____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 11 czerwca 2014

Jak wykonać akcję wymachiwania flagą na Transformice

Cześć myszki!
Niedawno pojawiła się nowa opcja - można machać flagą różnych państw!


Jak to zrobić? 
Wystarczy na czacie napisać komendę:

na przykład:


Czyli flaga Hiszpanii


Nie wiem, czy działa na wszystkie państwa, ale sprawdzałam Zjednoczone Emiraty Arabskie, Antarktykę i inne tego typu państwa i działało ;).




68 komentarzy:

  1. Zróbcie posta ze wszystkimi flagami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie takie trudne, dasz radę to zrobić:)

      Usuń
  2. Ja znam na wszystkie flagi ale nie sprawdzałam jeżeli jakiejś flagi nie ma wymachujesz zwykłym "patykiem" od flagi XD Np. /f ue u mn nie ma flagi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz ''eu'' bo to są skróty międzynarodowe ;)

      Usuń
    2. Już wiem kol mi powiedziała XD Sory jestem taka nie ogarnięta XD

      Usuń
  3. Jak daje /f pl to też wymachuję samym patykiem XD co zrobić żeby była flaga polski a nie sam patyk?
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nic... Naprawiło się XD
      Namalisu

      Usuń
  4. Idę zobaczyć, super opcja :D
    A tego patyka się nie spodziewałam xD
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  5. Do niczego. To badziewie najzwyczajniej laguje grę gdy dużo myszek wymachuje w jednej chwili. Zamiast dodawać taki chłam, mogliby wreszcie zająć się Wielką Aktualizacją i eventami.

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie xD na Forum TFM jest link to tych wszystkich skrótów nazw państw :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /f julia
      Za wykłucie oczu badylem nie odpowiadam c:

      Polishjulia

      Usuń
    2. A propos( nie wiem jak się to pisze xd)
      Pod jakim linkiem mogę wejść na oficjalne forum?
      Oraz jak już napomknął(napomniał?) Seruś (:d) już nie mogę doczekać się eventu rybnego. Jestem bardzo ciekawa, na czym będzie polegał :3

      Polishjulia

      Usuń
    3. Ja też się nie mogę doczekać ^.^
      To będzie mój pierwszy event rybny xDD
      Namalisu

      Usuń
  7. Dodali nowe futerko z okazji mundialu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja ale można napisać też /f cycki lub /f sex /f pała to też bendą flagi! super co?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj jak ja macham flagą to u mnie nie widac flagi jak tu na zdjeciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie sama flaga odpisz dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  11. To moje konto z popmice P.S Dziś leci Harry Potter komnata tajemnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Jest nowe fur z odznaka z okazji tego mundialu.
    2. Teraz jak macha się flagą ma się zamknięte oczy, a dawniej były otwarte. Np. na zdjęciach Mysikoa miała jeszcze otwarte XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, fajne ^-^
    A mogłabyś podać mi parę skrótów państ? c:

    Dziękuje c;
    Angelroza. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej angleroza tu Namalisu ;3 pamiętasz mnie?

      Usuń
    2. Angelroza * Sory za błąd ^.^
      Namalisu

      Usuń
    3. http://pl.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1
      Tutaj jest wszystko wypisane :).

      Usuń
  14. naprawcie gre POPmice to naj naj gra na Siecie! no atelier 801 nic nie robi no musicie sie zkontaktować czy co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatny post. Uwielbiam wymachiwać flagami najróżniejszych państw (albo samym patyczkiem :P) !
    Ps. Zauważyłam, że piłki w transformice zamieniły się w piłki do nogi. Pewnie ma to związek z mistrzostwami FIFA WORLD CUP BRASIL. Ale pewnie każdy to zauważył. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu nikt nie pisze o nowym fur z odznaką i że zmianami na TFM związanymi z mundialem? Przecież tyle jest autorek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że każda z nas ma swoje życie prywatne i nie ma ochoty przesiadywać na kompie 24 godziny na dobę? Zwłaszcza, że jest koniec roku szkolnego i niektórzy chcieliby popoprawiać oceny końcowe. Myślę, że zrobi to inna autorka, bo ja na razie nie mam zamiaru wchodzęić na tfm

