____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 9 lipca 2014

Event rybny na Transformice

Witajcie myszki!
Weszłam dzisiaj na transformice i zauważyłam nowe okno logowania.

LIST OD SYDOLINE

Amazonia, gdzieś w buszu, 8 lipca 2014
Jestem wykończony, nie mam więcej sera i bolą mnie uszy. Powinienem wiedzieć, że ten zapach sera był pułapką. Tubylcy ścigają mnie od kilku godzin. Ukryłem się w krzakach, ale jestem zbyt zmęczony, by iść dalej. Słyszę szelest liści pod ich stopami, są coraz bliżej. Moja biedna kryjówka nie schroni mnie na długo.

Wiem, że jestem blisko relikwi. Czuję to. Jestem pewien, że posiadają ukrytą moc. Mówią o tym legendy. 10 artefaktów zostało zniszczonych, a ich kawałki rozrzucono pod wodą. Wszystkie części tej samej relikwi ujawnią jej sekret

Dzięki moim badaniom oznaczyłem 5 obszarów poszukiwań na tej mapie. Jestem przekonany, że musimy łowić właśnie tam.

[​IMG]

Do tych, którzy czytają te słowa: jeżeli znalazłeś ten dziennik oznacza to, że jestem zgubiony. Znajdź fragmenty reliktów i odbuduj je

Wszystko zależy od Ciebie.
[​IMG]


Przewodnik Odkrywcy:
  • Na to wydarzenie składa się 5 różnych map, które będą się pojawiać na wszystkich pokojach vanilli oraz regularnych.
  • Użyj ↓ do łowienia w punktach wody.
  • Możliwe, że wyłowisz ten sam fragment kilka razy. Możesz wymieniać się nimi z innym graczem. Kliknij nazwę gracza i wybierz "trade". Nastepnie wybierz przedmiot, który chcesz wymienić. Poczekaj, aż druga myszka zrobi to samo. Potwierdź, jeśli chcesz zatwierdzić. Każda z myszek musi potwierdzić, aby handel doszedł do skutku.
  • Istnieje w sumie 10 relikwi, każda po 10 kawałków.
  • Ekwipunek (inventory) możesz znaleźć w menu. Fragmenty tego samego artefaktu są oznaczone jednym kolorem tła.
  • Event trwa do 1 wrześna!
W Inventory znajdują się
złowione kawałki relikwii

CO MOŻNA WYŁOWIĆ

Łowi się rzeczy za pomocą kliknięcia strzałki w dół. 
Wyłowić można:

  • serki 
  • relikwie (jeśli złowi się tą samą część relikwii, to można z graczem wymienić się na inną)
  • fajerwerki (można potem je puszczać w czasie gry; można się nimi wymieniać)
  • piłki (to samo jak z fajerwerkami)
  • rozdymki
  • spray
JAK SIĘ WYMIENIĆ

Klikasz na nick osoby z którą chcesz się wymienić, a następnie klikasz wymień się.



RZECZY W SKLEPIE


MAPKI

Mapki są standardowo, co około 40 minut (20 mapek).








TYTUŁY I ODZNAKI

«Tonnerre de Brest» - przejdź mapkę ze statkiem
«All Aboard» - zdobądź wszystkie relikwie A
«Best Trainer» - zdobądź wszystkie relikwie B
«Indiana Mouse» - zdobądź wszystkie relikwie C
«What the Fish» - zdobądź wszystkie relikwie D
«Fromagic» - zdobądź wszystkie relikwie F
«Yeeehaaaa!» - zdobądź wszystkie relikwie G
«Herp Derp» - zdobądź wszystkie relikwie I
«Capitan Nemouse» - zdobądź wszystkie relikwie J
«Wędkarz» - zdobądź title «Capitan Nemouse»
«Włóczykij» - zdobądź title «Indiana Mouse»
«Sardynka» - zdobądź title «What the Fish»



- zdobądź wszystkie relikwie H

 - zdobądź wszystkie relikwie E

 - zdobądź wszystkie relikwie



Post będzie uzupełniany. Wszystkie informacje, które posiadacie, proszę pisać pod tym postem.

