____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 19 stycznia 2014

Ja to robię tak! - czyli mapki których nie lubię przechodzić #1

Hej c:
Pamiętacie mnie z postu o ciekawych totemach? Jeśli tak to bardzo mi miło, jeśli nie zajrzyjcie tam c:
Dzisiaj pokażę Wam pierwszą część serii "Ja to robię tak! - czyli mapki których nie lubię przechodzić" post jest skierowany do wszystkich myszek. Jednakże będę to tłumaczyła najlepiej jak potrafię, ponieważ chciałabym aby nowomyszki wiedziały jak przejść niektóre mapki. Zaczynamy!
Więc, pierwsza mapka:
 
 Nie wiem czy to widać ale każdy wie o jaką mapkę chodzi. Niektórzy robią coś w stylu schodów:

Ale jak widzicie potrzebne jest odblokowanie tych "sprężynek" z samej góry pierwszego drzewka umiejętności. Oczywiście możecie pomagać myszkom sp (tzw. duchem znajduję się obok strzałki w przyborach szamana.) Ale myszki musiałyby stać dokładnie tam gdzie widzicie dolną sprężynkę. Jednak myszki to trolle i niektóre wybije do boku lub na skos. Jeśli pokażecie strzałkę większość myszek stanie w wyznaczonym miejscu, ale znajdą się takie żeby bardzo utrudnić Wam dojście do nory. Ja zazwyczaj pokazuje strzałką gdzie mają stanąć ale one nadal stoją w miejscu, pisze na czacie "ice?" i czytam taką odpowiedź "ok ;p" ale one myślą że to żart. I TO JEST PRAWDA. Podchodzę i daje norkę. Po sprawie.
 Niektórzy też robią budowlę w górę:
 
Ale znów trzeba posiadać sprężynki. Można zrobić to samo co w sposobie wyżej, jednak ja używam sposobu takiego:
 
Jest on najprostszy. No ale znów te sprężynki! Moim zdaniem dużo myszek ma zainwestowane trochę punktów w to drzewko umiejętności. 

Piszcie w komentarzach pod tą notką jakie mapki WAM sprawiają problemy. Wybiorę kilka z nich i postaram się rozwiązać Wasz problem. Możecie również podać mi inne mapki np. survivor, /room (nazwa roomu), czy też defilante. 

Ixlovexu

16 komentarzy:

  1. A mi sprawia kłopot mapka na vanilli:
    ------ ------

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I. I
    I. I
    I. §€R I
    -------------------------
    ~~ to woda, na dole jest ser, a po bokach 'platformy'( po prawej jest norka)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacje się nie załapały-.-"
      Polishjulia

      Usuń
    2. Chyba wiem o którą mapkę chodzi.
      Biorę się do roboty!
      PS: KAŻDA MAPKA KTÓRA SPRAWIA PROBLEM WAM MUSI BYĆ ROZWIĄZANA! XD Ja pomogę c:

      Usuń
  2. A możesz zrobic mapkę taką :
    ______
    ..........................

    SER




    "_____" to jest grunt
    "............." to jest powietrze na nim mozna stawiac deski
    SER - to jest ser ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym gruntem jest lód? Jeśli tak to wiem o którą mapkę chodzi.

      Usuń
    2. Aaa, wiem jaka to mapa ;)

      Usuń
  3. Witam.
    Bardzo ciekawy poradnik. Jednak jeśli jest on skierowany do nowomyszek, które raczej nie mają wiele umiejętności na drzewku, można by było zrobić to tak, aby i takowa osoba miała wzór na wykonanie mapki. Mam tu na myśli wersję budowli bez żadnych dodatków. Oczywiście to tylko propozycja.
    ~Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby publikowanie mapek w dwóch wersjach - pierwsza z użyciem tylko podstawowych przedmiotów szamana, oraz w ewentualnie w drugiej, jeśli masz pomysł na jakieś nietypowy sposób na budowlę z użyciem umiejętności z drzewek, tak jak to tutaj przedstawiłaś :)

      Usuń
    2. tak, macie rację :)
      Polishjulia

      a poza tym zamiast sprężyn można srutnąć niewidzialną deskę, a na nią drugą i się dojdzie

      Usuń
    3. Dobrze, tutaj popełniłam błąd, za który bardzo przepraszam. Wymyślę coś innego, jednakże można używać sp.
      Pozdrawiam
      ~ Ixlovexu

      Usuń
  4. Mam małą prośbę, czy jeśli gracie na vanilli, roomie, czy survivorze możecie podać mi kod do mapki? To bardzo mi pomaga
    Z góry dziękuję :)
    ~Ixlovexu

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema ja kocham racing ale jak patrze na vanilla to dla mnie to jest trudniejsza od racingu jak coś zapraszam na racing ziomy pozdro Szymopl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy żeby odblokować skrzydła trzeba mieć odblokowane wszystkie umiejętności ( te trójkąciki )
    Mineralika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wydać 25 punktów na drzewko umiejętności "Władca wiatru" - wtedy odblokuje ci się umiejętność latania - czyli nie trzeba odblokować wszystkich umiejętności.

      Usuń
  7. A co zrobić jeśli nie mam czerwonego gwoździa (deska+b) bo mam włączony tryb trudny? Dała byś mi rozwiązanie tej mapki na trybie trudnym bez czerwonego gwoździa?
    /Kotqaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dobry pomysł co do tego. Mój nick na transfor to Polamagic.

    OdpowiedzUsuń