      Usuń
  17. Ta nowa na blogu jest głupia i zjebany. Po prostu do zupy głupi idioci :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ty jej nawet nie znasz, a poza tym napisała porządną notkę: krótko i konkretnie. Według mnie ona jest fajna, ale w końcu każdy ma swoje zdanie.
      Polishjulia

      Usuń
    2. tak we wszystkim sie z tb zgadzam polishjulia ;) kazdy ma swoje zdanie ale jesli ma sie tak wyrazac to niech zatrzyma to dla siebie a nie pisze to na blogu zeby zdenerwowac autorke... a pozatym wg mnie ona serio jest fajna
      Namalisu

      Usuń
    3. Tak, we wszystkim się z tb zgadzam Namalisu, ona jest fajna i proszę nie stresować autorek przed wakacjami ;)

      Polishjulia

      Usuń
    4. Dziękuję Polishjulia i Namalisu. Co do anonima - każdy może mieć swoje zdanie, aczkolwiek mógłbyś jakoś to zargumentować. Być może zobaczyłeś mnie na transformice i coś Ci się w moim zachowaniu nie spodobało - tak też może być. A jeśli mnie nie znasz, to sam wychodzisz na taką osobę, której przymiotniki napisałeś wyżej.

      Usuń
    5. Myślę, że jest to po prostu oznaka czystej zazdrości, także nie rozumiem po co takiej osobie odpisujecie i prowadzicie z nią konwersację. Epikasto, wybrałaś swoją nową ofiarę? Przykro mi, ale nie jesteś już anonimowa :)

      Oliivku

      Usuń
  18. • [Sydoline] The community platform is currently down which is why your friendlist isn't updating and you can't chat with your tribe. We're doing our best to fix it as soon as possible.
    [Madziapolish] • [Sydoline] The community platform is back! Have fun with your friends and please stop using whispers to insult me. That's mean. :(

    Co znaczy, że coś robili z listą znajomych, oraz że mamy nie wysyłać szeptów do Sydoline XD

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sydoline ma cały chat zawsze pomarańczowy od szeptów XD a dodali na TFM tylko zakładkę " szaman". Ciekawe co tam będzie XD może jakieś wzorki zamiast tych kółek albo jakieś nowe piórka na głowę XD.
      Namalisu
      Ps. Już nie mogę się doczekać eventu rybnego!!! Podobno ma być już 30 czerwca XD

      Usuń
    2. Pewnie tak XD
      Szaman? Gdyby były piórka i wzorki byłoby super *-* Chciałabym mieć jakieś inne piórko *).(* <me gusta
      Event już 30 czerwca?! Idę po raz 15 spróbować doładować truski, bo od wczoraj nie mogę ;-; Już zbieram serki na wszelki wypadek XD
      Idę obejrzeć tę zakładkę, może coś już jest ^-^

      Polishjulia

      Usuń
    3. Tak event ma być podobno już 30 czerwca :D.
      A teraz jak jest się myszką ( nie szamanem ) to ma się skrzydła XD podobno jak zakończy się smakowanie latające to e następnej rundzie ma się skrzydła ale chyba musi być +11 mice :p
      Namalisu

      Usuń
    4. Nikomu nie wytykam błędów, ale
      >Smakowanie latające<
      * szamowanie latając XD
      Polishjulia

      Usuń
    5. P.S idę wygonić siostrę z kompa i lecę na vanillę dobić do tego 1000 serków zachomikowanych na "drobne" wydatki eventowe :d
      I spróbuję doładować truski, bo od wczoraj nie mogę ;-;

      Polishjulia
      P.S.P.S skąd wiesz o dacie eventu? @.@

      Usuń
    6. I jeszcze(XD) mam nadzieję, że będziemy zdobywać title i inne rzeczy samodzielnie( mam wrażenie, że tym razem będziemy współpracować z innymi myszkami)
      sory za zaśmiecanie komentarzy xd
      Ta, co wyżej xd