161 komentarzy:

  1. Ja byłam już na 4 mapkach tego eventu . W każdej chodzi o łowienie tych relikwii .
    Mam nadzieję że pomogłam chociaż troszkę c:

    Pozdrawiam Werimouse c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten event ja zdobyłam już pare ''Relikwi'' .
    Dostałam Pokemona , I jakieś patyki.
    Tu są linki do tych rzeczy:
    http://scr.hu/2zxz/a0m43
    http://scr.hu/2zxz/kjnc2

    A teraz Poprawię troszkę to co napisałaś.
    Napisze wszystko.
    Amazonia, gdzieś w buszu, 8 lipca 2014
    estem wykończony, nie mam więcej sera i bolą mnie uszy. Powinienem wiedzieć, że ten zapach sera był pułapką. Tubylcy ścigają mnie od kilku godzin. Ukryłem się w krzakach, ale jestem zbyt zmęczony, by iść dalej. Słyszę szelest liści pod ich stopami, są coraz bliżej. Moja biedna kryjówka nie schroni mnie na długo.

    Wiem, że jestem blisko relikwi. Czuję to. Jestem pewien, że posiadają ukrytą moc. Mówią o tym legendy. 10 artefaktów zostało zniszczonych, a ich kawałki rozrzucono pod wodą. Wszystkie części tej samej relikwi ujawnią jej sekret.

    Dzięki moim badaniom oznaczyłem 5 obszarów poszukiwań na tej mapie. Jestem przekonany, że musimy łowić właśnie tam.
    Do tych, którzy czytają te słowa: jeżeli znalazłeś ten dziennik oznacza to, że jestem zgubiony. Znajdź fragmenty reliktów i odbuduj je.
    Na to wydarzenie składa się 5 różnych map, które będą się pojawiać na wszystkich pokojach vanilli oraz regularnych.
    Użyj ↓ do łowienia w punktach wody.
    Możliwe, że wyłowisz ten sam fragment kilka razy. Możesz wymieniać się nimi z innym graczem. Kliknij nazwę gracza i wybierz "trade". Nastepnie wybierz przedmiot, który chcesz wymienić. Poczekaj, aż druga myszka zrobi to samo. Potwierdź, jeśli chcesz zatwierdzić. Każda z myszek musi potwierdzić, aby handel doszedł do skutku.
    Istnieje w sumie 10 relikwi, każda po 10 kawałków.
    Ekwipunek (inventory) możesz znaleźć w menu. Fragmenty tego samego artefaktu są oznaczone jednym kolorem tła.
    Event trwa do 1 wrześna!

    Myśle że pomogłam. A jak coś to Będę mogła podać potem Screeny innych mapek jak będę na jakiejś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to jestem Wiktoriawika

      Usuń
    2. Byłam Na Vanilli. I co nagle znów event.
      A tu mapka którą zauważyłam:
      http://scr.hu/2zxz/gmjng

      I rzecz którą dostałam:
      http://scr.hu/2zxz/x8q5g
      Jakieś dwa noże dostałam.

      Usuń
  3. Post bardzo przydatny. Tylko musisz jeszczę jedną mapke dodać i będzie super. :)
    Event może być ciekawy ale znów trzeba kupywać itemy. Mapka ze statkiem była rok temu. Życzę udanego eventu.
    ~Amelkamelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnię też tytuły, a mapka ze statkiem jest również w tym roku :).
      Mysikoa

      Usuń
    2. Wiem że mapka ze statkiem jest również w tym roku ale źle to ujełam. XD

      ~Amelkamelka

      Usuń
  4. Jakie są title na tym evencie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ._. Akurat kiedy jest event dostałam bana XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też.. Za te Bc? ;_;

      Usuń
    2. Hehe witam w klubie xD Na szczęście mi się już skończył :')

      Usuń
  6. kupuje się ubranka czy dostaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje, niestety.
      ~Melka

      Usuń
    2. łeeee nie mam kasy a chciałam dostać czapke (? xD) i akwarium :c

      Usuń
  7. Za wszytskie relikty z literką F title - <> (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. title Fromagic*
      nwm co się stało

      Usuń
  8. akurat w moje urodziny to było i jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat teraz nie chce misie Tfm włączyć ;-;
    Aż 10 relikwi, po 10 kawałków?! Ale przynajmniej będzie trwał dość długo :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałaś o kilku tytułach. Np. herp derp (wymień się,złów wszystkie rekfizyty z I) Myślę że pomogłam


