____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ja to robię tak - czyli mapki których nie lubię przechodzić #2

Hej
Po małej wpadce z poprzedniej części, w tej notce nie będzie sprężynek, tylko same deski i wszystko to, co dostajemy na start. (Również czytając posty zauważyłam że piszę bardzo małą czcionką, teraz piszę większą i umilę Wam czytanie c:)

Dzisiaj pokażę Wam mapkę, na prośbę użytkownika Polishjulia.
Jest to mapka z vanilli.
 
Więc tak.
Na początek zaczniemy od czerwonego gwoździa.
 
Później budujemy drogę w dół. Pokażę deska po desce.
 
Zrobiłam to klikając 4 razy klawisz ctrl (no i oczywiście gwoździ).
Następnie usztywniam i buduję już bardziej na prosto:

Serek jest coraz bliżej.
Teraz biorę deskę z czerwonym gwoździem i mocuje na ostatniej desce.
 
To nie koniec.
 
Tutaj musimy dać sp.
 
GOTOWE!
 
Polishjulia dostała już rozwiązanie.
Masz problem?
Nie umiesz tego przejść?
Napisz! Problem rozwiąże w moment c:

Ixlovexu c:

32 komentarze:

  1. Dziękuję c:
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie opisane. Dodam, że można zmienić kąt nachylenia pierwszej deski (chodzi o tą, która zaczyna most), wtedy duch nie będzie konieczny. Btw. poradnik tyczy się tylko mapek z vanilli? Bo jeśli tak, można podawać sam numer przypisany mapie, a nie ją szkicować w komentarzu. Autorce będzie wygodniej znaleźć.
    ~Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki, mogłam to uwzględnić, ale pomyślałam, że skoro czytają to nowomyszki to mogą też wiedzieć jak używać sp. To moje zdanie. Następna notka będzie w dwóch wersjach.
      A co do kodów to bardzo bym prosiła o ich napisanie. Piszecie w komentarzu co i jak, ale to mi da tylko to że wiem jaka to mapa. Ale i tak idę na vanillę, i dedam, dedam, dedam aż znajdę mapkę. Baaaaaardzo proszę o kody
      ~ Ixlovexu

      Usuń
    2. Nie, poradnik dotyczy survivoru i vanilli,

      Usuń
  3. Pamiętaj, że nie musisz robić tylko wersji z podstawowymi przedmiotami - jeśli masz pomysł na użycie sprężynek itp. to zrób drugą wersję tej samej mapy w notce i tyle - tak nawet jest lepiej, bo pokazujesz wtedy dwa warianty ;)

    Co do czcionki - zaznacz tekst i użyj opcji "usuń formatowanie" - to ostatnia ikonka dostępna w trybie edytowania posta - dzięki temu ustawisz standardowy rozmiar czcionki, taki jaki jest we wszystkich postach bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze coś - możliwe, że jest tak tylko u mnie, bo obecnie mam zniekształconą rozdzielczość monitora, ale widzę, że jeden obrazek wychodzi po za przestrzeń notki - proszę zmniejsz go, bo tak być nie powinno ;)

      Usuń
    2. Tak, trochę wychodzi, przepraszam jutro mam test z historii i zajrzałam na bloga poprawie szybko.

      Usuń
    3. A jeśli masz coś z ekranem to wejdź na pulpit > prawy myszy > rozdzielczość ekranu i tam masz zalecane. ;)

      Usuń
    4. Ja mam taką grę która mi rozdzielczość zmienia za każdym razem gdy ją włączam :/

      Usuń
  4. A ta mapa z vanilli z tym paskiem chmurek? Proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Super na pewno skorzystam C;

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak wejść na jakąś konkretną mape znając jej kod ?? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robię tak: wchodzę na room utility z moim nickiem i wpisuje komendę:
      !map @NUMER

      Usuń
    2. A następnie aby móc budować wpisuje komendę !shaman

      Usuń
  7. Zrobisz mapkę nr 131 i mapke 81 (chcę przejść tą mapkę za pomoc przeźroczystego totemu :/ _

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mapce 81 możesz nic nie robić, tylko podczas stawiania obiektu przytrzymaj Esc. (rodzaj obiektu nie ma znaczenia) Następnie odlicz od początku czasu mapki 30 sekund i możesz puścić. Np. jeśli czas wynosi 2:00, grawitacja zmieni się gdy będzie 1:50 (gdy nie zlagujesz mapy w do tego czasu, nie uda się), więc jak zobaczysz na górze "1:30", puszczasz. Podczas, gdy gra się zatnie inne myszki mogą normalnie chodzić, więc nie zdziw się, jeśli !Tylko u Ciebie! gra nie będzie "dawała znaku życia".
      ~Seroholikpl

      Usuń
    2. Nie słyszałam jeszcze o tym sposobie, muszę to wypróbować.

      Usuń
    3. Można ten sposób wykorzystać także na każdej mapce z bombami. Gdy zrobisz co trzeba - myszki muszą mieć dojście do sera i do norki - zlaguj grę aby bomby nie pozrzucały Ci save (tutaj możesz to zrobić w dowolnym momencie). Robią się wówczas nieaktywne, nie wybuchają. A na mapce 81 mniej sprytne myszy także nie spadną lub deska się z niewiadomych powodów nie obróci się wokół własnej osi i nie zabije Ci save. Grawitacja pozostanie normalna do końca mapy.

      Usuń
    4. Też o tym nie wiedziałam ;)

      Usuń
  8. A jak ta mapke : @1854137

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć,ja nie umiem tej mapki ale teraz już wiem tylko jak ją zrobić w trybie hard ? bo mam właśnie trudny tryb włączony c:

    /Vkochanav

    OdpowiedzUsuń
  10. Martyna mam nadzieję że Elffka pozwoli ci dolączyć do bloga na stałe c; Bardzo fajna notka i jeśli mogę spytać... Co to sp? xD
    /Martinowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio jesteście takimi n00bami że tego nie potraficie xD ja takie mapy na luzie na boskim robię xD

    OdpowiedzUsuń