      Usuń
    7. Tak XD Sory za błąd ( klawiatura w telefonie :p ) a o dacie rozmawiają już wszyscy na TFM XD już tydzień temu było wiadomo około XD
      I mi też się zdaje że może być współpraca myszek..... Lepiej byłoby gdybyśmy sami zdobywali title i przedmioty z eventu XD
      Namalisu

      Usuń
    8. Tak, we wszystkim się z tb zgadzam Namalisu(XD)
      Jak zwykle wiedzieli wszyscy oprócz mnie XD

      Polishjulia

      Usuń
    9. XD już prawie wszyscy gracze TFM wiedzieli xDD
      Namalisu

      Usuń
    10. PRAWIE XD
      Namalisu - znów xDD

      Usuń
    11. Znów mnue nikt nie poinformowałXD
      ciekawe, czy po raz 3 wstawią na rybnym mapkę, gdzie płyniemy statkiem podczas sztormu... obejrzałam dzisiaj na yt filmik z ostatniego eventu u szczerze mówiąc zazdroszczę tym, którzy mogli doświadczyć ten ,,dreszczyk emocji" i widzieć błyskawicę na cały ekran *o*
      Albo łowić obiekty w kałużach, z nadzieją, że zdobędzie się poszukiwany obiekt, lub kawałek tajemniczej mapy, oraz czekanie, aż szaman zrobi drogę do danego stawku... ach te marzenia xd
      Taki ładny opis mi wyszedł :3

      Polishjulia

      Usuń
    12. Jeju oglądałam filmik z eventu rybnego z tamtego roku . Super...... Wsiada do łodzi zaczyna wiać wiatr potem rozpoczyna się ulewa. Ty widzisz w łodzi w oczekiwaniu na najgorsze - SZTORM! Nagle BUUUM!!! Pierwszy grzmot i błyskawica! Tuż po błysku niebo ciemnieje i jest jeszcze gorzej!!! Coraz więcej pioronow , łódź kiwa się i trzęsie przechodzi cię dreszczyk emocji.. I już prawie, jz widać brzeg! Szybko wybierasz z łodzi i...... Udało się! Jesteś w spokojnej norce.wiele myszek nie przetrwało tego sztormu ale tobie się udało ;)
      Haha mój opis jeszcze ładniejszy xDD
      Hehe.... Żartuje twój lepszy, polishjulia ;D
      Namalisu

      Usuń
    13. Przepraszam za błędy typu ty widzisz w łodzi zamiast ty siedzisz w łodzi XD
      mam taką klawiaturę w telefonie a kom. Właśnie z telefonu pisałam XD
      Namalisu

      Usuń
    14. Nawet nie zauważyłam tego "widzisz" XD
      Polishjulia

      Usuń
    15. Chyba już pobiłysmy razem rekord w ilości odpowiedzi do jednego komentarza na tym blogu xDD
      Namalisu

      Usuń
    16. Może troszkę... ale za to każda z 16 odpowiedzi na inny temat XD
      Polishjulia
      W sumie teraz 17 XD

      Usuń
    17. No prawda XD
      O już północ *).(*
      Namalisu
      ps. Już 18 xDD

      Usuń
  19. Napiszcie coś o roomie madchess (szachy)

    OdpowiedzUsuń
  20. A tak wogóle nie było komentarzy Elffki ona to umie prowadzić blog;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja znam wszystkie flagi °°° o_O

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale nie trzeba wpisywać skróconej nazwy panstwa jak się wpisze pełną też będzie działało

    OdpowiedzUsuń
  24. jak brzmi skrucona nazwa polski

    OdpowiedzUsuń
  25. Kto zna aismice? Tam ma sie 9999999 serków i 999999 truskawek i odrazu można zmienić kolor shamana

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej podajcie parę tych skrótów. Z góry dziękuję x3

    OdpowiedzUsuń