    /|\
    /\

    ~Lunawera~

    OdpowiedzUsuń
  11. Tonnerre de Brest - przejdź mapę ze statkiem
    All Aboard! - uzupełnij relikt "A"
    Best Trainer - uzupełnij relikt "B"
    Indiana Mouse - uzupełnik relikt "C"
    What The Fish - uzupełnij relikt "D"
    Fromagic - uzupełnij relikt "F"
    Yeeehaaa! - uzupełnij relikt "G"
    Herp Derp - uzupełnij relikt "I"
    Capitain Nemouse - uzupełnij relikt "J"

    Odznaka z żyrafą - kup futro żyrafy

    Wiaderko [Odznaka do profilu]- uzupełnij relikt "E"

    Rybak na wędce [Odznaka do profilu] - uzupełnij wszystkie relikty

    Z tego co wiem, to wszystkie tytuły i odznaki ;D Mogłam cos pominac albo przekręci :\ Mam nadzieje ze sie przydałam xd

    ~Orangeforyou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to jest, a odznaki muszę mieć na screenie :p

      Usuń
  12. A ile trwa event ogólnie ? ;/ Bo ja mam bana na 2 tygodnie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, czy tylko mi ten event zaśmierdział Harrym Potterem? (Od części 1 do połowy części 5 )Te uciekania, chowania się i głodzenia przed jakimiś władzami skojarzyły mi się od razu z Syriuszem Blackiem. Owa tajemnicza mapa - z mapą chuncwotów. Ta jakaś magia, ekwipunek, fajerwerki... No i ten zagadkowy dziennik - od razu przypomniał mi się Voldemort za młodu, który rownież podobnie powadził... Śmiem twierdzić, że to tylko moje przemyślenia i stwierdzenia - broń Boże nie oskarżam administratorów tfm o zgapienie - po prostu nasunęły mi się jakieś tam fakty. ZWykły przypadek :P

    Co do mojej opinii na temat eventu; okeej, mogło być gorzej. Jednak nie kapuję tych jakiś ekwipunków czy innych bzdet. Będę na transformice jeszcze do 21:30-22:00, dlatego jakby ktoś był na tyle życzliwy i uprzejmy - wytłumaczcie mi ten event!

    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. notka z odznakami, którą kiedyś napisałam, zostało zaktualizowana :)))

      Usuń
  14. Jestem ciekawa jaki będze następny event. Kupię coś z tego eventu. Super. Łow
    -imy rekwizyty przez całe Wakacje. Chociaż jest wada eventu. Zwykle pojawia się mapka z szkieletami myszek raz widziałam ze schodami i statiem,i wodospadem jak coś. Nogdy nie widziałam mapki jaką w kolejce dałaś 4 i 5. Myślę że je kiedyś przejdę.


    /|\
    /\

    Alenardia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny event, według przeczuć gracz, będzie eventem Halloween'owym.

      Usuń
  15. Nie wiem jak wy, ale ja wczoraj zaczęłam i zdobyłam E11 i I11. W takim tempie to ja się na evencie będę nudzić xD

    Kaldia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mysikoa co do nowych rzeczy w sklepie to:
    1. W zakładce "Wydarzenia" są stare itemy sprzed kilku lat.
    2. Nowe rzeczy: mianowicie futro jak zawsze i co najmniej dwa nowe itemy znajdziemy pod zakładką "Wyprzedaż".
    Nowe itemy to:
    a) futro żyrafy
    b) ośmiornica na głowę
    c) muszelka na ogon
    Pozdrawiam, Nakcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wszystkie relikty z B i G :)
    To obrazki:
    file:///C:/Users/Karola/Desktop/RELIKTY-B.png
    file:///C:/Users/Karola/Desktop/RELIKTY-G.png

    A tutaj odznaki:
    http://2.bp.blogspot.com/-vtvLfzpA2kk/U70u1H6_qLI/AAAAAAAABYI/mF73cSY0Enc/s1600/x_17.png - Uzupełnij relikty E.

