____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Konkurs - Truskawki do zgarnięcia :)



Cześć myszki, postanowiłam zrobić konkurs, wiem, że już dawno go obiecałam, ale nie miałam pomysłu ;)

Waszym zadaniem jest stworzenie własnego fan artu - czyli po prostu obrazka o Transformice. Technika jest dowolna - może być wykonany w programie graficznym jak i ręcznie. Każdy może nadesłać jedną pracę.

W internecie jest pełno gotowych fan artów, więc aby mieć pewność, że dostanę wasze oryginalne pracę, a nie skopiowane od kogoś, proszę o:

  • Przy rysunku ręcznym - w rogu rysunku podpisz się swoim nickiem, a dopiero potem rób zdjęcie/scana rysunku.
  • Przy rysunku w programie graficznym - wyślij dodatkowo screen pokazujący twój obrazek w trakcie tworzenia
Za przywłaszczenie sobie obcej pracy grozi dyskwalifikacja z tego konkursu oraz brak możliwości udziału w kolejnych.

Gotowe rysunki, wraz z nickiem z Transformice wysyłajcie :

  • na mój e-mail : elffka.tfm@gmail.com
  • lub zostawcie link w komentarzu pod tą notką




Nagroda dla autora najładniejszego rysunku to 138 truskawek :3
Tak jak w ostatnim konkursie, od zwycięzcy nie chce żadnego hasła,
podam numer, który macie wpisać przy doładowaniu truskawek.

Czekam na wasze prace do 25 stycznia!
Pytania? Piszcie w komentarzach :)


103 komentarze:

  1. Biore się do roboty ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha porąbane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie .-.

      Usuń
    2. Chętnie rzuciłabym jakąś cienką ripostą, ale uznałam, że nie będę się wysilać.

      Usuń
    3. Ale za to ja rzuc:
      Porąbany to był ten, kto cię zrobiłnasz drogi anonimku :3
      Polishjulia

      Usuń
    4. Siemka Polishjulia. Wcczoraj cie widzialam jak grasz X3. Pliss dodaj do znaj. Pozdrawiam-Karciakari :)

      Usuń
  3. Czy mogłabym zamiast etapów tworzenia podpis?Bo na PM nie da się edytowac obrazka jak już się skończyło...a nie mam gdzie bo nie wiem jak wstawic z innego programu np z painta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz ani jednego screena z procesu tworzenia, to ok - wyślij efekt końcowy, nie będę z powodu takiej głupoty odbierała ci możliwości wzięcia udziału w konkursie :)

      Usuń
  4. Elffka, a czy adminki moga brac udzial w konkursie ? ; o

    OdpowiedzUsuń
  5. hm... ja nje umiem, nje mam talętu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Biore udział! :-D Jakby co zrobie duuuuzy art. Etapy to szkic, "srodkowy efekt" i koncowy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym z chęcią zrobiła. Ale czy można dodać pracę na Deviant Art?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie zrobiła, ale nie mam programu graficznego. ;C Jaki polecacie? xd
    Ps. Są jakieś dobre do takich rzeczy, ale darmowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz narysować po prostu na kartce , zeskanować i wysłać :) Ja używam gimp 2 do grafiki komputerowej - jest prostu w użyciu, darmowy i w porównaniu do photoshopa, którego miałam kiedyś na próbnej licencji, do takiego hobbistycznego rysowania nic mu nie brakuje ;)

      Usuń
    2. Dzięki za radę! :D Ja ogólnie praktycznie codziennie spotykam się z chęcią zrobienia czegoś w programie graficznym, więc chętnie bym sobie taki i tak sprawiła xD Dlatego, jeszcze raz ci dziekuje :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dzięki Elffko, dzięki Tobie już zrobiłam szkic i zostaje mi tylko obrobić w Gimpie. Dzięki jeszcze raz :D
      ( Nowy rekord w zanudzaniu na śmierć milionem podziękowań xd)

      Usuń
  9. Już mam gotowy rysunek :) Wyślę go jutro lub w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs i blog :D Chętnie wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca ma być o zimowej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie musi

      Usuń
    2. Tematyka jest dowolna, byleby obrazek był o transformice :)

      Usuń
  12. Czy przy pracy ręcznej można dołączyć zdjęcie podczas robienia pracy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale jest całkowicie zbędne - wystarczy na niej podpis ;)

