____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 17 stycznia 2014

KONKURS - lista uczestników



Cześć myszki!
Wrzucam tutaj listę osób, które do tej pory wysłały swoje rysunki. Chce się upewnić, czy doszły do mnie wszystkie prace - zawsze jest szansa, że mogłam kogoś przeoczyć, albo, że e-mail nie doszedł - ostatnio mam z nim małe problemy :) Jeśli coś się nie zgadza to piszcie.

  • Eldingar
  • Bogiczka
  • Kamiplpl
  • Karoliins
  • Kiriami
  • Kittypaczy
  • Magicjagoda
  • Niciia
  • Nysiak
  • Rockycen
  • Sweetbuneary - brak screena z tworzenia, bez niego nie możesz wziąć udziału!
  • Wanessa
  • Bubeczka
  • Ellliiisse
  • Ciekavva
  • Cromimipl
  • Daryah
  • Emaplx
  • Pmista
  • Olauli
  • Jossx
  • Myszmouse
  • Czekoladaxs

Więcej informacji o konkursie znajdziecie - TUTAJ
Przypominam, ze pozostał tydzień na nadsyłanie prac - macie czas do 25 stycznia.
Konkurs postanowiłam rozstrzygnąć przez ankietę - tak będzie najsprawiedliwiej.

Powodzenia ;)

19 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim! ^u^
    Nie mogę się doczekać wyników. Jestem baaaardzo podekscytowana <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym polega konkurs bo link otwiers tylko obrazek z napisem konkurs i nagrodą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wysyłam; jak próbowałam rysować, to się skapnęłam, że jeszcze nigdy nie rysowałam myszy z tfm, a mój 2 rysunek wygląda jakby rysował go 5- o latek :)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo przyślę moją pracę. Muszę tylko troszkę ją poprawić c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nie wygra ale wyślę
    Kochmanka

    OdpowiedzUsuń
  6. https://lh3.ggpht.com/TGGIP5GD8LJak6gATCfeg0BU6lW5MPHmdScs42mJF7CT4F713oNmAgShk8oBNtHil39pPrw=s123
    cromimipl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjeciu jest maly ale tak naprawde jest bardzo dozo

      Usuń
    2. tylko ze na google jest maly

      Usuń
    3. Swoją pracę musisz przesłać Elffce na email, bądź wstawić link pod tą notką: ---> http://myszki-z-transformice.blogspot.com/2014/01/konkurs-truskawki-do-zgarniecia.html

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elffka, pojawiło się konto: Ellffka ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic na to nie poradzę, mam tylko nadzieje że gracze zauważą te podwójne "l", że to nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elffka, czy ktoś by mógł zrobić zrobić notatkę o co chodzi w plemieniu z ,,Zarządzanie Forum'' :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o forum plemienia na cheese.formice.com ?

      Usuń
  11. Nie dopisalas mnie do listy . Mozesz mnie dopisac ?? mój nick : Czekoladaxs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, przypadkiem musiałam cię pominąć - już dopisałam :)

      Usuń