    http://4.bp.blogspot.com/-RHZrFtEzIBQ/U70u2caP2FI/AAAAAAAABYc/CxP2UXQEDFw/s1600/x_18.png - Uzupełnij wszystkie relikty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę zawiodłam się na waszym blogu. Wszystko co jest tu napisane jakoś nie wymaga specjalnej pracy.. Szczerze, spotkałam blog z większą ilością wiadomości, których nigdzie indziej nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem chodzącą encyklopedią, ludzie. Nie wymagajcie ode mnie cudów bo nie jestem no-lifem. Spotykaj sobie inne blogi. 'nie wymaga specjalnej pracy'. Sam sobie napisz notkę o swoim pierwszym evencie rybnym. Wkładam w post dużo serca i przekazuję wszystko co wiem. Jakich więcej wiadomości chcesz? Może rzeczywiście coś pominęłam, albo po prostu nie wiedziałam. Na końcu jest zdanie "Post będzie uzupełniany. Wszystkie informacje, które posiadacie, proszę pisać pod tym postem".
      Mysikoa

      Usuń
  19. ej ,jaki title sie dostaje za relikfie E ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaje się odznakę. Niedługo ją otrzymam i dodam screena.
      Mysikoa

      Usuń
  20. Ach, jaka szkoda, że nie ma mnie teraz w domu. Chętnie wszedłbym na transformice, ale nie mam jak. Tu na wakacjach net nie pozwala nawet na załadowanie 10% strony. Event może i jest fajny - nie wiem, nie miałem okazji zobaczyć, aczkolwiek wygląda na dopracowany. No cóż, do zobaczenia w poniedziałek drodzy znajomi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia ;)
      Jakby ktoś miał, to brakuje mi tylko J5, do reliktu, a nikt mi nie chce dać ;-;
      Jacyś chętni? ;p

      Polishjulia

      Usuń
    2. Ja w pon. wyjeżdżam na cały tydzień potem parę dni na event później znów wyjeżdżam tylko na dwa tygodnie potem trochę czasu na event i pewnie za wiele nie uzbieram ani title ani odznak ;-; ale czapkę kota na 100% kupię sobie za serki xDD

      Usuń
    3. Polishjulia! Ja. Mam J5! Chętnie oddam!
      Pozdro od Jejatb B-)

      Usuń
  21. Weź tłumacz sama a nie używaj Google translator .__.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam że jestem słaba z angielskiego. Dopiero skończyłam szkołę podstawową ze słabą 5 z tego języka. Może parę zdań bym przetłumaczyła, no ale nie wymagaj ode mnie nie wiadomo czego .__.
      Mysikoa

      Usuń
    2. http://pl.cheese.formice.com/forum/threads/version-1-177-summer-event.62083/
      Można skopiować treść ze spoilera w jęz. polskim.

      Usuń
    3. Dziękuję, już poprawiam :).
      Mysikoa

      Usuń
  22. Ejj a co się dostaje id relikfi E ???? Prosze odpiszcie bo niewiem czy sie płacs te relikfie zbierać. (:

    OdpowiedzUsuń
  23. All Aboard! - Skompletuj relikt "A". (nowe)
    Best Trainer - Skompletuj relikt "B". (nowe)
    Indiana Mouse - Skompletuj relikt "C". (nowe)
    What the Fish - Skompletuj relikt "D". (nowe)
    Fromagic - Skompletuj relikt "F". (nowe)
    Yeeehaaaa! - Skompletuj relikt "G". (nowe)
    Herp derp - Skompletuj relikt "I". (nowe)
    Captain Nemouse - Skompletuj relikt "J". (nowe)
    Tonnerre de Brest - Przejdź mapkę z łodzią.
    Wędkarz - Odblokuj title "Captain Nemouse".
    Włóczykij - Odblokuj title "Indiana Mouse".
    Sardynka - Odblokuj title "What the Fish".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiszę do notki.
      Mysikoa

      Usuń
  24. JESZCZE JAK COŚ ZA E JEST ODZNAKA Z WIADERKIEM BO JĄ MAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile jest relikwi A?

    OdpowiedzUsuń
  26. P.S. Renytofr

    OdpowiedzUsuń
  27. Sorki, że się czepiam, ale event jest po 45 minutach i około 30 mapkach. Przeciętna mapa na vanilli trwa 1,5 minuty (1:30) 1,5*30=45
    2. Ja liczyłam mapy
    za pierwszym razem event był po 27 mapach, za drugim był po 33 mapach, a za trzecim znowu po 27.. według tego, event jest średnio co 29 map

    OdpowiedzUsuń
  28. co się dostaje jak się zdobędzie te relikwie ???? Czy dostaje się tylko tytuł ???

