____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 13 lutego 2014

Nowa wyprzedaż w Transformice

Ostatnio w Transformice pojawiła się kolejna wyprzedaż, dzięki której możemy kupić ciekawe rzeczy po mniejszej cenie niż dotychczas.


Wszystko niestety jest za truskawki. Wyprzedaż zakończy się w niedzielę. 

A teraz ciekawa informacja dotycząca zbliżającego się eventu - pojawiła się nowa grafika przedstawiająca event walentynkowy!

                        [​IMG]

Na pewno ma to również związek z nową opcją ożenek, która za niedługo ma się pojawić. Nie mogę się już doczekać wszystkich tych nowości. :)

~ Oliivku

13 komentarzy:

  1. kocham twojego bloga codziennie na niego wchodzę dzięki niemu dowiedziałam się wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro event walentynkowy :D
    Mam przeczucie, że dodadzą wtedy"ożenek "
    Nie mogę się doczekać :)
    Najbardziej chcę zdobyć rzecz do pyszczka, na szyję i jakąkolwiek zawieszkę na ogonek @-@
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałam się spytac czy ty bez problemu dodajesz zdjęcia do postów bo u mnie nie chce działać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez problemu, może był jakiś problem, bo czasami tak jest. Nie wiem tylko, czemu jak przesyłam screeny to robią się one jakieś rozmazane ;/

      Zapytaj pomoże xD

      Usuń
  4. Mogę wiedzieć sąd wzięłaś zdjęcie które pojawi się dziś przy logowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest już 14:54 i nic nie ma eventu nie ma obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idźcie na room 801 i zobaczcie czas odlicza 400 minut :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest myszka budowniczy ! Walentynki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile będzie trwało dodanie eventu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham twojego bloga jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak zbierać serca?
    Polishroxana

    OdpowiedzUsuń