czas na mnie". Na początku myślałam że koniec bloga a tu moja ulubiona autorka odchodzi ;-; Czytałam ten post ze łzami w oczach ;...( Na porzegnanie życzę ci dużo serków i może nawet... DUŻO TRUSKAWEK :3 Mam nadzieje że to przeczytasz :3 Sweetalicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie ciesze że odchodzi

      Usuń
    2. Cieszysz?! Cieszysz??!! Trochę płaczu ci się przyda.

      Usuń
  8. :c Smutno :c

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jak się robi takie zakładki na blogu co jest Strona główna, Przydatne, Szaman itd.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie będę się rozczulać, że ktoś odchodzi z bloga. Tak jak nie rozczulam się za nadto nad sprawami z gry bo to moim zdaniem chore. Jeśli nie ma się własnego życia w realu, z podwójną siła przeżywa się to, co dzieje się na necie.
    W sumie z jednej strony rozumiem, że teraz jest całe to zamieszanie z poprawianiem ocen. I że czasami po prostu nie ma się ochoty na wchodzenie na bloga. Wiem to z własnego doświadczenia. Jednak... Jest tyle autorek i myślę, że jakaś NA PEWNO w jakiś weekend, chociaż jedna,mogłaby poświęcić godzinkę czy dwie na napisanie posta. Tak, zaraz rzucą się na mnie wierne fanki, przyjaciółeczki i uzależnieni od TFM... Ale co tam.
    Nie rusza mnie w sumie twoje odejście. Dużo bardziej wolę Mysikoę albo Elffkę. Ta pierwsza pofatygowała się chociaż o napisaniu o opcji z flagami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, czytaj ze zrozumienim. Specjalnie napisałam, że nie piszę żadnej mowy pożegnalnej, więc nie ma żadnej żałoby. Poinformowalam was, drogich czytelników, że nie bede już tutaj dla was pisać. Nikt nie pisał o rozczulaniu - to są jedynie uczucia powyzszych cztelniczek. Post miał zagrać rolę informacyjną, a nie żałobniczą, dlatego nie rozumiem.

      Nie mieszaj sie rowniez do spraw prywatnych - to, ze ktos nie napisal pierwszy i flagach, nie oznacza, ze ten blog go nie obchodzimy. Tak, jak napisalas - to tylko zycie wirtualne wiec nie bedziemy przesiadywac 24h aby napisac szanowna notke dla pani gal anonim.

      To, ze wolisz Elffke czy Mysikoe - to fajnie, bo masz swoje zdanie i nie boisz sie go wyrazac. Mysle, ze w fizycznym dzialaniu tez taka jestes, vo moze wyrosniesz na czlowieka.

      Za malo piszemy ppostow? Jest dzial Autorki - prosze sie z nim zapoznac i wtedy wszyscy bedziemy czytac twoje najswiezsze notki, bo przeciez my nie zdazamy.

      Cos jeszcze? Tak? Bo wiesz, mam to w tylnej czesci swojego ciala.

      -Oliivku

      Usuń
    2. Jakoś mnie tym nie ruszasz. :)

      Usuń
  10. Niieer czemu czy ktos bedzie prowadzil blogg niee sxkoda czemu??! Proze odpisz jeszxze przed koncem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Heey :C Nie chcę się narzucać ale czy mogłabym popisać na pewien okres i się dowiesz czy się nadaję...będę miała taką szansę? To mój ulubiony blog! :C I przykro mi z Powodu ..no wiesz... :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutno mi że odchodzisz,No cóż,żegnaj :(


    Ricorina

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie jaka strata, gówno mnie to obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię to nie interesuję to nie pisz i nie używaj wulgaryzmów.

      Usuń
  14. Kiedyś grałam z tobą na jednym roomie. Starałam się jak głupia by pokazać się z jak najlepszej strony :) Niestety wszystko co ma początek kiedyś musi mieć koniec :( Musisz wiedzieć że zawsze byłaś dla mnie wzorem tak jak reszta adminek. Może się jeszce spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie mi ciebie brakowało. Właśnie dzięki Oliivku czytam ten blog, ale czas już się skończył - czas na łzy :'C żegnaj! Może się jeszcze spotkamy. :'C

    /Drumsa

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że odchodzisz będziemy tęsknić za Twoimi postami. :( Ja Ci też życzę dużo firstów oraz miłych wakacji, może się kiedyś spotkamy na roomie. :)

    Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata kwiat, chyba mnie źle zrozumieliście - odchodzę z bloga i z tfm.