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze Cie odpowiedz mi na pytania ;c . Cze ten blog zrobiłaś za darmo ? . Jak tak to na jakiej stronie ? plissss odpisz bo bardzo chce założyć bloga ale jak zrobiłam go nie się okozało że ta strona to gówno ...

    OdpowiedzUsuń
  30. A po co łowi sie serki ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie: Mam wszystkie relikty z literką C dla przykładu. Zdobyłam już title. Gdy teraz dam wszystkie relikty mojej kol, i ona dostanie to samo title, to mi moje zniknie czy dalej zostanie?
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne pytanie, ale jest nieco badziej pokręconeXD, otóż:

      Jeśli np. Namalisu ma relikty A i B, i prześle je mi, to czy dostanę title za nie, i czy gdy jej oddam, to czy title mi zostanie? Jeśli tak, to czy ja mogłabym przesyłać relikty Namalisu, a ona mi, i w ten sposób odblokowałybyśmy wszystkie tytuły, oraz:

      Czy jeśli złowię jakąś część, np. E1, to gdy ją oddam, będzie się liczyć do odznaki z rybką na wędce, w sensie, że miałam E, ale je oddałam, czy to mi zaliczy, że złowiłam, czy dostanę odznakę tylko, gdy będę mieć wszystkie części naraz?

      I czy ta odznaka zalicza się za te 100części, czy trzeba mieć relikty ze wszystkich serii, a jeśli np. nie mam E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7 etc. Tylko sam relikt E , to czy zaliczy mi to jako odznakę?

      Sory za te ,,zaadki" XD Lepiej sobie to rozpisać, a za każdą odpowiedź z góry dziękuję ^-^

      Polishjulia :3

      Usuń
    2. *,,zagadki" XD

      Polishjulia

      Usuń
    3. Jak zbierzecie wszystkie np. C to zamieniają się to na CO którego nie da się przesłać.
      Mysikoa

      Usuń
    4. *C11 (słownik w telefonie wie lepiej)

      Usuń
    5. XD
      Szkoda, ale przynajmniej to przrwidzieli xdd

      Polishjulia

      Usuń
  32. Hej jeśli ktoś jest chętny do czytania tego to zapraszam. Hehehe. Ja zbieram relikwie E brakuje mi tylko E2, E8 i E10 ja ktos chce się wymienic too moja nazwa na transformice (TFM) to




    Juzkalul prosze jak ktos ma to prosze zaprosic i mozemy sie wymienic1)!!!!!!!!!!!?!!?!????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * uwaga, nie wszystkie liczby mogą się zgadzać :3

      Julkozul, owszem, zaproszę cię, ale chcę spytać, czy masz D1, D3(chyba), D8, D9, D10?

      Bo jeśli tak, to chyba mam E8, lub E10, a jeśli nie, to postaram ci się od kogoś załatwić(Namalisu, szykuj się :D)

      Polishjulia

      Usuń
    2. Hehe ja teraz wyjeżdżam na tydzień więc nie będzie mnie na TFM ( jadę na obóz konny i nie mam tam dostępu do komputera ;-; ) dopiero będę na TFM albo w niedzielę wieczorem ( 20 czerwca ) albo w poniedziałek ( 21 czerwca) XD
      Namalisu

      Usuń
    3. A nie lipca przypadkiem?
      Nie chce mi się logować.
      Vampirethexd

      Usuń
  33. Seroholik możesz mi powiedzieć jak można założyć konto na tym blogu bo inni pisza z swojego konta a ja nie chce z anonima ale nie wiem jak sie zaklada konti?? Prosze niech ktos powie. No i znowu musze z anonima!!! O lol :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto google jest właściwie powiązane z gmailem, czyli gdy założysz gmail będziesz miała opcję pisania z konta. Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć. Nie mam mnie w domu. W poniedziałek, gdy złapiesz mnie w grze to napisz na szept. Tylko uwzględnij w wiadomości to, o co Ci chodzi, bo myszki których nie znam po prostu ignoruję, gdyż potrafią nieźle spamować i męczyć.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Seroholik, skąd wiesz że to dziewczyna pisała z anonima? O.o w komentarzu nie widzę żadnego zdania które świadczyłoby o tym że napisał go dziewczyna. Jeśli takie się znajduje to ja pewnie jestem ślepa XD

      Usuń
    3. Napisała *
      przepraszam za błąd i również pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Kierowałem się przeczuciem.