      Usuń
  13. Ja może wezme udział c: może

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki jest kod tej mapki z nadgryzioną truskawką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, znalazłam urywek w internecie, bez numeru mapki :/

      Usuń
  15. Mhm już mam pomysł na obrazek... Twa mapa mnie zainspirowała :>

    OdpowiedzUsuń
  16. file:///C:/Users/user/Downloads/Sketch%20Toy%20%20Draw%20sketches%20and%20share%20replays%20with%20friends!.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego nie odczytam twojego rysunku, skorzystaj z:
      tinypic.com

      Usuń
    2. ale na tej stronie są książki same -.-

      Usuń
    3. Nie, na http://tinypic.com/ wrzuca się obrazki do internetu, aby pokazać im innym poprzez wysłanie linku ;)

      Usuń
    4. ne ;c i nie ma fajnych stron a jak znajde fają to albo trzeba zapłącić albo nie można skopjować linku

      Usuń
    5. imgur.com
      tam jest darmowe
      ~Ellliiisse

      Usuń
  17. moge sie zapisać mam 8 lat i kocham transformice!

    OdpowiedzUsuń
  18. https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSjO2Styt3EiZ2aAVOWRC_l8rKjGTqsJyp5WVAl2ebmmh7dy3xyg zapomniałam nicku i dałam z konta 2 ale to konto usunełam mam nick hardkorowaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek pochodzi z internetu, znalazłam go tutaj:
      http://www.directoriow.com/pe_Si_jugas_transformice_entra_aca_837907.html

      4 obrazek jest identyczny jak twój, ma nawet ten sam link.

      Usuń
    2. ej no ktoś mnie podrobił to nie ja napewnoktoś mnie podrobił bo kocham twego loga i nie zrobiłamby czegoś takiego hardkorowaaa ps. nie mam emeia :(

      Usuń
    3. Podajcie jakąś normalną strone do tego

      Usuń
    4. Ta jasne .-. A krowy latają. Jesteś bezczelną kopiarą, przypisujesz sobie cudze mapki, prace, chcesz na tym zarabiać i zawsze pi*****sz o 2 koncie -.-

      Usuń
  19. To teraz czas na moją pracę :D http://oi40.tinypic.com/1z6vajk.jpg

    Dowód na samodzielne wykonanie: http://oi41.tinypic.com/ml6q0z.jpg (sorrki że taki duży, nie chciałam go skalować żeby było jasne, że to moje). W razie jakichkolwiek wątpliwości (chociaż wątpię, by takowe były) dysponuję również szkicem pracy ;)

    Mój nick w grze to Eldingar :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja u babci naszkicowałam myszkę szamana i myszkę - mysz i szaman podobni do mojej myszki na heromice tylko nwm jak pomalować farbami akwarelowymi i jakby co to ja robiłam z dala od komputera i innych takich tam wa na dodatek wieczorem >.< email koteczki1@o2.pl nick Felgena

    OdpowiedzUsuń
  21. file:///C:/Users/user/Downloads/Sketch%20Toy%20%20Draw%20sketches%20and%20share%20replays%20with%20friends!.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odczytam tego, to jest kod który działa tylko na twoim komputerze. Może wybierz to, jak ci ta poprzednia strona nie działa:
      http://zapodaj.net/

      Usuń
  22. Mam pytanie, prace będą oceniane przez Ciebie czy przez czytelników bloga w ankiecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym i raczej dam do oceny wam w ankiecie :)

      Usuń
    2. Aha, dziękuje za odpowiedź :)

      Usuń
  23. Pomysł już mam... a i pytanko - może być z dymkiem? (komiks ale tylko jedno okienko ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. http://sketchtoy.com/58184535

    OdpowiedzUsuń
  25. http://sketchtoy.com/58185306

    OdpowiedzUsuń
  26. http://sketchtoy.com/58185493

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wszystkie obrazki, ale zdecyduj się który ma iść na konkurs

      Usuń
    2. skąś znam ten program :| tylko nie pamiętam skąd

      Usuń
  27. Czy można nadesłać rysunek pokolorowany czy można szkic? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny konkurs! Biorę się do roboty ;) Potrzebuję bardzo truskawek :D /Neonissa

    OdpowiedzUsuń
  29. spróbuje coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nw jak się wstawia adres tu moich zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.tinypic.pl/ Dzięki tej stronce wrzucisz obrazek do internetu i dostaniesz jego adres

