____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 5 czerwca 2014

Wyniki konkursu "4 pory roku"

Cześć myszki.
Wreszcie ten długo oczekiwany post wpada w wasze łapki. :D
Tak, oto wyniki konkursu!


I chciałam jeszcze przeprosić zwyciężczynie, za błędne wpisanie nicku do ankiety- wypadek przy pracy :)

Gratulacje dla:

Siwiutkaa 



A oto prace zwyciężczyni:

Jesień:


Lato:


Wiosna:


Zima:


Siwiutkaa, napisz na email Elffki kiedy możesz
wejść na tfm odebrać nagrodę ^.^

60 komentarzy:

  1. Nie chcę być niemiła, ale te prace nie są jakieś rewelacyjne. Zwykłe mapki. Oczywiście to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam... Jakoś nie mogę rozróżnić która mapa przedstawia jaką porę roku xDD

      Usuń
    2. Hejj <33
      Tó jest fajny blok <33
      Bardzo ko lóbie <33
      Arz za bardzo <33
      Polekam <33
      Transornice <33
      I potruby TFM <33
      NO TO <33
      PAPA <33
      Moji kohani <33

      Usuń
  2. Jak dla mnie przegrały najładniejsze prace - Kosimisi i Anielkafki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podobała ci się moja praca :)
      Anielkaf

      Usuń
    2. Tak, praca Anielkafki powinna według mnie wygrać. Ale cóż... niestety tak się nie stało :(

      Usuń
    3. Tak, Anielkafka miała najlepszą, Kosiamisia zresztą też -.-
      Polishjulia

      Usuń
  3. Rewelki nie ma. Zrobisz jeszcze jakis konek! PLIS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają te zdjęcia >:/ Gdzie jest np. wiosna? na 1, 2, 3, 4, 5 czy 6?
    -.- następnym razem niech będzie na mapkę z określoną "porą roku"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mów, że twoja inteligencja jest tak równa 0, że nie potrafisz rozpoznać, że jak jest śnieg, to jest zima *facepalm*

      Usuń
    2. Na jednej pracy z zimy śniegu nie ma... * FACEPALM*

      Usuń
    3. Na jednej pracy jest w tle Św. Mikołaj

      Usuń
    4. Nie zawsze na zimę pada śnieg. Zwłaszcza w Polsce :)
      -Oliivku

      Usuń
    5. Jak już powiedział seroholik: " Mikołaj na trawie nie zaparkuje. ;) "
      A poza tym to po co w zimie jedzenie świeczka i mleko na trawie?

      Usuń
    6. Moim zdaniem zima to śnieg bałwan mikołaj itp. To z tym kojarzy się zima a nie z jedzeniem mlekiem i świeczka na trawie... Tego mikołaja to nawet na początku nie zauważyłam....

      Usuń
  5. No trudno większości osób się podobały te prace bo jeśli by się nie podobały to siwiutkaa nie wygrałby... Moim zdaniem kosiamisia i kozaaczkaa miały najładniejsze prace ( Sory pewnie źle napisałam nicki XD)

    OdpowiedzUsuń
  6. głupie, te zdjęcia nawet nie pasują do tematu konkursu :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz na swoje. Co ma wspólnego 'cztery pory roku' z cmentarzem? Co przedstawia drzewo i biała kupa obok niego? Na nim z resztą też. A huśtawka z niejakim V obok niego? Nie mogłam rozróżnić twoich prac na jaką porę roku, a u Siwiutkieej tak.

      Usuń
    2. A może to, że cmentarz kojarzy się nam z jesiennym Halloween? :) A ostatnia praca zwyciężczyni? Nie da się jej zrozumieć w żaden sposób. Jedyną sensowną pracą Siwiutkiej jest pierwsza wiosenna. Inne nie są interesujące. Może jedynie te jesienne. Nie chcę Cię, Siwiutka, urazić moim komentarzem, ale po prostu wyrażam swoje zdanie jak poprzednik.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Ostatnia? Może to, że w tle są sanie Św. Mikołaja. Chyba po lecie sobie tak nim nie jeździ.

      Usuń
    4. Idąc Twoim tokiem myślenia - Mikołaj na trawie nie zaparkuje. ;)

      Usuń
    5. Bo tą trawą mają pożywić się renifery ;p
      Polishjulia

      Usuń
    6. Trawa dla reniferow a jedzenie i mleko na trawie dla mikołaja tak? XD

      Usuń
    7. Renifery mu przyniosą śniadanie do sań xd
      Polishjulia

      Usuń
  7. Zgadzam się te prace nie są interesujące. Ostatnie ss wgl. nie pasuje do tematu, ja nie wiem, kto na nią głosował ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelnicy bloga, czyli wy :)

      Usuń
    2. No ale nie wszyscy czytelnicy głosowali ;)

      Usuń
    3. No to ci, co głosowali, nie mogą mieć pretensji. Mogli głosować.
      - Oliivku

      Usuń
    4. co nie głosowali*

      Usuń
    5. Ale chodzi o to że nie wszyscy głosowali bo nie wszystkim się podobało.