      Usuń
  34. o jestem na tej ostatniej w kącie mój nick Myszatowatka :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny blog ale mam takie pytanie : Po co zbiera sie ser na tym evencie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co się zbiera ser w Transformice?:)

      Usuń
  36. O nie- Oliivku odeszła, Seroholik wyjechał, Namalisu na obozie... i z kim ja teraz będę siedzieć na evencie? Może jeszcze Serkrolewski gdzieś pojedzie? ;-;

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moge ale zaproś do znaj. W tfm

      Usuń
    2. Od poniedziałku gram, mam 96/100 artefaktów. :) Jednak wyjeżdżam znowu w czwartek na ponad pól tygodnia.

      Usuń
    3. To ja biorę Kubaxusa ;p

      Polishjulia

      Usuń
  37. Ma ktoś może na wymianę C4 i C10? :)
    Mysikoa

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapomniałam napisać, że zdobyłam tytuł <> dość dawno, a do tej pory nie mam title'a <> D:

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Capitan Nemouse
      2. Wędkarz
      Nie wiem, co się stało e.o

      Usuń
  39. Dzięki wielkie, jeśli to prawda :D
    Skopiuję se do painta XD

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  40. Bwahaha dzisiaj zdobyłam title What the fish *-*
    Jak inni to zobaczyli to na roomie 12 zapanował ogólny ból tylnej części ciała :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym teraz zacznę zbierać relikt E lub F, ich mam najwięcej :3
      Mam zamiar zdobyć odznakę za wszystkie relikty. Z C będzie mi najtrudniej, bo do tej pory zdobyłam tylko 2x C2 :(
      Mam do wymiany 15 rozdymek i 20 fajerwerek, lub jakieś części.

      Polishjulia

      Usuń
    2. C nie jest takie trudne, szybko je zebrałam. Najwięcej problemów miałam z E :))
      Ma ktoś może D4/D7 na wymianę? :)
      Mysikoa

      Usuń
  41. To chyba się sprawdza, I4 wyłowiłam tam gdzie było pokazane. Ale nie moge znaleźć gdzie jest I10.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog! I bardzo przydatne informacje. Zapraszam na mój nie dawno założony blog o modzie, życiu :) szalonamoda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj źle wkleiłam link, jeszcze raz :) Super blog, bardzo przydatne info, zapraszam na mój nowy blog o modzie http://szalonamoda.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. co ile min jest event?

    OdpowiedzUsuń
  45. INFO: Dostałam title Indiana Mouse za zdobyte wszystkie C i za zaledwie 2 sekundy dostałam następne title: Włóczykij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane że za Indiana Mouse zdobywa się Włóczykij...
      Mysikoa

      Usuń
  46. Ja przetłumaczyłam tak:Amazonia, kolczastych krzewów, 8 lipca
    Jestem zmęczony, nie mam więcej sera i moje uszy boli. Powinienem był wiedzieć, że ser ten zapach był pułapką. Tubylcy zostały goni mnie godzinami . Udało mi się ukryć w tym buszu, ale jestem zbyt zmęczony, aby udać się na . Słyszę liście skrzypienie pod nogami, są coraz bliżej mnie. Moja biedna mała kryjówka nie chroni mnie na długo.

    Wiem, że jestem o znalezienie relikwii. Czuję to. Jestem pewien, że zawierają ukrytą moc. Legendy mówią o tym. 10 relikwie zostały zniszczone, a ich utwory były rozproszone pod wodą. Z pewnością, zbierając wszystkie kawałki tej samej relikwii powinien ujawnić swój sekret .

    Przez moje badania, mam zaznaczone od 5 Szukaj obszary na tej mapie. Jestem przekonany, że mamy do połowów w punkty poboru wody nie.

    http://www.transformice.com/share/peche2014/cartotresor3.png
    Ci, explorer, kto czyta te słowa, jeśli znajdziesz ten dziennik oznacza, że jestem zagubiony. Znajdź fragmenty relikwii i odbudować je.

    Wszystko zależy od Ciebie.