      Usuń
  31. obrazek ---->>> http://fotozrzut.pl/zdjecia/fd8d3a416a.png
    dowód ---->>> http://fotozrzut.pl/zdjecia/dd13794f41.png

    mój nick w grze: Kiriami
    myślę że praca jest niezła, ale nie mogłam pokolorować (wszystko robione w gimpie)
    inspiracja z ikony transformice na kompie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedna praca na sketchtoy ---->>> http://sketchtoy.com/58277124

      Usuń
    2. Ja też robię w gimpie i powiem ci jaki ja trick stosuję by pokolorować c:
      W paincie z boku pracy dorysowuję sobie mini paletkę z kolorami i potem w gimpie pobieram dany kolor. W efekcie mogę malować :D
      PS. Kiedy skończę zamalowuję paletę tłem.

      Usuń
  32. http://i.imgur.com/KbFr9zQ.png Łapaj i przyrzekam że to moja praca możesz spytać forumowiczów powiedzą ci że to ja
    To art dla Karoliins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam bo widziałam ^^

      ~Ellliiisse

      Usuń
  33. A na jakim formacie ma być praca ? Może być A5 ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już wysłałam ^^
    Elffka wziełaś moją 2 prace ? plis ona jest ładniejsza
    ~Ellliiisse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zajrzę na e-mail ;) To do konkursu tylko tą drugą wrzucę, bo można wysłać jeden rysunek na osobę.

      Usuń
  35. Hej.:) ej bo ja nie moge nigdzie wysłać screenów spróbuje tu ale nie jestem pewno czy tutaj także sie da:) ja wysyłam etapami:)

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1558773_274824449335025_1851444074_n.jpg?oh=1555413ae3f0097b377a2fef725ee736&oe=52DF8E60&__gda__=1390387403_663afb69bdde674b1ff3fa10f48ba470 - ETAP PIERWSZY WYBIERANIE TŁA:)


    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1616741_274828986001238_782049204_n.jpg?oh=788939fd451f25731e38d921def3e78a&oe=52DF23BD&__gda__=1390356540_332dfac3e66ea6378c067e3847e6b9ca - ETAP DRUGI: WYCINANIE Z BIAŁEGO TŁA OBRZEK (TYCH OBRAZKÓW BYŁO WIĘCEJ ALE STRASZNIE WOLNO SIE WYSYŁAJĄ WIĘC ABY 1 ZDJ. PRZYSYŁAM DOTYCZĄCEGO WYCINANIA) ^^


    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34/1615244_274831829334287_2053141995_n.jpg?oh=ef0aa1ebd07df5435d5353edfa6d4017&oe=52DF8418&__gda__=1390386199_257d6583692f7e905ea574df2b290c3a - ETAP 3: OSTATNI! (wstawiam napis "transformice" ustawiam czcionke itp. )

    NIESTETY ZAPOMNIAŁAM SIE PODPISAĆ NA GÓRZE CHYBA BĘDĘ MUSIAŁA WYSŁAĆ CI PO RAZ KOLEJNY MÓJ OBRAZEK OK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działają linki :( Spróbuj skorzystać z tego: http://www.tinypic.pl/

      Usuń
  36. Elffka czy mój rysunek doszedł ? :3

    OdpowiedzUsuń
  37. w czsie rysowania http://images.tinypic.pl/i/00492/w2s86pk1vciv.jpg
    koniec http://images.tinypic.pl/i/00492/pl5ijyy6d9ce.jpg

    sorry że taka kiepska jakość ale nie umiem inaczej ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. aha, ten podpis to Qiiuster

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie czy mogę skopiować z neta nie cały rysunek tylko np 1 myszke czy cuś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  40. Czyli będzie ankieta :C A wyniki kiedy będą ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. już nie można wysyłac :C

    OdpowiedzUsuń
  43. jak się wyśle 25 .01 to uznasz to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uznałam wszystkie prace wysłane 25 stycznia ;)

      Usuń
  44. Kiedy podasz kto wygrał ? :D

    OdpowiedzUsuń
  45. W najnowszej notce jest info, nie tak łatwo wybrać zwycięzce gdy mam wybierać wśród tylu wspaniałych prac :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Na śmierć zapomniałam Ja jestem Lilamysz zapomnaiłam powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda że teraz nie ma konkursu :p

    OdpowiedzUsuń
  48. 100 komentarzy!!!!! ;D
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  49. :D a teraz 101


    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  50. już zrobiłam ale na kartce

    OdpowiedzUsuń