      - Oliivku

      Usuń
    2. :o, szkoda. :(( Ale i tak życzę miłych wakacji :)

      Usuń
  17. Rozumiem. Choć smutno mi, wiem że to twoja decyzja... Jest dużo innyych blogggerek... NIE! CO JA GADAM! :,-( !!!!!!!! TYLKO. NIE TO

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie miałam okazji czytać twoich postów niestety, ani nie natknęłam się na nie, ale i tak mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam w dupie ją i ten blog jezuu debilne dzieci zamiast siedziec na necie zrubcie cos pozytecznego w realu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czasami można się oderwać od świata realnego c'n ? Przecież każdy może sobie w coś pograć . Owszem nie mówię żeby to było 24 h na dobę ale godzinka dwie czasem trzy to jeszcze nie jest nic strasznie złego. I jeśli nie podoba ci się ta gra to nie graj w nią i nikt ci nie każe ( chyba XD) czytać tego boga na siłę.
      Namalisu

      Usuń
    2. A propos to ty też mógłbyś anonimku zrobić coś pożytecznego. Np. nauczyć się ortografii ;) zamiast siedzieć tu i czytać blogu nawet jeśli go nie lubisz i grać w TFM. ( przypuszczam że grasz w TFM skoro ocenia tą grę ale może być inaczej więc jeśli się mylę to przepraszam)
      Namalisu

      Usuń
  20. Szkoda że odchodzisz, no trudno, Twoja decyzja. Musze się z tym pogodzić.
    Jest jeszcze Elffka i Alitkas, więc to nie koniec świata, ale będzie mi brakować twoich fajnych notek i tego jak wkładasz serce w to co piszesz.
    Buziaki :** Nilsamagic~

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że odchodzisz, będzie mi cię brakowało: twoich notek i tego serca w to w co wkladasz. Plisss graj jeszcze w transformice.
    Pozdrowienia
    Dooonia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mi rzecz .. jakas ciota odchodzi z tfm.. wow.. przezywacie to gorzej niz w realu..
    ~~Ano

    OdpowiedzUsuń
  23. domhixx jesteś
    bo to ja liliopel

    OdpowiedzUsuń
  24. wybeiraj profil jako anonimowy ok?XP

    OdpowiedzUsuń
  25. Oliivku to bardzo przykre! Będe tęsknić ;( Ale mam pytanko... Skąd wźiąść tytuł Bonbon ? :C

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham ten blog zaraz sie rozpłąćzę nie odhodz prosze

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm ... Szkoda mi trochę .... Wiesz co nie do końca jestem obcykana w tym blogu i ten post czy jak to tam co się nazywało ,,elo mortadelo" i dalej to twój post ?????? Bo jak tak too niezbyt mi się podobał... :/ a tak w ogóle to życzę miłego roku szkolnego, dobrych ocen ii NIE JESTEM UZALEŻNIONA OD TRANSFORMICE JAK NIEKTÓRZY NO ALE SORY CO TO MA BYĆ JAK NIE ZNACIE JEJ W REALU , ZNACIE JĄ TYLKO Z BLOGA ITD?? bARDZO PRZEPRASZAM ALE NIEKTÓRZY PRZESADZILI. TYPU BĘDĘ ZA TOBĄ TĘSKNIĆ TO JESZCZE ROZUMIEM ALE : *NIE ODCHODŹ BŁAGAM ! PISZ POSTY DALEJ!!!!!!!!!!!!!!!! TO PRAWIE SZANTAŻ!!!! NO BO PORUWNAJCIE TO CO PRZED CHWILĘ NAPISAŁAM TO ZAZNACZONE * A DO TEGO
    NIE ODCHODŹ BŁAGAM ! JEŻELI TO ZROBISZ TO BĘDĘ ZŁA!!!!!
    Widzicie ???? to był właśnie szantaż. Można pisać że będę tęsknić no ale ona też ma życie (po za netem , a niektórzy z was go nie mają bo są uzależnieni) Wiem że napisałam nie miło i w ogóle , ale nie dziwię się że często wam odpyskiwała PS PROSZĘ NIE BIERZCIE DO SERCA TO CO TU NAPISAŁAM!!!!!!!!!! PSS A i jeszcze jedno.... Ja mam fajny sposób na od uzależnienie od kompa.Moja koleżanka go używała i działał a oto on:
    Grać coraz mniej i gdy dojdzie do pół godzinki na jeden dzień to zacząć grać tylko w weekendy po jednej godzinie na sobotę i jednej na niedzielę TO JEST CZASOCHŁONNY SPOSÓB !!! c:
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. PORÓWNAJCIE ,,Ó" ZAMKNIĘTE SORKA ZA ORT ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Co Wam się najbardziej podoba w grze? Bo mi grafiki:)

    OdpowiedzUsuń