    _ _ _

    Explorers przypomnienie:

    To zdarzenie jest wykonany z 5 różnych map . Mapy te będą grać we wszystkich wanilii i zwykłe pokoje .
    Użyj ↓ łowić w punktach wody.
    Można łowić ten sam kawałek kilka razy. Można handlować nimi z innymi graczami.
    Istnieje w sumie 10 zabytków każdy jeden składa się z 10 sztuk .
    Można znaleźć w menu inwentarza . Sztuk tych samych zabytków są reprezentowane przez ten sam kolor tła.
    Impreza potrwa do 1 września!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ma może ktoś E9 na szept jestem Zacpus

    OdpowiedzUsuń
  48. Szukam E9 dam dużo na szpt jestem Zacpus

    OdpowiedzUsuń
  49. 99/100 brakuje tylko J6. Wymieni się ktoś? ★

    Mysikoa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś spytać w grze, miałem kilka J (w tym J6) przez jakiś czas.

      Usuń
  50. Mam • «What the Fish» • «Indiana Mouse» , to dlaczego nie dostałam Włóczykija i Sardynki? Trzeba coś jeszcze zrobić, aby je otrzymać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo z Capitan Nemouse i do tej pory nie dostałam tego drugiego ;c

      Polishjulia

      Usuń
  51. Hejj nilt na blogach nie napisal cos o nowym forum myslalam ze ty napiszesz kieruje sie do ciebie Seroholik pomóż mi?!!!!!!!!!!!!!

    bo ja chcialam zmienic zdjecie na forum ale nie wiem jak powiesz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o dodanie avatarka na OFICJALNYM forum? Jeśli tak, najpierw się zaloguj, a następnie klikając na swoje okienko (profil) w prawym górnym rogu wybierz opcję "Awatar", czy jakoś tak (korzystam z wersji mobilnej, a tam jest nieco inaczej, więc nie pamiętam dobrze). Potem wybierasz obrazek z folderu i wstawiasz. Pamiętaj, że jego wymiary nie mogą przekraczać 100x100. Jeśli awatar będzie za ciężki to raczej nie pozostaje Ci nic innego jak wybrać inny.
      Mam nadzieję, że pomogłem.

      Usuń
    2. Ooooo dziękuje Ci :D

      Usuń
  52. Do czego jest spray?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy chodzisz po mapce, w trakcie gry klikasz na spray i na miejscu, gdzie się znajdowałeś/aś podczas kliknięcia do końca rundy pozostaje ser z twoim imieniem pod spodem. Jeśli złowiłeś/aś spray i nie widzisz go w menu nad miejscami zdobytymi przez myszki, znaczy to, że znajduje się on w twoim ekwipunku, ale na menu po prawej zmieszczą ci się tylko 3 rzeczy(np. piłka, rozdymki, fajerwerki) więc musisz coś zużyć, żeby spray mógł być użyty.

      Polishjulia

      Usuń
    2. P.S. Tego sera nie można zebrać c;

      Polishjulia

      Usuń
    3. Nie trzeba zużyć. Można w ekwipunku wybrać opcję "Unequip", a następnie "Załóż" przy innym przedmiocie.

      Usuń
  53. PROSZE O POMOC !
    Dzisiaj zdobyłam wszystkie F i do tej pory nie dostałam title, nie wiem o co chodzi. Mam zebrać wszystkie od A do J żeby dostać ten tytuł ? / Kooteekxd

    OdpowiedzUsuń
  54. Ma ktoś J6, G10, G3, I3 lub I9?
    Proszę wymienię się za co chcecie.
    Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  55. Zjebany ten blog.
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem autorką poprzedniego komentarza! Jezu ja bardzo lubie ten błogosławi i nigdy nie napisalabym takiego czegoś!!!
      Widzę że pod seroholik a także się ktoś podszyl -,-
      Namalisu

      Usuń
    2. Muszę złożyć konto google bo w poprzedni kom może ktoś nie uwierzyć bo pisałam z anonima ;-;
      Namalisu

      Usuń
    3. Yea! :D nareszcie mam konto Google :)

      Usuń
  56. Tralla co to jest event?
    Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, piszę komentarze tylko z konta na bloggerze.
      Po drugie, to nie mnie ośmieszasz, tylko siebie, jeśli myślisz, że ktoś uwierzy w tego fake'a.
      A po trzecie, sam/a się podpisz, miej trochę odwagi marny tchórzu.

      Usuń
  57. KURDE JAK ZDOBYC DALMOWE FUTLO?
    Mysikoa

    OdpowiedzUsuń
  58. Polishjulia
    Lucie ten bloc i chce byc redaktora moze mnie wexmiecie! ;c
    Plosiees.
    Czokolat:
    Jesteś pojebana.
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się pod kogoś podszywacie? Przecież wiadomo, że to nie Polishjulia. Ona by napisała z bloggera.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zgadzam się z odpowiedzią anonima powyżej i chcę dodać, że dziwię się, iż ten podrób napisał dobrze mój nick.