      Usuń
  8. Praca fajna, ale potrzebuję pomocy. Na roomie music dużo piosenek mi się nie odtwarza, nie są z vevo. Nie wiem od czego to zależy. Gram w ściągniętej wersji na komputer, wiesz może jak to naprawić? Inni słyszą muzykę i oglądają teledysk, a ja nie. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że trwają więcej, niż 5 minut.

      - Oliivku

      Usuń
  9. Nie chce być niemiła ale to zwykle mapki a zdjęcia są do dumy. Ja robiłam w sześciu programach mapki ( szkice i wgl) później obrabiarek zdjęcia, przesyłam do aparatu w którym polepsza jakość jeszcze przesłałem do kompa i polepszają grafikę i Wgl a wygrywa to?!! Kurna co to ma być za gówna zjebany no!!!!????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu n00bie nie chodziło o szkicowanie i inne, tylko o zrobienie mapki w edytorze :). Przykro mi, że się męczyłoś, ale skoro zrobiłoś źle, to się nie dziw. SI sam jesteś gównem, skoro nie umiałeś zrozumieć czegoś takiego :).

      Usuń
  10. Gratulację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się prace podobają - schludne, estetyczne, zero kombionowania. Nikt nie kazał pobierać jakiś programów do edytowania zdjęć. Nie miejcie pretensji, że ona wygrała. To wy głosowaliście i to wy wybraliście zwycięzcę, więc wstrzymujcie się od zbędnych komentarzy i wyzwisk ,,n00bie'' - nikt tu nobem nie jest.

    - Oliivku

    OdpowiedzUsuń
  12. skoda że nie wiozłem udziału potrafię zrobić do mapy ruchomy śnieg szkoda :( ale czekam na następny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czekam ;) mam nadzieje ze bedzie bo to naprawde fajna sprawa ;D

      Usuń
  13. kiedy elffka mi odpisze ? c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Te prace są okropne wogle czemu zima zawzze musi mieć mikołaja ... Boże ja nie roxumiem ludzi którzy tylko mają stare myślenie wieśniaków beznadzieja . No nic wieśniaków sie nie oduczy... Xostaje mi tylko sie śmiać z nich Juzkalul na TFM jeśli ktoś uważa że mam racje to ok ale jeśli chcecie se wybierac okropne prace powodzenia... WIEŚNIAKIII!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie to Ty nie jesteś specjalnie normalna, skoro nie spędzasz Świąt Bożego Narodzenia według starych tradycji i nam wytykasz właśnie fakt, że trzymamy się ich. Wybacz, ale nie masz tutaj kogo absorbować swoim dziwnym i nieudanym życiem, pomijającym ciekawe, polskie tradycje. Tyle w temacie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. To chyba mikołaj wzera trawe no renifery zjedli bo ciastka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde po tych ciastkach srakr dostali i uciekli bo zarazili sie zaszczaną trawą przez Siwutke.

    OdpowiedzUsuń
  17. A przy tej drodze zginął mikołaj i renifery, bo znowu zabrakło im śniegu, ale za to postawiono im krzyż. Tylko po co te runy przy letniej i wiosennej mapce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, po co te run? Też się nad tym zastanawiałam XD.
      Namalisu

      Usuń
    2. Runy*
      Sorki za błąd.
      Namalisu

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sami głosowaliście, to się teraz nie użalajcie nad waszym nudnym życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc właśnie ci, co głosowali mogą być teraz niezadowoleni, nieprawdaż? ;)

      Usuń
    2. Popieram seroholika!!! ;)

      Usuń
    3. Ja też, Seroholik ma zawsze rację
      Polishjulia

      Usuń
  20. Najlepsza była Kosiamisi :).
    U Siwiutkiej tylko lato mi pasowalo.
    Fajne te runy. Ale reszta mi się niepodoba. Przegraly najlepsze prace.



    -Lisiamysza
    P.S.: Nikogo nie obrażam. Mam kłamać?! Muwię prawdę. I sorr za błęfy. Śpiesze się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest nowa komenda! Można robić flagi komenda /f (skrót od nazwy kraju) np. /f pl
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  22. według mnie ona ma najgorsze prace ale trudno innym sie podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakim cudem "nagle" na starej ankiecie na stronie mam najwięcej głosów? xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. WTF ?
    Te prace nie zasługują na wygraną.
    Nawet nie są związane z tematyką konkursu!

    Najładniejsze prace przegrały, np. Anielkaf ..

    Nie będe już czytać tego oto bloga. ._.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  25. GratulacjeB-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się te mapki w ogóle nie podobają ��.
    Według mnie ona nie powinna wygrać ��. Przecież to Anielkaf miała naj mapki.
    ��������������������������������������������������������������
    Ja nie wiem co w niej Elffka widzisz, ale nie wnikam w to.

    OdpowiedzUsuń