      Polishjulia :3

      Usuń
    4. Ja też się dziwię że mój napisał dobrze xDD
      Namalisu

      Usuń
  59. Pojawiła się nowa zakładka w menu, ,, Szkolenie ''.
    - Amelkamelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tej zakladki o.O

      Usuń
  60. Co mam zrobić z J11?

    OdpowiedzUsuń
  61. Szukam I10, gdyby ktoś miał bardzo proszę o szept. Mój nick to Misial. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. A co daje zebranie wszystkich 10 relikwii?

    OdpowiedzUsuń
  63. http://sta.sh/0iovmxy96zn
    WSZYSTKIE RELIKTY B (BEZ B2, BO NIE MAM)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeszcze f g a imam wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Hejka kto ma B1!
    !!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
    Moje imie na tfm to Juzkalul plisss
    kto chce ja mam 4 strony z rzeczami kto chce sie wymienić szukajcie mnie co dwa dni od 28.07.2014r tak co dwa dni czyli 28 i 30 i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie macie nicki w tfm?

    OdpowiedzUsuń
  67. Ejj, co dają spreje? ;o

    OdpowiedzUsuń
  68. Nic to tylko zabawka:-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dzisiaj zebrałam wszystkie relikwie ,,E,, i dostałam odznakę i wszystko fajnie ale zauważyłam, że one zmieniły się na ,,E11,, i czy muszę znowu wszystkie relikwie ,,E,, zbierać by dostać odznakę za wszystkie relikwie? Bardzo proszę o pomoc. HELP!!!! :c

    OdpowiedzUsuń
  70. A chciałabyś screena F11, E11 i J11? :) bo mogę dla ciebe zrobić ^.^ na raze tylko tyle, ale już tylko C3 i będzie C11 :D Potem I, H, D, G, B, i A xD

    OdpowiedzUsuń
  71. Niewiem czy ktoś nie miuwił ala to ekwpiunek sory za błędy

    OdpowiedzUsuń
  72. Ej mam wszystko a jagby zebrała np.całom kolekcje a to bym dostała title z gwiazdkom?prosze odpowiedzcie i dodajcie do znaj

    Emyszkawera

    OdpowiedzUsuń
  73. *xweraxx pomyliło mi sie bo moja kuzynka ma taki nik

    OdpowiedzUsuń
  74. Plis piszcie nazwami z tfm bo podpisywanie pod komentarzem już mnie troche wkórza

    OdpowiedzUsuń
  75. jak sie gra na gościu to czy można uczestniczyć w evencie?

    OdpowiedzUsuń
  76. Doszły jeszcze nowe itemy do szamana *-* (deska,balon,skrzynia)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej mam pytanie bo w jednym poście na tym blogu, przeczytałam że na eventach można zdobywac truski, a nie mogłam teraz na rybnym w żaden spposób zdobyć ;o Jak coś to to mój pierwszy event. >.>

    Proszę o odpowiedź. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dawniej np. na evencie bożonarodzeniowym można było zdobyć truskawki e ostatnio admini niestety robią events w których można wygrać jedynie title :P
      Namalisu
      ps. Już nie chce mi się logooować ;-; XD

      Usuń
    2. Ale*
      Eventy *
      (głupi słownik w telefonie >.<)
      Namalisu

      Usuń
    3. thx ;3 i szkoda :C XD

      Usuń
  78. Szkoda że event sie skończył :(
    Pozdrawiam Lycau

    OdpowiedzUsuń
  79. Hay Jestem i widze cię Polishjulio :D

    Minepolaczek

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten blog jest zarąbisty! Gdyby nie on to ja na TFM nie żyje! Kocham Was za ten blog i serdecznie dziękuję. Wiem, że musiałyście się nieźle napracować... To trzeba kochać! <3

    Wdzięczna Polonkarew

    OdpowiedzUsuń
  81. Mega był ten event:) jeden z lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  82. a jak ktoś jest np. W Plemieniu Gang Myszy to jak się jest w chatce plemiennej to jak zmienić na takie mapy ?

    OdpowiedzUsuń